Hallo gekkies! Waaajooooo, moet gewoon 12 pagina's bijlezen!!! Vandaag kwam mn goede vriendin langs. Ze was verdwaald, dus kwam anderhalf uur te laat! Was wel gezellig, even wat bijgekletst. Zal er niet teveel over uitwijden, maar mn moeder is weer even van huis geweest deze week. Als het slecht gaat kan ze 2 dagen terug naar waar ze opgenomen was. Schijnbaar had ze van de week weer stemmen gehoord uit de mond van haar man toen hij sliep en ze heeft voor t eerst iemand gezien die er niet was. Ze maakte haar man wakker en die zag m niet en zij nog wel..Niet zo fijn dus. Misschien had ze dan toch die medicijnen nog niet af moeten bouwen...maar ja, het is zo'n rotzooi... Nu zijn jullie weer aan de beurt Pooh Vervelend dat Max nou een loopoor heeft. Heeft hij er erg veel last van? Heerlijk he dat aandacht vragen van die kleintjes!? Gaat ze dan ook zo heel wijs kijken? Echt lief is dat Leuk dat Lotus ook tijgert! Whaaaaaahaha dat doet Milan ook in de wipper! Geweldig hihi! Hij trekt zo hard aan dat ding dat ie m los trekt! Lotus ook? Panos Tarwe is idd licht allergeen en daarom adviseren ze ook om het na 7mnd te geven. Je kindje mag het nu dus wel hebben, maar er is een kans dat ze er op reageert doordat er gluten inzitten. Als ze een erg grote kans op allergieën heeft of op veel dingen al allergisch reageert dan adviseren ze het pas na een jaar te geven. Anders kan je het wel gewoon proberen. Mooi spam zeg! Ze is net zo'n slankie als Milan! Bijna dezelfde lengte en gewicht! Wel grappig dat jouw meisje in 74 zit, want Milan zit nog steeds in 62-68 van rompers en 62 van broekjes en 68 van shirtjes. Sanka Dat dacht ik ook meteen dat het door de bv kon komen! hopelijk blijkt dat idd zo te zijn! Gefeliciteerd met Luuk zn 7mndjes! Ben nog nooit naar een kinderboederij geweest hihi. Psje Gefeliciteerd met Emma dr 7mndjes! Mamahilda Arme Jaydan zeg. Snap dat je het vervelend vindt dat je ha niks geeft, maar buikgriep is ook geen medicijn voor. Moet je echt uitzieken. Hopelijk is het snel over! Voor hoest heb je idd wel een middeltje voor baby's. Ook een niet homeopatisch middel. Mroos Wat lief van je man zeg die bos bloemen! Hopelijk is Boaz snel beter! Roeltje Jaaa, de beloofde kwarktaart, je kan er niet meer onderuit nu hoor Pooh Zo sneu voor je nichtje en dr man....sterkte nogmaals! Jolinde Leuke spam! Dees Thnx for asking. Hij at gisteren al beter en vandaag nog beter dan gisteren. Heeft ook weer normale ontlasting gehad vandaag. Komt vast helemaal goed dus! Roeltje Och arme Lenn, misschien gaat t morgen al beter! Hopelijk wel! Sterkte voor hem. Gastouder Kan je met een gastouder ook wisselende dagen afspreken of zomaar zeggen dat je de volgende dag toch geen oppas nodig hebt? Opleiding Owww, ik zou zo graag verder studeren, maar moet dan ook tegelijk centjes verdienen...en das nie makkelijk als je graag meer bij je kindje wil zijn dan niet... Mamahilda Gemeente betaald??? Vertel!! Hoe doe je dat? Jolinde Ik zat ook meteen aan dr naam te denken, maar dacht dat je het hier niet meer neer wilde zetten omdat je steeds E. typt hihi Joyce Milan at meteen al best veel eigenlijk. Hij eet nu meestal zo'n 4mnd potje op. Milan gaat ook met zn polsjes draaien als ie een korstje in zn handjes heeft! En dan zo helemaal onderzoeken, lief he is dat? Hij eet m wel op Door de banaan kon Milan 2 dagen niet poepen en de 2 dagen erna maar n klein beetje en had maar een half potje gegeten. Dus vandaar. En in witbrood zitten wel voedingstoffen, maar niezo veel. Leuk zeg morgen weer huisje kijken! Veel plezier! Wat voor woning gaan jullie bekijken? Dees Ik wil ook 's avonds gaan werken als het kan, maar ik zit er een beetje mee dat ik bang ben dat we dan helemaal langs elkaar leven. Hebben jullie dat niet? Dan zie je elkaar nog maar zo weinig toch? Dretjuh Tjee, een stiefzoon van bijna 15! Lijkt me best zwaar als je zelf 24 bent! En wat moeilijk voor hem en jullie dat het niet goed met hem gaat. Heel veel sterkte meid!! En wat pooh ook zegt, pas op met jeugdzorg...hier ook slechte ervaringen!! Meeting Help...ik twijfel nu wat ik moet doen, want weet dus echt niet waar ik nou heen moet maandag!?!? Mroos Pff...wat vervelend zeg voor Boaz...Al heb je er geen zin in, zou m toch maar wel die pcm geven, anders krijgt ie straks een stuip en dan ben je nog minder blij. Ik hoop dat ie snel opknapt! Sterkte meid!
