De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @pooh: goeie beslissing geweest hoor! Hier ook goed geslapen! sara ging om 20:00 naar bed en werd om 6:30 wakker. Echt een kind van de klok :)
    @roeltje: tegelijk gepost!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heeerlijk, ik zt nog even te genieten van het feit dat het weer nog enigzinds te harden is! Openslaande deuren open, raam aan voorkant open en doorwaaien maar! Heerlijk, heb een beetje een vakantie gevoel :) Waar een mens toch al niet gelukkig van kan worden!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lenn krijgt denk ik wel rood/rossig haar.. Mijn man heeft het, zijn vader, broertje, tante, opa.. Zit in de familie dus :D Ik vind het totaal niet erg hoor, juist mooi :)

Doortje
    haha ja, volgens mij ben ik gevoelig voor die lui haha.. ze weten me altijd te vinden :D

Hier ook een kind van de klok hoor.. Na de fles van 19.00 uur valt ie in slaap en om half 7 wordt hij wakker, 7 uur wil ie een fles :D

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    eigenlijk haat ik John mayer, maar oe wat een fijn liedje heeft hij nu! (is nu op de radio)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja hè Milan is echt n slaapkoppie haha. Erg hè snurkende man! Ik geef m ook altijd een flinke por, dan draait ie om en snurkt even iets minder en dan draait ie weer terug..tssss haha

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    haha lekker nummer he ? (neem aan dat je zijn nieuwe bedoeld?)
    Hier is het nog steeds niet te harden :( Het waait hier niet.. heb de ramen wel open en de voordeur open, maar het helpt vrij weinig.. 27 graden in huis.. Buiten 29 graden...

Wat een geluk dat de stofzuiger nog boven staat.. Lenn was helemaal overstuur, zo moe.. op schoot wil ie wel, maar hij plakt helemaal aan me vast :D Dus na een paar minuten de stofzuiger aangezet.. Ondertussen onze slaapkamer gedaan, en toen ik klaar was sliep ie :D heerlijk.. even kop thee en dan de kamer even door.. Als manlief dan thuis is lekker genieten van het weer..

O ja, kinderboerderij, is dat iets voor zo'n jong ventje?

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: op welke site had je dat tentje ook alweer gevonden? Op marktplaats vind ik niets in de buurt helaas

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: tips gelezen voor snurkende man?
    @roeltje: stofzuiger doet wonderen! Haha, is voor hem een veilig geluid, aangezien zijn mama dat dagelijks doet, ook toen hij nog in de buik zat :)
    Kinderboederij, ja leuk! Sara is iig helemaal gek met onze katten, dus andere dieren zullen ook wel een hit zijn! Lenn is ook al honden gewend. Het is het proberen waard!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    kinderstoeltje.nl ;) tips nie gelezen, we gingen zo snel hier haha. Ik blader ff terug;) alvast bedankt:D

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    van de neusspray weet ik ja. Ging altijd erg hard in de apotheek. Wordt vaak voorgeschreven samen met neuspleisters.

Haha hij slaapt idd zonder pyama en anders zou ik n tennisbal op z'n linkerzij en rug moeten doen, dan snurkt ie t hardst namelijk:p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja Lenn is gek van killerhond haha.. mama is echt niet meer interessant als hij Mofo ziet haha.. ik leg ze altijd net buiten elkaars bereik haha.. voor ik het door heb trekt hij aan d'r oren ;) niet echt handig natuurlijk, maar dan wordt Lenn boos (tja, hij kan er niet bij natuurlijk) en Mofo schuift heel langzaam naar Lenn :D

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    OMG! het genieten is voorbij hoor!... bovenburen hebben bedacht te gaan boren.... vlak boven mijn hoofd, heel fijn....
    ok ze zijn net verhuisd....zal wel nodig zijn, maar grrrrr....
    dan zal sara zo ook wel wakker worden...

@lotte: hahah ik zit net op die site te kijken, maar de camouflage tent verkopen ze niet meer.. jammerrrrr

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lotte: oja dat weet jij natuurlijk. Heeft je vriend dat al geprobeerd?
    @roeltje: hihi, zie het al helemaal voor me

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    oh jammer:(

all
    vergeet bijna iets leuks te vertellen!! Gisteren zette ik Milan even in t pierenbadje op de camping en toen tilde ik m op om m eruit te halen. Ik wilde m weer neerzetten op z'n billen omdat ik m nie goed vast had en toen ging ie staan!. Zomaar vanuit t niks! Elke keer als ik m nu op z'n voetjes zet dan blijft ie heel lang staan:D. Zo lief!! Weet nu hoe trots n aantal van jullie je daarover voelde de eerste keren!! Straks foto maken:D

