@Riti, mooi dat je lekker hebt geslapen! @Roeltje,succes bij het CB. @Suus, HARDSTIKKE zwanger, JOEHOE!!Nogmaals gefeliciteerd en blij dat je je goed voelt. Bij de vorige zwangerschap hetzelfde of had je toen veel klachten? @Dees,mooie foto's met een mooi mannetje hoor! Heerlijk dat ie toch nog heeft geslapen, heeft ie nodig gehad. @Lotte, blij dat Milan weer beter is! En als ze niets doen bij je moeder, dan maar naar de eerste hulp hoor!! DIt kan toch niet zo!Sterkte... @Manoe, erg stoer jasje!! Wij hebben een tijd terug al een winterjasje gekocht, een superstoer pilotenjasje, hihi! Mooi dat Morris zijn oogje weer opknapt. @Lexy, en???Lekker avondje voor jezelf gehad? @Blijste baby, mag ik niet aan meedoen,maar als ik dit zo lees is dat niet zo erg haha. @H&M idd leuk spul! Vanmiddag maar eens even 'live' gaan kijken, zag een leuke bodywarmer. @Meeting,gaat niet lukken,is ietsje te ver weg. @Hier, volgens mij zit Twan weer in een sprongetje ofzo, zijn ritme is weer helemaal in de war, wil als ie moe is niet gaan slapen terwijl dit eerder geen probleem gaf en eten gaat ineens minder. Gelukkig blijft ie s nachts wel lekker slapen (ligt alleen vaak op zijn buik, waardoor ie wakker wordt en omgedraaid moet worden...) Nouja, gaat wel weer over!
@Suus, op de verpakking van Friso staat dat je 30 voedingen eruit kunt halen, dus ja...3 flessen op een dag is dus 10 dagen. @Lotte, heb het even gemist, maar waar geef je partys van?
Suus heerlijk hè van die slaapkoppies hihi. Hij was ff niet lekker en werd dus af en toe met hoge koorts en overstuur wakker. Gelukkig is t alweer over. Vandaag zou je ongi moeten worden toch?? Wanneer gaan jullie t vertellen aan iedereen denk je!?
Lexy gefeliciteerd met Twan z'n 7mnd! Het zal trouwens geen sprong zijn, die komt met 9mnd pas weer. Misschien duwende tandjes of wat anders!
Lexy ik geef parfum/make up party's! De parfum komt uit dezelfde fabriek als de originele. Mensen zijn tot nu toe super enthousiast.
Lotte Jaaa!!! Parfum ruikt lekker ben er hartstikke tevreden mee.. Uh ik denk dat ik binnenkort weer een geurtje kom uitzoeken En kaartje is nog niet binnen (??) snap er niks van.. zal vanmiddag even bellen waar het blijft.. anders geef ik je de site waar ik m vandaan heb wel even.. zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben Juttel Twan 7 maanden!! feestjuh!!!!!! happy alles goed?? Suus heb je testen even opgezocht haha.. duidelijker kan niet toch? Jeetje wat een luxe.. zou de wereld geven om één keer uit te mogen slapen tot 8 uur haha.. vanmorgen was het weer eens half 6.. zucht.. klaar wakker natuurlijk.. fles gegeven om 6 uur, is weer gaan slapen (wonderlijk genoeg).. manlief is weer weg blegh niks an haha.. mja, IJS!! straks gelijk even halen en dan met ijs en dvd op de bank haha.. ga even manliefs zn bende opruimen
Even snel de vraag van Suus @Suus, op t pak Nutrilon 2 staat dat je 30 flesjes van 180 kunt maken. Reken ze
goedemorgen, hier een nieuwe verslaving... farmerama ...ooh oooh ooh waarom moest ik eraan beginnen ....
Suus; wij doen ongeveer een week met een pak nutrilon. Hij krijgt 3x 200cc. Normaal kreeg hij 240cc BV dus dacht dat 200 wat weinig was; maar tot nu toe is hij gewoon tevreden en slaapt 's nachts zo'n 11 uur. Waren jullie echt al bewust weer aan het proberen voor een tweede? Hier lekker weekendje gehad hoor. Gisteren weer gaan zwemmen. Daarna weer 3 uur geslapen! Echt inspannend voor die kleintjes. Ze zien ook zo veel in dat zwembad. Op het laast namen we hem even mee in de jaccuzi en toen lag hij echt bijna in te dutten; zo schattig. Verder druk aan het voorbereiden voor de vakantie; wassen, strijken...er moet zoveel mee! Nog twee dagen werken en dan gaan we lekker 2 1/2 week er tussenuit, heerlijk! @ Uitslapen; hier soms 6 uur en dan weer 9 uur. Ligt er een beetje aan hoe goed hij de dag ervoor geslapen heeft en hoe laat hij erin lag.
