roeltje: zeurzak hahahaha... ja idd soms in de winkel al die fruitvliegjes in die bakjes zooo vies gewoon pooh: kan me voorstellen dat dit idd een koude douche is.. probeer van de 2 genieten die je hebt.. klinkt makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.. doe rustig aan meis! autostoel: hier ook nog de maxi cosi hij past er nog goed in..
goedemorgen! kleine man komt hier nog lang niet met z'n oren boven de babyautostoel uit dus hier eerst ook nog geen nieuwe... pooh heb veel aan je gedacht, lijkt me vreselijk moeilijk...dikke knuff vanuit t noorden! onrustige nacht, hier momenteel geen last van, alleen in slaap komen is fe doorbijten, huilt tegenwoordig standaart 15 min ofzo (niet overstuur, gewoon huilen/jengelen) maar daarna slaapt ie ook tot 8 uur 's morgens
@ Lotte ; veel plezier! @ Roeltje; wat zwaar die nachten zo, jeetje. Heb ook geen tips voor je, sterkte! Oh lekker verse aardbeienprut op brood, jummie (de vliegloze versie dan) @ mamaritus; haha ja, hier ook een bekende 'kwaal'. Af en toe een mamaplakdag. @ Panos; best vroeg, half 6 echt lekker slapen is er dan niet meer bij. @ autostoel; tja, ze is lang en komt wel erg ruim met dr voeten over de rand. We hebben alleen geen eigen auto dus vind ik het wel veel geld om meteen een nieuwe te kopen. We lenen of huren wel af en toe een auto en dan moet ze natuurlijk wel veilig mee. Zolang de mc nog wil houden we het daarbij . @ Pooh; in eens weer het besef als je wakker wordt s ochtends, naar hoor en zal ook nog wel even blijven. Het is ook een dik boek wat nu plotseling afgelopen is, beetje bizar. Jullie komen er wel doorheen met elkaar, sterkte. @ oortjes; Maura heeft haar oren ontdekt lijkt het. Ze zit er steeds aan en in en friemelen en klepperen er mee. Tja moe denk je dan, maar ze doet het veel meer nu. Ben een beetje bang voor oorontsteking oid, maar verder merk ik niets (geen koorts, het ziet er niet anders uit, het ruikt niet anders of zo etc). @ me; erg moe door de korte nachten en het huis gedoe. Alles uitgezocht en besproken, het gaat ons gewoon een klap geld kosten that's it, kan er met alle wil van de wereld niets beters van maken (juridisch en financieel dan). Geen tijd om offertes te shoppen maar gewoon aanpakken en oplossen. Waar ik dan stiekem wel weer om moet lachen: We pakken alles in het huis aan, want alles heeft met elkaar te maken. Het enige wat we niet doen is de toilet beneden, die laten we om wat te besparen en die doen we later (zelf omdat we dan ook een toilet boven hebben voor als het niet lukt of zo ). Nu staat die toilet precies op de rotte balk... Hij kan hopelijk eenvoudig (goedkoop) opgevangen worden, maar anders laat die ook maar instorten ook dan. Dan hebben we echt alleen de muren en het dak nog. Speaking of which, volgende week gaan er mensen het dak op hopelijk dan niet weer zo'n tegenvaller.
