Doortje en riti bedankt voor t reageren op m'n cb tekstje Doortje jaaa hier ook knijpen tijdens t drinken!! Vond t raar, maar die van jou doet t dus ook hihi. Gekke is dat kittens en pups zo'n zelfde soort beweging met de pootjes maken tijdens t drinken. Verder trekt ie ook wel ns aan m'n haar tijdens t drinken. Ook als ie niet drinkt, hoort erbij all truste!!
@Milli, jeetje wat naar zeg! Hopelijk knappen Nora en Aaron snel weer op en komt de rust weer terug! @Psje, tja zeker balen...is een smak geld wat je mist sinds nov 09...dat voel je wel...maar straks hopelijk alles tegelijk... @Lotte, hee weer goedgekeurd bij t cb! Denk dat die van ons ongeveer even zwaar zijn... Lotus woog 3-6 6780 gram. Sukkels daar, dubbele afspraak, heb jij weer! Jippie, ik ben leuk!!!!!! . Lotus is gisteren wel goed gaan slapen, heb haar na 19.30 niet meer gehoord. Hoop niet dat dat een eenmalige inhaalactie was..... @Collo, o lekker naar de kapper!!! FF relaxen...zeker na t goede nieuws van woensdag...heeeeeeeeeeeeeerlijk! @Psje, beste koop-score, hihi! Lekker hoor! @Riti, balen zeg dat Maura zo slecht drinkt! Lotus gisteren ook minder hoor...misschien combi sprong/weer/tandjes? Hopelijk heb je snel weer een goed drinkende Maura! Toen jij vd week begon over die rompers heb ik ze direct online besteld bij Hema...kan ze na 5 dagen ophalen, dus denk dat ze klaar liggen in Rhenen, heb alleen nog geen mail gehad...ff checken zo... @Roeltje, Lenn in de bocht...lekker keten en alles op z'n kop zetten....heerlijk toch! @Mroos, wat sportief! Ik zie echt geen maatje meer hoor op de foto!!!!!! Stuur die hormonsters eens op pad (naar Dees en Collo ofzo en geniet! Kan mij natuurlijk wel voorstellen dat t jouw frusteerd, maar t is echt niet nodig! KNUF @Doortje, lekker bbq! Denk dat ik dat ook maar weer eens ga regelen...goed idee! @Hier, moet vandaag mijn zusje naar t ziekenhuis (Zeist) brengen. Galblaas wordt eruit gehaald. Daarna moet ik door naar t UMC voor een afspraak bij mijn cardioloog. Moet om half 8 al bij mijn zusje zijn...pffff..wordt rennen zo! Geen nieuws meer van mijn nichtje.... Gisteren was mijn dinnetje nog even hier, met baby!!!!! Helaas sliep Lotus toen ze er was... Ff spammen hoor
goedemorgen! Lotte stom! lees nu pas van Milan die dubbele afspraak moet jouw weer overkomen haha.. lekker lang ventje heb je Collo ooh heerlijk kapper.. Ik moet ook nog steeds maar het stel het steeds uit.. Riti mm, hoop dat er een gratis parkeerplaats is in de buurt haha.. kan wel op die eerste plattegrond een straat uitzoeken en daar afspreken? (degene met de auto?) Netjes om 7 uur werd meneer wakker.. fles gegeven, ligt nu in zijn bedje te spelen.. hij gaapt wat en wrijft dus hoop stiekem dat hij lekker gaat slapen nog haha..
@Pooh: ahh jah leuke foto's, had ze al op je hyves gezien Succes vandaag met jou en je zus! @Afspraak/Meeting: ja bij een uitgang of straat bij de p.garage is wel handig! Anders zit je je in het park suf te zoeken @Roeltje: ohhh gaat lekker dan met Lenn deze ochtend @Hier: Dani werd best vroeg wakker, maar we hebben m lekker ff vervelend gehouden zodat ie om 7 uur zn flesje krijgt. Als hij eenmaal in dat ritme zit wordt hij straks niet meer zo vroegwakker. Krijgt ie EINDELIJK zn eten, drinkt ie maar 60cc :S @Verder Hier: Mn moeder moet vandaag naar het ziekenhuis, ze had last van dr rug en krijgt nu de uitslag van haar botscan. Met een beetje pech moet ze al snel aan de chemo, dus duimen jullie voor ons dat dat niet nodig is ??? Weet tussen 11 en 12 meer hierover Ben zow zenuwachtig Heb trouwens ook nog beter nieuws wat mn afvalrace beteft Zit EINDELIJK onder die 70kg!! 69,7 om precies te zijn! hehe eindeijk na 2,5 jaar mn zwangerschapskilo's eraf
@ Dretjuh; ik duim voor jullie! Knap van je zwangerschapskilo's, voelt goed denk ik? @ afspreken meeting; voor mij is afspreken in het park handiger anders moet ik heel ver omlopen of overstappen met de bus. De autogangers kunnen natuurlijk ook elders verzamelen. @ Maura; gisterenavond bij dr vader fles op gedronken (ze zal wel dorst gehad hebben ). Ze doet het verder super, alleen heeft ze een moeder met slaapgebrek. Ze droomt heftig en draait veel naar haar buik. Beetje een rotte combi want ze kan keurig op haar zij/buik slapen maar in haar mini-paniek (droom) draait ze dan door en wordt ze wakker. Ik ga dus zeker 3-4 x per nacht naar beneden om haar weer goed te leggen of om te kijken, gáaaaaap.