Roeltje jaaa gelukkig!! Hoorde er niks over dus dacht dat je m misschien niezo lekker vond. Maar fijn om te horen. Ik verkoop degene die jij hebt nog erg veel!! Oh wat gek van dat kaartje! Als ik m zelf bestel heb ik de software alleen nie erop. Mag je me dan bij helpen. Heb je wel een bevestiging gehad? Ik heb nog wel geduld hoor hihi. Maar moest je m niet op de markt halen dan?
@Lotte, Lexy =Juttel hihi. Thanks idd 7 MAANDEN!!!Wat gaat de tijd snel! Leuk zeg parfum parties,heb je altijd zelf ook wel een lekker geurtje in huis (of meerdere). @Uitslapen (of niet),lijkt me erg vermoeiend als je kind altijd zo vroeg wakker is... Gelukkig hebben wij erg geluk en kunnen we hem op zijn vroegst om 7 uur verwachten. Tja hoort er bij helaas he!?
@ Lotte; 21 vrouwen, top! Wel veel maar supergoed en vast ook erg gezellig. Lekker dat Milan weer goed slaapt! Keuken uitzoeken is mijn 'kindje' Ik heb nu een ontwerp gemaakt van hoe eea in het huis gaat passen (friemel-de-friemel) en vervolgens me verdiept in los alle apparaten en een blad en de kastjes. Heb nu bijna alles op een rij en daarmee ga ik dus 'de boer op' . Wil nog naar 2 speciaalzaken om fornuizen te zien en mijn definitieve keuze uit de laatste 2 te kunnen maken. Donderdag weer verder praten over de kastjes en het blad, de prijs vooral (bah). Het wordt vooral erg functioneel, mat, wit, greeploos met een 4 cm dik stenen blad (licht grijs denk ik), met los fornuis en losse koelkast. Sorry, lang verhaal...wat ik al schreef het is mijn ding vandaar . @ Suus; Je kan zo veel geven als Maud wil (max 800 ml). 180 is wel vrij standaard maar 210 of 150 kan ook (als je er 3 per dag geeft denk ik eerder aan 180 of 210). Er van uit gaande dat de kv maten wel altijd het zelfde zijn: 1 schepje is 5 gram dus dat is 30 of 35 gram per fles (180 of 210). De eerste week 7, de tweede 14 ongeveer is 735 gram. In een pak zit 900 gram (? denk ik). Ik zou wat meer meenemen omdat juist kv zo handig is om voor de zeker heid wat te maken en weer weg te gooien als ze het niet wil. Aan de andere kant heb je natuurlijk altijd je bv bij je dat maakt het ook erg ontspannen. Anders geen tweede grote doos mee maar wat van die kleine zakjes (is er alleen in standaard geloof ik) handig voor in de tas, of kant en klare pakjes die buiten de koeling kunnen. Ow lees nu dat het veel gemakkelijker kan, staat blijkbaar op het pak hahaha @ Sprong; 8,5 maand toch? pfffffff vind het maar onduidelijk, tussen tandjes, slaapgebrek door het dromen door lijkt het me moeilijk het verschil op te merken. @ Juttel; gefeliciteerd met Twan!
whaha ook al ben inmiddels in level 37 haha.. errug verslavend Lotte Nee op de markt hadden ze m toen niet meer.. kwam a.s zaterdag pas weer binnen.. heb geen bevestiging gehad nog nee.. zal even bellen vanmiddag.. Lenn zit te rellen 8) smijt zijn tuitbeker door de hele kamer.. pakt m vast en hoppa, daar gaat ie weer hij drinkt eindelijk diksap water en thee is weer helemaal niks ga even wat boodschappen doen ..
