De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mroos; Ik hoop idd dat ze het zelf aanbieden, zo niet dan kun je er altijd zelf om vragen.
    Je kan het maar beter goed uitgezocht hebben.
    Hoelaat kun je terecht?

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    dees: achja ongelukje kan gebeuren :p maar wel leuk hoor meis gefeliciteerd!!! merk je niks aan beau.. mijn zoontje had dat heel erg met de zwangerschap opeens heel aanhankelijk de eerste weken...

mroos: oh ontstekingen kan ook ja hopelijk niet..en isdd we betalen veel geld ervoor permaand dus mag best gaan..

sanka: is dat volgende week alweer pff wat gaat dat snel...

zijn er al beebs die hier kruipen? of is qyano zo snel ermee?? mijn andere 2 deden dat pas bij 7.5/8 maand

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chiquita; Thanx! Merk verder vrij weinig aan Beau, is niet anders aanwezig. Toen we hem vertelden dat hij een broertje of een zusje krijgt keek hij wel heel blij uit zijn ogen :D
    Net of hij het begreep :D
    Beau kruipt/teigerd hier al de kamer door, er zijn idd al meer kindjes die kruipen.

4. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga even wat in huis doen! tot zo

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had t dus helemaal niet verwacht hij was net 6 maanden toen ie ineens weg was.. toen moest alles heel snel babyproof worden gemaakt... iets sneller dan verwacht hahaha...
    wil je weten wat t wordt??? of wil je t geheim houden?

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    gimena: ja dat hoor ik nu ook te doen.. iets in huis erg hoor heb t forum weer gevonden en de dingen worden weer niet gedaan :p hahahahah

nouja dadelijk maar was op hangen

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier Luuk om 11.15 op bed gelegd en hij slaapt nog steeds. :$ Gelukkig hij doet het niet alleen bij de oppas. Hij heeft me gisteren gewoon gehoord. :D

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Na die opmerking van die collega ben ik trouwens aan het lijnen geslagen. Erg he? Wil nooit meer zo'n opmerking horen.
    Voor de zwangerschap kreeg ik telkens te horen dat ik meer moest eten. En nu vragen ze wanneer ik moet bevallen. :$ Nou ja kan er maar beter om lachen. :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier zijn we ook begonnen met het huis baby-proof te maken, hij kan iig al lekker de kamer rond schuiven en kruipen.
    We willen wel erg graag weten wat het wordt, dat zullen we dan wel zien bij de 20wkn echo :D
    Rond de 27wkn willen we een 3D-echo laten maken om hem of haar eens goed te bekijken :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik vond het maar een vervelende opmerking :$
    Was denk ik echt ff uit mijn slof geschoten...
    Krijg nu trouwens ook al wat reacties of ik zwanger ben....je ziet mijn buik echt groeien :$

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de 2e gaat het heel hard de buik he dees.. ppf zeker als het nog niet zolang geleden is..

sanka: meen je dat nou zei iemand dat??? ik ben wel weer aan het dieten min of meer dan.. want geef nog steeds bv maargoed.. t gaat erfa nu :)

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo de jongens geven een concert hier.. ga ze maar troosten...

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Ja dat had ik willen doen maar snapte eerst helemaal niet wat hij bedoelde. dacht eerst dat hij bedoelde of ik nog van Luuk moest bevallen. Hij probeerde zich er namelijk uit te lullen door rare dingen te gaan zeggen. Pas toen hij weg was snapte ik dat hij bedoelde dat ik weer zwanger was. Kreeg trouwens wel een excuus mailtje.

En wat leuk dat je buik weer groeit. Kun je voor ons niet elke maand een fototje plaatsen? ben namelijk gek op zwangere buiken. Alleen niet bij mezelf hahahaha

@chiquita
    Ik geef nog 50% bv maar ik let nu gewoon op met wat ik naar binnen schuif. Scheelt waarschijnlijk ook erg veel.

14. gimena

gimena Niet meer actief

hebben jullie de box en bedje al om laag gedaan? wij wel is dat niet te vroeg?

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Een excuus mailtje is dan ook wel op zijn plek!
    Ik zal anders straks of vanavond een foto maken van mijn buik....'s Avonds sta ik echt op knappen!! Mijn spijkerbroek krijg ik niet meer dicht....draag nu veel leggings of een positiebroek.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Gimena; Wij hebben nu al zo'n 2 maanden de box + bedje omlaag gedaan.
    Beau kon en ging staan en dat was voor mij gelijk de melding dat hij eruit kan klimmen of eroverheen kan vallen.....alles staat nu op de ene laagste stand.

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    excuus mail had ik ook wel verwacht :p

gimena: ik moet t nog doen hij zit nu niet echt veel in de box.. dus nog niet gemerkt bed gaat vandaag om laag.. dus niet vroeg hoor :)

dees oooh mooie buiken kijken zooo leuk zwangere buiken...

sanka: ik drink minimaal 4 l water nadeel veel naar de wc :s

18. gimena

gimena Niet meer actief

gelukkig.sophie wil zo graag staan.dus dacht doe het maar voor de zekerheid voor er iets gebeurt

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @gimena
    Hier nog geen pogingen tot optrekken of zo. Dus heb alles nog omhoog staan. Scheelt weer bukken. ;)

@all
    Luuk slaapt nog steeds. :$

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; Hhaha, nou hij heeft het vast erg zwaar gehad...veel indrukken opgedaan?

@hier; Beau is in slaap gevallen in zijn doomoo-seat....ziet er zo schattig uit :D

Deel Deze Pagina