De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Woehoe!! Lekker zeg die kilo's kwijt!!
    Gefeliciteerd :D
    Fijn dat je de oude Dani weer terug hebt, geeft ook een gerust gevoel denk ik he.

@Lotte; Het kan dan idd maar zo zijn dat binnenkort de tandjes tevoorschijn komen. Spannend.

@RiTi; Whiejjj ik hoop dat ut ook wat afkoelt, ik merk wel dat er wat meer wind komt opzetten.....nog ff volhouden dan maar he.

@Roeltje; Nu tijd voor ontspanning!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    poetsen?!?

doe echt niets meer dan nodig, en zelfs dat is al te veel....

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, thanks!
    Ach gos, arme Maura....nog niet opgeknapt! Lotus vond het koude washandje gisteren heerlijk. Op een gegeven moment pakte ze hem steeds af, toen heb ik m maar gegeven, misschien nog iets voor Maura? Misschien toch maar een zetpil? Zodat ze lekker slaapt? Heeft ze t minste last van alles...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    whaaaa correctie!!!
    Even trots de kamer doorgestuiterd :D:D:D
    Hij krijgt wel een tandje!!! Het witte is al te zien op zijn tandvlees en er zit een klein puntje/sneetje waar het tandje doorgaat..
    kon het toch niet laten om nog even te kijken, dacht dat hij een hondehaar in zn mondje had;) Gister zat er nog niks namelijk, want hij had een pluk haar uit mn hoofd getrokken en in zn mond gestopt (lekker fris he:D) en toen zag ik nog geen wit of sneetje :D Daarom was ie dus zo vervelend gisteren en eergister!

Oke, nu even rustig.. Ontspan, adem in adem uit.. :D
    sorry hoor, ben echt megatrots :D

Dretjuh
    Gefeliciteerd! weg met die kilo's.. ik moet ook nog, maar kan me er niet toe zetten om af te vallen haha..

Riti
    gister weinig tot niks in het huishouden gedaan dus moest wel even.. vanmorgen was het nog redelijk koel met de airco aan in huis.. boven moet ik nog wat dingen doen maar daar is het me dus wel te warm voor..

Zucht, waarom worden die kleintjes nu zo snel groot :( weg baby haha..

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hahaha, dus Lenn toch aan de tandjes :D
    Joepie!! Meid wees maar trots, das was/ben ik ook :D

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

regen en onweer losgebarst
    gauw de ramen allemaal tegen mekaar op een kier kan t lekker doorwaaien :)
    helemaal open met onweer durf ik niet aan ;)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bapsie
    heerlijk alles laten doorwaaien.. lkkr fris :)

aan de voorkant van het tandvlees is dus niks te zien haha.. lang niet zo duidelijk als op de foto van Beau zn tandjes:)

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @bapsie
    Ik wil ook regen.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ooh airco.....lekkerrrrrrrr

@ pooh; haha ja hier ook lekker spelen met een natte lap. op dr hoofd wil ze niet, maar als ik er 'kiekeboe' mee speel over de koppie vind ze het leuk :). Van de zetpil sliep ze helaas ook niet, maar de koorts zakte wel lekker. Het is nu al niet zo hoog meer, en volgens mij slaapt ze, zou wel even goed voor dr zijn.
    Zet haar wel 2of 3 keer per dag in een lauw badje, vind ze leuk en is lekker.

Ik wil ook met mn gat in een koud bad! hahaha

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

onweer is dicht bij zeg... kleine man reageerd er niet op, speelt vrolijk in de box in z'n rompertje :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben benieuwd hoe Beau er straks op gaat reageren, afgelopen week toen ik in het Oosten bij mijn ouders was (woensdag) begon het ook ineens flink te onweren. Echte flinke klappers zaten erbij.
    Beau lag toen op bed en sliep gewoon door

Ik heb Beau nu net in bad gedaan, lekker ff met water spetteren :p
    Hij wil gewoon niet meer zitten of liggen, het is alleen maar staan, staan en nog eens staan.
    Hij trekt zich dan op aan de rand en heeft dan de grootste schik!!
    Steeds met zijn billen ff in het water.
    Hij laat zich dan telkens weer zakken in het water en doet dit meerdere malen achter elkaar....leuk gezicht zeg :D

Ik had hem in bed gelegd zodat ik de spullen op kon ruimen maar ondertussen is hij in slaap gevallen....heerlijk mannetje is het ook :)

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

lekker toch dees! heerlijk van genieten,

ik geniet hier heerlijk van een fris briesje :)

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heerlijk Dees :) Hier slaapt Lenn ook lekker door het onweer, maar zou eigenlijk niet weten wat hij doet als hij nog niet slaapt en het barst los? zullen zien.. voorlopig lijkt er niks aan te komen hier..

Pff wat ben ik blij dat ik mn vrolijke mannetje weer terug heb zeg :D af en toe jammert ie nog wel wat maar niet meer zo hangerig en jengelig als gisteren..

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

regen en onweer voorbij maar nog steeds warm en benauwd :(waait ook amper dus dat briesje van net stelde weinig voor...)

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; gelukkig maar :)
    Natuurlijk is het ook begrijpelijk dat ze ff een paar off-dagen hebben.
    Nu lekker genieten van je grote knul :D

@het weer; Het begint hier nu ineens flink te waaien, de ramen maar alvast op een kier gezet voordat de hel losbarst.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De temp. in de huiskamer is al een graad gedaald, evenals de temp. in Beau's kamertje.
    Zal zo ff een lakentje over hem heen leggen.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En het regent hier inmiddels lekker :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeuj, het begint te regenen hier :D staan nog steeds buiten met de buurtjes haha.. heerlijk

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hier is het inmiddels gestopt met regenen. Wat een verkoeling, heerlijk.

Even spammen:

Bekijk bijlage 82913

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier regent het ook al niet meer.. niet eens een echte bui gehad.. wat druppen en dat was het .. ;)

Pelikaantje
    wat een lieve foto zeg!

Hier
    Net Lenn zn groente gegeten, man wat kan dat kind eten :D Heel potje bruine bonen op en na 10 minuutjes toetje.. zo'n fruitmix met granen, best groot vind ik haha.. allebei op :D heeft ie van zn vader.. Straks lekker in bad, bruine bonen heeft ie in zn haar gesmeerd;)

Deel Deze Pagina