@lotte Wat vervelend van je ma zeg. Hopelijk gaat het goed. En officieel moet je bij een gastouder ook een week vantevoren aan geven wanneer je kindje niet komt. Die dag word dan gewoon in rekening gebracht. Tenminste dit staat bij mij in het contract. Maar gelukkig heb ik een goed verstandhouding met mijn oppas dus gelijk in het begin al duidelijk afgesproken dat ik dat niet hoefde te doen. Ik kan dus Luuk gewoon overdag ophalen en hoef dan niet de rest van de dag door te betalen. Dus denk dat dat een kwestie is van afspraken maken.
ik moet nog even teruglezen maar zag al wel wat over de meeting: @ meeting en parkeren; Ik heb zelf een geen auto en geen rijbewijs dus niet zo veel eigen parkeer-ervaring. Dit is de parkeerkaart van Utrecht:Parkeren Utrecht - Google Maps Rechtsboven zie je Tuindorp Oost buiten de betaald parkeren (geel) zone, waarin het Griftpark nog net ligt. Ik heb met google-maps-streetview gekeken en er zijn veel plekken (gewoon aan de straat). Kwestie van een straat kiezen dus? Nu lekker teruglezen...ow en eten
Dames, ga afsluiten zo flashforward kijken. Eerst Luuk even naar bed. En morgen naar het cb heb een hele vragenlijst moeten invullen en die gaan we bespreken. Ben benieuwd. Fijne avond allemaal.
Heb even gekeken (heb er heul weinig verstand van) maar ik kom uit op de H.F. van Riellaan. Even inzoomen op het griftpark en dan omhoog, net linksboven de rotonde.. zoals ik zie een doodlopende straat?
Sanka Die serie wilde ik ook gaan kijken, nog nooit gezien. Welke zender? kan m niet vinden hihi Roeltje ik ga ff kijken
Roeltje In dat gratis gebied zie ik de straat die jij noemt niet haha...ik kijk waar Riti zei, bij Tuindorp oost Edit:"ik zie m al, maar is niet gratis
Riti, waar gaan we zitten in t griftpark? Als het helemaal onderaan is vanaf t googleplaatje gezien, dan is het nl ongeveer 1km lopen en anders minder
@Mroos, als t aan blijft houden zou ik vanavond terug gaan en zeggen dat je niet meer naar huis gaat tot hij beter is nagekeken. Je moederinstinct heb je niet voor niets! Zo vaak lees je "ik wist het", niet dat het gegarandeerd zo erg is met Boaz maar meis wat heb je aan "ik wist het". Artsen zijn mensen, maken fouten..denk daar ook aan... Sterkte! DIKKE KNUFF
oh ja!! rompers met die smalle bandjes! valt me ineens in! ij e hema hebben ze ook van die budget selectie rompers, zitten met 2 of 3 in een zakje.. en zitten ook zulke rompers bij.. roze en wit samen in 1 pakje! online zijn er nog 14 in maat 62/68 en 74/80 ook uitverkocht..
hallo! Wel gelezen, maar ff korte reactie van wat ik onthouden heb: @Pooh: heel veel sterkte voor je nichtje! Wat heftig dat ze vanochtend pas bevallen is...Hoe gaat het nu met ze? (stomme vraag eigenlijk...) @collo: happy birthday!!! Beter laat dan nooit.... @meeting: ik heb er ZIN IN!!!! @rompers: hier ook 74/80... tijd gaat snel he! @tandjes: nr. 2 is on his way! Joepie! @Dretjuh: wat heftig zeg! Staat je man toch ook volkomen achter de beslissing om nu al stappen te ondernemen? Heel moeilijk is het hoor! En het lijkt me voor jou helemaal lastig omdat het niet je eigen kind is, maar je het waarschijnlijk wel zo voelt...Moeilijk voor hem ook! Pfoe...sterkte! @Joyce: bedankt voor het compliment op Maud d'r 'krullen' haha! Het is meer een grove slag in d'r haar, maar wel heeeeel leuk jah! Had d'r papa vroeger ook, is nu weg....(jammer) @Mroos en zieke Boaz: als je het niet vertrouwd, blijven claimen hoor! Dan ben je maar een zeikerd in hun ogen, beter een keertje vaak dan een keertje te weinig! @eten: Maud eet sinds een week of anderhalf alleen nog maar vers en dus eet ze een stuk minder dan toen ze af en toe potjes at. De 6 maanden potjes at ze zo leeg. Nu eet ze ongeveer een half potje aan vers eten en soms zelfs minder. Maarja, ik vind het wel belangrijk dat ze aan de 'echte' smaken leert wennen. Vandaag asperges, ei, klein beetje ham en aardappel door elkaar gedaan en smullen joh! Wauw! succes dus! En voor het slapen nog een plasluier, STINKEN whahahaha! @spam jolinde: prachtig dat haar van Eline! Maud komt in de buurt, maar heeft nog wel wat korter haar hoor... Zijn jullie kids trouwens ook zo bruin aan het worden? Maud d'r benen zijn asociaal! Mama is er gewoon jaloers op! Wauw dat belooft wat als we straks nog 2 weken zuid-frankrijk hebben gehad... Ik zal nog 'ns ff spammen! Komt ie! (wel hetzelfde als op hyves)
