Pooh Er is vandaag ook echt een gewicht van mijn schouders gevallen hoor. Dees Vind het ook leuk dat jij zwanger bent. Februari mamas laat ik een beetje links liggen. Vind er maar rare flappen tussen zitten. Vooral na die stomme opmerking van die Nikki ben ik er een beetje klaar mee daar. Blijf wel lekker hier kletsen. Weet al hoe het gaat, dat zwanger zijn. Heb het al eens meegemaakt en heb hier ook allemaal mama's die ik dingen kan vragen en die zijn veel liever allemaal Zal er af en toe nog wel eens kijken en posten.
@Collo; Ik vind het ook een beetje vreemde gang van zaken daar. Zo hebben ze de lijst ge-update met de afspraken...er wordt niet eens naar ons gevraagd hoe de echo's gegaan zijn. Ook nadat ik aldaar wat gepost heb krijg ik geen enkele reactie. Zo nu en dan lees ik er ffies maar reageren zal nu sporadisch voorkomen. Idd net wat je zegt, voor vragen kan ik ook hier terecht. @decembermama's 2009; Jullie zijn lief!!
Dees en Collo Ik vind jullie ook lief!! blijf maar lekker hier ook.. Heb de reacties daar ook gelezen en volgens mij ontbreekt het bij vele (vast niet allemaal) aan inlevingsvermogen en respect naar elkaar toe (sorry als ik de enige ben die het zo ziet)..
Tuurlijk zijn wij lief!! ff serieus, ik vind dit een HELE leuke groep!!! Ik had net zo goed bij September 2008 mama's kunnen zitten, maar neej........... U R MY DEC MAMA FRIENDJES Terwijl Dani in nov geboren is *HIHI*
Ik vind jullie ook superleuk allemaal En ik heb zin in 19 juli! Kan ik zien of jullie in het echt ook zo leuk zijn
jaaaaa collo, wat een goed nieuws!! super! hele mooie foto! @dees: had je al gefeliciteerd, maar jouw foto is ook super! Ben heeeeel blij voor jullie! En laat die feb. mama's maar...we kunnen jullie hier niet missen! @meeting: nouhou...baal nog steeds... @voetbal: dit is een stuk relaxter kijken
@mroos: ohja, wilde jou nog even een knuffel geven! Zielige Boaz en naar voor jullie... Spruw is echt vervelend en ook nog astma.. Het is een ontzettend vrolijk ventje, zo aan de foto's te zien, daar mag je trots op zijn! Hebben jullie mooi in elkaar geknutseld
Tuurlijk blijf ik hier. Is wel raar maar heb wel zoiets van...heb al zoveel meegemaakt met jullie. Heb alles op zijn kop gezet om aan het einde van mijn zwangerschap in het zh internet te krijgen omdat ik anders niet meer hier op zp kon lezen en posten. Zelfs op vakantie gaan jullie allemaal mee ! Ga toch nog proberen om 19 juli vrij te nemen maar ik ben er wel een beetje bang voor hoor, aangezien in de 14de en 23ste ook al vrijneem ivm mijn en Ferdy's verjaardag. Hoe laat wordt er afgesproken?
@Doortje, lief, dankjewel. Het is inderdaad een supervrolijk jongetje, dus daar hebben we heel erg geluk mee, en ben ik dan ook erg dankbaar voor. En echt jammer dat je er niet bij kunt zijn, maar dan ben ik gewoon voor snel nog een meeting plannen!
@collo: hahaha dat heet een verslaving, hier ook last van! @mroos: graag gedaan! vind het ook superjammer dat ik de meeting mis. Was de vorige keer erg leuk en was nu wel heeeel benieuwd naar de beebs! Inderdaad snel een nieuwe plannen. Maak maar veel foto's
Mroos fijn dat t al beter gaat met boaz z'n spruw!! Chicken dat heb ik ook dat t gekriebel ook best fijn voelt. Er lekker naar uit kunnen kijken dat je er over n tijdje weer voor zal gaan!! Eten hier verse worteltjes weer Collo maar je wist dus wel precies wanneer je ei was? Roeltje ja hoor kan prima dat ie daar twee weken last v had! Gelukkig gaat nu beter Dees en collo jullie zijn lief!!! Blijf maar lekker bij ons Mroos ik heb er al n stuk of 10 gezien (dec mama's!) en die waren echt leuk!!! hihi uitje 12:00 doen?? Was al n keer genoemd. Gaan er maar 7 mee nu ofzo toch?
Daar ben ik weer. emma werd uiteindelijk om 15.15 uur wakker dus toen alsnog naar mn oma gegaan. Ze was helemaal blij, achja dat mensje zit ook de hele dag maar alleen. @all: vind jullie ook lief en ben blij dat dees en collo blijven!! @voetbal: vinden jullie het ook saai of ligt dat aan mij??
Haha. Ik vind jullie ook lief. (Staan er lekbakjes onder de pc's) haha. Dees. Nee we wilden eerst voor een vierde gaan maar hebben toch de knoop doorgehakt en Dennis heeft zijn draadjes door laten knippen. Alleen over gevaarlijk doen gesproken... Hij heeft het nog niet laten testen dus als nr 4 de bedoeling is dan.,
Psje idd saaie wedstrijd zeg.. verdediging van duitsland verslapt.. Spanje is niet zo aanvallend als eerder tijdens het WK.. Ik ben bang voor verlenging en penalty's Doortje oooow, klets maar gerust door hoor Ziet er wel grappig uit jaaa balen dat je de meeting mist ! ga foto's voor je maken Meeting uh, 11.00/11.30 uur ook goed?
@roeltje: wel goed als het verlenging en pingels word, zijn ze flink moe en ze hebben al een dag minder rust als nederland, alleen maar goed toch
ja he komt goed.. ach verliezen van Spanje vind ik geen drama, dat is nog te overzien maar verliezen van Duitsland.. oei dat wordt drama