Hey meiden! Goede morgen! @ Mili beterschap met je kids, hopen dat ze snel weer opknappen! @ Dretjuh sterkte met je moeder..ik zal duimen Lekker dat je weer op je oude gewicht zit!!! Ik sta er ook elke keer weer versteld van dat ik bijna 20 kilo was aangekomen met mijn zwangerschap en dat het er na 4 maanden al weer af was! En dat zonder sportschool of dieet! @ Lotte lekker hoor dat het zo goed gin bij het CB, jammer dat ze een dubbele afspraak hadden gemaakt. @ Pooh aaah zo lief weer zo'n kleintje @ Hier gister even de GGD CB gebeld Morris heeft nog steeds veel poepbroeken zit tegen diaree aan, schijnt een virus te wezen goed drinken laten en in de gaten houden of hij goede plas luiers heeft en dan mag het 1,5 week duren hij heeft het nu al 1 week, hopenlijk gaat het snel over! Heb eigenlijk geen zin om weer bij die dokter te zitten, maarja als het moet dan ga ik natuurlijk wel! Verder hier alles goed hij ligt weer lekker te slapen, zo'n zoet mannetje! @ namen hier hebben we dus gewoon al voor een jongen en een meid een naam!!! Maar nog 10 maanden wachten en dan gaan we er weer voor!
Manoe beterschap voor de kleine man!! hopelijk is ie gauw weer helemaal de oude Dretjuh mijn duimen draaien!! Sterkte met je mama! Pooh Mooie spam!! vooral met de komkommer,, staat zo eigenwijs Hier ze breken hier vandaag de straat open bij de voordeur.. zucht.. zitten zeker tot maandag in de zooi aangezien ze vandaag eerder stoppen in verband met de warmte (geef ze eens ongelijk) Verder vandaag bed en box een standje lager zetten Vanmorgen vond ik m beetje raar in bed Handen op de grond, kont omhoog en op zijn voetjes staan en stapjes zetten met zijn voetjes.. Kont komt net boven de rand van het bed.. niet echt veilig meer dus.. Manlief belde net ze hebben pech dus zijn al in de haven.. hopelijk is het snel gemaakt, komt ie ook lekker op tijd thuis
@ Roeltje je hele straat open, lekker weer! Hopen dat e maar snel klaar zijn. Die kleine van jou gaat lekker snel hoor! Ik leg morris nog vast in zijn bedje zodat hij niet door dat hele bed heen banjert maar staan gaat hij nog niet doen hoor!
@ Manoe; beterschap met Morris, zo sneu al zo lang diarree. Jullie hebben gewoon al een naam, goed man, dat scheelt al weer @ roeltje; he bah, zooi voor je deur. Nu je het zegt, box en bed standje lager, straks staat hij in eens op Wil er ook niet mee wachten tot ze rechtop aan de rand staat. Misschien maar gewoon doen inderdaad. Lijkt me wennen zo diep bukken om je kind op te pakken. @ Dees; je schreef het al een stukje terug, maar maandag afspraak met de chirurg over je bevalling en zo. Wat spannend moet dat zijn. Ook wel lekker om wellicht wat duidelijkheid te krijgen (hopelijk) ? Eerst lekker weekend in ieder geval! Ennuh, hoop dat je er bij kan zijn de 19e!
Riti hij kan idd nog niet zelf staan haha.. ook niet tegen de bank.. zitten net zo.. hij is veel te druk en te beweeglijk dus hij kukelt meteen om haha.. Ga er ook niet op wachten tot er wat gebeurd.. Manoe haha ja hij gaat op zich best snel, tenminste hij staat al weken in kriupstand, is hem twee keer gelukt om idd ook echt te kruipen maar nu doet ie het niet meer haha.. tijgeren gaat steeds beter.. Voor hetzelfde geldt trekt hij zich wel op of gaat ineens uit zichzelf zitten.. heb het maar gelijk gedaan.. Bedje op middelste stand en box helemaal naar beneden.. Wel raar gezicht haha. hij ligt niet meer op ooghoogte
@ Roeltje; weer zo'n stap inderdaad, vreemd hoor een lage box in de kamer . Ik moet hem nog even bestuderen.... @ mouwloze rompers zijn op; zelfs bij de hema online zijn ze er niet meer
@Manoe: Leuke foto's van Morris!! Wat een droppie Enneh Dani had dat een paar weken terug ook zo! Kan idd 1,5 wee duren.. dus nog ff volhouden ORS zal wellicht helpen tegen uitdroging? @Kilo's: Ja voelt zeker goed! Heb er dan ook kei hard voor moeten werken, maar we zijn er nog niet, wil zeker de 65kg halen!! @Roeltje: he bah alles open bij de voordeur :S @Rompers: pff ben blij dat we ze hier enkele weken terug gehaald hebben! @Kruipen: Dani schuift neej... vliegt hier de woonkamer door Hij zet af met zn voeten, gooit zn kont omhoog, maar trekt zich vooruit met zn armen Ziet er erg maf uit.. Box staat al een week naar beneden *errug raar inderdaad* bedje moet nog... daar doet hij meestal niet zo gek in
Manoe ORS mag je gewoon zo geven.. niks meer dan een zoutoplossing.. met dit warme weer krijgt Lenn het ook omdat hij met warmte slecht drinkt.. Dretjuh pff ik wil ook afvallen haha.. maar het ontbreekt me aan discipline ach komt wel haha.. Wel onwijs knap van je! Succes met de laatste kilo's al zal dat ook zeker wel lukken..
@ Manoe; weet niet precies het verschil, maar ik heb ORS speciaal voor babies, dat mocht ik 'altijd' geven.