De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha pinokkio is op tv :)

ojaa, tweede tandje zit er ook aan te komen.. sinds vanmorgen naast de eerste ook een minispleetje!!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Pooh; hahahaha he ja, ga jij je nou ff lekker lullig voelen maf mens, moet niet gekker worden.
    Zit ik net te schrijven dat je dat soort dingen niet kan vergelijken, wil ik meteen typen : 'maar die van mij was niet zo erg en niet zo lang hoor ;)'

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; leuk tandjes! Onder? (of had je al geschreven misschien?)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja onder :D zag gister ineens een grijzig randje op zn tandvlees, dacht aan een honden haar maar er zit duidelijk een soort spleetje met wit eronder.. vanmorgen weer gekeken en nu zit er naast ook een spleetje.. meer een breed gaatje haha maar ze komen eraan! :)

5. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Riti, hahaha...gekke meiden hier!

@Roeltje, stoer man...tandjes!!!!!

@Lotte, Milan had er ook een he! Cool!!!!!!

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Iemand trouwens nog een goed idee?
    luuk kan bijna niet meer in zijn speelwipstoel van ficerprice. Wat zou ik nu dan kunnen kopen waar hij in kan spelen. Zat aan die jumproop te denken maar vind die toch wel erg duur.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Sanka; geen idee, sorry. Wat is een jumproop?
    Wat een grappig filmpje trouwens, jaaaa is echt niet leuk!

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @riti
    Dankje. Vond het ook wel grappig arme luuk hihi

Dit is de jumproo

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    ja dat is ook wel zo, maar neemt niet weg dat t wel vervelend is dat t zo moet! Als je soms ziet dat elke gek bij wijze van spreken een kindje kan krijgen..en dan bedoel ik bijv. zwaar verslaafde of wat dan ook. Je begrijpt me vast wel.. En zo'n maand lijkt voor ons misschien nog snel voorbij te gaan, maar jij bent er vaak/continu toch wel mee bezig en dan kruipt de tijd voorbij (denk ik!?). Ik hoop dat de terugplaatsing nu snel kan gebeuren en jij en ja man weten waar jullie aan toe zijn!

Riti
    wat fijn voor je meisje en voor jullie!!

Pelikaantje
    dat is ook wel gevaarlijk, zou haar dan idd ook omdraaien:)

roeltje
    de eerste was toch nog nie door?? Vaak komen ze snel achter elkaar de eerste twee:)! Ik heb nog nie gekeken vandaag, maar voelde wel dat de eerste nu al een stuk beter te voelen is!!

Pooh
    ja die van Milan is echt doorgekomen gisteren:D

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    ziet er wel vaag uit.. gister één spleetje, nu twee;) maf kind haha.. zal wel denken, alles maar tegelijk;)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ik heb de reactie ook voorbij zien komen maar heb me maar ingehouden om aldaar te reageren.
    Ik vind sowieso dat er anders gereageerd wordt dan hier in het topic, waar het aan ligt weet ik niet maar ik voel me er niet echt thuis...
    Neemt niet weg dat het natuurlijk een k*topmerking is die geplaatst werd.

@Pooh; Eerlijk waar moest ik ook wel ff slikken en aan jullie denken toen ik erachter kwam dat ik weer zo snel zwanger ben geworden. Vond het iet wat vervelend om vrolijk te vertellen van mijn nieuwe zwangerschap.
    Ik heb respect voor je hoe je hier nu op reageert.
    Blijf dan ook nog steeds flink voor jullie duimen!!

@Sanka; Heb je filmpjes voorbij zien komen op hyves, die van jantje huilt, jantje lacht is wel grappig zeg.
    Hij vindt jaaaaaa dus echt niet leuk om te horen :D
    Ik zeg dan altijd kiekeboe.....nou dan ligt hij in een deuk!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Dees, thanks meis.
    Zoals ik al zei is het jullie van harte gegund! Jij en Collo genieten volop van Beau en Amy, dus verdienen doen jullie het zeker!

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Poohbeer; YW meid!
    Genieten doen wij ook zeker, het is alleen nog een beetje zoeken naar de nieuwe blijdschap voor het komende wondertje.
    Beau staat nu echt nog op nr.1, en straks zal deze plek toch gedeeld moeten worden ofzo.
    Geen idee hoe dat straks gaat aanvoelen.....

