@ Roeltje leuk filmpje zeg! Die van de komkommer is ook erg leuk!!! Morris zit wel zelfstandig maar kan het zelf nog niet, begint nu een beetje te tijgeren en meestal alleen om ze as! haha maar kletsen doet hij wel en snapt heel goed het woordje NEE en begint dan te brullen Ook zegt hij papapapapapa. Dus papa komt er aan!!! Leuk hoor! @ Suus mooie testjes hoor!!! @ Pooh gave taart hoor! @ Muggen nee lexy hier geen last van, rot muggen :O Morris had laatst ook dat hij over de hele dag maar 1 uurtje had geslapen maar ik denk een sprongetje want hij doet nu op eens veel meer! @ Blijste baby tjonge jonge ik krijg het niet voor elkaar om te stemmen hoor!!!! Hij pakt het niet snap er niks van, krijg van vrienden te horen dat het hun ook niet lukt! iemand???
haha geeft niet hoor Manoe hier doet ie het ook niet.. begreep van meerdere dat het niet werkt.. heb al mail gestuurd. . fijn dat ie weer meer slaapt Verder alles goed?
hier doet de site het ook niet. Denk dat die overbelast is. Meiden, ik ga vanavond even lekker een avond voor mezelf pakken. Weg de laptop, weg vriend weg tv en de bank en het boek zijn welkom. Even lekker mijn eigen ding en op tijd naar bed. Ben gesloopt! Wellicht tot morgen!
Dames ik heb alles bijgelezen maar heb ff geen tijd om nu op iedereen te reageren, moet nu werken. Komen net thuis van een weekendje Nijverdal. Na mijn dienst kom ik weer terug
@ Lexy; gelijk heb je, geniet ze! @ Dees; hoi! Lekker weekend gehad? @ Roeltje; fijn dat je het niet erg vindt We hebben net 50 cent uit Maura dr mond geplukt . Geen idee waar ze het vandaan heeft, denk je dr nog zo in de gaten te houden. Wat een ekster is het ook he, geen sieraad is veilig ze duikt meteen op glimmers af bij mensen en nu dus ook geld .
haha, ik ken het RiTi! Ik had Maud een paar dagen terug 's ochtends even op mijn werk, bij het openen en ze graaide ff in de kasslade naar het bakje 0,20 centjes, hop 4 in d'r knuistje! Ze had beter de 2,- stukken kunnen pakken...
@ Roeltje ja hier alles goed! Morris is weer beter en zijn oog bijna, de druppels slaan goed aan in ieder geval! Met jullie ook alles goed?! @ Riti jeetje dat is schrikken! Gelukkig was je er op tijd bij ! @ Lexy geniet van je boek!
@ Manoe; Wat fijn dat Morris weer beter is, nu zijn oog dus nog, duurt vast niet lang meer als de druppels al aanslaan.
inderdaad bapsie vind het ook niet eerlijk die kids die voor staan hebben nu gewoon een voor sprong!!!
oeoeoe meiden heb een jas bij Kleertjes.com voor van de winter gekocht Kon hem niet laten hangen en was bang dat hij al snel was uit verkocht! Ik heb ook de sjaal en wantjes er bij! Echt helemaal blij mee
Lexy Heb zelf HBO Communicatie gedaan, maar daar doe ik verder niks meer mee. Beetje te commercieel, wilde toch een tikje maatschappelijke inslag. Ben nu Verhuurmakelaar, voor de komende paar jaar is dat nog een mooie functie, daarna doorgroeien naar gebiedsconsulent ofzo. Sociale recherche...ach...woonfraude opsporen is ook leuk.. Muggen Laatst de laatste op haar kamer plat geslagen... Pooh Oh, die foto op die flyer...die is echt erg...
