Goedemorgen...eh...goed...nou ja.... Wat een pokkeweer!!!!!!!!!! Getver! Vanmiddag om 15:25 moeten we bij het cb zijn. Roeltje En bedankt he voor die link naar buienradar. Het regenen begon hier overigens vannacht pas! Meer richting de ochtend. Maar het houdt ook niet meer op! Blegh! Joyce Fijne dagen bij je zus. Lijkt me inderdaad heerlijk om af te kunnen vallen zonder er iets voor te hoeven doen. Riti Hmm, maar eens proberen dan...heb t nog nooit los gegeten volgens mij. Alleen in gerechten misschien.. Arme Maura...stoute tandjes... Caruli Ik denk precies t zelfde als jij! Had t ook al neergezet! Vaak klopt mn gevoel wel als ik echt een gevoel bij iemand heb! Maar zegt niks natuurlijk! Dretjuh Kan sprongetje zijn, maar hoort ook gewoon bij de leeftijd hoor! Zeker dat weglopen van t kamertje is iets wat er vaak bij hoort op die leeftijd! Dan moeten ze opnieuw leren dat hun kamertje veilig is en dat papa en mama alleen ergens anders zijn en niet helemaal weg! Collo Haha, bv zegt daar niks over hoor. Ken genoeg mensen die niks afvallen als ze bv geven. En 20kg door alleen bv lijkt me errug sterk. Maar ja...zou wel leuk zijn he Elmo Jij denkt dus hetzelfde als Caruli en mij wbt geslacht Hier Ga maar eens ontbijten...
Psje denkt: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli en Lotte denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Pooh denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Gimena denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Collo denkt: -Dees: jongen -Suus: jongen -Collo: meisje Elmo denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo:jongen Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje Ben benieuwd Leuk om een lijstje bij te houden, hopelijk volgen er meer zwangeren
Psje denkt: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli, Elmo en Lotte denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Pooh denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Gimena denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Collo denkt: -Dees: jongen -Suus: jongen -Collo: meisje Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje Dees denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: jongen Leuk zo'n lijstje!
Psje en Collo denken: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli, Lotte, Elmo en Dees denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Pooh en Gimena denken: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje
Psje denkt: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli, Elmo en Lotte denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Pooh denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Gimena denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Collo denkt: -Dees: jongen -Suus: jongen -Collo: meisje Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje Dees denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: jongen Mroos denkt: -Dees: jongen -Suus: meisje -Collo: jongen
Psje en Collo denken: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje Caruli, Lotte, Elmo en Dees denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen Pooh en Gimena denken: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje Mroos denkt: -Dees: Jongen -Suus: Meisje -Collo: jongen
@lotte; Je hebt het er maar druk mee met die lijsten Stoere foto van Milan die 2e @pooh; Gefeliciteerd met je verjaardag meid!! @hier; Ben doodop....vannacht weer slecht geslapen Het lijkt wel elke keer zo te zijn wanneer ik de volgende dag een ochtenddienst moet draaien....pfff slopend is het! Geen tijd om weer terug het bed in te kruipen aangezien we straks naar de tandarts moeten. Vanavond maar weer bijtijds naar bed
Dees Hoezo druk? Heb m 1x aangepast en daarna alleen mroos erbij gezet. Anders wordt ie een beetje lang, vandaar. Riti Thanks voor t compliment Caruli Dank je
Lotte Prachtig mannetje hoor! Hier is mevrouws humeur synchroon met het weer. Straks toch maar even een boodschap doen om haar even mee af te leiden.