@blije baby: ga niet stemmen hoor! doen er zoveel van jullie mee, niet eerlijk @pampers per post: hoe komen jullie daar aan??? hier niks gehad namelijk. @donor zijn: al heeeeeeeel lang, in het begin moest mn moeder zelfs nog ondertekenen omdat ik eigenlijk te jong was, toen was het nog zo'n klein rood kaartje.
Doortje Slaap slecht de laatste weken ik stemde altijd op t kindje van onze groep dat de minste stemmen had. Vond ik wel zo eerlijk hoe ist met je? Xenas we gaan idd idioot hard
Morgen dames!! Zooo wat hebben wij een drama nacht achter de rug, heb maar weinig slaap gehad helaas Hebben een katje te logeren maar ut beestje wil niet echt wennen hier, heeft de ***nacht lopen grommen, blazen en mauwen......wat een kabaal! Zouden het beestje onderdak geven voor de komende 12wkn maar ben bang dat ik dat niet vol ga houden.....lag vannacht gewoon al te stressen.......en nee dat wil ik niet behouden voor de komende weken @Xenas; Hoiiiii, wat leuk zeg van die fotoshoot. Ik hoop dat Timo uitgekozen wordt. @Collo; Ik denk aan je, ben reuze benieuwd naar jou echo @Blije baby; Beau doet ook mee!!! Maar ik weet echt niet op wie ik nu moet gaan stemmen?! @Pampers; Hier ook niet gehad, kreeg je ze samen met de lekker in het leven bonnen? Beau zit nog in maatje 3, alleen niet lang meer. @Joyce; jeeej een bod, ik duim voor jullie! Wat zielig voor je zusje, veel sterkte gewenst.
@Roeltje, hebben wij dezelfde buurman? Die van ons hing om half 11 aan de bel vd voordeur. Sinds de wk komt hij altijd 1 biertje drinken na afloop . @Collo, je bent nu bij de vk.......ik ben benieuwd! Hou ons maar in spanning tot vanaaf...weten we dat t goed zit!! @Xenas, hee daar ben je weer! Wat lijkt Timo op Rob zeg! Jesse ook wel, maar Timo helemaal! Waterpokken, getver! Hopelijk knapt Jesse snel op! Lieve spam! @Joyce, wat sneu voor je zus en zusman! Ging ook niet vanzelf toch? Gefeliciteerd natuurlijk met je bod! Hopelijk kunnen jullie eruit komen! @Riti, ja ik kan ook niet echt aan veel anders denken als aan "mijn arme nichtje". Wat ik ook doe, schiet steeds door mijn kop...kan mij niet voorstellen hoe zij zich voelt...pfff..heftig!! Gisteren hebben ze een vruchtwaterpunctie uitgevoerd hoorde ik later weer van mijn tante. Uitslag is nog niet binnen, geen idee hoe lang dat duurt. Ik vraag mij af of t levensvatbaar is of dat t down heeft, geen idee...maar wil ook niet teveel mijn tante lastig vallen...de schat heeft t ook zwaar.... YEUH Finale! Haha...vanavond kijken tegen wie we moeten?? @PSje, ik wel! Ben wel benieuwd...Spanje of Duitsland??? Ik gok Duitsland... Luiers komen van "Lekker in t leven", kun je voor aanmelden. @Doortje, thanks! Met mij wel goed hoor! Kan alleen mijn nichtje niet uit mijn hoofd zetten...maar goed ook, anders was ik een ongevoelige trut! We weten nog niet veel. Vruchtwaterpunctie moet meer info geven, is gisteren gedaan, uitslag alleen nog niet binnen. Hoe is t met jou? Op wie je moet stemmen??? LOTUS! Haha @Dees, wat een "rot" beest...jou een beetje wakker houden...stoute kat! Ja, luiers idd met lekker in t leven bonnen...
Even snel vanaf het werk. @voetbal JAAAAAAAAAAAAAA finale hahahaha @luiers Hier gisteren ook over de post gehad vanavond even proberen. Ik heb normaal die dunnen van de kruivat en ben daar helemaal blij mee. @doorslapen Luuk lsaapt nog steeds door. Alleen gisteravond werd hij wakker van al het getoeter buiten. @spam Leuke foto's heb ik voorbij zien komen. Kan het niet vaak genoeg zeggen onze December baby's zijn kei goed gelukt. @all Ga nu zo maar weer aan het werk. Laatste dagje. Vanavond weer bij vrienden bbqen dus ben er vanavond weer niet. Fijne dag allemaal.
sanka Werkze!!! veel plezier vanavond.. Pooh haha Lotus doet ook mee? Collo oeh collo heeft nu echo!! zooo benieuwd naar Collo's frummel... Dees wat een r**beest misschien dat het beestje even moet wennen? Onze honden hadden dat ook aan het begin.. eerste twee nachten compleet drama met blaffen en piepen.. Toen was het over.
@Sanka,Lekker bbq-en! Veel plezier! @Roeltje, ja geloof als een van de eerste...waren toen nog maar 8 pagina's zichtbaar Nu is t al niet leuk meer hahaha...
