@RiTi; Die onderzoeken waren echt idd heel onprettig en ook genant.....ik weet dat ik sinds de bevalling dingen niet zo erg meer vind en lang niet zo preuts meer ben maar die onderzoeken....jakkes! Ik weet nog goed de reactie van 1 van de assistentes: " Ohw je bent nog een jonge meid, ik had niet naar je geboortedatum gekeken, ik verwachtte een oudere dame". dussss....en bedankt! @Elmo; Is ook niet fijn , hopelijk ook gauw verbetering!
@Dees: Nou dat is goed nieuws toch!!!! Maar goed dat ze dat stolsel goed in de gaten houden. Kan het geen restje zijn van de vorige bevalling?? Bij mij hebben ze daar nog geen minuut iets van gezegd. Layla was net 5 maanden toen ik weer zwanger was!!!! Moet wel zeggen, lichamelijk een HEL, daar ben ik nu nog niet vanaf. Layla kon gelukkig wel lopen, maar 2 kids heel jong vind ik nu nog best te doen hoor. Alleen lichamelijk was het een hel.... Maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. De kids schelen 14 maanden en ben met beide gewoon normaal bevallen.
@Dretjuh; het was schijnbaar geen restje van de vorige bevalling, het had iig te maken met deze zwangerschap en innesteling. Klinkt misschien vreemd maar ik hoop dat ik het lichamelijk ga trekken, de vorige zwangerschap was bijna ideaal. Ik ga er maar een klein beetje vanuit dat ik het nu wel wat zwaarder ga krijgen Ik ga er wel een klein beetje vanuit dat Beau straks al wel kan lopen, als ik nu kijk naar zijn ontwikkeling
Hier boodschappen gedaan en auto opgehaald. Dees ben zo benieuwd hoe t is gegaan, ik ga snel bijlezen roeltje heb ik ook gehoord over likkende honden! Idd n bepaalde bacterie die schade kan aanrichten. Happy jah kweetut ook nog van jouw zwangerschap...pfff wat hadden jullie n hoop onzekerheid!! Tijs is n bikkel gimena haha grapjas. Heb m van de week leeg gemaakt, dus er kan nog zat troep bij Dees jaaaa een goede frummel!!! Geweldig!! En t alleen maar meer en meer kriebelen hier...wegstoppen wordt moeilijker. Maar echt super joh! Hoe ver dacht je ook alweer dat je was? Lekker genieten meis!! Wat kan dat stolsel zijn dan? Happy als er nou wel wat met z'n hersentjes is kan dat dan geen kwaad als jullie t nie weten? Dees oh scheelt dus maar n paar dagen. En je had n onregelmatige cyclus zei je, dus dan kan je t nooit precies weten zal vast goed zijn dan! Nou ja zeg!!! Rare vk! Was t niet op een grappige manier bedoelt?? Zo niet, dan is t wel raar zeg! Psje grappig vd bijtring haha denk alleen niet dat t helemaal waar is dat je niet zwanger wordt als je lichaam t nie aankan en andersom. Zie genoeg mensen die zwanger raakte waarvan helaas t lichaam t echt nie trok
@Babsie, sorry dat ik het je zo vroeg, misschien had ik beter even kunnen teruglezen... Zal duimen dat jullie een tweede kindje mogen krijgen. Heb je veel last van de endometriose? @Lotte, ze zouden ons kunnen zeggen dat er iets met zijn hersentjes is maar dan weten ze nog steeds niet wat het effect dan is. Omdat het de kleine hersenen is zou het mogelijk iets met motoriek ontwikkeling en leervermogen zijn. Gelukkig worden we nog een beetje in de gaten gehouden door onze eigen kinderarts en het CB. Ook grijpen we echt wel in als we zien dat hij achterblijft. Laten we hopen dat dit nooit het geval zal zijn (of in ieder geval dan niet te erg).
Misschien ook weer een stomme vraag hoor, maar ben je niet boos dat je hierdoor zo'n "rot" zwangerschap hebt gehad? Of ben je alleen maar blij dat je manneke het allemaal prima maakt? Bapsie Oh, maar dat is ook al snel hoor! 2 maandjes zijn zo om! Dees Van harte met je goede echo! Superblij voor je. Wat een botte vk zeg om dat zo te zeggen. Wat moet je eraan doen dan? Stomme muts... Ik heb vandaag ook intake gehad en mijn vk zei juist dat het best meeviel dat ze zelfs mensen heeft gezien die 6 weken na de bevalling weer zwanger waren. Dat mensen zo snel al weer aan sex moesten denken . Probeer je vantevoren niet te druk te maken of je het lichamelijk wel aankan. Ik kan me voorstellen dat een bevalling (vaginaal) in jouw situatie niet aan te raden is, maar de rest van de zwangerschap zal heus wel gaan hoor. PSje Heb ik neergezet. Maar heb het ook maar van horen zeggen, weet niet precies wat ervan waar is.
Collo spannennnnd, morgen echo!!! wat een vreetzakje heb ik haha.. groente netjes opgegeten en net een compleet bananentoetje die bakjes zijn nog best groot haha.. stonk wel vreselijk (heb een bananencomplex)
Keek net even op de blijste baby wedstrijd van Pampers en daar staan op de eerste pagina willekeurige foto's van babys die meedoen. Zag ik ineens Timo van Xenas staan...grappig
Ik wilde ff gezellig komen kletsen, vind ik een mail in mijn box van mijn tante, over mijn nichtje (20 wkn zwanger).......ben helemaal van slag... Slecht nieuws! Het kindje van K is niet goed. K is vandaag onderzocht in Nijmegen en er is een grote afwijking gevonden in de ontwikkeling van de hersenen. Ik wil het via deze weg laten weten. Als je vragen hebt stel ze dan aan mij. Zelf is ze er nog niet aan toe. Dus ik ga ff wat anders doen.....wil alleen Collo ff heel veel suc6 wensen morgen! Knuf!
@Collo; Heel veel succes morgen bij de VK, hoelaat mag je? @Poohbeer; Ohw nee!! Wat een triest bericht Veel sterkte gewenst! Succes met wat je gaat doen
Happy ohja das wel fijn dat ie dan toch n beetje in de gaten gehouden wordt. Komt vast helemaal goed, tot nu toe doet ie t super toch riti lieve spam pooh jeetje wat erg!!! Denk je leuk de 20weken echo te krijgen en dan hoor e zoiets...brrr...sterkte! Holland haha hier juist Milan oranje en mama en papa niet. Ben m'n shirt al een tijd kwijt
Kwam alleen maar even kijken of Dees een goede echo had. Jaaaaaa wat fijn voor je zeg. Collo Morgen heel veel succes! @all ben nog druk met van alles voor de wedstrijd begint. Sorry Fijne avond allemaal.