De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

is rustig hier :)

@lotte van vondt je vriend er van?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    ahh schattig zei hij;) vindt t ook n mooie foto;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

leuk om te horen. nou ik ben me bedje opzoeken! trusten :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!!!
    Kom Pooh heeeeeeel veel succes wensen en ik duim nog steeds voor jullie meid!!

vanmorgen om 5 uur werd Lenn al wakker :( Kwam op zich goed uit, wij moesten er ook om 5 uur uit om mn man weg te brengen.. pokketijd maar goed.. klaar wakker natuurlijk;) 7 uur weer thuis en nog steeds wakker.. wordt nog wat vandaag haha..

ga even snel aankleden en douchen.. wat boodschappen doen, mn moeder komt vandaag langs :)

Tot vanmiddag !!!

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!

pooh: succes vandaag... komt helemaal goed ga duimen voor je

lotte: nou dan kun je ze wel mooi in slaap wiegen als je in dezelfde sta caravan slaapt :p ik vind t sowieso rot zwemmen met tampon weet niet waarom ..

gimena: ik heb bijna altijd tijd....

riti: accu al weer opgeladen?

collo: ja idd wij laten m ook lekker lopen want kan er niet veel tegen doen he..

dretjuh: ooh das handig 7 personen.. daar kan de dierentuin wel in :p hahaha

nou hier opzichwel een goede nacht gehad alleen qyano werd een paar keer wakker.. yorgos sliep bij mij papa had nachtdienst en die was de hele tijd aan het mieren. maar toch wel lekker uitgeslapen uit bed gekomen.. vandaag niet veel op t programma... misschien even met de kids naar de mac fietsen

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen!!!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: pfff 5 uur.... ik ken het... hier vandaag ook weer!

@Hier: Nou je leest het, Dani ook vroeg wakker, sliep om half 7 weer... Vervolgens ging mn wekker om 10 voor 7 af.... Peter moest werken *heeft eindelijk weer een opdracht*
    Maar kon t nog tot half 8 rekken, toen Dani een boterham gegeven.
    Net gestofzuigd, dalijk Layla uit bed halen, eten geven en strijken.
    Verder gewoon dagje thuis en wat poetswerk doen.

@Pooh: VEEL SUCCES!!!!!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

@ Chiquita; Fijn dat je je nog redelijk uitgeslapen voelt, een paar keer wakker worden is niet niks.
    Die accu van mij laadt niet meer helemaal op met de lange dagen die we nu draaien, maar dat komt wel weer.

@ Dretjuh; gáap! Wel lekker dat er weer een opdracht is, nu moet alleen Dani nog even lekker blijven slapen 's ochtends.

@ Roeltje; Dat zijn toch geen tijden? Wel soort van handig dat je nu toch al zo vroeg er uit moest, maar pfff dat maakt het niet makkelijker lijkt me.

@ Pooh; Succes!!!

9. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    bapsie: goedemorgen hoe is allez daar?

dretjuh: nou ik heb toevallig ook net gestofzuigd maar mn stofzuiger is echt aan vervanging toe...
    hier weer wasdag...

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Hier is alles goed! kleine XL slaapt nog steeds, net als gister, van 7 tot 8 speelt ie in z'n bed en dan valt ie in slaap terwijl ik klaar wakker ben :)
    kom ik vanmorgen beneden ligt overal modder, heeft manliefs met z'n vieze werkschoenen door huis lopen banjeren... erg jammer

en hoe is het daar chiquita?

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    bapsie: tjs ik ken dat even snel met de schoenen door het huis lopen gevolg alles onder t zand en modder hier tzelfde hoor.. zucht vaak als ik net gedweild heb.. qyano is even aan het spelen over 30 min gaat ie weer slapen.... als het goed is..

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks meiden! Knoop in mijn maag mag snel weg gaan....tot straks!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @pooh: heel veel succes! Ik duim voor je!!

@roeltje: ohw lenn ook weer vroeg. Nou beter vandaag dan morgen, je moest toch vroeg eruit. Misschien laat hij je morgen lekker uitslapen!

@dretjuh: ohw dani ook al vroeg wakker. Lekker aan de poets vandaag;) hier ook, gisteren beneden verdieping op zn kop gehad en vandaag boven als emma een beetje meewerkt. Maar heb wat nieuw speelgoed dus zal wel goed komen:)

@riti: oeh vermoeiende dagen voor jullie! Maar als jullie huisje klaar is komt die accu zo weer vol:)

@hier: een redelijk "goede" nacht achter de rug. Emma is van 1 tot 2 wakker geweest en daarna weer geslapen tot half 9. Vergeleken met afgelopen nachten is dit zeeer goed maar ik zou me zo graag weer eens uitgerust willen voelen....

