Ja het ziet er echt toppie uit. Die nachten... Ach weet je het klinkt gek maar je raakt eraan gewend. Nikki heeft eigenlijk nooit goed geslapen. Af en toe als je er helemaal doorheen zit dan slapen ze toevallig 1 of 2 nachten goed.. Ach ze gaan vanzelf beter slapen en ik ben nog jong haha Beau slaapt wel goed alleen is vroeg wakker en komt soms 1 keer s'nachts. Dan geef ik hem 60 cc melk terwijl hij in zijn bed ligt, daarna draai ik hem op zijn buik en slaapt hij weer dus dat stelt niets voor. Renée is elke nacht wakker geweest tot ze 2,5 was ofzo.
O ja operatiedatum.... nog steeds wachtende, we hebben de goedkeuring nog niet ontvangen van het IZA als we die binnen hebben krijgen we binnen enkele dagen bericht
@Elmo, Lotus voelt het juist altijd op de dagen dat ik het liefst om 19 uur mijn bed in wil...dan gaat ze spoken s'avonds...verder geen klachten...goede slaper! Dat gedoe altijd met goedkeuringen enz enz...hopelijk is t snel achter de rug, ook al zal het wennen worden aan je andere Beau...snif...
Ja ik ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat ze dat infuusje in 1 keer goed prikken, omdat hij vrij mollige handjes heeft zeiden ze dat als het prikken niet lukte dan kreeg hij een kapje. Maar dan wil ik niet dat ze eerst 5 keer misprikken ofzo...
spannend elmo, bij ons is het zo dat 1 pers max 2 keer mag prikken, zit t infuus dan niet moet iemand anders t doen! pooh ziet er mooi uit hoor!!!
@Elmo, denk dat hij zowieso een infuus krijgt met zout-oplossing...narcose wordt dan via infuus ingediend, dus ik denk dat je om het prikken niet heen komt?! Tenmiste hier niet...Max kreeg 1e keer kapje en prik voor infuus...dus toen heb ik gezegd voortaan alleen prik, moet toch.
Elmo jups, je raakt er idd aan gewend.. al ben ik wel bekaf overdag, maarja het gaat allemaal door he.. huishouden, spelen met Lenn, lopen met de hond enz enz.. gelukkig heeft hij wel doorgeslapen vannacht al was het erg vroeg om half 6 haha.. pff wat een gedoe met die goedkeuringen zeg Ze hebben bij Lenn ook misgeprikt met de antibiotica.. 2 blauwe handjes en twee blauwe voetjes was het resultaat.. daarna hebben ze besloten om het in zijn voorhoofd te zetten word je idd niet vrolijk van hopelijk gaat het in één keer goed.. Pooh Ziet er mooi uit meid! handig he, zo'n handige man in huis mm, is er een excuus om veel kleertjes te kopen voor je kind? zo niet, dan maak ik er één.. ik heb zelfmedelijden door de gebroken nachten zo.. goede reden dacht ik zo haha.. hingen zulke mooie spijkerbroekjes zeker met dit weer is een dun broekje niet genoeg haha.. wat shirtjes er bij gedaan haha.. zag een onwijs mooie trui, maar uiteraard niet in mijn maat Lenn heeft zijn hapje net gehad, straks alvast de aardappels schillen.. dan broodje.. ga er mooi twee proberen eerste met boter en als hij die goed heeft opgegeten, mag hij er één met chocopasta of smeerkaas.. evt. rond 15.00 een klein flesje, maar als hij dat niet aangeeft kijken of hij het met sap en een rijstewafel redt tot het avond eten.. brengt me gelijk op een vraag Wat voor groente kan ik nog meer geven? dit heb ik al gegeven en vind ie superlekker, maar ben zelf wel toe aan wat anders - bietjes - bloemkool - andijvie - wortels - boontjes - witlof (vind ie dus niet lekker) - macaroni (vind ie ook niet lekker) maar wat kan ik nog meer geven?
ojaa, dat kan ik nog wel een keer proberen.. thanks heb net wortels gehaald voor vanavond.. moet weer een voorraadje maken voor in de vriezer.. kan ik morgen nog wel proberen..
denk gekookt ei dan? wil ik hier binnenkort wel proberen, maar al deze nieuwe verandering qua eten wacht ik er nog wel mee.. maar het mag idd wel..
Ahh Roeltje wat zielig voor Lenn Hopen dat het zover niet komt met Beau.... Groente... beau eet met de pot mee, zelfs teriyaki ,hutspot, lasagne noem maar op. Beau vindt sla ook heerlijk!!!! met tomaat,komkommer,ei,mozarella,uitjes etc.
Maar mogen ze al ui hebben dan? want dan ga ik misschien wel hutspot maken i.p.v. worteltjes alleen.. misschien ook een krop sla halen.. ben ik zelf gek op gekookt eitje er door, kan hij dus ook mee eten.. ze mogen toch al meer hebben dan ik dacht haha
Nou weet je ik ben een moeder die gewoon doet wat goed voelt en verder niet echt naar de boekjes kijkt, dus geen idee of het "al "mag" Ik doe het gewoon en mijn kinderen doen het er goed op. Maar anders moet je er misschien even op googlen?
Collo: jij ook zwanger?, gefeliciteerd meid, en al zover ben benieuwd naar je buikkie Suus: en jij ook al zeg, wat gaat het hier toch hard met de beebjes, gefeliciteerd meid manoe: balen dat je niet zwanger bent, hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk. Hier met Mitchell bij de KA geweest, hij heeft verhoging gekregen van zijn medicatie, en een verlenging van de machtiging voor zijn voeding. Nu moeten we over 3 maanden terug komen en dan zullen wel weer een provocatietest proberen. Verder was hij goed gegroeid sinds de laatste controle 6wk geleden is hij 3cm gegroeid en 650gr aangekomen
Hey Caruli, Wat een getob met Mitchel hè? Hij is wel lekker gegroeid zeg! 3 cm in 6 weken wauw. Hoe zijn jullie eronder?
curali mooi dat het goed gaat nu!~zelf ook aan het genieten? ik doe ook wat goed voelt, alleen vlees zoek ik nog wel fe op... wou eigenlijk ommelet met maceroni groente maken, iemand een idee???