De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    ja dat zal wel verkopen met dit weer.. Ze zij ook wel errug leuk hoor;)

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @milli: sterkte meid! Ik hoop dat nora al wat aan het opknappen is!

@riti: ja die rompers zijn leueueuk:D en populair dus blijkbaar;)

@hier: vandaag belastinggeld binnen gehad, ruim 1350 euries dus 3x raden wat emma en ik vanmidag hebben gedaan:D:D en ja we hebben ook heel verstandig een groot deel op de spaarrekening gezet;)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaha Psje
    SHOPPPUUUUHHHH!!!! :D

He he, het is eindelijk bijna voor elkaar.. Ik wil al weken mijn modisch dossier van de bevalling en van Lenn opvragen.. Poosje geleden telefonisch aangevraagd, kon het dezelfde middag ophalen.. Uur van tevoren heb ik afgebeld.. Gelukkig was het geen probleem en hoefde ik alleen maar te bellen om het alsnog op te halen.. Je raadt het al, nooit gedaan.. Maar nu las ik hier een topic hierover en verdorie, ik moet het echt gaan halen nu haha.. Weet alleen niet zeker of ik de eerste uren/dag wel wil lezen van na de bevalling;) Van wat ik heb begrepen is dat er een compleet verslag is van elke gebeurtenis, van klein tot groot, van vals alarm tot serieuse paniek.. Wat zouden jullie doen? Alsnog halen of toch nog wachten en dus uitstellen;)

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Ik wil het ook al een tijdje maar durf ook niet zo goed. Ik w8 dus nog eff. Weet namelijk niet of ik alles wel WIL weten.

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, ik zou het alsnog halen...het helpt je bij t verwerken...Lenn doet het nu super...dus ik denk dat je alleen maar trotser wordt op je kereltje!

@Doortje, da's toevallig!

@Psje, shoppuuhhh! Heerlijk...hier voorlopig even niet...
    We hebben nog 4100 euro uit 2009 tegoed van een klant van Wim en de nieuwe klant heeft inmiddels ook een betalingstermijn gehanteerd van 10 weken ipv 6 weken!!!!! Belachelijk...ff rustig an doen dus...Iedereen houdt het geld lang vast in deze tijd....

6. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: ik zou het dossier ophalen, kan idd helpen bij de verwerking van die periode. Het zal moeilijk zijn om te lezen maar waarschijnlijk is het wel verhelderend om te lezen hoe het door de medici is beoordeelt.

@pooh: oh da's balen van dat geld, tja iedereen houd tegenwoordig idd zo lang mogelijk zn geld vast. Straks komt alles in 1 keer en dan kan jij LOS:D

7. mroos

mroos Niet meer actief

@Mili, aaah wat rot zeg! Heel veel sterkte met Nora en Aaron!

@Riti, wat balen zeg dat het drinken weer zo moeizaam gaat, heeft ze voor het slapen nog wat gedronken? Bij jou ook het liefst uit de beker hé.. Boaz wil per sé geen water uit de fles, alleen uit de beker, heel stoer. Dan duwt ie hem echt weg als die niet meer hoeft en zet hem weer aan de lippen voor de volgende slok, ziet er heel cool uit!

@Roeltje, wat houdt precies het dossier in? Ik heb best aardig wat mee naar huis gekregen met heel veel details, maar niet echt van uur tot uur..
    Ik denk dat het wel goed is om hem door te nemen hoor, Lenn doet het nu toch hartstikke goed?
    Ik kijk dus ook nog regelmatig naar die gegevens, gewoon om het tot me door te laten dringen ofzo, er even bewust bij stil te staan..

@Sanka, laatste keer ja, ik heb je toegevoegd;)

@Psje, Enn, wat heb je allemaal gekocht:D? Ik heb me vorige week in dezara een klein beetje uitgeleefd, kan er nog steeds niet aan wennen dat ik een maat groter heb dus vind winkelen helemaal niet leuk, meer mensen last van?

@Dees, poesje al weg? Als je dus toch een 2e oplossing achter de hand hebt is het niet zo erg toch?

Hier, net lekker gewateraerobicd met zusje en vriendin, voel me heerlijk sportief:D

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hallo daar!

Vanmorgen naar het cb geweest en Milan is 70cm en 7170gram. Zn lengte zat boven het gemiddelde en zn gewicht er wat onder. Verder doet hij het super. Alleen moeten we zn huid in de gaten blijven houden. Hij moest van de arts voorlopig nog op 4 keer borstvoeding blijven. Ze hadden een dubbele afspraak staan, dus ze hadden weinig tijd helaas. Lekker dom...Ze vond m erg wijs voor zn leeftijd en zei dat ik vast erg veel aandacht met m kreeg haha:D.

Pooh
    Natuurlijk hoor jij ook bij die 10 leuke dec mama's hihi:D. Is Lotus vanavond wel goed gaan slapen? Of is ze weer aan het spoken geweest? Hoe gaat het nu met je? Nog wat gehoord over je nicht?

Roeltje
    Vervelend! Zal wel door het warme weer zijn dat ze zo vroeg beginnen. Anders is het voor hun ook geen doen..Maar als ze alle leidingen pas nog vervangen hebben bij jullie dan zullen ze idd lekker snel weg zijn bij jullie:). Hopen we dan maar voor jou:D.

Xenas
    Jaaaa, hopelijk kan je weer mee! Er gaan er niet heel veel mee geloof ik. Sommigen weten t ook nog niet zeker! Wat vervelend dat ie zo'n last heeft van de waterpokken:(. Haha, grappig dat Jesse dat "Glijen" noemt:p.

