Zo wat is het hier rustig zeg. Allemaal lekker buiten. Nou wij gaan zo naar die collega van mijn man lekker bbqen. Fijne avond allemaal.
@ Sanka; veel BBQ plezier! Wij zijn net lekker buiten geweest, heerlijk op een kleedje relaxen onder een boom. Nu Maura in bad, fles en naar bed!
Yes regen en onweer!!!!!!! Het was vanmiddag 42 graden in de zon bij mijn ouders dus ben wel toe aan verkoeling! Ga even teruglezen en spammen
Hey! BBQ droog gehouden? Nee 5 augustus krijgt hij de intake in het oogziekenhuis, denk dat ik dat een operatiedatum doorkrijg... Klinkt misschien gek, maar ik zie ook heel erg tegen die operatie op omdat hij dan zo'n ander koppie krijgt. Zoals hij er nu uitziet, zo is het "onze Beau"..... Zal wel even wennen zijn en zal naderhand wel heel blij zijn hoor maar voelt wel dubbel.
@elmo ja hoor droog gehouden. We love buienrader. heb je gezien? Er komt binnen nu en tien minuten een flinke onweersbui aan. Kan me wel voorstellen dat je er erg tegenop ziet. het is dan ook niet niks. Ik neem aan dat je ze wel goed uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren enzo?
Halloooooo! Blijft warm hier zeg! Paar drupjes gehad, is nu aan het onweren, maar afkoelen: ho maar! Haha, en terwijl ik dit typ, gaat het los! @manoe: heel goed hoor, neem het er maar lekker van! J @roeltje: jij zit nu te bbqen met de buurtjes, gezellig hoor! Bij jou geen regen? jeuh, man weer thuis en fijn dat Lenn hem gewoon herkent. @riti: dan is het zeker fijn dat je er nu vanaf bent! Nogmaals respect! Hier ook in gevecht met mijn hormonen, heb er nu 1 afgebouwd die Sara niet meer krijgt ( van 23:00) en 1 ben ik aan het afbouwen die ze nu als pap krijgt met kv (11:00). De andere drie hou ik nog Fijn zon man die heeeerlijk doorslaapt! Haha die pakjes van de h&m heb ik ook in het rood! Zo schattig! @sanka: nog een leuk jurkje kunnen vinden? Ik heb er vorige week 1 bij de hema gescoord, met stippels, heel leuk! Hoop dat de bbq niet in het water is gelopen! Sara heeft overdag en s nachts alleen een romper zonder mouwen aan. Ook geen slaapzak, veeeel te warm! @hier: ging net even bij sara kijken vanwege de regen/hagel. Ligt ze op haar zij te slapen! Nouja, is ook voor het eerst ! zag er heel schattig uitJ @pooh: druk druk druk! Haha! Whahahah heeft je man je er zo ingegooid?! Met dit weer helemaal niet erg, toch? @dees: gewoon tegen je vriend zeggen hoor, dat je behoefte hebt aan uitslapen! Je zult zien dat dat helpt J Arme beau, hopelijk is het snel over @meloen: oei, hou matthijs maar goed in de gaten! Hier ook enorme haaruitval, geen tips helaas.. @bluggggghhhh ik haaaaaaat onweer, ben dan zon mietje! Het gaat echt helemaal los hier, brrrr @elmo: schattige foto!
Hallo! Zow net bij mn schoonouders lekker mosseltjes gegeten, heeeerlijk! Het was weer super gezellig met de nodige wijn emma was ook hartstikke vrolijk. Nu net thuis, helemaal nat geregent maar wel lekker verkoelend. Regent en onweert hier nu al een klein uurtje, lekker hoor! Als het morgen maar weer mooi weer is, was het nog lang niet zat @elmo: begrijpelijk dat je er tegenop ziet. Maar voor zn gezichtsvermogen is het wel beter dat hij geopereert word toch?
@doortje Heb maar een rokje gekocht. Ik heb dat stippeljurkje wel zien hangen. Maar hij was niet in mijn maat. En ik heb van de zwangerschap echt een buikje over gehouden. Durf dus niet zo goed meer iets straks aan. Luuk ligt hier ook altijd op zijn zij zo lief. @elmo ja inderdaad het gaat los. Zo even lekker alles open zetten. @psje Mossels heb ik nog nooit gegeten word een keer tijd. En wat fijn dat emma zo vrolijk was. @all Ga zo maar eens naar bed. Morgen gaat Luuk voor het eerst in zijn zwembadje bij mijn ouders in de tuin. heerlijk heb er nu al zin in. En natuurlijk morgen de grote finale. heb voor luuk nog even vlug een shirt gescoort. Is ook leuk om te bewaren voor hem later.
@doortje: ohw ik vind onweer altijd prachtig, kan me normaal niet jard genoeg maar nu ben ik een beetje bang dat emma er slecht door slaapt dus nu hoeft het van mij niet zo heftig. Hier al een poosje flinke flitsen maar de klappen zijn nog ver weg, hangen nog boven zee.
@sanka: nog nooit mossels op ?!?! Je mist echt wat, zo lekker met een lekker knoflooksausje en een glas witte wijn hmmmmmmmm
@sanka: rokje is ook leuk, toch? veel plezier morgen! @psje: klinkt gezellig! Hier is Sara (nog) niet wakker geworden gelukkig. Nou de klappen zitten niet boven zee hoor, maar boven utrecht
@psje Erg he. Iedereen die ik ken en ze op heeft lust ze niet. En ik ben gek op vis. Dus zal het vast wel lekker vinden. maar om nu voor mezelf alleen zo'n grote bak te maken? nee. Ik weet eigenlijk ook helemaal niet hoe het moet.
Meiden lekker slapen voor strakjes. Ik ga hier alles even openzetten en lekker naar mijn bedje. Morgen mag ik uitslapen jippie. Papa mag lekker vroeg op. Na ja zul je zien (is de laatste paar keer al zo) dat meneer weer pas om 8.30 wakker word.