De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    Je zou toch denken dat het wat afgekoeld zou zijn buiten…
    Bedankt voor de reacties op mijn spam!!!

@collo: klinkt alsof het heel gezellig is geweest! Ik heb Sara’s raam gewoon open gelaten, geing gelukkig goed J
    @roeltje: gewoon uit bed schoppen de volgende keer! J
    @lotte: jaaaa ook een 2de tandje!
    @smeersel tegen beestjes: ik heb iets van etos eigen merk, maar dat is dus als ze al gestoken IS
    @pooh: hahah klinkt geweldig, lekker los gaan met water! Wat een mooie spam weer!
    @wakker worden: sara heeft ook overal doorheen geslapen! Met oud en nieuw niet hoor, maar toen was ze net een week ;)
    @mroos: veel plezier met de babyshower!
    @sanka: hahah geweldige foto! Ik heb sara toevallig vanochtend ook zo neergezet, maar dat voedingskussen erachter is echt een goeie! Ga ik ook maar doen. Fijne dag!
    @hier : ga maar eens douchen. Straks naar Haarlem om bij vrienden voetbal te kijken en dan blijven we bij mijn ouders slapen. Morgen moet ik helaas werken en blijft mijn man met Sara bij mijn ouders J

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Whoohoo en het regent hier weer!
    Hopelijk koelt het weer wat af, de bui van gisteravond heeft niet veel goeds gedaan :(
    Beau sliep er gelukkig gewoon doorheen....de slaapkop!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zow dan en flinke hagelstenen die hier naar beneden vallen!!
    Zo'n 3 cm groot!

En het lijkt wat af te koelen nu.....eindelijk :)

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ohhh hier mag het ook wel gaan regenen
    De thermometer in mijn tuin geeft 31 graden aan!! pff zweet me kapot man!!!

Leuke spam is er weer geplaatst :)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gelukkig hebben alle kindjes door de onweer heen geslapen:D

hier was het in de schaduw 38 graden gisteren! Volgens
    mij gaat t nu ook aardig die richting op! Niet geregend vandaag:( Milan gloeit weer helemaal, zo ff checken!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau voelde net ook erg warm aan!
    Zijn temp. was gelukkig heel netjes --> 37.2

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh gelukkig

hier was t 38 gisteren. Hij gloeide zo dat ik maar ff ging tempen. Vanmorgen 37.1:)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En wat is zijn temp. nu dan?

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    appartement: niet klein?? hhm... ok, maar we kunnen toch niks meer kwijt en hebben een opslagbox vol.... maar goed
    slapen: in een luier met korte broek erover nu.. of met romper erover.. of met dun slaapzakje... hoorde laatst van iemand: kleine had luier afgeprutst en was met zijn poepluier gaan schilderen................... dus doe er nu altijd wat omheen
    lianne: ah.. ze is ziekjes... echt zielig.. 39 graden, kamertje is ook 32 graden, dus afkoelen lukt niet echt.. eten en drinken mwah... en heel droog hoestje... ff goed in de gaten houden.. slapen: op mamas arm, anders niet... :(
    warmte: bleeh!!!!!! nu mag het wel ff onder de 30 zijn!! we krijgen het niet meer koel hier!!!!!

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hier Dani niet getempt, hij is vrolijk, eet en drinkt goed..
    zijn kamertje is 31 graden, hier binnen 27 graden... veelste heet man!!

Vind mooi weer heerlijk, maar dit is iets te, kids zweten en gloeien... nie normaal

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Idd hier ging ineens ook het licht aan. Durfde Amy nooit alleen op haar billen te laten spelen omdat ik bang was dat ze om zou vallen en daar is het speelkleed net te dun voor. Gelijk het voedingskussen gepakt. Wat een doos dat ik daar zelf niet op gekomen ben ;).
    Wat zat ze leuk te spelen net....

vandaag
    Naar Utrecht geweest, even naar de Veemarkthallen naar de vlooienmarkt. Heb het een en ander aan speelgoed kunnen kopen. Thuis meteen schoongemaakt en vooral de koekjestrommel is helemaal "hot" Fisher-Price koekjestrommel - Baby & Peuter

Mroos
    Hoe was de babyshower?

Dees
    Regen???? Hier geen druppel...nog steeds warm...

