Ow Roeltje had al een antwoord @ Kilo`s, ben de zwangerschapskilo's nu wel kwijt, maar ben voordat ik zwanger werd flink aangekomen . Heb niet zo veel moeite met de kilo's maar wel met mijn blubberbuikje, die kan ik alleen te lijf met oefeningen...zucht
@Doortje; Op de uithof, faculteit mens&recht, maar hopelijk nog maar voor 2 maandjes @Pooh, je blijft een lieverd. Ik weet ook wel dat ik niet 'dik' ben, maar ik woog altijd 65 en nu blijf ik echt steken op 71/73(want ik schommel ook nog eens echt veel). Ik eet al een stuk minder en drink alleen water maar ik val maar niet af, best frustrerend. Overigens ben ik over mijn buik dan weer best tevreden, die is alweer redelijk plat @Lotte, een lang, slank jongetje dus! Heb je idd wel je vragen kunnen stellen? @Roeltje, hier moet het bed morgen ook omlaag ja, hij trekt zich al op aan mijn benen en als hij zit wil hij staan, dus het wordt gevaarlijk @Riti, aah, zo balen hé, die gebroken nachten. 4 keer is echt teveel van het goede. Ik ben onwijs dankbaar dat Boaz sinds een paar weken doorslaapt tot minsten half 7 en na de fles weer tot 9, want tot 5 maanden zeker was hij ook minstens 4 keer wakker, soms wel 10 keer, gek wordt je ervan. @afspreken in een straat, vind ik een goed idee roeltje! Noem maar een straat en ik sta er om11.15 ofzo Vandaag afwassen,stofzuigen, wc schoonmaken, was afhalen, was erindoen, doekje over alles heen halen, vuilniszak en luiers weggooien, en dan zit mijn takenlijstje erop. Vanavond komen 3 vriendinnen eten, mijn man heeft een uitje van zijn werk, dus dan moet ik het ook wel gezellig hebben natuurlijk
Mroos zal zo de plattegrond die Riti gaf even zoeken, heb ik ergens opgeslagen(maar waar).. zal dan even een straat zoeken die er dichtbij ligt.. hopelijk is het nog steeds gratis parkeren.. Zag wel dat het van daar een makkelijke looproute is naar het park.. anders loopt iedereen zo te zoeken naar elkaar..
@ Riti en Roeltje thanx meiden ga ik hem dat toch maar wat van geven!!! @ Foto van Morris bedankt meiden ben ook zo trots op hem @ Mroos succes met je taken vandaag en veel plezier vanavond!
@Straat/meeting: ja wil ik ook wel weten Zorg ik dat ik er met Gimena ook sta @Gebroken nachten: ik ken het.. Dani is nog steeds vervelend 's nachts @Mroos: Gezellig vanvond, veel plezier hoor!
Parkeren dit is het kaartje, is wel de meest recente zone-kaart dus klopt wel. Rechtsboven is het griftpark
Pff even ego hoor.. ben me rot geschrokken, zweet brak me letterlijk uit.. Ik zocht mn parfum en die zit in mijn handtas.. Ik zoeken en zoeken en zoeken.. Nooit niet dat ik m kon vinden.. Lenn ondertussen brullen, dus hem op de arm het hele huis door.. Terugdenken waar ik gister was aangezien ik in de stad ben geweest.. Wilde tas pakken van de Bruna van gister voor de bon.. Loop terug naar boven ja hoor, hangt ie aan de kapstok in de kelder Maar het stomme is, dat ik m daar nooooit neer hang.. kan me ook niet heugen dat ik hem opgehangen heb haha.. Pff, pinpas van mij en mn man zitten er in plus wat contant geld.. zo, ego voorbij Heeft iemand de lijst opgeslagen toevallig van degene die meegaan? Ben al twee dagen aan het zoeken, maar kan het niet meer terugvinden in het vorige topic.. misschien wel handig om dat lijstje mee te nemen.. Ook zo lullig als er één ontbreekt en wij lopen al naar het park
Met mn moeder was alles goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze had wel ergens last van, maar wat dat is weten ze niet. Het zijn in ieder geval geen extra uitzaaiingen, dus ze hoeft niet weer aan de chemo!! BEN ZO OPGELUCHT EN BLIJ!!!! Wat een dag, en geen chemo voor mama en onder die 70 kg mn dag kan niet meer stuk!!
1. Roeltje en Lenn 2. Dees en Beau 3. Lotte en Milan 4. RiTi met Maura 5. Mroos met Boaz 6. Dretjuh met Dani 7. Gimena en Sophie Dit is het laatste lijstje maar is deze wel compleet?