goeie morgen meiden, lekker geslapen @pooh beetje goeie nacht rust gehad? heb aan jullie gedacht hoor.. maar gelukkig heb je 2 hele mooie lieve schatten maar toch blijft het shit..... sterkte! @hier, vanacht slaapdrama, ik ben bek af... kleine man 6 keer huilend wakker geworden begon al om half 10 gisteravond.... en als ik boven het bedje stond of ik hem op stilde was hij stil en begon hij te kijken en te lachen.... legde ik hem neer ging hij weer huilen.. zo ging het 6 keer, ik dacht echt dit moet stoppen de 6e keer maar 15 minuten laten huilen en toen van 600 doorgeslapen tot 8:30. en ligt nu al bijna een uur weer te slapen. en toen bij mij in bed genomen vanmorgen (doen we elke morgen voor we naar beneden gaan, quality time bij mij in bed ) ik deed de slaapzak uit en meneertje begon te kruipen, hij wilde mijn mobiel pakken ik ben zo trots!! gister schoof hij nog niet eens op de bui, tijgeren niet, bleef maar stil liggen, wel pogingen tot kruipen met buik van de grond. en nu opeens een meter gekropen joehoeeee wel met blote benen op stroeve ondergrond. op laminaat met kleren aan gaat nog niet.. maar ja nu zal het vast snel gaan we gaan zo als jaydan wakker is naar mijn zusje heeft gezins uitbreiding jong poesje van 6 weken. vind jaydan vast leuk
joehoe heb eindelijk mijn aardbeien.. ga ze zo even beetje koken en pureren.. nog maar niet hele plakje brood smeren haha, straks vind ie het niet lekker.. heb nog smeerkaas achter de hand Mamahilda jaaa gekropen!! wat goed zeg!! dat slaapdrama hadden we hier ook vannacht.. maar wat het was? Geen idee.. Oeh, morgen kiwi op het programma.. kijken of hij dat lekker vind.. straks de appelmoes voor vanavond even proberen.. heb nog lading boontjes in de vriezer liggen haha.. hoop echt dat hij dat ook wil eten haha..
whaha gekookte aardbeienprut wil je je kind niet aandoen hoor.. is letterlijk prut.. Nu ongekookte aardbeien gepureerd.. Is een stuk steviger.. ben benieuwd haha
@Roeltje; Hahaha, heb je het zelf ook geproeft? Het lijkt mij ook niks hoor.....gewoon lekker zo pureren....blijft de smaak ook een beetje behouden! @hier; Beau heeft vannacht prima geslapen!! Toch slaap je heel licht en lig je min of meer te wachten op het moment dat hij weer wakker wordt......nou het was vanmorgen 7.50 dus een hele mooie tijd! Daarna er maar uit gebleven, beau wilde niet meer slapen, was klaarwakker! Bijtijds de boodschappen gedaan en verder een dagje lekker niks doen!
Dees nou het rook wel lekker maar het smaakte nergens naar Maar goed, ik lus alleen aardbeien met slagroom of suiker en niet zo kaal.. dus aan mij heeft hij weinig.. Maar hij vond het maar niks.. aan het begin nog wel, ging er met smaak in, maar na een paar stukjes zat hij druk te kauwen en zo ineens een kokhals geluid. en als ik ergens niet tegen kan....... Dus maar gestopt voor hij idd alles er uit gooit.. nog paar stukjes met smeerkaas gehad en net een fles..
@ riti: doet Lianne ook.. maar die heeft er een muggenbult op......... kei zielig! vanmiddag gesprek nummer 3.. erg spannend huis hier: rust erfrecht op...... dus kan nog ff gaan duren... want moet speciaal getaxeerd worden en 1 van de kids moet mams volmacht geven om te tekenen.. pfff en hebben kopie van mijn dilpoma nodig.. je raad het al: in de opslag!!.... zucht... nu hopen dat het op een andere manier lukt..
@chiquita. is goed doen we even nog af spreken sms je zo nog wel eerst even alles opruimen hier @dees mooie buikje al hoor. en jammer dat ze het niet door hadden wat er op het t-shirt van beau stond.en een leuke spam hoor @collo leuke spam alles goed? @pooh. weet niet goed wat ik moet zeggen dus een DIKKE digi KNUF van mijn
roeltje: hier gata kiwi er wel in maar ik mix t wel met havel banaan zo alleen kiwi vond hij iets te zuur.. geloof ik. met banaan at hij t prima op.. bruine bonen is hier ook favoriet en aardappels en natuurlijk pasta vind hij heerlijk. net weer potje fruit proberen te geven letterlijk 4 lepes op daarna wilde hij niet meer .,.. zucht... pfffcf wordt toch weer zelf maken... joyce: succes met 3e gesprek.. hier: net even naar de markt geweest.. en bij ene kinderkleding zaak gestopt en ja hoor weer wta gekocht.. dat was helemaal de bedoeling niet maarja weet hoe t gaat he.. jurkje voor cailynn en shirtje voor qyano.. voor yorgos was er letterlijk niks.. in de uitverkoop dan he..
