De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    #1281 Poohbeer, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
    @Panos, ja dat heb ik ook...of saai of mega prijzig..vind het belachelijk om een rokje voor 75 euro te kopen voor een week of 6 ofzo...Heb ook n dure smaak....
    Soms hier in de stad en soms online...dus ben nog op zoek naar leuke winkeltjes (online). Echt irritant...

@Roel, zeker een rare nacht! Lotus was er gisteravond ook even uit...vaag hoor.

@Happy, wat een heerlijk nieuws! Fijn zeg!

@Hier, vergeten te melden...Lotus teigert ook t huis door, wel met buik op de grond, dus kruipen zal nog wel ff duren...leuk gezicht!

2. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen allemaal!!

@mamahilda: hoe is het gegaan bij de arts? Ik hoop dat het nu beter gaat met jayden!

@roeltje: wat een vreemd slaappatroon hebben die ukkies toch soms:(

@collo en pooh: tja vlgs mij zijn we allemaal een beetje prettig gestoord;) maar zolang we de angst niet laten overheersen is er niks aan de hand toch!

@pooh: ooooh dan is lotus het eerste meisje dat aan het tijgeren is gegaan toch? Of misschien heb ik iemand gemist. Maar wel leuk hoor, hier alleen nog maar kontschuiven :)

Nou gisteravond om 8 uur was mw alweer klaarwakker ( wel 45 min geslapen). Mee naar beneden genomen en lekker met dr zitten spelen en nog even kroelen met mama en hond. Half 9 weer op bed, niks hoor klaarwakker. Toen maar saampies op de bank film gekeken. Na de film schone broek en extra fles en toen is ze gaan slapen tot vanmorgen 8 uur. Oja om 5 uur nog even wat korte huiltjes maaf ze sliep gewoon door dus ff geen aandacht aan besteed;) maar dat was dus helemaal geen avondje alleen voor mij :) denk dat ze aanvoelde dat ik me verveelde ;)

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik haak hier weer even in. :)

Hier net naar de ha geweest en moet het bultje in de gaten houden. Het zou door hormonen kunnen komen ook omdat ik nog bv geef. Over zes weken even terug voor controle.

En ik ben de bv aan het afbouwen. Wel met pijn in mijn hart maar merk gewoon dat hij er niet meer genoeg aan heeft. En om nu het met kolfen weer helemaal op peil te gaan brengen. Nee vind het goed zo. Hij krijg nu nog vier voedingen waarvan twee nog bv.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou hier ook een vorm van tijgeren sinds vanmorgen:D ziet er niet uit haha.. handen op de grond en schuiven maar.. na 2x is het niet meer leuk dus gaat hij op de grond liggen, kont omhoog en 'wandelt' met zijn voetjes zo naar voren;) Geen gezicht haha.. maar zo lief :D

moet nog steeds alles terug lezen haha..

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @panos: tarwe=gluten en gluten zijn allergiegevoelig. In principe kan gluten vanaf 6 maanden, veel koekjes en papjes vanaf 6 maanden bevatten ook gluten. Bij allegiegevoelige kindjes kun je beter wat langer wachten, mijn cb adviseerde bij emma om pas te beginnen met 7 maanden.

Woehoe, emma is vandaag 7 maanden!!!

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Oh ja Goedemorgen. :)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    psje gefeliciteerd!!

sanka
    oeh das wel balen, maar snap wel dat je nu wilt stoppen:( vind het knap dat je het zo lang hebt volgehouden meid..

zucht, killerhond zit achter een vlieg aan;)

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Psje, idd als de angst niet overheerst is het prima!
    Wel lief dat ze rekening houdt met je...samen willen zijn.
    Het zou kunnen dat Lotus de eerste is met teigeren, maar zitten bv wil ze niet...interesseert haar niet...ook niet op schoot (kan ze wel)...ze is alleen maar in de weer. Zit echt geen minuut stil. Knuffelen kan ook echt alleen staand met een muziekje ofzo, want verder heeft madame "geen tijd"!

