@Pooh; Een griepje....nou ik vind het wel meer dan dat hoor!! Misschien maar beter om ff bezig te zijn dan met de veranda....even je gedachten ergens anders bij. Het komt ook vast wel goed, maar ik vind het gewoon zo ongelooflijk oneerlijk.....zit ik hier met mijn zwangere buik te bedenken hoe ik je kan helpen *wetende dat ik dat niet kan*..... boehoe!
Thanks Dees, geniet jij nou maar lekker van je zwangerschap! Wij hebben een prachtig kereltje en een heerlijk meisje en hebben al meerdere keren ondervonden dat t voor ons niet zo makkelijk is...het went..soms even...en dan weer niet Nu is t een kwestie van afsluiting na vijf jaar, en dat zal ook wel een hoop rust geven straks...
Pooh Ik geloof dat de stilte hier ook wel genoeg zegt. We gunden het je allemaal zo erg. En nu is het ineens klaar.... Het zal langzaam een plekje moeten krijgen denk ik voor je. Dees Wij gaan lekker genieten meid van onze zwangerschap. Juist omdat het zo'n wonder is als het allemaal lukt!
@Pooh; Brrr krijg gewoon spontaan kippenvel bij het lezen van je berichtje dat het voor jullie niet makkelijk is geweest... Ik geniet ook echt wel van de zwangerschap maar soms is het leven zo oneerlijk!! @Collo; Je hebt helemaal gelijk, vind het ook wel bijzonder en gezellig dat we beide een kindje verwachten in februari en bijna gelijk oplopen. Een wonder is en blijft het zeker!! *pakt een zakdoek* grrrr die hormonen ook
Kom maar ff spammen van ons blije manneke Vannacht was het wederom ff hopeloos met hem, maar gelukkig is hij vandaag overdag weer super vrolijk!
Wat een lekker bekkie Dees. Laat ik onze sleeping Beauty in haar nieuwe autostoeltje ook maar even spammen...
@ Pooh; bij gebrek aan tekst nog maar een knuffel: *knuf* @ Dees; leuke blije spam, altijd fijn! @ Collo; met recht sleeping beauty! Mooi dat paars trouwens.
@Collo; Wat een leuke kleur qua stoel! En ze lijkt er echt heerlijk in te zitten. Is het een Tobi? @RiTi; Thanx, wordt zo blij van dat gezichtje!
@spam: Mooie foto's voorbij zien komen! Zal binnenkort ook weers een wat foto's spammen . @pooh: Hoest nou? Kan je beetje je ei kwijt? Echt enorm klote voor jullie... Zo jammer!! Op de een of andere manier had ik het ook echt niet zien aankomen, had zo sterk het gevoel dat het zou lukken. Maar ja, helaas. Sterkte meid! @rest: VOlgens mij verder weinig spannends gemist vandaag toch? (en 1000-maal excuses als ik nu iemand beledig doordat ik breaking news gemist heb ) @update: Weinig spannends. Meisje begint gelukkig iets beter te eten van haar bijvoeding. Vooral yoghurt, pap en brood vindt ze heerlijk. Nu fruit en groente nog . Wel grappig, want ik was ook altijd een slechte eter (behalve als het op brood en melkproducten aankwam).
Ja, was gelijk gek van dat paars. Stond voor 100 euro op Mp, heb er 90 voor betaald maar hij is echt als nieuw. Geen verkleuring, slijtage, vlekken of wat dan ook. Bekleding kan volledig gewassen worden, dus die is ook lekker fris. Had ook nog een rode gekocht voor 60 euro maar die ziet er wat minder uit. Maar die staat in mijn auto dus wordt niet zo veel gebruikt. Het is idd een Tobi en ze zit er idd heel netjes in. Nu is ze natuurlijk wat ingezakt omdat ze slaapt.
Hier even blij momentje VOor het eerst is het eindelijk gelukt! Hij eet vers aardappelen, wortels met wat eigengemaakte appelmoes (oke, eigenlijk gewoon gekookte appelprut).. Stiekem even trots Bijna 4 maanden bezig om er vers eten in te krijgen, dus de aanhouder wint haha.. Ga Lenn even badderen.. In het nieuwe bad(je) Products - KubiKids Ideaal ding.. heb er een badring in staan zodat hij fatsoenlijk in bad kan zitten
lieve Pooh.. Ik las het al op hyves.. en dacht ik kom toch even hier kijken! Om je hier ook even een dikke hug te geven!!! Wat onwijs klote! ik had het toch echt gehoopt voor jullie! Ook sterkte van Rob!