Warmte
    Volgens mij kan Amy er wel goed tegen. Ze is wel vreselijk warm, vooral als ze uit de Maxi Cosi komt maar blijft een vrolijke gup. Ze slaapt wel wat meer. Zometeen even een zeef pakken en door het zwembad heen gaan want daar is die storm niet zo handig voor geweest.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Agussie, het is ook veel te warm. Voor die kleintjes, maar ook voor veel dieren en alle anderen trouwens.
    Maura doet het weer goed, ze lijkt aan de warmte te wennen en drinkt gelukkig genoeg (althans 800 ml of meer). Ze zweet wel enorm, dr bedje was helemaal nat, gauw lekker verschoont.

Ik ben blij, ik 'krijg' 6 dagen :D. Per volgende week, 6 weken lang is woensdag papa vrij en Maura (en alles wat er bij komt thuis) van hem.
    Nu was er al een papa dag, maar deze is extra en wordt niet opgevuld met huishouden en boodschappen.
    Omdat ik uit elkaar knal van de klussen die echt niet te combineren zijn met Maura. Ik zal ze grotendeels in het nieuwe huis en achter een computer doorbrengen. Héerlijk, ff doorknallen :)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; hier ook de koekjestrommel van FP, helemaal super. Het snoetje van het ding trekt enorm en de 'koekjes' zijn los helemaal leuk. Heb hem ook 2e hands, dat is toch wel het voordeel van stevig kunstof FP spul, kan je goed boenen en onverslijtbaar :).

@ regen;nou hier net flink, maar het is al weer net zo warm als daarvoor. (Heb het zelf zelfs nog warmer, eerst het hele huis door alles dicht doen en handdoeken bij de ramen en zo, vervolgens weer het huis door om alles weer open te zetten en de natte handdoeken weer weg te halen pffff)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @regen; Het heeft hier veel goeds gedaan, de temp. daalt hier nu ruim 3 graden in huis :D Alles staat nu tegen elkaar open.

@Collo; Die koekjestrommel is voor Beau ook een hit, heb hem niet thuis maar is aanwezig bij de opvang.
    Moet wel een beetje variatie in het speelgoed zitten van thuis en bij de opvang.

@RiTi; Ohw lekker zeg dat je 6 dagen 'krijgt'. Ff er goed tegenaan knallen en gaan met die banaan :D

@Hier; beau stond net op handen en tenen, net een aapie :D

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hallo dames, ik haak hier even weer in..

Vanmiddag zouden we visite krijgen maar dat ging niet door.. dus snel onze spullen gepakt en mn moeder gebeld.. Geregeld dat ze kon oppassen vanmiddag zodat we even samen konden varen.. Heerlijk zeg.. Was wel even lekker, even geen papa en mama.. Zijn nog geen 3 uur weggeweest maar joh was stiekem best blij dat ie weer mee kon naar huis haha..

Even snel eten en Lenn naar bedje brengen.. Straks oom en tante van mn man op visite voetbal kijken...

Tot morgen!!

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,Hoi,

Allemaal startklaar voor de finale??

Hey Lotte, in de zon is de temperatuur ook echt hoor haha, maar ze meten inderdaad altijd in de schaduw, was bij mijn ouders ook 38 net als bij jullie hihi.

Vandaag ook weer benauwd hier, pffff.

Voedingskussen, heb ik ook altijd gedaan, en nog. is inderdaad ideaal.

Slapen, Beau slaapt gewoon alleen in een luier.
    De meiden in een onderbroekje en verder lekker bloot maar.

Iedereen bedankt voor de reacties op de foto's op mijn hyves.

Ga nu achter de buis...

Doei!!!!!!!!!!!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Lekker relaxed uitgewaaid op het water dus, nou heerlijk.
    Jullie hebben een eigen boot?

@Elmo; Ik kruip ook zo voor de tv, ben reuze benieuwd en vind het ook wel weer spannend :D

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Update: Beau kruipt vooruit!!!
    Joehoe :D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    filmpjuhhh!! :D
    ja hebben een eigen boot(je).. Kunnen er met een mannetje of 6/7 inzitten:) Bootje van mn schoonvader maar die gebruikt m niet meer dus mn man heeft de motor opgeknapt en staat nu in de schuur van mijn ouders.. Ideaal.. Vorig zomer bijna elk weekend bootje gehuurd.. op zich niet zo heel duur maarja, alles bij elkaar opgeteld;) Heerlijk haha

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Filmpje is helaas nog niet aanwezig, het gebeurde ook maar ff-ies.
    Het begin is er iig ;)
    Meneer ligt nu net in bed, misschien morgen dat we het op film kunnen zetten :D
    Leuk hoor zo'n bootje, en erg ideaal met dit weer.
    Wij gaan nog wel eens regelmatig varen in Giethoorn met de hele familie, erg lekker en leuk!

Deel Deze Pagina