Hallo! @juttel: nee, vorige zwangerschap ook weinig klachten. Alleen wat krampen en last van mijn darmen in het begin Tussen week 5 en 7, dus daar ga ik nu ook maar een beetje vanuit @Lotte: ja, vandaag ongiedag toch wel een beetje spannend hoor! Haha! Vanmiddag ga ik ff de digitale van clearblue halen met conceptie-indicator vind ik leuk! We gaan het deze week aan de ouders vertellen dmv de trui. De rest mag het lekker eind september pas weten, als ik rond de 12 weken zit (tenminste als ik dat volhou ) @Roeltje: uhm half 6 dan mag ik geloof ik nog niet klagen met half 8 Hopelijk gaat ie nog een keertje leren uitslapen! @nutrilon: bedankt meiden! Ik neem gewoon 1 pak mee en de rest doe ik BV! Moet toch langzaamaan afbouwen Wil er met 9 maanden ongeveer echt mee stoppen @happy: ja wij zijn wel bewust weer gaan oefenen voor een 2e, maar zijn wel enorm verrast door ronde 1 raak bij Maud was het ronde 5, daar gingen we nu ook een beetje vanuit Of misschien zelfs wel langer, want bij Maud ben ik er heel erg mee bezig geweest, ovutestjes, temperaturen etc, klussen op de goede dagen etc.. En nu deden we maar wat en lieten het gewoon op zn beloop Dus enorme verrassing!!! Maar des te leuker! @RiTi: hahahah, heel verhaal met uitleg voor niks! Hahha! Toch bedankt voor de moeite!
Juttel Oepsie! Gelukkig las je alsnog het bericht hihi. Idd super handig dat ik zelf ook wat in huis heb! Doordat het een stuk goedkoper is (rond de 75%) kan je wat makkelijker eens een luchtje uitproberen. Dus nu leer ik zelf ook een hoop luchtjes kennen haha. Alleen blijft het oppassen dat ik niet teveel voor mezelf koop Uitslapen Hier eentje die we vanaf het begin al moesten wekken, omdat hij anders te lang sliep. Nu wordt hij meestal zelf wakker rond 9:00. HEERLIJK. Riti Ja veel hè 21 vrouwen! Ben erg benieuwd en ook wel zenuwappig hoor! Heerlijk toch dat je je zo kan uitleven op een nieuwe keuken! Lijkt me super als je dat kan doen! Lekker van genieten en goed nadenken over wat jij wilt. Maar zo te horen lukt je dat wel. Roeltje Okee, nou ben benieuwd. Ik hoor het nog wel van je! En dan maar weer eens gezellie een keertje daten?? Whaha, boefje! Het smijten begint hier ook, maar wel voor de lol hihi. Schrik me af en toe rot!
Suus Snap dat het spannend is! En zo'n digi test is wel leuk om te doen en geeft een "echter" gevoel! Maar jullie waren sowieso toch al zonder pil aant klussen? Of tel je dit als ronde 1 omdat je er nu bewust voor ging?
@lotte: ja, heeeeeel officieel zat er vorige maand trouwens ook wel een kansje in op zwangerschap, dus je hebt gelijk, ronde 2 haha! Ach wat maakt het uit! Het was snel in elk geval!
@Juttel: jeej 7 maandjes alweer! @Sprong: ja is met 8,5 maand.. tenzij je kindje natuurlijk eerder of vroeger geboren is. Dani is dus 2 weken eerder geboren, dus loopt 2 weken achter. De sprong komt bij hem dus pas rond de 9 maanden. maar ja kan ervoor of toch nog later komen, kun je niet veel van zeggen @Suuskebab: toch nog heel pril he Hoever was je toen je ontdekte zwanger te zijn van Maud?? Met Layla was ik 4 weken en 3 dagen en met Dani 3 weken en 5 dagen @Roeltje: whaha lijkt Dani wel.. die gooit zn beker ook door de hele kamer !! Alles onder het drinken @Hier: Alles nog steeds prima Geen nieuws, slapen, eten en drinken goed!
@dretjuh: bij maud 1 dag voor nod, dus 3+6 en nu 3 dagen voor nod, dus 3+4...vandaag eindelijk 4! Nu gaat het echt beginnen!
Gaaf hoor. Stoer dat het nu dan ineens raak was he. Ja daar moet je soms ook rekening mee houden! @zwanger worden Best veel van jullie zijn er al weer snel bij zeg! Wij willen ook graag meer kindjes, maar vindt het nu allemaal nog zo druk...Soms denk ik wel eens er kan helemaal geen kindje bijkomen want dan trek ik het niet! Gezin, werk, hond, huishouden....Nu is Tijs nog een makkelijk kindje...Tuurlijk ben je weer bijna een jaar verder voordat het echt zover is, maar als je zwangerschap zwaar is en dan zo'n kleintje. Ach, ik zal wel teveel nadenken....