Jaydan, hier gaat alles vandaag redelijk, jaydan had gistre avond de fles uitgespuugd benauwd en bleef in zijn gehoest hangen door de slijmen van de fles, dus veel overgegeven, ik zetpil gegeven, heel ziek rode ogen snotterig, ik hem in de maxicosi op naar de dokterspost, werd meneer ineens heel vrolijk en brabbelen en lachen en schoppen met de voeten... kwam ik bij de dokter zegt hij wat een vrolijk kind, maar wel goed dat je langs komt want koorts moet toch op de 3e dag gecheckt worden. hij zegt dat jaydna buikgriep heeft en moet uitzieken, kreeg nix mee. mocht om de 4 uren zetpil geven. gister dus om half 10 naar bed, viel direct in slaap en was vanmorgne half 9 wakker, zijn temp was toen ineens 37.3!! ikke blij toen de fles met de losec medicijnen voor de reflux, in poses gegeven vanwege spugen... nou ja even in de box spelen weer benauwd en snotterig en verkouden ik tilde hem op, hoesten weer overgegeven van die rot slijmen.... en lig tnu op bed net anderhalf uur wakker, heeft gewoon veel slaap nodig... normaal is hij zon 4 uren wakker, dus hij is nu wel ziek, al de 5e dag vandaag... maar hij droogde nog niet uit volgens de dokter, ij zag er stralend uit.... dus gewoon afwachten, geef nu druppels van vsm voor vastzittende en kriebel hoest, van de dokter kreeg ik nix maar ik was de hoest zat het komt nu aardig los gelukkig @panos nog steeds veel wakker snachts dan? brood en rijst mogen ze wel. bruin en wit brood mogen ze wel met volkoren brood zou ik nog even wachten, wat een drama met de tandjes zeg, je zou wel verwachten dat ze dan idd een heel gebit zou hebben, haha en wat een mooie foto!! wat zit ze daar mooi zeg, wat is ze lang!! @happy goed dat hij weer goed drinkte, nu volhouden tijs @pooh mooie foto @sanka, succes bij de huisarts ben benieuwd wat het is, komt vast goed. laat het maar even weten. @riti wat goed dat ze lekker brood heeft gegeten zeg ja als ze andere dingen er naast gaan eten dan zitten ze te vol om nog een fles te drinken he.. ik vind het zo lekker een fles te geven even quality time samne ik vond het ook jammer dat de flessen gingen minderen. @delanotje, ik heb het ook gelezen, vreselijk, er stond nog een vrouw op die reageerde bij haar die ook haar zoontje is verloren na 7 dagen... die heeft ook een eigen site van haar kindje met fotos toen hij nog leefde en van na dat hij overleden was, dat vond ik nog in grijpender, het is allemaal heel erg, ik zou er niet aan moeten denken, ik had een brok in mijn keel emt beide verhalen zeg.. pfff... @poohbeer, hier hetzelfde hij kan niet wachten tot ik die stapelblokken op elkaar zet, halverwege begint hij er tegen aan te slaan, dikke lol. ik zal proberen eens een filmpje te maken van jaydan en zijn slappe lach als ik met de kat speel, hij gaat echt helemaal uit zijn dak, zo mooi om te horen. vorige week heeft hij op de trampoline gestaan bij mijn zus thuis, beetje heen en weer springen vond hij ook geweldig, baby speelgoed is niet meer interessant he, haha @gimena, dus ongesteld maar wel misselijk... kan allemaal wel. mijn zus was bijna de hele zwangerschap door ongesteld maar wel zwanger.... who knows??? en anders hoop ik dat het snel weer over is hoor, misselijk zijn bah.... @dretjuh cool man dat hij het huis door kruipt jaydan doen nu zijn knien onder zijn buikje en gata op zijn handen staan.. dus ben benieuwd hoe lang het durt, als ik speelgoed buiten bereik leg dan schuift hij er heen, als hij er neit bij kan word hij gefrustreerd, heb je dew box al naar beneden gezet? duurt vast niet lang meer dan trekt hij zich al op. @poohbeer, ach dat meen je niet eerst oorontsteking en nu een loop oor wat vervelend, hfij er pijn dan?
deze mama is moe door de afgelopen dagen en jaydan slaapt nu dus ik zal maar eens tijd voor mezelf nemen en lekker even uitgebreid douchen enzo tot straks!