@Collo; Ik ga ook gelijk maar eens neuzen op MP, staan vast nog wel meer leuke stoeltjes op! Nieuw zijn ze toch eigenlijk wel flink aan de prijs... @Roeltje; Jeej!! De aanhouder wint idd, smakelijk eten Wat een grappig badje, Beau gaat nu eigenlijk al standaard bij ons in bad.....laagje water en in een badring....ideaal! Maar dan moet je idd wel een bad hebben @Panos; Gelukkig maar dat ze nu wat meer bijvoeding accepteert, fruit en groente komt ook vast wel. Ze heeft het zo te lezen dus niet van een vreemde
Collo Volgens de opzichter hoort de vloerbedekking niet bij de overname en hoeven de oude bewoners het er dus niet uit te halen. We hadden de woningbouw gebeld en die zeiden weer dat we het met de opzichter moeten regelen..jaaaaa...We leggen het anders wle bij het grof vuil.. Panos Zeker fijn dat Collo er veel van weer Riti Oh echt irritant dat soort dingen. Zoveel mensen en dan zouden ze het allemaal niet gezien hebben! Slaat nergens op toch!? Kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent (zacht uitgedrukt). Dikke pech noem je dat. Hopelijk lukt het allemaal om het recht te zetten...voor zover dat nog kan! Succes! Pooh Las het op je hyves....wat ontzettend kut zeg. Misschien een stomme vraag, maar trek je het nog een beetje? Ben je niet alleen thuis? Hele dikke knuf en heel veel sterkte... Collo Wat een mooi autostoeltje! En mooie foto! Ziet er stevig uit dat stoeltje! Vanaf hoeveel kg mogen ze erin? Milan wil echt niet meer liggen in de MC hihi Panos Komt helemaal goed met jullie meiske! Roeltje Jeej!
pooh: nogmaals sterkte.. probeer wat steun te zoeken bij je 2 kids ( gewon lekker knuffelen enzo) ik hoop dat je je morgen al wat beter voelt natuurlijkis het heeel moeilijk.. dikke knuf meis!!!! even snel een vraagje.. cailyn is al de hele dag huilerig en heeft wat verhoging maar kan zo niks vinden wat t kan zijn.. weet er misschien iemand of er momenteel wat heerst hij is anders nooit zo en ik weet t eigenlijk niet zo goed meer nu
Chiquita Hier rond Zwolle heerst niks volgens mij.. (zegt natuurlijk niet zo veel), maar kan het zijn dat hij gewoon een off-day heeft? Gewoon niet fit zijn of tegen een griepje aan hangt? Pooh Jeetje, wil zoveel tegen je zeggen maar weet niet zo goed wat.. Nogmaals een hele dikke knuffel vanuit hier! Net mn man gesproken en ook hij wenst jullie heeeel veel sterkte.. Lotte nou ja zeg!! Kreeg vandaag eindelijk het pakketje binnen met het kaartje.. geprobeerd software er op te zetten , doet de usb stick het niet :x.. Gelijk naar het postkantoor terug gebracht.. Gelukkig nog niet betaald (zat acceptgiro bij).. heb een link gevonden waar mn man heeft besteld tijd terug.. Bestellen R4new.nl geheugenkaart zit er al bij in.. via Ideal ben je krap 40 euro kwijt.. Via de zwarte markt betaal je 15 euro, en 25 euro max. voor je geheugenkaart.. dus ook rond de 40 euro.. Kijk maar even.. Lenn ligt alweer op bed. arme kind was bekaf.. Mn moeder is hier van 11 tot 15.00 uur geweest dus lekker druk geweest haha.. Hij is gek op oma haha.. Ontzettend lief ziet dat er uit haha.. Grote fles gegeven en hoppa, daar ging ie
@ Pooh jeetje meid........wat een rot nieuws....wilde je een dikke knuf geven en heel veel sterkte toe wensen...