Chiquita ik geef ook nog steeds bv, maar al voor t eerst ongi 10 weken na de bevalling! Nu elke 6 weken ongi
Haha nou bedankt allemaal, fijn om te weten, want eerlijk gezegd moeten we even nog niet aan een 2e denken..(Niet eens omdat het me niet heel leuk lijkt, maar vanwege straks een baan zoeken na afstuderen enzo) Ik denk dat ik mijn eisprong wel goed gevoeld heb trouwens. Nou ja, over 2 weekjes weten we het zeker, maar dan zal ik me iig niet zo zorgen maken en zodra ik weer ongesteld ben aan het spiraaltje
@Chiquita; Wat leuk, gaat nog niet snel maar hij komt wel vooruit! Die loopt wel voor zijn 1e verjaardag
Boaz vindt de hond van mijn schoonzusje heel interessant(elke hond trouwens) en gaat daar dan ook keihard om lachen; YouTube - ‪met Taco spelen‬‎ trouwens wel slechte kwaliteit, weet niet zo goed waar dat aan ligt, want als ik hem zelf afspeel op de computer is het beeld wel scherp..
@mroos; schattig om te zien hoe ze diertjes zo leuk vinden, onze kater mauwt nogal vaak en veel (geen idee waarom) maar Beau moet daar ook vaak om lachen Klopt het dat er geen geluid bij zit?
Ehh, nee, geluid doet het bij mij wel gewoon.. maar beesten zijn inderdaad reuze interessant, echt grappig
Ja ja ja ja Wie gaat er mee naar de volgende meeting op vrijdag 17 september in Utrecht (plaats nog te bepalen): - Suus en Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?) - Lotte en Milan (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) - RiTi met Maura (ov of te voet) - Doortje met Sara (auto, ov of te voet) - Sanka en Luuk (ov?) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Suus, Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?) - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) - RiTi met Maura (ov of te voet) - Chiquita en de hele dierentuin? met t ov( of iemand uit de buurt?) - Doortje met Sara (auto, ov of te voet) - Sanka en Luuk (ov?) - Dees, Beau en frummel (met de auto) Heb maar even de lijst weer naar boven gehaald 17 september kan ik niet maar de 24e wel!!
Damn! Denk dak morgen of overmorgen al ongi wordt heb zo'n nekpijn en heb ik dan ook altijd erger dan anders. En we gaan woensdag t/m zondag naar Duitsland. Hoop t echt niet
@Lotte; Dat is helaas vervelend maar niks aan te doen jammer genoeg. Wat ga je in Duitsland doen dan, vakantie?
lotte: zo heel wat van plan in duitsland dan he haha..nou hopelijk blijft t weg. of is t al doorgebroken ? mroos: boaz is ook echt een schatje hier deed het geluid t trouwens wel.. lopen van qyano: ja gaat niet snel maar hij komt vooruit.. t mag dus eigenlijk niet maarja wat doe ik eraan.. zo ik ben nogsteeds brak
Dees nee, maar daarom is t idd nog wel vervelend. Was de vorige keer heel heftig ongi, dus zou jammer zijn als ik me precies die 5 dagen zo rottig voel. Normaal klaag ik totaal nie over m'n ongi, nu dus ff wel tante en oom v Ronald gingen al nr Duitsland en vroegen aan de ouders v Ronald of zij en wij er ook niet eens een keer uitwilden na alle ellende die we hebben gehad. M'n schoonouders hbben toen een huisje geboekt en wij mogen met hun mee. Erg lief dus
Dees Ook al een flinke buik hoor. Hier is ie vandaag ook weer ontploft. Het lijkt wel of ik savonds met mijn oude buik naar bed ga en smorgens met een twee keer zo dikke buik op sta! Het gaat echt in sprongen. Chiquita Ik zou zeggen, lekker laten lopen. Sommige kinderen zijn nou eenmaal sneller. Chicken Brrrr. hoop dat het snel over is.
Vrijdag 17 september Utrecht(plaats nog te bepalen) - Suus en Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?) - Lotte en Milan (met de auto) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) - RiTi met Maura (ov of te voet) - Doortje met Sara (auto, ov of te voet) - Sanka en Luuk (ov?) - Mroos met Boaz (auto) Eventueel alternatieve datum vrijdag 24 september - Suus, Maud en pluisje (met de auto, kan misschien met Collo?) - Lotte en Milan (met de auto, denk ook met poohtje) - Collo en Amy (weet nog niet met auto/ov) - Poohbeer en Lotus (auto! Denk met Lotte ) - Roeltje en Lenn (met de auto) - RiTi met Maura (ov of te voet) - Chiquita en de hele dierentuin? met t ov( of iemand uit de buurt?) - Doortje met Sara (auto, ov of te voet) - Sanka en Luuk (ov?) - Dees, Beau en frummel (met de auto) - Mroos met Boaz (auto)