qyano slaapt ook valt weer mee hij slaapt namelijk erg weinig overdag tenzij hij bij mij ligt echt een mamas kindje maar tot het extreme toe.... net was opgehangen....
pfff ik heb echt nog helemaal niks gedaan...vandaag ff een off-day! Vanmiddag rond 15.30 ga ik wel ff naar het winkelcentrum boodschappen doen....voor de rest lekker niks
@dees Nee niet echt ben net alleen even op het cb geweest en daar lag hij al in mijn armen te slapen. @mroos En ben je al bij de ha geweest? Hoop zo dat ze iets voor je kunnen doen. @mamahilda En gaat het al iets beter met Jaydan? @chiqiuta Goed bezig. @all Hij word net wakker? Even boterhammetje geven.
succes mroos.. hopelijk kunne ze ites doen of egven dat ie er zo vanaf is.... sanka: ben zeker geod bezig haha maar moet nog meer doen .. ik ga dadelijk asl de post is geweest ( ben op ene pakketje ana het wachten) lekker met mn nieuwe bakfiets even een stukje fietsen met de 3 kids... ook goed om af te vallen trouwens zon dig pffff
@chiquita; Beau is ook nog geen fan van brood, liga trouwens ook niet. Hij gruwelt ervan!! Paar hapjes en alles komt er regelrecht weer uit. Hoe en wat nu verder weet ik ook niet...ben al blij dat hij iig 200gram fruit per dag eet.
Hey, Was ik weer even snel. Ben keidruk op mijn werk en thuis bezig met voorbereiden voor de vakantie, moet maandag en dinsdag namelijk nog de hele dag werken en woensdag gaan we weg dus.... Pooh wat een vreselijke bevalling voor je nichtje. pfff hefig hoor!. Chiquita, heeeeeeeeeyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!! Snel weer daten. Sanka, wat een rare opmerkingen zeg! en bv aan het afbouwen zag ik. afbouwen is nog niet stoppen hoor! als Luuk nog mooi de 2 voedingen meepakt dan is dat toch super! Lukt het niet dan heb je je best gedaan hoor. Verder.... Vergeten.
brood: Beau is gek op brood, eet het met korst en al. Fruit is hij ook weg van, groente wil meneer tegenwoordig alleen vers, geen potje. Aardappel uit het vuistje en bloemkool en stukjes gehakt staat voor vanavond op het menu voor hem.
@elmo Ja inderdaad aan het afbouwen. Het fijnst zou zijn alleen nog sochtens. Er komt de rest van de dag nog maar erg weinig. Smiddag klof ik nu de melk af en krijg dan nog maar 75cc. Ect weinig dus. Jammer maar 7 maanden vind ik al knap. En waar ga je heen met de vakantie?
ooh wat lief dees!!! qyano wil t wel eten maar hij slijkt t door gevolg stikt erin.. macaroni( zelf gemaakt met wat tomaat erdoor dus geen saus gaat wel goed :S raar maar waar.. qyano lust dus geen enkel potje.. heb al vanalles geprobeerd hij wil ook alleen maar vers.. achja.. elmo: zeker weer daten... waar gaat de vakantie heen?? ga je lang? ohoh qyano boos geen aandacht dus ik ben er weer vantusen