De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Maura spam!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Och gut wat een plaatje RiTi!!
    Mooi!!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ze heeft wel een redelijk permanente 'just out of bed look' :D

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    haha ik vind het er wel schattig uit zien!
    Net of ze zo ook model zit ;)

5. mroos

mroos Niet meer actief

@riti, wat een prachtige foto, ik zie haar later al helemaal als een model eruit zien haha, prachtig meisje

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    dank! haha en ik was juist zo trots op haar 'karate-voetje' die staat helemaal goed, maar dat is meer mijn ding :p

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedenavond allemaal!! Hoe is het met jullie?

8. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @chicken hier is alles goed, alleen een nachtbraker hier, meerdere malen per nacht wakker, sprongetje..?? who knows.
    en hoe is het in huize chicken??

9. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    wat is het rustig waar is iedereen?

fles: heb de middag fles afgeschaft vandaag even proberen en gaat goed. hij eet nu heel broodje gister 1,5 en vandaag weer 1,5 broodje :) ik dacht heef wat fruit na het eten (moet toch weer eens fruit proberen) en het bleef erin!!! JEEEEJ
    en heeft nog wat diksap gehad en zat toen vol. lekker gespeeld naar bed gegaan en toen smiddags nijntje koekje en drinken en om 6 uur kreeg meneer pas trek. dus hij kon vandaag goed zonder de 12 uur fles :)
    morgen weer proberen, probeer fruit bij kleine beetjes als ik dat tussendoor geef, is hij hebberig en na het eten is hij niet meer zo hebberig, rustig opbouwen op die manier :)

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Mooie Maura spam!! Karate voetje? Dat had ik even gemist... Wax on wax off... Verder gaat mijn karate kennis niet :D..

@roeltje: Wat een timing van Lenn! Vindt ie potjes stiekem toch niet lekkerder.. ;)

@pooh: Moet nog veel aan je denken. Sterkte meid!

@dees: Irritant dat ze t-shirt niet snapten... Zeker als je vriend ze er nog op gewezen heeft?!

@mroos: Kan het ff niet volgen... Ook zwanger :$???

@rest: Verder nog iets gemist vandaag?

@hier: 9 days and counting.... Wil op vakantie!! Verder weinig spannends.. Uk kruipt nog steeds niet, staat niet, loopt niet, zit niet... Zou er met al die vlugge babies bijna een complex van krijgen :p Maar schaterlachen kan ze gelukkig als ze de beste! Is zo'n vrolijk schatje! Heerlijk!!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hoi Mamahilda...zou heel goed kunnen hoor, een sprongetje. Maar het sloopt je wel he, als je de nacht niet doorslaapt. Milan eet momenteel weer wat minder goed. 2 hapjes groente en dan is het wel weer genoeg voor meneertje. Dan maak ik maar weer een flesje melk...haha. Maak me er maar geen zorgen meer om.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ach jee...zit terug te lezen en zie het bericht van Pooh...ook ik leef met jullie mee. Veel sterkte met dit rotbericht....weet verder niks zinnigs te zeggen. Knuffel!

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Panos maak je niet druk hoor meid!!! Zie veel kids op het KDV waar ik werk die nog veel trager zijn en trouwens die van mij zit wel 2 minuten zelf en tijgert een beetje maar verder ook niets meer hoor! Je ziet vaak dat die kids weer voor lopen op andere dingen, Morris kletst heel veel en zegt papapapapa ;) en is heel goed in zijn fijne motoriek, hij pakt bijvoorbeeld een kruimeltje van de grond tussen zijn duim en wijsvinger. En ik heb nu momenteel een lopertje van 10 maanden op me werk....!!! Daar heb ik me handen aan vol! haha hij ziet nog geen gevaren en snapt nog niet alles wat ik zeg, logisch voor zijn leeftijd. haha zo heel verhaal geworden maar wilde ik even tegen je zeggen :D

@ Mamahilde o misschien inderdaad een sprongetje! ach gaat vanzelf wel weer over ;)

O film begint weer! rtl 8!

14. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @ manoe film kijkse ik heb criminal minds ervoor :D super serie.