@Blijstebaby: moet eerlijk zeggen dat ik er nu al de brui aan geef als dit nu zo slecht gaat laat dat stemmen maar zitten whahahaa Ik kan ook aan niemand vragen om te stemmen want iedereen vraagt al aan mij om te stemmen whahahaha @Manoe: Stoere jas zeg!!! Super
Hai Milan had vanmorgen ineens 36.4. Heb voor t laatst om 18:00 gekeken en toen was t 37.6. Hij voelde net niet zo warm, dus heb niet meer gekeken. Merk wel dat ie nog niet helemaal de oude is. Maar gaat de goede kant op. Heb de man van mn moeder gebeld. Nu ze geen Tramadol meer gebruikt is ze al minder in de war, maar de pijn is niet te houden. Ik heb gezegd dat hij echt gewoon moet aandringen op dat de dokter eerder komt, dus hij belt morgen. Collo/pooh Super leuke spam weer Lexy Wij hadden het ook nog nooit hetzelfde meegemaakt. Was nog nooit ziek geweest. Maar het heeft hier ook maar 2-3 dagen (1e dag weet ik niet zeker, heb toen niet gemeten) geduurd en nu is t over. Hij spuugde gelukkig ook niet oid! Suus Ik zou idd dat riempje dan kopen! Riti Thanks! Gelukkig gaat t weer beter met m hoor. Bedankt dat je vraagt naar de party! Had het er idd niet over gehad meer hier. Was even wennen omdat mn broer ook ging bbq-en. Iedereen ging dus ook eten en dat maakte het in het begin rommelig. Na een tijdje kwamen de mensen kijken en toen ging het super! Aardig wat verkocht en hele tevreden mensen! Ben gelijk uitgenodigd om een party bij iemand anders te houden op 10sept! Dus dat is mooi. Vervelend dat je niet lekker slaapt, maar wel handig dat je dan van die "ingevingen" krijgt. Lukt het verder allemaal met jullie huisje? Chiquita Leuke spam weer zeg!! Trijntje VERSCHRIKKELIJK MENS...sorry Sanka Misschien met mij? Ligt eraan waar je precies woont in Gelderland. Oh lees nu nijmegen...is een beetje de verkeerde kant op helaas... Meloen Ahh ook al zulke lieve spam! Pooh Haha, was je nu al vergeten dat wij met je meerijden. Heeee, bij mij op schoot!? Kunnen we niet eerst bespreken wie het zwaarst is. Anders ga ik mooi bij Sanka op schoot als het mag whaha Gimena Hoe ist met jouw mama? Doortje Ach arm meisje...Ze kan ook last van dr tanden hebben in dr slaap!! Hoor je vaker. Hopelijk is het iig snel over! Naam Ik wil m eigenlijk ook al een tijd veranderen, ivm meelezers. Voelt zo gewoon niet fijn. Maar jullie moeten me nog wel herkennen...Hoe ga ik dat oplossen haha. Kan hier niet vragen mee te helpen een naam te verzinnen, want dan heeft t weinig zin roeltje Leuk filmpje Blijste baby :xSuper oneerlijk, niemand kan stemmen op Milan. Krijg elke keer dat er al gestemt is! Lekker lullig...En bij andere zie je staan "30 stemmen" en "0 x gestemd vandaag". Rara hoe kan dat als je pas sinds vandaag kan stemmen. Zie dat meer er last van hebben. Zo mis je een hoop stemmen, want niet iedereen zal t nog eens proberen! Heb ze gemaild. En je kunt op 10 baby's stemmen, dus kunnen we best bij elkaar doen en opletten dat we stemmen op degene die het minste stemmen heeft...kan toch best?? Dees lekker gehad? Riti Oef zeg, wat eng! Hebben jullie mazzel gehad dat ze het nien doorgeslikt heeft!!
Manoe Super stoere jas! Dretjuh Degene met de meeste vrienden/kennissen of de brutaalste die wint, niet de leukste foto, dus ik doe er niet aan mee. Vind al jullie babies lief en lekkere lachebekjes! Shoppen Bijna vergeten, vandaag bij de H&M 2 paar schoenen gekocht. Zowel de zilveren basketbalschoentjes als de ugg-style laarsjes. H&M Shop Online Kunnen we mooi met zijn tweeën lopen. Mama spaart namelijk Emu's (soortement Uggs maar dan beter). Loop al twee jaar in de winter op niks anders meer.
@Lotte, vergeten was ik je niet meis! Maar in mijn spontaniteit Sanka ook uitgenodigd en toen pas gedacht aan de ruimte in mijn auto........stupid me! Fijn dat je party een succes was en dat Milan weer wat beter lijkt te gaan!