Psje denkt: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli denkt: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Ben benieuwd Leuk om een lijstje bij te houden, hopelijk volgen er meer zwangeren
Goedemorgen, Lees de laaste tijd wel mee maar heb niet altijd zin om te reageren . Weet niet wat het is. Maar lees dat het met de zwangere onder ons erg goed gaat. . Collo vrijdag pretecho leuk leuk. Hier werd Luuk telkens om 6 uur wakker. Ik doe nu gewoon als hij wakker word meteen een fles maken. En daarna slaapt meneertje tegenwoordig door tot 8 uur. Heerlijk. Eten gaat ook super. Hij lust eigenlijk alles. Dames ik ga weer wat doen.
Gelukkig bevestigde de uitvoerder net dat in ons nieuwe huis ook alles droog is (zijn met het dak bezig geweest), net op het moment dat ik me bedacht hoe het daar zou zijn met de regen . Ik ben erg opgelucht want na de rotte vloerbalken verrassing was ik een beetje bang voor het dak en de andere houten balken in het huis waar we wat gaatjes in hadden gezien. Maar het dak is nu af en daar was verder niets me aan de hand. Een beestjes man laten komen en die zei dat het een boktor is geweest een jaar of 50 geleden en geen houtworm maar geen actie nodig, beestjes al dood en schade miniem. Merkte dat er toch wel wat van me afviel, huis blijft voorlopig staan .
Pff hier weer een spooknacht gehad. Dani vond het nodig om om 1 uur 's nachts wakker te worden, en toen om half 7 weer Hij word nu flink eenkennig. Bij vreemden gaat hij vaak huilen, en zodra we weglopen *vooral als hij in bed ligt* dan zet hij het op het krijsen. Slaapt erg slecht (word vaak wakker) dus hij zit nu ook midden in een sprongetje heb ik het idee... (kan best kloppen qua tijd) Pff morgen issie alweer 9 maanden Vandaag nog ff een rustig dagje.. Heb thuis nogal wat poetswerk. Morgen komt mn moeder en gaan we leuke dingen doen thuis met de kids. Dus ff doorbijten vandaag (beide kids waren vroeg wakker)
Goedemorgen. Ik reageer vanmiddag nog uitgebreid. Ben nu onderweg naar lelystad maar wat een noodweer! Zie geen fluit ben blij dat ik blind kan smsen, kan ik jullie toch op de hoogte houden. Haha. Doei
@ Dretjuh; ping...morgen al weer negen maanden allemachtig inderdaad pfffffffff Even doorbijten vandaag, morgen komen de hulptroepen .
Goedemorgen meiden Wat gaat de tijd toch snel he, sommige kleintjes alweer bijna 9 maanden. Wat een pokke weer is het toch zeg, mijn schoonmoeder wilde eigenlijk met Casey naar de Efteling maar dat gaat niet door. Dat word dan maar binnen zitten vandaag... Net de huisarts gebeld om alle recepten te bestellen anders haal ik het weekend niet met de medicatie van Mitchell. Straks nog even de apotheek bellen voor zijn voeding en dan gelijk melden dat de medicatie recepten onderweg zijn, dan kunnen ze het morgen gelijk allemaal thuis bezorgen
Elmo Rij voorzichtig!! hier zwakt de regen gelukkig af.. het miezert nog wel maar dat i alles gelukkig.. Heb ook geen idee wat het vannacht heeft gedaan hier haha.. ik lag de héle nacht te slapen heb de deal gemaakt met Lenn dat als hij morgenvroeg gaat uitslapen, hij 's avonds mag opblijven misschien helpt het haha.. Caruli Alles alweer geregeld dus.. Lekker hoor.. hoef je met dit weer de deur ook niet uit haha.. Riti jeetje, rotte balken word je ook niet vrolijk van idd zeg.. Lenn ligt op bed.. niet dat hij wil slapen ofzo.. maar hij was zo onwijs vervelend.. hopen dat hij even tot rust komt..
Joyce Ach joh, zo is het bij iedereen wat. Maar ik denk dat je niet verder moet afvallen, dat lijkt me niet goed joh... Maat 36 is mooi, zeker als je van 40 afkomt. (Zal toch ook nog maar eens borstvoeding proberen...) Roeltje Yeah! Nu jij weer in je ritme... RiTi Ga je grijze haren maar tellen als het huis af is....hahaha Al die zorgen, ik ken ze. Bij ons was het laagtepunt toen we met het afbikken van de vloertegels in de woonkamer ineens in de kruipruimte konden kijken.Vielen gewoon gaten in de vloer! Gelukkig beetje opgelapt en verder. Moest toch nog een complete dekvloer en tegels op en dat zou volgens de vloerenman genoeg stevigheid geven.... We staan nog steeds! (al durf ik nog steeds niet hard te springen in de woonkamer)
haha leuk die lijstjes, jammer dat ik toch echt geen idee heb. @ Collo; Ben ook een beetje bang voor grijze haren, hoort er een beetje bij he ? Begin ook de voordelen van al die jaren huur te zien .
he Doortje; hoe is het nu met jullie? Hou je het nog een beetje vol allemaal? Sterkte en een knuffel van hier!
Riti komt vast goed met jullie nieuwe stulpje maar lastig is het wel even idd.. Geslacht heb nog steeds geen idee Lenn slaapt eindelijk.. weliswaar in de box, maar na een uur jengelen en niks willen is het eindelijk gelukt..
Hoi,hoi, Nou ik ben veilig aangekomen Collo, ik denk dat jij een jongetje krijg, morgen weet je het..... Dees, ik gok bij jou op een meid, wil je het weten en zo ja ga je het hier vertellen? Suus, ik denk dat jij nog een meid krijgt, wil jij het weten en ga je het vertellen? Roeltje, lekker dat Lenn het zo goed gedaan heeft, heb je wel verdiend Ik ga eens even wat doen
Nieuw: bababa-en als er een hap fruit in je mond zit.. Conclusie: Wij gaan in bad hij zit er helemaal onder stiekem best grappig haha..