Lotte haha ja nu je het zegt, het was niet helemaal compleet Maar zij vond dat dus raar en ik niet en ja, toen kwam er de discussie wie 'gelijk' had best grappig als je er zo over nadenkt haha.. Haha, deze tuinbroek hebben we gekregen.. Exclusief uit Hongkong zijn tante heeft daar gewoond (woont inmiddels in Australië) en had het opgestuurd zodra Lenn geboren was.. En nu past hij er eindelijk in.. Niet handig met verschonen inderdaad, maar voor een dagje vind ik dat nog geen ramp.. eind van de dag doe ik hem uit voor een makkelijkere broek.. vanaf 17.00 uur is het hier weer spitsuur in huis dus dan is het wel heel lastig idd.. pff was net droog, maar regent alweer.. en moet echt boodschappen doen auto staat niet in de buurt en juist daar ligt de paraplu in.. Oh, Lenn is wakker.. Tot vanmiddag!
@Gimena, da's achteraf altijd makkelijker te zeggen als aan t begin. Op google zie je wel een hoop afbeeldingen, maar ook niet echt begin stadium. Maar hier de verschillende stadiums... Over Waterpokken :: KidsClin waterpokkenschuim
Roeltje Hihi, dacht al. Maar ik begreep je wel hoor. Haha, zie het al helemaal voor me die discussie..."wellus" "nietus". Oh dat tuinbroekje kan dus ook niet open aan de onderkant! Ik had er ook eentje van mn broer en die kon wel open, maar is nu te klein! Staat wel erg leuk altijd vind ik! Tot vanmiddag! Hier Ga maar eens wat doen, want ben weer een nutteloos geval geloof ik.... Pooh Hoe is het met jullie?
@Lotte, hier alles goed hoor. Met jullie ook? Zag gisteren nog mooie Milan spam! Maar toen ik aan t schrijven was ging de deurbel...visite...sorry! Wanneer gaan jullie verhuizen? Al aan t pakken? Ik ga ook wat doen...nutteloos geval nr 2
Nog een nieuwtje. Hier is de pil eruit en blijft weg. Ben hem helemaal spuugzat. Werd er kotsmisselijk van enzo. Het risico dat we spontaan zwanger raken is heel klein 0.01% dus.. We gokken het erop. Mocht het ons gegund zijn dan zijn we natuurlijk heel blij. Dan word het gelijk ook de laatste keer, Mag dan daarna niet meer zwanger raken. Dus ik hoop stiekem dat het wel gaat lukken We wachten wel af. Vanavond gaan we gezellig bbq-en met vrienden en mijn vader komt ook nog even. Fijne dag nog meiden en alvast een goed weekend!
Pooh We gaan niet echt verhuizen geloof ik. Per 31okt mogen we hier niet meer wonen, dus dan zullen we daar wel gaan slapen. Dit houden we nog aan als vakantie woning. Ben dus druk op zoek naar goedkope extra spulletjes. kamerspulletjes voor Milan, spullen voor in de woonkamer een bed enz enz. We kunnen gelukkig een tafel en stoelen lenen van mn moeder. We moeten daar toch weer weg, dus willen niet teveel meeslepen om het daarna weer over te moeten verhuizen..Denk dat we morgen even gaan schoonmaken in ieder geval daar. Thnx voor je reactie op de spam Enne...dit nutteloze geval heeft alleen heel nuttig Milan een broodje gegeven en nu moet ik ECHT wat gaan doen.... Caruli Groeicurves | Groeicurves voor iedereen De WHO raadt aan om deze curve te gebruiken, ongeacht of je kv of bv geeft
Nog een keer Caruli Mitchell was ook spontaan toch!? Wauw echt geweldig eigenlijk he!? Hopelijk komt er nog een wondertje! Willen jullie evt anders over een tijdje nog de MMM weer in of dat niet?
hmm, ik kwam even spieken naar een collo-echo, maar ik heb nog niks voorbij zien komen? Dan wachten we het nog maar ff af..... @pooh; nog gefeliciteerd! (was ik weer vergeten..) @anderen: hooooooooi!
@roeltje hier ook altijd een hele koelkast op tafel hoor, vind het gewoon gezellig en heb en neem er de tijd wel voor voor het raam jaydan vind het ook leuk om naar buiten te kijken nix mis mee. @lotte echt leuk zon tuinbroek ja, maar idd onhandig ben ik ook achter gekomen
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/228115-de-dece-ber-2009-mamas-deel-5-a.html#post8121078 Deel 5 Alleen heb ik de m er niet tussen getypt....oepsie... Zie nu ook dat er nog geen 5000 berichten zijn haha...ach ja, kunnen we daar zometeen verder...of iemand mag een andere nieuwe openen