Gimena Zelf denk ik toch weer een meisje. En hoewel ik een meisje voor mijn gevoel veiliger vind, zou een jongen ook superleuk zijn. Het maakt me echt niks uit hoor. Zit echt al een paar dagen helemaal te hyperen...ben zo zenuwachtig. Morgen nog zo'n lange druilerige dag door en dan is het zover... Jij deed trouwens toch ook nagels, of niet? Dit is trouwens ons huisje voor de vakantie: http://www.moerland.com/photos/ML216-1.jpg Nog anderhalve week...
Roeltje Kijk, dat wist ik dan weer niet...van de witlof! Hier 1 x gegeven, maar weet niet meer of hij winderiger was dan anders. Ik hoop niet dat er een bui komt! Net wel spatjes, nu weer droog. Ik zal nog niet te hard ne ne nene ne roepen
Collo Bij Dees denk ik al vanaf het begin een meisje, bij Suus denk ik ook een meisje en bij jou weet ik t nog niet. Maar hoezo een meisje veiliger?? Die snap ik nie helemaal hihi.
@Dees: he dat is vervelend als ze zo reageren. Ik ken het wel een beetje... Wat de achterliggende dachte is dat ze zo reageren, tja geen idee. Het is in ieder geval jullie leven!! @Roeltje: nou makkelijk toch dat hij overal tegen kan Dani kan ook alles hebben! @Collo: ohh vrijdag al geslacht weten!? jee wat gaat het allemaal snel he! @Eten: Hier eet Dani nu bijna niks meer gepureerd. Zijn groenten staan nu apart van zn vlees/vis en groenten Zodat hij de smaken beter kan proeven. Vandaag had hj Bami met groenten (fijn gesneden) en kip heel fijn gesneden. Dit ging allemaal heel gemakkelijk naar binnen! Kroepoekje, komkommertje, knakworstje hup zo in het vuistje Soep vind hij ook lekker, alleen hier scheur ik heel fijn een bruine boterham doorheen Dan knoeit het niet zo en vult het extra goed
Lotte kijk hier maar even Enorme regenbuien op komst - Laatste nieuws binnenland en buitenland | MSN Nieuws Geslacht Ik heb werkelijkwaar geen idee ach, als het maar gezond is he
Lotte Ik heb al een meisje dus dat ken ik. Vandaar veiliger. Is alleen maar het idee hoor. Gimena Doe je dat nog steeds dan? Vind dat zo knap joh! Heb het zelf ooit 1 x laten doen voor mijn bruiloft, maar vind dat je eigen nagels zo kapot gaan ervan. Zag er echt niet uit naderhand.
Collo ohh zo hihi..snap ik wel hoor!! Had er alleen nog nie bij stil gestaan. Oh vrijdag weet je t geslacht dus al! Dan ga ik toch proberen t te voelen.......jongen zeg ik
Nagels achteraf is het idd heeeel zonde. Ik hen hele sterke nagels, maar ze waren echt broos en lelijk daarna duurde heel lang voor t weer goed was. Maar nagels zijn wel heel mooi!
Dretjuh uhhh eet hij soep zelf ?? Geef je met n lepel neem ik aan?! En de andere dingen zoals bami laat je m ookmet z'n handen eten toch?
dames, ik zoek mn mandje op.. helemaal van de leg, Gooische Vrouwen is er niet meer op.. gisteren laatste aflevering Trusten dames en tot morgen!!
hoi dames. We zijn ff 2nachtjes naar schoonzus in vakantie huis dus ben er ff niet. Vandaag wezen winkelen... Goed geslaagd maar maat 36!! Weet niet eens of ik er wel blij mee ben.. Vond maat 40/42 prima... En eet best veel enzo... Maar goed. Krijg in oude kleren vaak comment dat ik geen kont meer heb maar die is er wel maar broek te los dus niet te zien... Ben gewoon bijna 10kg onder start gewicht en dus vanaf bevalling 20kg afgevallen... En vind't ook stom dat ik jullie nu er beetje mee opzadel aangezien er'n paar zijn die af willen vallen en't lukt niet...
joyce veel plezier!!! heerlijk hoor, even eruit.. Mooi toch dat je bent afgevallen.. Ja ik zou het ook op die manier willen, maar dan geen 20 kilo Nee even serieus.. hartstikke fijn meid whaaaa hij heeft geslapen tot half 7!!!voorheen kw voor 7 dus ik vind het goed was er alleen zelf al helemaal aan gewend dus ik werd om half 6 wakker hoorde niks, even gekeken en hoppa zo mijn bedje in
@ Lotte; Ben gek op rijpe avocado, met een beetje zout en citroen jumjum heerlijk op een geroosterd broodje . Invriezen in diepvrieszakjes, maar meestal in bakjes. @ Collo; Ziet er goed uit jullie huisje, lekker zeg! Spannend de echo! @ Roeltje; lekker geslapen, goed joh! @ hier; ze heeft wel veel last, zo sneu . s Nachts is het dentinox en paracetamol en ze wordt iedere keer om 3 uur huilend wakker. Dan grijpt ze naar dr mond en dat doet alleen maar nog meer zeer, net als dr speen.
@Riti, ach goss...arma Maura...je kunt er zo weinig aan doen als niets helpt...zo zielig...hopelijk is t snel over!
Riti arm meisje zielig hoor.. hopelijk is het snel beter met d'r.. Zie net dat de straat een beetje blank staat achter het huis net zo haha..