Ben bang dat dat niet gaat passen. Tenminste niet op een verantwoordelijke manier. Toch bedankt voor je aanbod. Wie weet gaat Elmo mee die woont hier twee straten verderop.
@spam: leuk!!!!!! @meeting: ik laat het zsm weten of ik meekan! @pooh: hahahahaha! Geweldig!!!! Ohw wat zal ze de balen hebben ( en ook wel moeten lachen denk ik) @hier: zucht! Emma heeft niet doorgeslapen. Om 2.39 begon het gedonder weer, huilen maar niet echt wakker ook niet echt diep in slaap. Oogjes wel open, op de arm genomen en gesust maar ze bleef doorhuilen. Uiteindelijk in mn eigen bed gaan liggen met haar op mn buik, toen is ze toch weer dieper in slaap gevallen. Daarna naast me gelegd maar ieder uur wel even gekreun/gehuil naast me. Het lijkt toch dat ze vreselijk aan het dromen is ofzo maar dat ze er niet uit kan komen ofzoiets???? Wel heel zielig, ook voor mezelf. Gaaaaaaap
@Meloen: leue foto van mathijs @Sanka: luxemburg is best leuk! Ga daar 1x per jaar heen om naar de grote stad zelf te gaan en ff te shoppen @Gimena: tja wil je best ophalen, maar dat was de vorige keer nogal om en Dani was goed chaggie Maar wellicht als je naar Den Bosch komt dan kan ik je heel gemakkelijk oppikken. Is ook weer goedkoper voor jou @Pooh: haha leuke versiering Prachtige foto om het hele dorp rond te versturen whahahaaha zal ze leuk vinden Lol @Psje: Wat sneu dat emma steeds wakker word. Ik weet niet wat het kan zijn, Dani had het 3 dagen terug ook.. echt een ramp gewoon! Kan gewoon leeftijd zijn, dromen of gewoon niet willen slapen
@Sanka, Elmo moet wel mee...we moeten compleet zijn deze keer! @Psje, hoop het! Op de sms van 12 uur heeft zij nog niet gereageerd...dus we zien wel Jeetje wat een gedoe...zielig voor Emma maar ook voor jou! Wat kan dat zijn...vooral dat doorhuilen zeg maar...vreemd!
@meloen: Matthijs heeft de barbapapa pyama, die vind ik ZO STOER!!!! @Pooh: jullie hebben hard jullie best gedaan voor 'de ouwe taart' kei leuk geworden! Zoals beloofd nog ff een foto van test 2:
@Sanka: je moet ff een pb sturen aan lotte (beheerster), die verandert hem voor je... Je kunt zelf een nieuwe naam aandragen.... En nog ff het verschil met die van eergisteren (lekker geel is die trouwens...ieeuw!)
nu willen we over een paar weekjes ook van die verslavende plaatjes van jou zien, deal?! Ennuh, de meeting moet dit keer maar eens compleet zijn ja!
Hahaha...ik schuif gewoon steeds een plekkie door...komt goed.. Nieuw forum openen? Dec 09 mama's weer zwanger haha...iedereen mee doen!
@suus, mooie test zeg, je bent echt hartstikke zwanger @Pooh en collo, leuke foto's! @Pooh, mooie taart, wouw, dat is niet mijn talent iig haha. @Meeting, ik ben van de partij! Beide data kan ik. Ik kom met het ov, tenzij chicken misschien meegaat? @rest, sorry nog niet echt bijgelezen, ga ik even doen!
Collo: meen je niet zeg! Nou lekker gesprek dan :S Wat doe je precies in de sociale woningbouw? Wat voor opleiding heb jij gedaan? Sociale Recherche lijkt mij ook wel wat, haha. Als je die verhalen van die mensen hoort tijdens de cursus kun je eigenlijk niet wachten tot je kunt beginnen, haha. Meloen: leuk ventje hoor! Muggen: hebben jullie kindjes ook zo'n last van muggenbultjes? Of is Lieke de enige? Allemaal rode bultjes op haar gezicht, handje, armpje... Poohbeer: hahaha SUPER! Die schrikt zich wil joh! hahah haha oh my god, die foto!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je zeker dat jullie straks nog vriendinnen zijn??? En die taart ook super! Tjeetje hier een meiske die er vandaag niet echt zin in heeft. Wil dus absoluut niet slapen..... Wat moet je daar nou mee he! Schoonvader en vrouw zijn net nog geweest, maar die blijven nooit zo lang. Was alweer een tijd geleden. Lieke keek echt even van: huh wie zijn jullie. Een lachje kon er eigenlijk niet echt af. Tja ze ziet hun ook niet zo vaak... Zelfs bij mijn moeder heeft ze het de laatste tijd terwijl ze daar echt heel vaak komt. Beetje eenkennig denk ik. Suus: nou daar is geen twijfel over mogelijk he!
joepie! Hij kan zitten!! nog niet superlang maar 10 seconden redt hij zeker wel.. corrigeert zichzelf.. na ong. 10 sec. gaat hij zelf vanuit zitten naar liggen op zn buik van lig naar zitten heeft hij ook helemaal onder de knie, alleen zit hij dan nog wel wat scheef, maar gaat de goede kant op
heb filmpje gemaakt haha.. kon het niet laten.. het is net alsof hij zitten niet leuk vind.. hij kan het best namelijk, maar hij gaat heel netjes (zonder vallen) terug op zn buik en schuift weer verder.. in de box net zo.. zal m vanavond op youtube zetten zo even eten voor 'm maken.. zal vanavond gelijk terug lezen
@ Pooh; Mooie taart, leuk met die oranje letters! @ Suus; mooie testjes . @ Roeltje; Wat goed dat Lenn ook zelf gaat zitten, en nu dus ook blijft zitten, leuk! Sow, die gaat hard, haha hij gaat dus zo de hele kamer door! Hier een ruwe vloer, dus een stukje stroever. Gaat wel rond, maakt ook zwembewegingen, heb het idee dat ze het bijna kan . Zitten kan ze wel goed, ze kan alleen nog niet gaan zitten, dat is dan wel weer jammer. Kinderboerderij net was een succes, gezellig beestjes kijken. En allemaal kindjes en mensen natuurlijk, vind ze net zo leuk.
beetje vreemd die blijste baby, kom ik er vandaag zegt ie dat ik al 10x heb gestemd vandaag en ook mn familie kan niet stemmen???
ja had ik ook net heb al een mail gestuurd.. sommige hebben dus wel stemmen gekregen en sommigen dus niet.. waaronder Lenn, want niemand kan er op..