hey bapsie lekker dat XL nog steeds slaapt om 9:15 hier vanacht om 1:00 1 keer wakker even naar hem toegeweest kusje brengen en toen wa shij rustig ik lag weer en meneer begon weer te huilen. heb hem laten huilen want als ik bij izjn beste heeft hij een grote lach en lol. na 5 minuten sliep hij weer en doorgeslapen tot 8:00 uur. dus een betere nacht als gister, hoop dat hij vanavond door slaapt zeg. haha @ pooh Succes meid!!
jaydan slaapt nu en ik ga even luieren op de bank en gooise vrouwen kijken van gister, even bij komen van 2 gebroken nachten....
@ PSje; Al iets betre nachten dus, hoop dat het de goede kant op blijft gaan en dat je snel eens lekker door kan slapen! @ Panos; bijna vakantie!! Wat lekker dat ze goed slaapt en jij je steeds beter gaat voelen! Ken het erg goed goed, het gevoel er wel klaar mee te zijn voordat het af is, hoort er bij . @ ons huis; vond/vind het klussen erg leuk maar nu blijk ik toch vooral weer een beroep te moeten doen op mijn juridische skills . 5 verrotte vloerbalken . En dat na grondige inspectie van een bouwkundige. Daarnaast hebben zeker 5 aannemers onder de vloer gekeken ivm offertes maken en hebben ook en constructeur en een architect zich onder het luik gewaagd. Geen van deze 'deskundigen' heeft iets opgemerkt. De uitvoerder kwam, deed het luik open en zonder er in te stappen steekt hij zijn schroevendraaier bijzonder soepel in de eerste balk. Weet dat we onszelf niets kunnen verwijten maar voel mezelf zo'n koe dat ik niet zelf op onderzoek ben gegaan en een beetje om me heen heb geprikt. De contracten zijn getekend, de termijnen bereikt en de bouw gaat nu door. Kan niet alles stil leggen om dit eerst helemaal uit te vechten. Bah! Weet heel goed dat het handig is dat ik zelf jurist ben, lid van ver. Eigen Huis (die hebben de keuring ook verzorgd) en zo nog wat handige kennissen op dit vlak maar ik ben nu wel een beetje uit het veld geslagen. Verschillende experts raadplegen omdat je je bewust bent van de risico's en dan gebeurt er dit, niet zo goed voor je vertrouwen.
Om kwart over 10 zijn we gebeld...kapitein Iglo didn't make it... Weet verder even niet wat ik moet zeggen.
Zit me met tranen in de ogen te bedenken wat ik moet zeggen. Het is zo oneerlijk... Het enige dat ik kan doen is een hele dikke digi knuf geven. Sterkte meid...
@Pooh; NEEEEEE, zit hier met tranen in mijn ogen mijn boterhammen weg te werken Ik had zo'n goede hoop.........wat een k*tsituatie!! *zoekt naar de juiste woorden*
Pooh.....jee wat balen zeg....weet ook even niet wat ik moet zeggen, veel sterkte en we zijn er hier voor je hoor! *knuffel*!
@pooh:wat een klap zal dit voor jullie zijn..... Ben er stil van. Heel veel sterkte komende tijd.... Verder weet ik ook ff niks te zeggen, sorry.
Thanks meiden! @dees, tja t is net alsof je een griepje hebt. Je wilt wat gaan doen maar hebt de puf niet. De planken en palen voor de veranda zijn gisteren gekomen, maar Wim loopt pas net naar buiten...t is ff slikken. Het boek sluit nu voorgoed, dus ja..zal wel even nodig hebben. En alle stress ervan valt nu van je schouders, denk dat dat het "griepje" is. Nu ook weer 5 maanden bezig geweest voor niets eigenlijk (vanaf maart). Ach we zien wel...komt vast goed.
Pooh NEEEE!!!! Jeetje wat kut meid Weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen Heeeeel veel sterkte voor jullie allebei.. zal zijn tijd wel even nodig zijn denk ik..