zo weer bijgelezen... @meeting, mochten we wel gaan om 11:30 afspreken en tot hoelaat dan ongeveer? jullie nemen nog van alles wat lekkers mee een hele dag ofzo. haha @sanka eendjes voeren was leuk, jaydan praatte tegen d eeendjes en de meeuwen, de jonge eendjes piepten die waren het interessanst, toen het brood op was gingen we door lopen ging meneer een boos gezicht trekken en huis, (lees, ik wil niet weeeeehhhgggg) haha helemaar super toch hoe het met hem gaat, en dan hij 2xbrood mag, smorgens en savonds zeker? jaydan at eerst heel goed brood een heel stukje maar is nu weer slechter, eet jou mannetje goed zijn brood?? @roeltje lekker gezwommen? @chiquita, wat een leuk mannetje en wat is hij inderdaad ook al lang, en kan ontdeugend kijken hoor mooi ventje heb je @mroos jaydan heeft 4 dagen koorst gehad tussen de 39 en 40 graden.... en gister werd hij wakker met 36.2 en daarna geen koorts meer gehad hij voelt zich weer beter ritme begint ook terug te komen, is weer wat langer wakker. maar eet nog wel slecht.. drinken heel goed 300 cc roosvicee per dag. dorstig kind opeens en je moet je niet schuldig voelen beter TE VAAK DAN TE WEINIG NAAR DE HA meid! als je niets doen neem je het jezelf kwalijk dus nu niet jezelf schuldig voelen. je doet het goed je instinct zegt ik ga WEER heen! (Y) @dees buik fotos al op hyves??? haha moet vast grappig zijn ja leuke foto hoor, wat schattig hoe hij daar ligt te slapen @HIER: jaydan vertikte net ook de fles te nemen, hij at maar 5 hapjes brood en 2 slokken van de fles... snap het niet hoor wat het opeens met die flessen is, vanmorgen wel 210 fles leeg gedronken om 8:30 en om 11 uur toen hij weer wakker werd 5 happen banaan met liga, en beker roosvice (125 cc) jaa fruit geprobeerd 5 happen en spuugt niet , komt van de medicijnen denk ik. en toen om 1 uur brood 5 happen en 2 slokken fles. dus niet echt iets gehad vanaf vanmorgen half 9 af... ligt nu lekker te slapen. 3 uren wakker geweest, hij word weer wat beter blijft weer langer wakker, alleen eten van flessen en brood ho maar, drinken gaat super, nu al 200 cc opgedronken. nou ja als hij straks wakker word fles maar weer aanbieden.
ik wil ook met elmo en chiquita Date!!!! @chiquita waneer ga we weer eens shoppen laaste keer waren we nog zwanger
@elmo; Ohw heerlijk op vakantie!! Ik wil ook @mamahilda; Hahaha, nog geen foto's of uitspraken op hyves over mijn zwangerschap.....nog ff-ies geduld Ik wil het wel maar mijn mannetje nog niet
je zal t wel niet meer lang verbvorgen kunnen houden denk ik of wel dees?? mamahilda: hopelijk gaat t beter met jayden.. zo te horen wel.. en ja als je kindjes niet eten is frustrerend maar gaat de goede kant op toch??
Euh nee niet echt meer! Het ergste is dat mijn ouders en schoonouders dus ook nog van niks weten....mijn zusje woont tijdelijk bij ons in huis en zij weet zelfs nog van niks....of ze moet een vermoeden hebben. Maar lang kan ik het echt niet meer voor me houden....ik wil het zoooo graag vertellen aan iedereen!! Geen idee waarom mannetje het nog stil wil houden, vanavond nog maar een verwoede poging doen
ooh das idd verveledn asl je t wil vertellen maarja ze zien het vanzelf wel he hahaha.. want bij 10 weken zal je buik al echt wel wat groter zijn.... over een week t gaat echt hard zeker omdat je net bevallen bent nouja 7 maand terug pfff wordt zo moe van mensen op mp.. ik heb qyanos oude kleertjes erop staan kopen ze iets dat gewassen is en 2 keer gedragen.. zeggen ja het zietr er niet asl nieu uit en op mp staat zgan.. pff ja als je iets nieuws wilt moet je naar de winkel gaan toch..
Zowww wat een geklets weer zeg @chiquita: Hallooooooooo!!!! Mooi mannetje is Qyano! hier ook alles goed hoor! @Elmo: oh lekker over een paar daagjes op vakantie, die laatste dagen zijn vaak zooo druk he? @Roeltje: lekker aan het zwemmen nu? is het de eerste keer voor Lenn?? @Mroos: goed hoor meid dat je weer naar de ha gaat, die hoge koorts komt toch ergens vandaan. en niet schuldig voelen! goedzo dat je boos bent, dan laat je je niet zomaar wegsturen!! @mamahilda: fijn dat Jaydan opknapt, dat eten komt wel weer joh, zijn lijfje moet natuurlijk ook even bijkomen en drinken doet ie goed dus dat is prima! @meeting: moet 's middags werken en dan miet ik dus om 13.00 uur al weer aan de terugreis beginnen, dan ben ik langer onderweg dan daar dus helaas, volgende keer wil ik echt mee!!!!!!
