@roeltje: onee, lenn in je vinger gebeten? (hahaha dacht eerst dat je het over je hond had?). Kan me voorstellen dat die randjes scherp zijn. Ga later even je filmpje kijken @dees: wat een vreemde opmerking zeg van de vk.. @psje: haha emma helemaal teleurgesteld! @collo: superspannend voor jou, ik duimduimduim @riti: wat een heerlijk meisje! @pooh: oh wat een verdrietig nieuws sterkte meis @jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @collo: lekker wijffie hoor! Mooie foto! @jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FINALE FINALE FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toch nog spannend he die laatste minuten, jeetje had zweethandjes!
WE ZIJN DOOR!!!!!!! EN WAT EEN LAWAAI IN HET DORP HAHA Roeltje Maar je hebt nou wel een mooie opbergbox. We waren toen samen aan t shoppen en daar zaten de Etos en Kruidvat vlakbij elkaar. Dus konden we t net zo goed even uitrekenen. Wij hadden wel de gewone en niet de sensetive. Bij de gewone zitten er ook nog eens 10 doekjes meer in een pak.
@voetbal: woehoe de finale!!!!!!!!! Ik heb gewerkt, heb wel stukjes gezien bij mn clienten. Echt spannend!! @pooh: oh wat een verdrietig nieuws, sterkte! @collo: veel plezier morgen! En ze zeggen toch dat lelijke ouders knappe kids krijgen en knappe ouders lelijke kids. Aan de baby's van de december mama's te zien zijn wij dus duidelijk niet de knapste met zn allen hahahaha!
Toch een heel stel Schmiegels dan hier... Ga tijdens de finale weer achter de PC zitten hoor. Trek het echt niet om helemaal mee te kijken. Denk niet dat het bevorderlijk is voor mijn zwangerschap....
Dames!!! Kga dalijk sporten (na nu zo vroeg haha half 8) Dan met Dani naar het CB !!!! Ben ERRUG benieuwd, meneer zal wel rond de 9,5 kg zijn denk ik Dan ff naar de babydump Vanmiddag komt nog bezoek, dus weet niet wanneer ik er weer ben maar breng z.s.m CB verslag uit
goedemorgen!!! haha sliep pas om 2 uur ofzo, geen idee waarom, kon niet in slaap komen joh.. Maar, Lenn werd pas om half 7 half wakker half slapen en om 7.15 uur echt wakker Heb de dry max vannacht gerobeerd en oh wat een heerlijke luiers haha.. hij lijkt wat opgezet te zijn zeg maar, maar als je hem afdoet is hij nog net zo dun (misschien iets dikker maar mag geen naam hebben).. hij ligt er heerlijk in elk geval.. ik ben om
@Dretjuh.sport ze! Laat maar horen straks, ben benieuwd! @Roeltje, heb ze gisteren ook per post ontvangen...vanaaf ff proberen!
heb ze ook gekregen maar maatje is eigenlijk te klein, hier al maatje 4 aan en 's nacht 4-max maar heb hem nu aangedaan, wou nog net
Lenn draagt ook maat 4 maar die is eigenlijk iets te groot haha.. dus deze pastte perfect heerlijk joh, hij is vrolijk Mijn mannetje is weer terug haha.. vandaag wordt weer heerlijk weer dus lekker naar buiten vanmiddag.. Gisteravond kreeg ik smsje van de buurman, helemaal blij want ja, we staan in de finale (heerlijk om dat te kunnen zeggen) dus ik zeg: Joh, kom samen ff langs, biertje drinken.. zijn vriendin bleef thuis maar hij kwam wel even biertje doen (om 22.45) was wel gezellig dus lag er natuurlijk lekker laat in haha.. Oja, heb nog een vraag.. Sinds een paar dagen valt hij na de ochtendfles niet meer in slaap, geen probleem hoor, wel gezellig haha.. maar nu heb ik pap gegeven en net als de vorige keer eet hij maar de helft op.. dan zou hij per dag 2.5 fles krijgen.. is geen probleem toch?
roeltje: hier 's morgens ook pap en kleine eet niet alle dagen pap goed op(meestal wel hoor) , kan best denk ik, bied ook altijd nog wat thee aan om te drinken... Als je twijfeld CB fe bellen
kan de andere twee flessen wel ophogen naar 210+7 dat krijgt hij ook wel op.. dan krijgt hij zon 550 cc.. normaal 600cc dus op zich zit er niet veel verschil in.. de ochtendfles gaat wat moeizaam en met veel moeite dus hij krijgt al meer binnen dat als hij de gewone fles krijgt.. haha hij sloopt de box volgens mij