Maandag 19 juli 2010 Griftpark Utrecht rond 11.30 uur 1. Roeltje en Lenn 2. Dees en Beau 3. Lotte en Milan 4. RiTi met Maura 5. Mroos met Boaz 6. Dretjuh met Dani 7. Gimena en Sophie 8. Xenas Xenas stond er nog niet bij op.. Nog even kijken waar we (gratis) kunnen parkeren.. En kijken wie er rechtstreeks naar het park gaan..
Goedemorgen Allemaal, @psje Lekker belastingcentjes. Ga je behalve er iets verstandigs ook nog iets leuks voor kopen? Ik moet nog een jaartje wachten we doen alles achteraf claimen, nooit geen gezeik. @mroos Zal je moet je zo nog even accepteren op hyves. En lekker bezig bijtje vandaag. Knap hoor met dat warme weer. @lotte Wat fijn dat Milan zo goed gegroeit is. lekker dom trouwens van het cb een dubbele afspraak. @doortje Heerlijk bbq is ook gezellig met z'n tweeen. En lekker weekend jippie. Spam je nog even je nieuwe coupe? @collo Jij ook al lekker naar de kapper geweest? Voel je je weer fris en fruitig? @pooh Leuke spam. En weer een goede tip. gewoon een stuk komkommer geven. @dretjuh Wat een goed nieuws zeg. Echt super fijn voor je. En af gevallen. Geniet er vandaag maar lekker van. @riti Wat vervelend zeg die gebroken nachten. Hoop voor je dat het snel voorbij is. @manoe Wat een mooi mannetje zeg. @roeltje kan me voorstellen dat je geschrokken bent. @bedje en box laag Hier beide nog niet gedaan. Luuk draait pas sinds drie dagen ongeveer vaak van rug naar buik. Maar voor de rest eigenlijk nog niks. @all Het is hier best warm. Maar mag niet klagen. Morgen bij een collega van mijn man bbqen. En Zondag de hele dag naar mijn ouders. We gaan daar voor het eerst een zwembadje voor luuk opzetten. Heb er nu al zin in. Zo en vanochtend al bij de winkel geweest. Heb brood en leverpastei gehaald voor Luuk. ben benieuwd vanmiddag of hij het lust. Ik heb nu trouwens ook speciale kinder smeerkaas meegenomen. Weet iemand van jullie of hij ook "gewone" mag?
Sanka Waar heb je kindersmeerkaas gehaald als ik vragen mag? Volgens mij mogen ze wel de gewone, CB heeft tegen mij niet gezegd dat het kindersmeerkaas moest zijn zeg maar.. En de leverpastei? Is die gewoon van Unox?
Is iemand hier bekend met soya producten ipv zuivel voor kinderen? Wil graag nog even wachten met zuivel en vlees, maar het zal niet lang meer duren of de boterham gaat een voeding vervangen. Onbeperkt kv er bij drinken gaat ook niet dus een bekertje (drink) yoghurt oid lijkt me lekker voor haar er bij te drinken (vult wat meer dan water/sap). Je hebt ook vegetarische pate, eet ik zelf ook en is erg lekker. Had zelf bedacht dat als pate (lever) en zuivel al vaak 'mag' dat dan de vega/soya varianten ook wel moeten kunnen? Het heeft te maken met de hoeveelheid eiwitten die er in zitten en de nieren van baby's, maar hoe dat nu precies zit . @ fijn voor mij; ben eindelijk van de kolf af! Na ongeveer 25 weken fultime kolven (iets minder natuurlijk tijdens het afbouwen) is het afgelopen. Ik ben blij, het is een gevecht geweest, ben blij dat ik mijn meisje zo veel en lang bv heb kunnen geven maar ben zeker ook heel blij dat het nu klaar is . Er zit nog ongeveer een weekje in de vriezer en dan is ook dat op.
@roeltje Ik heb het nu van het merk goudkuipje. Er staat kids op. En ze hadden ook van de bibaboerderij van die apart verpakte kuipjes. Maar dat vond ik onzin. Ik heb nu inderdaad die blikjes van de unox meegenomen. Wat ook wel fijn is dat er nu een deksletje bij zit die je op het blikje kunt klikken. Ze hadden ook bob de bouwer smeerpastei. Maar die heb ik maar laten staan. @riti Wat fijn zeg. En 7 maanden is erg knap. Ik heb nu drie bv voedingen laten vallen zat op 6 voedingen. Twee krijgt hij er niet meer was 1 late voeding en snachts. En de voeding van rond 20.00 krijgt hij nu een kv. En vind het prima zo. Ik ga denk ik na de vakantie afbouwen. Het lijkt me op vakantei nog wel pratische om mijn melk bij me te hebben.