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

pooh: succes!!!!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    goedemorgen
    gisteren om 19:30 laatste voeding en naar bedje en werd net om 9:45 wakker. Nu Ronald vrij heeft kan Milan tenminste lekkerder slapen:). Aankomende nacht tussen 3:00 en 3:30 opstaan en om ongeveer 4:30 richting t zwarte woud:)

Roeltje
    weer zo'n korte nacht dus! Lenn is n echt ochtend mensje;). Misschien slaapt ie vanmiddag lang en kan jij ook ff tukken:)

Chiquita
    whaha ik vertelde aan Ronald wat je typte, hij vond t RTL komisch:p. Hun in slaap wiegen is idd een goed plan hihi:p
    Oehh lekker naar de mac:)

Dretjuh
    ook al zo'n vroeg vogeltje lees ik. Hopelijk kom je de dag goed door;)

Pooh
    pfff nog n uur!!!! Goodluck!!!

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ik haak hier ook weer even in... Wel globaal meegelezen, maar het gaat soms echt te hard...

@psje: Zwaar he die nachten? Ons monstertje heeft 3 maanden gespookt en wij waren echt helemaal total loss. Heb me zelfs een paar dagen ziek moeten melden op mn werk, omdat ik het niet meer trok. Heel veel sterkte! Duim dat jullie nachtbrakertje snel weer verandert in een slaapkoppie. Weet hoe dodelijk zo'n periode is...

@riti: Kan me voorstellen dat het allemaal even pittig is. Is ook niet niks zo'n verbouwing!! Moet me helaas bij collo aansluiten: bij mij is meestal de verbouwing ook nog lang niet klaar als ik wel weer uitgeklust ben.... Maar ja, zoals je weet uit mn eerdere post: ik heb wel wat luie trekjes :D

@pooh: Heel veel succes met kapitein iglo!! We duimen voor je! Spannend!

@roeltje: 5 uur weer? Balen zo'n vroege vogel! Hopelijk is het gespook van korte duur! Maar vanmorgen toevallig wel goede timing omdat je er toch uit moest..

@rest: Ben het weer even kwijt...

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Vergeet ik weer een update van onze kant te geven...

Hier alles top! Nog steeds zwaar in de aftel modus voor de vakantie!! Hoeveel nachtjes slapen nog?? Zo'n zin in! Nog klein weekje werken en dan heerlijk weg. Super! Verder slaapt ons monstertje nog steeds top (voor haar doen dan). Gister 8u naar bed en vanmorgen 7.30 vrolijk wakker. De hele nacht geen kik gegeven. Heerlijk, voel me met de dag meer mens worden!!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lotte
    Ga maar weer bellen hoor! Vloerbedekking is nl. een roerend goed en daarom een eventuele overname. Het kost de woningbouw natuurlijk ook geld om deze weg te laten halen daarom proberen ze deze jullie natuurlijk in de maag te splitsen. Ze zullen ook de troef spelen dat jullie tijdelijk huren en daarom de regels anders zijn. Echter als je huur betaald ben je huurder voor de wet en geniet je dus huurbescherming. Bij tijdelijke huur zijn er wel een paar regels aangepast van de huurbescherming, maar dat gaat voornamelijk over opzeggen van de huur.
    En ze hebben nota bene zelf op de website staan dat een overname niet verplicht is.
    En als ze hun poot stijf houden moet je maar zeggen dat ze dan ook verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van de vloerbedekking omdat deze door deze aktie van het svb deel uit is gaan maken van de woning. Weet niet of er vlekken in zitten of hij ergens kapot is, maar dat kunnen ze dan ook mooi nog even herstellen voor je:D, want dat zijn ze dan verplicht.
    Zij zieken, jij zieken hoor! Gewoon doen! Je staat in je recht meid.

Pooh
    Wat een spanning...we wachten met je mee meid.

Roeltje
    Dat zijn toch geen tijden meer. Ik zou echt helemaal totall loss zijn als Amy steeds zo vroeg wakker was.

Panos
    Fijn dat je monsterje weer een slapertje is geworden. Kan me het goed voorstellen dat het sloopt.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    super toch bijna 12 uur slapen!!! Hartstikke netjes! Volgens mij zijn er echt wel kindjes die minder slapen. Fijn hoor dat je nu weerhelrmasl bij komt!

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @lotte: Zijn ook erg trots op dr :D! Heerlijk! Maarre, lees dat jullie nog wat gedoe met de woningbouw hebben... Vervelend! Wel fijn btw dat collo zo goed kan adviseren! Hopelijk komen jullie er snel uit met woningbouw en laat je idd niet teveel in een hoekje drukken door die lui! Door collo weet je precies wat je rechten zijn. Handig!

Deel Deze Pagina