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    nee, zo'n schema met neusspray moet je via n arts
    krijgen. Je kan t ook zo kopen in de apo, maar
    weet t schema nie meer uit m'n hoofd. Kan t natuurlijk altijd 's
    vragen aan m'n excollega's als ik er n keer ben:)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Go Milan, Go Milan :D
    haha leuk he :D Lenn doet het ook sinds gisteren.. Zo schattig.. loslaten is natuurlijk nog geen optie;) Hij probeert trouwens wel te 'lopen' als hij op schoot staat.. mn man houdt hem dan vast onder zijn oksels, zet hem neer op zijn beentjes (probeer hem maar eens te laten zitten als hij wil staan:D) en dan gaat ie lopen.. zo'n grappig gezicht :D

17. mroos

mroos Niet meer actief

@All, bedankt voor jullie reacties. Ik heb mezelf voorgenomen om, wanneer hij nog een keer zo benauwd wordt, meteen naar HA of HAP te gaan(alhoewel ik over die laatste ook nooit echt positieve verhalen hoor). Sowieso bel ik maandag de HA voor ventolin. Hij heeft natuurlijk wel de term happy wheezer en daar schijnt bij te horen dat ze benauwd kunnen worden. Maar toch, toen hij zo benauwd was dacht ik echtdattie zou stoppen met ademen ofzo, heb ook echt niet lekker geslapen.

@Pooh, je zult idd elke keer zien dat het is wanneer je weg bent. Normaal wordt hij echt nóóit wakker.

@Lotte, ahh, moet je doen joh, lekker een keer samen weg. Gewoon als Milan op bed ligt, oppas en dan lekker naar de bios ofzo.. Is goed voor de relatie;)

@Lotte&roeltje, aah trots. Boaz doet het ook. Hij gaat nu zelfs staan als je hem aan zijn handjes optrekt, dan doet hij de rest, superlief hé:)

@Doortje, hier ook van die fanatieke klussers, alleen dan onder, vanaf 9 uur. Alleen hier zijn ze in september al een jaar bezig! En ze klussen zonder te overdrijven bijna elke dag wel. Als je nou een villa hebt ofzo, maar het is gewoon een 4kamerflat haha. Wij willen er echt al een tijdje graag binnen kijken, want het moet er wel fenomenaal uitzien daar;)

@poohbeer, ik heb jou veels te weinig aandacht gegeven.. Wat balen dat deze maand niet door kan gaan zeg, gewoon kut. En door vorige maand wordt het allemaal nog extra zuur of niet? Maar laten we er vanuit gaan; wie wat bewaart heeft wat;)

@Collo, fijn dat je zo snel een echo kan krijgen, ik ben heel benieuwd, maar het zit vast helemaal goed!!!

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ all; net vluchtig alles doorgelezen, zo te lezen heeft iedereen lekker van het WK genoten :).

Wat is het warm he, weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.

Maura heeft de zesde ziekte, al is het mijn eigen diagnose.
    Gisteren naar de HA was een ramp(je). Op het warmst van de dag met je zieke kind op pad is verre van ideaal. Maar goed, half uurtje lopen parasol er op, hydrofiel met wasknijpers en zo veel mogelijk in de schaduw lopen (die er nauwelijks was).
    Een heel warm nat hangkindje kwam er uit :(.
    Maar goed, eea nagekeken en ze had verder niks. Als de koorts aanhoudt urine opvangen en laten testen.

Wat gisteren eerst warmte-uitslag leek ziet er nu wel wat anders uit, de koorts is ook plots verdwenen (er in 1 x uitgezweet gisteren in de wagen :D). Ik kan er niets anders van maken dan de zesde ziekte in ieder geval.

Maar gut wat hebben we het warm en waar moet je naar toe met je frummel, pfff.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mroos; wat eng zeg, kan me voorstellen dat je je te pletter bent geschrokken!

@ pooh; bah wat een k**zooi, goed dat je nog ff niet gegaan bent. Eerst weer even 'moed' verzamelen.

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Mroos, aandacht te weinig? Nee hoor!
    Ja we waren nu 4 mnd bezig voor de terugplaatsing..worden er dus 6...dat t 2 maanden duurt is al uitzonderlijk zeiden ze in t umc...en bedankt! Hahaa..
    Maar we houden de moed erin!

@Riti, dat is precies wat ik vorige maand op de wc deur heb gekalkt...binnenzijde is krijtverf hahaha...
    Ik laat het nu nog maar even staan......;)

Ff spammen...net mijn heerlijke meid in t badje gehad buiten...
    Mijn knul is nog een beetje suf en in pyama broek...was gisteren belachelijk laat voor hem (hitte). Geloof dat ie om 23 uur naar bed ging...shame on me...

Deel Deze Pagina