Net terug van HA. Boaz heeft een kuurtje gekregen, ik ben tevreden. Astma of zoiets is het dus blijkbaar echt niet, de ruis die 2 van de 4 artsen hoorden komt door de bovenste verstopping, bij zijn neus en keel. En daardoor zaagt hij ook de hele tijd. Omdat hij hier nu al een maand last van heeft en nu ook koorts, heeft hij dus een antibioticakuur gekregen, nu moet het snel beter gaan. Boaz heeft net even alle pijn(lijkt het) er uit gehuild, keihard, en niet stil te krijgen, hij leek wel heel boos, toen ik hem op buik in bed legde was hij zo boos dat hij zijn knietjes onder de buik gooide, heeftie nog nooit gedaan dus dat vond ik stiekem wel leuk om te zien Nou en nu hopen dat hij maandag helemaal opgeknapt is Ik ga aan school!
@mroos blij om te horen dat hij er iets voor heeft gekrege. jaydan is alweer wakker, zal hem de fles aanbieden kijken of hij die heben wil..
@mroos Wat fijn een kuurtje. Dan zal hij zich morgen al een stuk beter voelen. Dat was met Luuk een tijdje terug ook zo.
jaydan heeft net toch nog iets gedronken gelukkig 40 cc flesvoeding, meer wilde hij niet is nu druk met de babygym aan het spelen en met de poes aan het kletsen, zo schattig
zo, ben weer thuis.. helaas niet gezwommen Nichtje was al vooruit gegaan, want Lenn moest nog een fles.. Komt ze terug: De tijden zijn veranderd, nu zijn ze vanavond pas open.. :x En ook niet even aangeven.. ze hebben afgelopen weer 5x gezwommen en het stond nergens.. balen natuurlijk. Nu gaan we morgenmiddag heen.. Kan mn man ook mee Het is niet anders.. Hebben daar lekker thee gedronken, Lenn op de grond.. Ook leuk zal straks alles teruglezen, ga even wat koken.. en dan lekker eten.. Ook zoiets, zaten in de auto, wilde wegrijden, lampje ging branden.. shit, koelvloeistof op.. kon m theoretisch gezien meteen bijvullen, motor heeft nog geen tien seconden gedraaid.. loop terug naar binnen, zit er nog maar een bodempje in de fles..zucht.. en meneer al 4 weken zeuren dat hij dat spul ging kopen.. niet dus.. heb maar fles bij de action gehaald.. gooi dat er wel in als Lenn op bedje ligt.. als het lampje dan nog steeds brandt komt mn zus haar auto brengen, zwager er met de werkbus achteraan.. laat ze haar auto hier staan en dan met de bus samen terug. gedoe zeg
@roeltje Je kan ook gewoon water erbij gooien. Is geen probleem. Hebben wij ook wel eens gedaan. Je moet het alleen niet in de winter doen. Want water zet uit als het bevriest. Oh ja het kan volgens mij broer en die is 1e automonteur.
Mooi, zal het er vanavond even bijvullen.. Water had ik ook al aan gedacht, maar was maar 5 minuten lopen en kwam dan langs de action dus dat kon mooi.. alleen jammer dat het begon te regenen toen ik terug liep haha.. dus weer terug naar manliefs tante gegaan en gewacht tot het droog bleef
handig zon auto monteur in de familie wij hebben ook wel ene handige familie, mijn vriend is metselaar mijn zwager heeft een eigen metselbedrijf ze werken samen, mijn zusje haar vriend hefet een eigen bouw bedrijf, kwa timmerwerken en mijn broer is electriecien, van alles wat dus, mijn zus gaat haar huis zelf bouwen, dus de hele familie kan mooi mee helpen hoeven ze niemand in te huren, lekker makkelijk, jaydan gata vanavond aubergine met aardapel en rozijntjes eten, het smaakt lekker zoet heb het net even geproefd, benieuwd wat hij er van vind @zitten, nou heb het nu toch in het boekje geschreven jaydan die kan goed los zitten, vorige week viel hij nog om de paar seconden om en nu blijft hij heel lang los zitten en kan zelfs zittend spelen, zo leuk, hij steunt op zijn rechter hand om evenwicht te houden en speelt met links. filmpje staat op hyves
Was je trouwens al een keer wezen zwemmen met Lenn? Of word morgen de eerste keer? Wel even foto spammen hé? @all Morgen gaan we naar mijn schoonmoeder dit zit in Apeldoorn op de camping. Hondjes mee, heerlijk. Sávonds lekker uit eten nu al zin in. Twee dagen aan de krackers en groene thee en er eigenlijk nu al genoeg van, erg hé? Heb zo'n zin in chocolade. (of de cupcakes van dretjuh) En zondag is mijn vader jarig dus dan gaan we daar weer de hele dag naar toe.
sanka Lenn is alleen achter het huis in het badje geweest dus voor het eerst in het 'grote zwembad'. mm, daarom lijn ik ook niet heb geen discipline daarin, ik hou het niet vol. Domweg omdat ik alles lekker vind.
mamahilda: wat leuk dat je dat op kan schrijven ik hou voor mn 3 kids ook een dagboekje bij maar schrijf niet elke dag wat een werk zeg qyano houd niet van zitten :S roeltje: nou morgen gezellig met de hele fam zwemmen sanka: ik eet nu smiddags warm scheelt ook veel dan kun je alles overdag nog verbranden