Mamahilda gelukkig gaat het weer een stukje beter met Jayden.. Hopelijk gaat het spul van VSM goed zijn werk doen en heb je je eigen kleine mannetje snel weer terug Hier begint het weer ineens knoerthard te waaien
@mamahilda, ja even tijd voor jezelf heb je wel nodig met dit rooster ! Geniet ervan! Ja filmpje, leuk! Ze worden groot he...baby is er echt af...t zijn nu allemaal kleine Napoleonetjes...ontdekkingsreizigers! Nee, Max heeft er geen last van nu, maar voor t geval dat toch maar naar de ha geweest. Fijn dat Jaydan niet aan t uitdrogen is, wel irritant dat ze je niet verder kunnen helpen!
@ pooh; ik heb een paar dingen die ik erg leuk vind voor dr....en verder ziet ze er gewoon niet uit Heb lief! ook wel een beetje gezien geloof ik . @ noodweer; boom op het huis naast mijn ouders (mijn opa en oma woonde daar vroeger) . Verder wel wat kleine schade aan hun huis/tuin maar niets ergs. Vriendin van mijn ouders is van de fiets geblazen en is op haar kindje gaan liggen om haar te beschermen tegen vliegende dakpannen en stoelen en zo. Kindje had alleen wat schrammen, zij een geperforeerde long, gebroken ribben en een klaplong. Wat vreselijk bang moet ze dan geweest zijn zeg . @ mamahilda; naar omstandigheden gaat het dus goed met jayden, zou fijn zijn als hij snel helemaal opknapt!
Goedemorgen allemaal @Pooh leuke foto! Hier ook nog niet echt zitten hoor, hij kan het wel, heeft het weleens een minuutje gedaan, maar ook hij gaat meteen weer bezig. Sowieso is Boaz niet de snelste geloof ik als ik hier soms dingen hoor haha.Geen kruipen, tijgeren, hij lacht ook nooit keihard om iets ofzo, ja als papa en ik héél gek doen. Maar dat komt wel goed allemaal hoor @Riti, wil je dat ik een 74/80 voor je meeneem maandag? Hier liggen er nog genoeg.. @Panos, fijn dat er iig 1 tandje door is @de rest, een klein beetje vergeten Boaz is nog steeds een beetje ziek, zetpil helpt wel maar heb nu 2 gegeven en het onderdrukt natuurlijk alleen maar dus is ook niet goed. Maar hij is ook nog eens hartstikke verkouden, huilerig, hoesten etc. dus vanmiddag toch even naar de huisarts. Gister kwam mijn man met een bos bloemen thuis, omdat ik zo'n goede moeder ben, daar werd ik wel even heel gelukkig van Oh, en mijn lichaam is weer lekker ontpild Ik kan weer wat eten zonder dat ik meteen aankom, zit meteen lekkerder in mijn vel, die stomme hormonen ook Nou, ik ga douchen(erg hé) Boaz eten geven en boodschappen doen. Kan ik tijdens zijn middagslaapje weer aan school.
@Riti, jeetje beste schade dus! Wat zal die vrouw bang geweest zijn met haar kindje! En een klaplong is auwwwiieee! Lief! wordt bij deze omgedoopt tot steedshetzelfde lifestyle! hahaha
@Mroos, thanks! Lotus is ook zo traag als dikke stront, en ik vind t niet erg...Max was retesnel...nou dan kun je met 8 a 9 maanden niks anders doen als achter hem aanrennen...dus ik vind t wel prima zo... Lotus lacht vooral om Max...strange he...die jongen doet ook altijd gek...als hij een kikker na doet buldert ze het uit van t lachen...ik snap t niet...hahaha...wel leuk! Leuk is dat he? Zo eens in de zoveel tijd een bloemetje of bak met plantjes voor op tafel! Laatst met die mixed embryo kwam Wim de volgende dag ook thuis met een soort van vierkante dienblad vol met plantjes, takken en twee bol glazen voor waxintjes..."Je weet wel waarom" kaartje eraan...dan smelt ik ook... Fijn dat je minder last hebt van de hormonsters en gewoon weer normaal kunt eten!
