@dretjuh: hopelijk krijgt dani dan nu inderdaad ECHT tandjes! haha! Succes! en gefeliciteerd met zijn 9 maandjes!!!
Suus ik zou even wachten en kijken wat ze doet.. als het vanavond nog zo blijft zou ik haar een pcm doen als ze gaat slapen.. Beterschap met Maud spam
ow das wel snel dan. wacht wel eerst even af of ze het echt heeft. zou niet weten van die sophie het zou hebben :S
Roeltje: mooie spam! Wat een lekker ding zeg! Hier moet ook nog genoeg gebeuren, kan mijn schoonmoeder niet in een vies huis laten maandag. Suus: ik zou er inderdaad ook nog mee wachten en vanavond misschien voor het slapen gaan geven. Heeft ze er echt last van dan zou ik vanmiddag voor haar slaapje 1 geven. Sterkte!
@ Roeltje; Wat een nacht, vervelend zeg. Ik schil courgette niet, kook het ook wat korter. Wat een leuke spam, vrolijkerd! @ Suus; Arme Maud! Ik heb niet echt een aantal graden waarbij ik pcm geef, laat het erg afhangen van hoe ze zich voelt. Als ze erg beroerd is is ook niet de bedoeling, gewoon geven als je het gevoel hebt dat ze er baat bij heeft. @ Gimena; Hoop niet dat ze waterpokken heeft , zo sneu.
@zwemmen vandaag week gezommen na 6 weken vakantie gehad te hebben. jaydan is de oudste van de groep, baby groep is van 4 maand tot 1 jaar, maar jaydan in zo wild in mij armen draait hij van rug naar buik en terug en als hij op de rand zit schuift hij zichzelf het water in, mag volgende week met bandjes proberen hem te laten drijven, als hij dat goed vind en en niet eng vind mag hij al naar de groep van 1 tot 2 jaar want daar is meer uitdaging voor hem, haha grote vent al naar de dreumes groep, ben benieuwd hoe het zwemmen met bandjes gaat volgende week
pooh daar zeg je me wat.. 's middags geloof ik? hoe is het met jou? leuke dag gehad gisteren? Of niet gevierd? net een 'discussie' gehad met iemand.. Kwam iemand wat langs brengen en zag ons door het raam aan tafel zitten broodje eten.. Maarja, ik zet mijn halve koelkast op tafel aangezien we tegelijkertijd eten en het makkelijker vind om aan tafel te smeren.. Dat is toch vrij normaal of ben ik gewoon raar? ik weet van te voren niet hoeveel ik eet en om tijdens het eten terug te gaan naar de keuken om nog een broodje te smeren is ook niet handig..
Uhh, ik doe dat ook altijd...max neemt vaak vriendjes mee om te eten tussen de middag..als ik voor 4 kids brood moet smeren, kom ik zelf ook niet aan eten toe. Zal ik ook wel gek zijn
@Roeltje; Dat is toch vrij normaal! Zelf doen we het niet zo heel vaak aangezien ik vaker alleen eet dan samen. Vroeger toen ik nog thuis woonde deden we ook vaak de hele tafel vol zetten met de benodigdheden.
@ Roeltje; heel normaal zou ik zeggen. Doe het ook vaak en zou het graag vaker en uitgebreider willen doen :gezellig!
Oke, ben dus helemaal niet zo raar bezig haha.. Aan het begin deed ik het ook niet hoor, aangezien hij toen nog niet zoveel at en het binnen no time weg was.. maar nu krijgt hij het wat meer door en doet hij er wat langer over.. hij zit nu 1.5 boterham.. daarna flesje en naar bed.. zijn we zo een kleine 3 kwartier verder.. Vind het ook wel gezellig zo samen aan tafel haha..
Haai Best irritant. Had een heel verhaal weer en toen deed de site het bij mij niet meer Opnieuw dan maar, maar sla wel wat dingen over Elmo Thanks voor je reactie. Hij doet het verder idd prima, maar toch maak ik me altijd ff druk als ik bij het cb vandaan kom Mamahilda Macaroni heeft hij nog niet gehad. Kan ik wel eens doen. Maar hij is verder tevreden enzo, dus dan zal t wel bij m horen. Groeicurve Op internet heb je ook de officiele curve! Erg handig en is het gemiddelde van heel NL. Bij het cb is het per gemeente anders hoorde ik. Roeltje Vervelend zeg dat het zo lekt bij jullie. Hopelijk niet veel regen meer. Gimena Helaas ongi. Succes voor de volgende ronde dan maar Heb ook het zesde zintuig gezien. Alleen maar half, want kon me niet concentreren Bapsie Haha, wel de antwoorden lezen he als je iets vraagt. Ik ben eergisteren ongi geworden. En nie zo'n klein beetje ook...pffff.. Collo Milan heeft gelukkig wel een "vol" snoetje, maar in zn blootje zie je wel echt ribbetjes en zn beentjes en armen zijn ook best smal. Is idd wel fijn als ze wat reserve hebben juist. Maar ja, ik ga m niet volproppen Owww, de pretecho!!! Ben benieuwd Geniet ervan! Gimena Waterpokken kunnen ze al vanaf hun geboorte krijgen, daarom mogen mensen met waterpokken niet bij pasgeboren baby's in de buurt komen. Is heel erg gevaarlijk. Weet je zeker dat het waterpokjes zijn of niet? Hopelijk is ze er iig snel vanaf! Hier Om 8:30 wakker Dretjuh Jeeej Dani 9mnd Courgette Gewoon koken en dan evt prakken...20 minuten koken is niet nodig hoor, is wel erg lang! Suus Arme Maudje. Denk niet dat het alleen van de tanden is, daar is de koorts te hoog voor. Als het 2-3 dagen aanhoudt en ze is verder niet ziek en ze krijgt daarna vlekjes dan kan het de zesde ziekte zijn. Als je het idee hebt dat ze zich niet lekker voelt zou ik haar gewoon een pcm geven hoor! Roeltje Leuke spam en leuke tuinbroek hihi. Wij hebben ook een tuinbroek gekregen voor Milan, maar die kan aan de onderkant niet open. Zo onhandig met verschonen, dus doe m nooit aan! Ehm...maar wat was de discussie dan? Dat staat niet in je tekst haha. Alleen dat jij altijd alles op tafel zet Maar diegene vond dat dus raar ofzo? Ik doe dat niet omdat het in onze keuken erg koud is en de tafel nogal innieminnie. Maar in het nieuwe huis zal ik dat ook wel gaan doen denk ik hoor. Lekker rustig aan tafel en dan daar kunnen kiezen wat je allemaal wil Lekker toch