@Luiers, ook binnen gehad, ik ga ze maar proberen, hier ook eigenlijk maat 4, maar deze past hij ook vast wle. @Collo, spannend! Ik ben zo benieuwd @Dees, gefeliciteerd met je goede echo! Toch spannend van dat stolsel, fijn dat het goed in de gaten gehouden wordt! En wat een reactie van de intaker, gelukkig bepalen we dat allemaal lekker zelf @Joyce, gefeliciteerd met je bod! En erg voor je zusje zeg, sterkte! @xenas, prachtige foto's @Bapsie, Hier ook al heel lang donor trouwens, goede petitie! @poohbeer, wat erg van je nichtje zeg pfft, daar moet je niet aan denken he?! En logisch dat het je zo bezig houdt, lief kaartje sturen misschien? En hier... tsjaa, even flut eigenlijk gewoon. Vanochtend naar de HA geweest omdat hij wéér spruw heeft. Ik vroeg die huisarts hoe hij daar nou weer aan komt want ik ben echt schoon, steriliseer regelmatig en was 1 keer per week alles op 60 graden.. Maar hij zei dat het waarschijnlijk te maken heeft met verminderde weerstand. Maar nu dus het vervelende, zaterdagnacht is waarschijnlijk een astma-aanval geweest, hij zei dat ik er wel vanuit mocht gaan dat hij astma heeft. Er zat ook veel slijm vast alleen omdat hij nog geen koorts heeft, krijgt hij geen anti-bioticakuur. Ik moet nu wel elke avond ventolin toedienen(met zo'n gigantisch apparaat) zodat hij er aan gewend is bij een volgende aanval. Ik heb zelf natuurlijk astma maar ik vind het gewoon zo balen dat hij alles van mij heeft, allergieen, eczeem en astma. Voel me er echt slecht door. Hij heeft er zelf ook wel last van. Hij is altijd supervrolijk, en nu is hij meer, tsja, wat slomer vrolijk. Hij kletst amper(omdat dat slijm hem waarschijnlijk in de weg zit) en eet ook minder enzo. Nou, einde geklaag, er zijn ergere dingen, maar op dit moment baal ik er wel even van!
Alles is goed!! Heb me voor niks druk gemaakt. Frummel is maar liefst 2,3 cm...woehoe. Wel een vaginale echo gehad. Slik...maar viel reuze mee. Joyce Wat verdrietig van je zusje. Sterkte
@Mroos, kan mij goed voorstellen dat je ervan baalt. En dat het voelt dat ie al het slechte van jou heeft...maar kijk eens wat een prachtig kereltje je hebt! Daar zitten ook jouw genen in meisje! XX
@Collo!!!!!!!!! WAT FANTASTISCH!!!!!!!!!! Voor niks gestress-t...hoewel t logisch is! Ben je zover als je dacht? Portugees kindje? GEFELICITEERD MEIS!
@Collo, aaaaah wat goed, wat heerlijk moet dat zijn hee, alles is gewoon helemaal lekker goed. Ga lekker genieten!
@Collo; Wauw!! Wat een mooi bericht, als ik de echo bekijk ben je toch iets minder ver dan je zelf dacht? 8wkn en 6dgn? Ik ga nu ook ff proberen de echo in te scannen....
Mroos Snap dat je er van baalt. Maar zoals Pooh al zei: Het is een practkereltje en ook JIJ hebt je bijdrage daaraan geleverd Baal maar even lekker, lucht op.. Collo jaaaaa Frummel!!! gave echo zeg!
Dat is waar Dankjewel dat had ik even nodig. Ik heb als kind ook helemaal niet echt last van gehad, kon gewoon alles ondernemen enzo, dus het komt ook wel goed. En ik ben onwijs dankbaar dat we voor de rest zo'n mooi, gezond, vrolijk mannetje hebben Dank je!
Bij deze nog de echo van onze frummel in aantocht Geheel links, je ziet de armpjes en beentjes al zitten
@Collo & Dees: wat n mooie frummels van jullie zeg Mooi is dat he, zo klein Onwerkelijk gewoon! @Hier: Met dani ging alles goed op het CB, hij was wel flink ingekakt met zn groeicurve, hij heeft dan ook de afgelopen 3 weken haast niks willen eten.. Daar komt dit van zeiden ze en ze verwachten aangezien meneer nu weer goed eet, straks een goede stijging weer.. Hij was nu 9400 gram en 71 cm
@Dretjuh; Wow wat een beer wordt Dani Lekker hoor dat hij zo goed groeit, zijn groeicurve lijn zal straks wel weer gaan stijgen.
Halloooooooooooo, Wat een mooie echo's.....jeetje nu gaat het nog meer kriebelen! Ik was trouwens toch aan de pil gegaan. De Cerazette, zonder oestrogeen. Nou lekker drama, was in één maand tijd 4 keer ongesteld geworden. En niet zomaar klein beetje, nee gewoon vet ongesteld. Dus ik ben weer gestopt en begin nergens meer aan. Heb altijd duidelijke eisprong, dus gewoon eromheen klussen dan maar.
@Chicken; Sorry voor de kriebels Balen zeg van die ongesteldheid, 4x in de maand is dan ook net ff teveel van het goede. Wij dachten ook om mijn ei te kunnen klussen maar tja, een ongelukje zit nu eenmaal in een klein hoekje. Wanneer willen jullie voor een 2e gaan? @hier; Gisteren de chirurg gebeld en kan a.s. maandag al gelijk op zijn spreekuur komen. Dan maar eens goed alles bespreken over de bevalling etc. ......zo spannend vind ik dat.