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Nu kan ik weer jaaaaaa zeggen en huilt hij niet. Heel vreemd! ;)

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    misschien had je t gezien, maar ik had nog op je gereageerd op vorige pagina:)

Dees
    snap denk ik wel wat je bedoelt, maar zal vast wel loslopen:) je hebt gelukkig nog ruim de tijd om eraan te wennen en ernaar toe te leven! Als de kleine er eenmaal is dan denk ik dat t "vanzelf" kloppend voelt;) Weet ff nie goed hoe ik t moet verwoorden hihi;)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Hahahaha, wat vreemd. Misschien was het hem eerdaags wat teveel geworden.
    Ben nu ook wat nieuwe filmpjes aan het uploaden :D

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mm: Hier geen mm, maar wel eerst 2 miskramen. Die hebben er ook behoorlijk ingehakt! Ken dus het gevoel van 'bij ons gaat het noooooit lukken'. En ik weet echt wel dat 2 miskramen nog 'meevalt', althans dat het nog veel erger kan... Voelde me toen ook erg gefrustreerd bij zwangere buiken en zwangere kennissen. Van mij mocht de hele wereld een kind, maar ik eerst! En nu heb ik er dus 1. Blijft soms raar om aan de 'andere kant van de streep' te staan. Ken genoeg mensen die al lang bezig zijn. Eerst konden we samen klagen over dat het bij ons dus ook niet lukte... Moet voor hen ook af en toe moeilijk zijn. Gun het iedereen zo! Maar het blijft toch een soort russische roulette... Bij de een wel, bij de ander niet... Soms makkelijk, soms moeilijk... Je moet maar afwachten in welk bakje je valt en je kan er geen reet aan doen om het te veranderen. Alleen doorgaan, blijven proberen en positief blijven. Of accepteren dat het 'klaar' is natuurlijk. Maar gelukkig is het ons allemaal minimaal 1 keer gelukt een wondertje op de wereld te zetten. Dat er nog maar veel mogen volgen (voor hen die willen natuurlijk). Oja.. en schuldig voelen omdat het bij jou toevallig wel makkelijk gaat vind ik onzin!! Wees blij en geniet ervan! Dat is namelijk wat we allemaal het liefste zouden willen en daar hoef je je niet voor te schamen of schuldig over te voelen!!

Zo heel verhaal geworden :D

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Panos
    goed gezegd:D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!
    hoe is het hier??
    Las dat Milan en Lenn tandjes krijgen/hebben?! Wat gaaf!

Heb even jullie hulp nodig..kom er toch niet helemaal uit met mijn schema...
    Ik wil weer langere dagen gaan werken, dit betekent dat Sara dan 2x per dag pap krijgt (in overleg met cb) met kv. Het bindt nl voor geen meter met bv. Mijn idee is nu om iig de tweede voeding (van 11:00) te gaan afbouwen, zodat ik niet meer om die tijd hoef te kolven op het werk en als ik thuis ben ook pap geef. Wil uitendelijk naar 2 bv op een dag ('s ochtends en 's avonds). Maarrrrrr, nu het schema dus... Waar pas ik het fruit en groente in? Wat geef ik tussendoor?? Ik weet nl dat het beter is om eerst te drinken en daarna de bijvoeding, maar dat is lastig ben ik bang... ok hier komt het schema voor als ik weer langer wil gaan werken:

6:30 bv
    8:00 naar bed
    10:30 fruit
    11:30 pap met kv
    12:30 naar bed
    14:30 diksap en liga
    15:30 pap met kv
    16:30 naar bed
    18:00 groente
    19:00 bv
    20:00 naar bed

Kunnen natuurlijk half uurtjes verschil zitten hier en daar! Maar zoals jullie zien, slaapt Sara nog veel. Is vaak 2 uur op 2 uur af.
    Ik zit vooral met die groente te rommelen. Ik geef ze nu na de bv van 14:30. Het gaat niet werken om ze pas om 19:00 te geven, dan is ze al te moe...

Alvast bedankt voor het meedenken!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @sankaL ik kan je filmpje niet vinden op hyves??

Deel Deze Pagina