Goedemorgen, Zo heb er alweer 3 uur werken opzitten nog 5 uur en 15 minuten haha. Bapsie gefeliciteerd, Psje jij ook gefeliciteerd met het vaste contract van je man. Dees, ik zit hier zelfs te zenuwen voor je. Ik ben moe!!! Beau heeft heerlijk geslapen van 18.15 tot 06.30 , Renée en Nikki ook alleen die hebben vannacht allebei in bed geplast. Dus eerst Renée haar bed verschoond en haar opgefrist en lig ik weer lekker te slapen kan ik daarna bij Nikki aan de gang. maar goed, hoort allemaal bij het zindelijk worden. Renée is al een tijd snachts zindelijk ( overdag al vanaf 2 jaar) maar heeft gisteren zoveel gedronken, denk dat het daaraan heeft gelegen. Nikki is sinds vorige week ineens zindelijk, dan moet een ongelukje kunnen ( wel beroerd voor je nachtrust haha) Straks uit het werk de auto ophalen bij de garage en dan even snel langs het tuincentrum om een nieuw filter te kopen voor mijn aquarium, want mijn vissen zwemmen op half elf...
Maandag 19 juli (tijd nog onbekend) Utrecht. Picknick/kinderboerderij/park van alles wat! Zet je naam onderop de lijst als je mee gaat! 1. Roeltje en Lenn 2. Dees en Beau 3. Lotte en Milan 4. RiTi met Maura 5. Mroos met Boaz 6. Dretjuh met Dani 7. Gimena en Sophie
Hilda hier: we hebben het heel gezellig onze kindjes slapen lekker, en wij mamas zijn lekker aan het kletsen. nu lekker ijs schepijs eten
@riti: jaah dat zou wel te gek zijn ja! Maar niet goed voor mn hart denk ik als nederland strafschoppen moet nemen @elmo: lekker dan, allebei in dezelfde nacht, hadden ze het afgesproken ach ja het hoort er idd bij.
wat zijn de tijden van t uitje? is voor ons minimaal 1 1/2 rijden nog in dubio of we komen, als we komen komen we samen...
Goedemorgen!! @mroos..die zwemband hebben we op het park gekocht. Ik zou niet weten waar je ze anders kan kopen...misschien bij V&D? Heb gisteren ook het verhaal gelezen van Moettie van de juni 2010 mama's. Wat afschuwelijk zeg...ik was er helemaal van van slag.
goede morge (kan nog het) @dretjuh weet je ongeveer hoelaat je bij mijn kan zijn? dan zorg ik dat ik alles al klaar heb staan, en wil je hier nog iets drinken?of gelijk door rijden?
Pooh Ow dat is een vd nieuwe denk ik. Hoorde namelijk dat die nogal traag is Stofzuigen Net gedaan Voetbal Hoe laat? Meloen Hij lag meer te spelen in de wagen dan dat ie keek. Was we aan t lachen naar voorbijgangers haha, dacht zeker dat t apen waren. Als ie n dier zag bewegen zat ie wel met grote oogjes te kijken. Verder is t nu nog niet zo boeiend voor die kleintjes. Psje zooo dat is mazzel in deze tijd!! Mijn vriend kreeg ook telkens tijdelijke contracten, ze geven niet zo snel vaste meer! Ze mogen drie jaar tijdelijke contracten geven, dus twee jaar is nog netjes. Fijn hoor! Dees Whaaaa je bent onderweg!! Riti haha potje of vers? Iig lekker dus uitje was toch zonder de mannen??