Sanka Nee, ben maar even naar Rosmalen gegaan. Waren ze op!!!:x Jolinde Hier ook nog geen tandjes hoor. Eline heeft tenminste al haar... Potjes Hier ongeveer 3kwart potje groente en fruit. Als ze het erg lekker vindt een heel potje. Joyce Van die lekker leven bonnen was ik. Had 3 pakken voor 15 euro... Zou wel even navragen of dat nu ook weer geldt. Mroos Ach wat sneu dat ze het niet serieus namen. Maar met die paracetamol voelt hij zicht in ieder geval iets beter en dat is toch ook fijn voor hem? En het kan toch ook voorkomen dat hij een koortsstuip kruigt net als Jaydan? Dretjuh Wat een rotsituatie zeg. Hoop dat hij snel ergens opgevangen kan worden want dit is ook niks voor die kleintjes. Vanavond hadden we onze financieel adviseur op bezoek. Zij is Indisch/Surinaams dus behoorlijk donker gekleurd. Ik haalde Amy uit bed en ze bleef maar met open mond naar haar kijken....het was echt bijna gênant. Gelukkig ging ze er goed mee om en moesten wij ook toegeven dat we bijna geen gekleurde kennissen/vrienden hebben, dus ze ziet niet zo vaak getinte mensen van dichtbij... Schaamde me wel een beetje. Ze keer echt naar haar alsof ze van een andere planeet kwam. Suus Aangezien je het als moeder toch niet genoeg kan horen over je kindje zal ik het nog een keer zeggen...wat is ze mooi!!!!!
nog steeds niet bijgelezen Flashforward is leuk! Heb ze al gezien . @ Lotte; aan de 'bovenkant' zijn prima plekken, meer lopen dan nodig lijkt me niet fijn. Het is wel ietsje om, vanwege de ingang die een stukje meer in het midden zit. @ Mroos; Ik sluit me aan bij Pooh (en de rest) jij bent de mama, die weten het het best. Als jij een niet pluisgevoel houdt, dan moet je daar iets me, al is het voor je eigen rust. Voel je zeker niet bezwaard, 'ze' zijn veel erger gewend en zeker ergere dingen dan frequent langskomende moeders! @ Joyce; die rompers per 2 heeft mijn moeder inderdaad voor me geregeld .zitten prima!
@ Dretjuh; wat een rotsituatie. Er zijn 5 personen in jullie gezin om rekening mee te houden, moeilijk hoor. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
oh haha sorry verkeerd gekeken Lotte.. maar de vogelenlaan is mij ook prima haha. ga nog even gooische vrouwen kijken op bed en dan lekker slapen.. tot morgen!! jaaaa morgen komt mn man weer thuis
o haha er was nog een pagina Suus wat een mooie meid is Amy toch! Volgens mijn moeder is Lenn ook wat bruiner geworden, al zie ik het zelf niet.. En dat terwijl hij helemaal niet in de zon is geweest haha Collo haha die Amy moet er stiekem wel om lachen.. trouwens, zou raar zijn geweest als ze daar boos om zou zijn geworden.. Weet Amy veel haha.. Lenn kijkt momenteel naar iedereen alsof hij een aliën voor zich heeft staan
@meeting; Heb de kaart er ff bijgepakt en in gedachte bekeken samen met mannetje waar het nu precies is. Volgens ons is het net zo makkelijk om te parkeren aan 1 van de plantsoenen, De vooysplantsoen of Molengraaffplantsoen...iets daarboven heb je een klein winkelcentrum met een apotheek en de AH zitten. @Suus; Je mag best trots zijn op jullie Maud, wat een mooie meid!! @mroos; Bij twijfel gewoon weer aan de bel trekken bij de HAP of de HA.
oh ja, had nog vraagje... Ik had dus zelf perenhapje gemaakt (koken, prakken, klaar) maar nu comment van de opvang: er zaten nog van die draadjes in en dat zou gevaarlijk zijn... Klopt dat? Leek me wel mee te vallen en als't te is pluk ik't er uit tijdens't geven... Maar goed: wat vinden jullie en hoe doen jullie verse peer?