@chicken, ach ja geen zorgen maken jaydan had dat ene paar dagen geleden ook, nou ja dan maar niet hoor, hij wilde , heb wel danoontje aangeboden die wilde hij wel om half 6. nou ja toen om 7 uur de fles maar en naar bed :) soms heb je van die slechte eet dagen.
    groeit prima en geeft vanzelf aan of ze honger hebben of niet.

en ja je word er wel moe van, maar ja is wel over voor hij puber is :p haha

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Whoei....bijna vakantie dus! Heerlijk.
    En die ontwikkeling komt vast wel goed hoor :)

@mamahilda; Wat goed van jaydan dat hij hij zijn fruit binnenhield, de 1e stap is weer gezet dus.
    Wel balen zeg dat hij nog steeds onrustig is 's Nachts :(

@Chicken; Hoi!!

16. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    friesland, drachten!
    @dees het ging een paar maand goed vanaf mei slaapt hij pas door. en nu begint het weer erg te lijken op het oude patroon, benieuwd hoe hij nu slaapt nu hij een fles van smiddags minder krijgt...
    net alweer 1 keer wakker, we will see wanneer hij weer wakker word, nu al 2 dagen rond 1 uur snachts, zal vandaag ook wel weer zo zijn :p

hoe ist met jou, voel je je goed?

17. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @riti: mooie maura spam!! Lief koppie.

@dees: jeetje wat een rare planning zeg, zou dr wel wat van zeggen morgen.

@chicken: hoi! Hier alles goed hoor! Hmm dus milan heeft ff geen trek in zn eten, misschien nog een nasleep van het maaggriepje? Idd wat je zelf al zegt, niet druk om maken en extra flesje geven:)

@mroos: wat heb ik gemist?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mamahilda; Pfff is niet te hopen dat hij weer in zijn oude ritme valt!
    Ik voel me eigenlijk prima, kan weer aardig genieten en probeer nu weer wat ochtenden te werken.

@PSje; Vreemd toch wel he.....nee ik dacht al dat ik me aanstelde maar vind het van de zotte!!
    Morgen om 9u ga ik ook gelijk bellen naar de planning.....ff om uitleg vragen.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff, zo dat is achter de rug :D
    Iedereen is net weg.. Word zo gaaf zaterdag :D Quizvragen gemaakt.. Bij elk goed antwoord moeten ze een ballon doorprikken met confetti, rijst en een letter erin.. Uiteraard moeten ze ONDER de ballon staan.. Als ze alle letters hebben moeten ze puzzelen.. Het vormt dan het woord van het cadeau.. Ze beantwoorden de vraag (over familieleden) en de persoon waar de vraag over gaat bevestigd het antwoord .. Ondertussen dragen ze een zelfgemaakt t-shirt: Zijn we 25 jaar getrouwd, denk je een mijlpaal te hebben bereikt..
    Achterkant: Krijgen we zo'n simpel t-shirt......
    minibutton op de borst: Ik bied alvast mijn excuses aan voor mijn gedrag vanavond..

Moest het even delen haha.. Verder word alles versierd met witte ballonnen, witte vlaggetjes en zilver lint..
    M'n pa 'ontvoeren' we om stipt 15.00 uur van zijn werkplek en nemen hem mee naar huis :D om half 5 sturen we ze weg haha.. zodat we alles kunnen versieren.. :D:D:D

ga Gooische vrouwen kijken en lekker naar bed.. Lees morgen alles terug :)
    Trusten!!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Schattige spam!

Panos
    Nou, dat lijkt me toch het belangrijkst, dat ze lekker vrolijk is. De rest komt wel!

Mroos
    ....spannend meid! Wanneer ga je weer testen? Zie het duidelijk, maar vind het altijd pas zeker als ze donkerder worden... En tuurlijk is het zuur voor Pooh, maar weet zeker dat ze ons allemaal het beste gunt. In opdracht van Pooh geniet ik nog een beetje extra van mijn zwangerschap...

Dees
    Had de planner gedronken ofzo? Bizar schema!

Deel Deze Pagina