meeting tijd is nog onbekend.. ik moet ruim een uur rijden.. eind van de ochtend? Chicken heb het verhaal ook gelezen.. kippevel.. vreselijk Riti haha hier ook slaperitus ligt nu alweer te slapen hier is het nooit echt vies hou het graag netjes bij.. We hebben een oud huis dus héél veel stof, elke dag kan ik afstoffen gelijk natte doek er over, is zo klaar haha.. Lenn zn kamertje maak ik eens per week goed schoon, daarnaast elke dag doekje erover.. Geen zin dat ie ziek word haha, zit misschien tussen mn oren, maar vind het anders echt niet prettig haha.. dus ja, misschien wel een schoonmaakttic Maarrrr, heb de boodschapjes binnen en opgeruimd.. alleen nog even zuigen en dweilen beneden maar dat doe ik als Lenn vanmiddag op bed ligt.. Net broodje gegeten en nu met een kop thee op de bank
@Gimena: Dani is vaak om half 8 al wakker, dus ik kan best optijd bij jou zijn hoor.. Ehm........... doe maar meteen aanrijden Hoelang is Utrecht rijden vanaf jouw huis? 1,5 uur ??? @Verhaal/Vreselijk: neej niet gelezen @Meeting: Waar gaan we nou precies heen? haha weet iemand dat?
@roeltje: ja bijhouden doe ik ook, hou ook niet van rommel dus doe ook elke dag opruimen en dan gelijk doekje erlangs. Stofzuigen doe ik om de dag en andere dag even de vloerwisser erdoor. Maar jij hebt het altijd over poetsen dus ik dacht dat je elke dag volop stond te boenen
@ Pooh; eigenlijk stelt het niet zo veel voor . Meten-pillen-meten-pilletje meer-meten-pilletje minder dat is het idee, net zo lang tot de bloedwaardes goed zijn en er een eisprong kan komen. Maar hoe lang dat gaat duren is een raadsel. Werd goed ziek van de pillen (dopamine achtige stof die werkt als anti-hormoon, misselijk, hoofdpijn en down) en dat in combinatie met het 'uitzichtloze' en de onduidelijkheid is niet leuk. Op dat moment heb ik het niet zo erg ervaren, maar toen het achter de rug was des te meer. Ik heb wel duidelijkheid, dat scheelt. Ik kan onmogelijk op de natuurlijke manier zwanger worden, en in die bewoordingen ook destijds . @ Lotte; vers Mango en banaan...samen gedeeld (ze is wakker nu en gelukkig ruim fruit hier) @ meeting; had Griftpark Utrecht geopperd, maar verder niet meer zo ter sprake gekomen Heb er zin in!!
@Poetsen: Ik ruim 2 keer per dag het speelgoed op en ga dan ook gelijk met een doekje over alles. Stofzuig en dweil haast elke dag, was zeker 9 keer per week, verschoon de bedden elke week. Kamers doe ik elke week, en regelmatig ook over commode en plakjes van de kids een doekje @Verhaal van Moetie: oke, nu wel gelezen. jeetje wat verschrikkelijk. Je zou alles maar klaar hebben in huis, heerlijk wachten op de komst van je kind.. tot blijkt dat het dood is in je buik Hoe kun je zoiets nou OOIT verwerken???
@Dretjuh...nou he, hoe kun je dat ooit verwerken. Als je dan aan jezelf denkt, alles inderdaad klaar, vol verwachting tot het moment dat je kindje eindelijk in het bedje ligt en dan is het dus overleden. Kom je thuis met een lege buik en staat daar een leeg bedje...zo vreselijk. Probeer het maar snel weer van me af te zetten.
Moettie Heeft ze ergens een verhaal staan over *Stijn? Ik zag wel in het Juni topic dat ze het vertelde...heb dat net gelezen...brrrr...echt zo erg Meeting Nee, geen idee waar we nou precies heen gaan. Weet wel dat ik bij iemand mn auto mocht parkeren, maar waar en bij wie weet ik niet meer hahaha.
Pff, ik denk bij het lezen van het verhaal weer aan de tijd dat ze ons vertelt hadden dat Tijs het misschien niet zou redden...Toen durfde ik bijna niet naar zijn kamertje te kijken. Dacht bij het wiegje ook altijd daar moet hij toch gewoon in komen te slapen....Het lege gevoel wat je dan hebt is misselijkmakend....Nu staat zij daar, met lege handen, verschrikkelijk! Potje; volgens mij worteltjes aardappels en kip, ben benieuwd!