Dit krijg je als Lotus moet stilzitten in de wipper (dmv het riempje):Gefrustreerd...kan geen kant op, dan maar bijten in mijn stoel!

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @psje
    Gefeliciteerd!!!!

Luuk is ook 7 maanden joehoe. :D
    bah wat gaat de tijd toch snel.:(

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Dankjewel. :)

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Sanka: Gefeliciteerd met Luuk! Time flies!

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @psje: Gefeliciflapstaart met Emma! Leuk hoor kontschuiven. Filmpje! En thanks voor de uitleg. Ze krijgt al paar weken 's ochtends pap met gluten (net op pak gekeken). Brood moet dus ook wel kunnen. Leuk! Vandaag meteen proberen :D

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @sanka: Joehoe voor Luuk! Ook al 7 maanden! Time flies...

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sanka
    Gefeliciteerd met Luuk!!

Panos
    jaa eerste broodje eten :D zooo leuk haha.. (nog steeds hoor;))

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Jeetje wat ben ik actief vandaag :D. Knap van mezelf. Het lijkt wel een thuiswerkdag vandaag (dan vertoon ik ook altijd sterk werk-ontwijkend-gedrag). Arme werkgever :p

16. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    #1296 Stinkerbell, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
    @panos
    Ik vond het zo leuk brood geven. Wat ga je erop doen?

@pooh
    Leuke spam. :D Bijtertje haha

@all
    Wilde vandaag even naar de kinderboerderij gaan hier in het park. Heeft mijn man de buggy nog achterin de auto liggen. :x
    Iemand trouwens al naar een kinderboerderij geweest? Luuk is hier ook helemaal gek van de beesten als de honden met elkaar gaan spelen buiten dan gaat hij keihard lachen zo grappig.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ vermaandag; gefeliciteerd 7 maanden-kindjes!

@ Pooh; hihi die Lotus en dat nog wel in de romper (ben nog steeds gefrustreerd dat ze overal weg waren ;)).
    Vind veel kleding ook niks aan trouwens. Sloot geld uitgeven doe ik ook niet, ik draai me om en ze past er niet meer in. Beetje saai maar ik zoek iedere maat weer een leuke (nu: dunne) spijkerbroek en dan sprokkel ik er allerlei shirtjes bij hier en daar. Al zijn leuke t shirts ook schaars.

@ Sanka; jaaaaa leuk, beestje kijken fantastisch! Balen van je buggy :(

@ schuivende/ tijgerende babies; wauw...en in eens zijn ze mobiel :$

@ hier; gaaaaaaaaap, rotnacht gehad en op de tocht gelegen nu stijven nek, bah. Maar een hele vrolijke blije lachbaby :D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pooh
    leuke foto!

Lenn doet dat in de box.. gaat ie op zn zij liggen en bijt dan op de spijlen van de box.. ziet er zo maf uit haha.. maar niet zo grappig met die twee scherpe tandjes :(
    hier de schade van gister even bekeken.. steeg ligt vol met takken.. een paar van mijn mooie bloempjes hebben het niet overleefd en het laatste stuk van de schutting staat wat scheef.. zou deze zomer toch een nieuwe in komen dus laat het maar even zo..

Riti
    auw stijve nek :(

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, ja da's waar ja...in DE romper...in Doorn liggen ze wel!
    Is niet zo heel ver van Utrecht...
    Ik ben zelfs zo erg dat ik op mp kijk naar een leuk en dan ga google-en naar t merk om te kijken wat ik bij een online shop nog meer kan vinden, en bij voorkeur setjes...of van te maken.
    Op een spijkerbroek kan alles, maar losse andere items is altijd lastig te combineren. Met Lief! ben ik inmiddels wel klaar ;)

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Roeltje, thanks! Ze duikt naar voren, pakt die beugel en hoppa...geirriteerd dat ze dan is whahaha
    Dit is gelukkig plastic, dus geen verf wat gaat bladderen...dat is wel minder ja!
    Lekkere zooi dus buiten...gets...gelukkig geen ernstige schade!

Deel Deze Pagina