@ Sanka; ja kan ik me goed voorstellen. Als het goed loopt de bv is het super juist omdat je het altijd bij je hebt, juiste temp etc. Ook wel lekker dat het er geen 6 meer zijn . Ik had voor de zekerheid al een handkolf en een extra setje batterijen voor de kolf in de luiertas Ok, goudkuipje heeft dus kindersmeerkaas. Moet maar eens het schap gaan bestuderen denk ik.
Goedemorgen bluhh weer slecht geslapen...irritant. Iemand n tip om in bed het piekeren even los te laten? Bedankt voor de reacties! Vond die dubbele afspraak niet zo erg hoor, alleen jammer dat ze weinig tijd had. Heb m'n vragen ff snel achter elkaar gesteld. Voorlopig nog geen aardbei, kiwi en citrusfruit, maar dat advies geldt voor elk kindje zei ze. Als alles strax gewoon goed gaat dan mogen we t rond 10mnd proberen. Geen Liga, want was nergens voor nodig en melk was nog t belangrijkst. Uhmmm nog niet in een kinderstoel, alleen als t echt niet anders kan. Dat was t geloof ik wel. Pooh Lotus is idd dan ongeveer even zwaar nu, alleen zal Milan wel langer zijn denk ik. Ow wacht...den. Dat ie zo lichter weegt, hij is flink aan t persen fijn dat Lotus weer beter sliep, hopelijk blijft t zo Ahh lieve spam! Meeting weet iemand dan een gratis parkeerplaats (straat naam?) om af te spreken? Dretjuh Ik hoop dat t goed is en ze geen chemo hoeft!! Sterkte joepie!! Goed afgevallen dus! Hoe lang ben je? Moet/wil je nog veel kwijt? Manoe hopelijk gaat t snel beter met Morris! Leuke spam! Verslikt hij zich niet in koek? Milan bijt er zo een heel stuk vanaf en dan verslikt ie zich. Durf t niet meer te geven. Heeft Morris groene ogen trouwens? Roeltje hoop ook voor je dat je man op tijd thuis is. En dat die herrieschoppers in je straat snel weg zijn. Dretjuh oh okee, nog n paar kg dus! Box en bedje we moeten eerst gaatjes boren in de box voor ie lager kan. Of misschien kan ie op de onderste randjes rusten de plaat, maar lijkt me niet zo veilig. Bed heb k nog niet naar gekeken, maar lijkt me ook wel verstandig dat snel te doen. Hij kan los staan tegen de bank of n tafeltje. Poging tot kruipen demonstreerde hij nog ff bij t cb op de tafel haha. Mroos ik vind je ook echt nie dik!! Maar snap je gevoel dat je die kg's kwijt wil. Milan is idd lang en slank, maar niet te slank vind ik. Heeft wel n lekker bol toetje Meeting haha tijd was toch nog nie afgesproken? Nu dus 11:15?! Roeltje pff zeker schrikken! Gelukkig heb je je tas gevondn! Vind je de parfum nog lekker btw? Heb je er nie meer over gehoord Dretjuh jeeej het is goed!! Fijn! Sanka leuk dat je luuk in bad gaat doen buiten! Zal is vast leuk vinden! Riti joepie!! Eindelijk vd kolf af! Super!!
@ Lotte leuk dat je dat opvalt ja Morris heeft groen/grijze met een beetje roestkleur direct om zijn pupil. De CB vind dat hij ook hele aparte kleur ogen heeft Nee hij verslikt zich niet, blijven oefenen. kan je slecht slapen? Ik kan dus sinds ik Morris heb soms heel slecht inslapen, zo slecht dat ik soms 4 uur lang wakker lig! Ik slik hier voor melatonine kan je gewoon bij de drogist halen, help bij mij heel goed. Is niet schadelijk maar vind zelf dat je het niet elke dag moet gebruiken, maar als ik te lang wakker ben dan neem ik er 1. En ik wordt gewoon wakker van Morris hoor! @Dretjuh jeeee meid wat een opluchting! @ Roeltje schrikken zeg! Gelukkig maar lag het gewoon thuis! @ Riti jeetje meid goed hoor 7 maanden ! Echt knap kan me voorstellen dat het ook wel weer lekker is dat het nu voorbij is