@Lotte: je bent inmiddels al een eind op weg en zal dit waarschijnlijk niet meer lezen maar toch: heeel veel plezier, lekker even ontspannen @Roeltje: hmmmm aardbeienprut oeh weer niet lekker geslapen, pffff weet precies hoe je je nu voelt! @Riti: ik hoop voor jullie dat er niet meer onverwachte ontdekkingen komen. Succes met de verbouwing, ik zou echt allang volop gestresst zijn! @pooh: kan me voorstellen dat je nu denkt, "zullen we toch nog een keer proberen" ondanks jullie eerdere besluit. Het dikke boek is nu ook wel onverwachts met een harde klap dichtgeslagen. Je bent zoveel jaren bezig geweest met die mmm en de vraag of het allemaal ging lukken en nu ineens is er duidelijkheid en verdriet. en met de tijd zal daar ook rust bijkomen. Nogmaals heel veel sterkte!! @chiquita: oeh weer kleertjes gekocht, ik kan ook echt nergens voorbij lopen @slapen: ik durf het bijna niet neer te zetten maar..... emma heeft vannacht geslapen van 20.30 tot 8.15 aan 1 stuk Ik ga er niet vanuit dat ze dit vol gaat houden maar ik ben al heeeeeel blij met deze ene nacht
@ Dees jammer zeg dat ze niks zagen!!! Dus ze weten het nu nog niet? Zagen ze het ook niet aan je buik? @ Psje oeoe lekker nachtje zeg! Zou lekker zijn inderdaad als emma dit vaker doet @ Joyce en en? Al het 3e gesprek gehad? Ben benieuwd! @ Chiquita haha leuk he kopen in de uitverkoop! @ Autostoel, Morris past ook nog prima in de auto stoel dus laat ik hem er maar even in! Bedankt voor jullie reacties meiden!! Ik ga weer ff werken (tot 17.00 uur) en dan weer lekker weekend!! Liefs!
@PSje; Wauw!! Jullie hebben d'r goed moe gemaakt!? Hopelijk doet ze het vannacht weer @Manoe; Erg jammer idd! Maar ze weten nog steeds van niks....toen we er gisteren kwamen moesten ze nog eten en waren ze erg druk voor hun doen....Beau werd ook onrustig dus toen het eten klaar was zijn wij weer naar huis vertrokken. Het was immers al bij 21u! Klinkt gek maar ik heb het nu maar overgedragen aan mijn mannetje....hij wilde wachten en ik had het idee voor het shirt.....beide pakte dus niet goed uit. Hij probeert het deze week maar op zijn manier
echo!! ben hier hoor Eten staat ondertussen op, Lenn ligt nog even in bed.. Hondjes zijn aan het spelen.. Tv staat aan dus... heerlijk rust in huis .. Na het eten snel alles opruimen en even stofzuigen.. Vanavond laatste dingen voor het feest regelen en morgen he-le-maal niks
Sorry, Ben aan het werk vandaag dus geen tijd om te ZP-en...alhoewel. Het is niet erg druk... Dees Jammer van je schoonouders. Maar ik weet niet of mijn ouders/schoonouders het gezien hadden hoor. Bij mij was het mijn zus die het meteen zag en bij mijn schoonouders mijn schoonzus die het spotte... Wel jammer van zo'n leuk idee, valt het ook een beetje in het water. En jullie hadden al zolang gewacht. Lotte Fijne vakantie meid! Jullie verdienen het!