Riti Oh wat heftig zeg! Gelukkig bij die woning alleen materiële schade.. Blijft wel rot natuurlijk.. Ach, arme vrouw Wat goed dat ze haar kindje heeft beschermd zeg! Rot dat ze er zelf zo vanaf is gekomen Vind dat altijd zo 'mooi' om te horen/lezen als een moeder haar kindje beschermd.. (komt er een beetje rot uit geloof ik, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel) Lief! Vind de kleertjes niet leuk meer Oke, ik zweer bij de Zeeman, ik weet het Mroos Ach, over 18 jaar merk je daar niks van dat het ene kindje sneller is/was dan het andere kindje Elk kindje is weer anders en Boaz neemt er lekker de tijd voor.. Ze moeten al zoveel straks Pooh joh helemaal overheen gelezen van Max zijn oorpijn! Gelukkig heeft hij er weinig last van, maar groot gelijk dat je het na laat kijken.. hij slaapt in de box haha.. hij lag in de box tv te kijken en is zo in slaap gevallen.. schatje
@ Mroos; jaaaaah zou je dat willen doen? Als het er niet van komt ook geen probleem, heb nu 4 'lelijke' via mijn moeder geregeld namelijk, maar zou zo'n rode wel weer heel gezellig vinden . (dan trek je dr broek uit en dan zit er zo'n gezellige romper onder hihi). @ Roeltje; ja snap wat je bedoelt, mooi he. Huis van de buren is goed naar de gal, gelukkig is iedereen nog heel. Mijn opa heeft het huis gebouwd, heel 'zijn' dak kapot. Heel egoïstisch op zo'n moment denk je, gelukkig niet op het huis van mijn ouders. @ Lief! Heb er nog vrij veel van, best prima maar wordt niet meer zo heel blij van. Vond het voor de mini-baby' s leuker.
Riti heb nu van een babyshop hier verderop leuke shirts gekregen van mn man.. met lange mouwen.. een donkerblauwe met 'mama's boefje' en een witte met 'lachebekje'.. die vind ik nog steeds zo grappig Nee hoor, helemaal niet egoïstisch.. maar wel dubbel idd.. het is zo *** voor de bewoners van dat huis, maar 'beter' dan op je ouders zn huis.. kan het niet goed uitleggen, maar ik snap je
Zo het is hier inderdaad druk, gezellie. Zit hier nu met Luuk op schoot typt alleen niet erg handig. Probeer hem even wakker te houden tot na de fles. Kijken of hij hier ook lang slaapt. Bij de oppas namelijk wel . @mroos Wat lief zeg van je man. En boaz nog ziek jakkie. Hoop dat de ha vanmiddag iets voor je kan doen. @riti jee wat heftig zeg. Hopelijk komt het snel goed met haar. @mamahilda Nog steeds ziek jeetje. Heb je zelf nog wel een beetje geslapen?
@Pooh, ook al zo'n lieve man En mooi dat Boaz niet de enige is En inderdaad, de tijd om achterna te rennen komt nog wel. Ik wacht geduldig af. @Riti, ik ga over een kwartiertje weg, als ik hem heb laat ik het vanmiddag even weten ok? Ik denk het wel hoor, want een paar dagen geleden lag er nog een hele stapel. Het is een bejaardenwinkelcentrum en die kopen natuurlijk niet zo vaak leuke rompertjes
@Riti, als Mroos ze niet kan krijgen en ik ben binnenkort bij een hema waar ik ze tegenkom wil ik ze ook wel mee nemen hoor?! Maat 74/80? Alleen de rode? Heb er nl ook een gekocht met allemaal kleurtjes...gestreept. @Hier: wordt net gebeld door mijn tante...mijn nichtje moest zich gistermorgen vroeg melden in Nijmegen en is ingeleid. Ze is echter pas vanmorgen om 9.15 uur bevallen! Arme meid...uiteindelijk ook om ruggeprik gevraagd...had ik ook gedaan denk ik...verder wist mijn tante nog niet veel omdat t maar n kort gesprek was. Zij is nl. werken, wilde mijn nichtje. Mijn achternichtje ademde wel iets bij de geboorte, maar niet noemenswaardig...we hebben er weer een sterretje bij aan de hemel vanavond...snik
@Mroos, mooi van buiten en van binnen die kerels van ons hahaha...Lotus en Boaz waren toch al aan elkaar vergeven? Ben benieuwd hoe "snel" die straks een maaltijd op tafel hebben hihi
@ mroos; ik hoor het wel, zou leuk zijn! @ Roeltje; jaaaah kwarktaart jummie! krijg je dat mee vanaf de auto met Lenn? @ Pooh; lief, thanks...ik laat het je weten. Ach, je nichtje jeetje wat zwaar. Heel veel sterkte voor haar en de fam. Maura komt ook niet vooruit . Duwt zich eerder wat naar achteren. Zelfstandig zitten gaat ook niet (ja 2 tellen). Ook geen vlotte dus .
Riti geen idee of dat lukt haha.. zal wel zien hoeveel ik in één keer kan dragen.. anders is er vast wel een mama die even op Lenn wil passen, dan loop ik nog een keer naar de auto Pooh ach jeetje.. het is nu wel erg definitief he Weer een prachtige vlinder erbij.. sterkte meid..
Thanks Riti en Roel! Ik heb zo met d'r te doen...natuurlijk ook met haar vriend maar zeker met mijn "kleine" nichtje. We schelen 10 jr, vandaar klein...