Meeting
    Bij wie mocht ik nou mn auto voor het huis zetten en wat is het adres??????????????? :D;). Heb geen centjes om daar de hele middag te parkeren in een parkeerplaats:(

Dees
    Hmm...dat is niet tegen keelpijn hoor;). Dat is voor een vastzittende (slijm) hoest! De dingen voor keelpijn worden afgeraden:).

Roeltje
    Dat samen afspreken vind ik ook wel een fijn idee ja!

Meloen
    Oefff Matthijs zich helemaal onder gepoept! Heb je het overleeft:p? En auwie je teen!!! Pijnlijk!

Panos
    Ik heb wel met jullie te doen hoor...die zware nachten en dan ook nog eens werken...Hopelijk heeft die stralingenman echt geholpen en gaat het snel beter als dr tandje door is:D. Ahhh lieve spam, dat ze toch nog kon lachen:)

Sanka
    Vervelend dat het allemaal zo lang duurt zeg...Blijf duimen!!

Wij geven geen yoghurt en denk dat we dat de komende maanden ook nog niet zullen doen;)

Joyce
    spannend!

Mroos
    Haha, namen verzinnen doe ik ook steeds. Ik zeg t alleen nog maar niet hardop:p

Mili
    Neeeeeee niet weer!! Wat een pech hebben jullie en de kindjes toch steeds:(. Sterkte!!! Knuffff

Medisch dossier
    Weet ik niks van. Heb wel een briefje mee gekregen naar huis, maar er is me niks verteld over een dossier!?!?

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zo ff een middagje en avondje niet geweest, gelijk tig pagin's volgekletst ;)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Iedereen heeft een medisch dossier. Je huisarts heeft er één van al jouw bezoeken, je verloskundige/gyneacoloog.. Je hebt altijd recht om je dossier in te zien.

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Ja weet ik, maar wist niet dat ze iets in het ziekenhuis bij hadden gehouden. Ken alleen een klein verslagje:)

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ben dr weer:
    @toontje: hmmm even diep graven, maar zegt me even niets.. lullig dat haar werk niet gewaardeers wordt bij de feb mama’s. wat hebben wij toch mazzel met elkaar he?
    @panos: ohjee, klinkt heftig zeg, heb je iets om op de tandjes/plekjes te smeren?
    @sanka: waarom moet je oom daarover nadenken, is toch fijn om er familie in de hebben? Ik hoop voor je dat het doorgaat!
    @riti: haha, stiekem wat centimeters erbij snoepen he? J pfff een eigenwijs toch, die Maura! Lees het echt vaak dat baby’s van deze leefijd de fles gaan weigeren. Heeft er volgens mij mee te maken dat ze doorhebben dat ze ook op andere manieren kunnen eten
    @joyce: spannend!
    @mroos: waar studeer je in Utrecht?
    @ knijpen/trekken/bijten: mijn haar is ook favoriet. En als ze drinkt knijpt ze heel hard in mijn vel AUW!!!
    @roeltje: ik denk er hetzelfde over als pooh!
    @psje: wat heb je allemaal gekocht??
    @lotte: fijn dat alles goed was bij het cb! Wel suf dat ze bijna geen tijd voor je hadden, heb je wel je vragen kunnen stellen (als je die al had). Ik had aangeboden dat mensen hun auto bij mij voor de deu mochten zetten! Mag nog steeds hoor, maar ik ben er dan niet haha
    @hier: net samen met man gebbqt, ook leuk J Man al naar bed (moet er om 4:30 uit) en ik heb weeeeeeekend!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @doortje: ik heb een spijkerrokje 2 shirtjes, een broek en een bh gekocht voor mezelf. Verder een kadotje voor mn schoonzusje dr verjaardag en wat shirtjes voor emma:) mooie score toch;)

@hier: lig al in mn bedje, morgen vroege dienst. Wel lekker voor de warmte weer klaar:) morgenavond lekker bbquen bij zwager en schoonzusje voor hun verjaardagen.
    Nou ik ga nog ff hoofdstuk uit mn boek lezen en dan lekker slapen ( hoop ik) weltrusten allemaal!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: zeker een mooie score! lekker slapen en werkze morgen!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ga ook m'n mandje in :)

nog even gooische vrouwen kijken vanuit mn bedje en dan lekker slapen :D

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    trustu roel!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ PSje; hele leuke score, fijn die belastingcentjes!

@ Lotte; Wat lekker dat Milan het zo goed, doet, super!
    Even diep graven in mijn geheugen, kan er naast zitten maar volgens mij was de parkeerplek bij Doortje een handige optie bij een andere meeting/locatie. Volgens mij is het nog aardig uit de route.

Parkeren
    Dit zijn de parkeerzones van Utrecht (hij is wéer uitgebreid), de P bovenaan beetje rechts is de garage bij het Griftpark. Op loopafstand zit de zonegrens, daarbuiten is het gratis.

@ Doortje; knijpen tijdens het drinken? auw!

@ rest; ik doe nu al een eeuwigheid over deze post, steeds afgeleid en nu weet ik het allemaal ook niet meer zo ;)

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @riti: idd was bij mij! Heb ik net ook gepost. Maar ik ben er niet bij, dus das niet echt handig :) Ik woon ook niet echt in de buurt van het griftpark, dat klopt. Dus mensen mogen zeker bij mij parkeren, dan kun je vanaf mij met de bus, maar ben er zelf dus niet.

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik ga ook mijn bedje in! tot morgen! Jeeeeeh dan ga ik eindelijk naar de kapper!!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ben lekker vandaag naar de kapper geweest...eindelijk. Mijn vader woont boven de kapper, dus de oppas was gelukkig snel gevonden. Lekker weer helemaal laten blonderen en volgende week even terug voor wat highlights. Tis nu nog wat geel....snel zilvershampoo halen.

Deel Deze Pagina