@mroos; Filmpje van Boaz bekeken, ook Beau slaat met zijn handjes op de vloer. Wel vind ik dat Beau veel drukker beweegt, die spartelt er echt druk op los en zet dan flink af met zijn voetjes
Haha ja dat klopt, dat zie ik ook wel in de filmpjes van Beau, veel drukkere bewegingen. Boaz is best beheerst, denkt heel lang na voordat hij een beweging maakt. edit; misschien dat Beau daarom ook zo snel is, als je iets probeert en het lukt, ga je het natuurlijk vaker doen. Als je eerst wil snappen hoe iets werkt voordat je het doet, jaa.. dan kan je op sommige dingen lang wachten natuurlijk haha.
haha lekker rustig toch Hier ook zo'n spartelaar.. heel schattig en lief hoor, maar af en toe niet handig haha
@ Roeltje; he bah, dat rotweer. Hier is het rustig, soms een klein beetje regen. @ gewicht; wat een lichtgewichtjes allemaal. Ik ben op + 20 kg gestopt met wegen tijdens mijn zwangerschap . Ik vind ook echt alles lekker, hou ook nog eens van koken en bakken en gezellig met z'n allen eten, tja. @ mroos; leuk filmpje, wat een schatje . Je ziet hem bijna denken.... rollen en draaien gaat lekker soepel zeg. Hoe gaat het nu met hem met het kuurtje? Mbt Maura's heupen is het vooral duidelijk dat er ten opzichte van vorige keer geen verbetering is. Omdat ze op de grens zit is er ook risico op overbehandelen als ze nu wel bijv. een spreidbroek zouden aanmeten. Dus in de gaten houden en kijken wat er gebeurt. Had stiekem een beetje gehoopt dat het na vandaag allemaal goed zou zijn. Maar zo'n hele middag in het WKZ relativeert behoorlijk, er zijn eigenlijk geen kindjes die 'minder' hebben dan Maura . @chiquita1; lekker macaroni! Hier ook pasta geprobeerd, vind ze heerlijk. @ Joyce; dat is het gillen waard! Veel sterkte voor je zus. @ mamahilda; Sorry! Wat slordig om zijn naam niet goed te lezen, schaam me diep. @ Dees; oeh lekker wezen shoppen dus, leuk! Met 10 weken en 2 goede echo's, dan 'mag' het . @ Dretjuh; hoe is het nu bij jullie?
oh, voor de verhuizers onder ons: googlen op home sweet 3d, downloaden en gaan!! kei leuke software om huisje mee te teken en in te richten en meteen ook in 3D!!!!!!!!!!!!!!
Hai allemaal Pff, ben ik er een dagje niet is moet ik weer 17 pagina's lezen! Denk dat ik ga proberen niet overal op te reageren, want merk dat veel t niet terug lezen Suus Leuke spam! Mooi meisje! Milan is ook best gekleurd en ik laat m nooit in de zon! Scheelt dat hij sowieso al niet een hele bleke huid had vanaf zn geboorte. Dees De vooysplantsoen is ook prima. Met wie spreken we daar nu af? Roeltje, jij, ik en verder? Roeltje Okee, das duidelijk! Dus met de automiepjes op t vooysplantsoen! 11:30 ben ik er! Mamahilda Kan het niet zijn dat hij m nu even niet wil omdat hij zo ziek is??? 2 flessen lijkt me wel erg weinig. Kan je niet proberen of ie pap wil? Pyamapapje ofzo? Pfff, dat is wel veel uren weg en dat voor 2jaar. Snap dat je daar nog over twijfelt. Kan je niet die 24uur gaan werken en een thuisstudie oid doen als je daar aan toe bent? Noem maar iets hoor Dretjuh Moeilijke situatie. Hoop dat t snel beter met de zoon van je man gaat! Mroos Arme Boaz! Dat over die woning van jou wist ik niet. Wij zijn al heel lang in de stress om een nieuwe woning te vinden, want staan per 31okt op straat. Zal jouw stukje eens aan mn vriend laten lezen.. Sanka Jammer dat het niet doorgaat Mroos Hij is idd niet veel aangekomen, maar misschien dat t niet zo erg is omdat hij een hoog gewicht heeft. Anders hadden ze vast wel wat gezegd Roeltje Daarom was ik gisteren dus de hele tijd aan het kijken waar we konden parkeren en vroeg ik ook al een paar keer hoe en wat haha. Ik kan er ook niet tegen als t niet goed geregelt is...Gelukkig zijn we nu dus wel echt bezig met het regelen, want was al helemaal gestresst Jolinde Ja hihi, ik wist dr naam ook nog, dus moest wel dat je het een keer voluit had gezet. Ach ja. Ik snap je wel hoor, ben zelf ook wel eens bang dat iemand mee leest.... Meeting Nou hebben we alleen zoetige dingen toch? Moeten we ook nog lekker chips oid meenemen? Chiquita Jeeeeej je bent er weer. Leuke spam!! Waar woon je? Misshcien kan je anders met mij mee! Hmm, cuijk...ik ga ff kijken zo hoever dat van mij vandaan is! Milan kruipt/tijgert ook de kamer door Weet je wel dat je niet mag lijnen als je bv geeft? Dan krijgt je kind allemaal afvalstoffen binnen! Je mag wel sporten en max 500gr per week afvallen! Sanka Jij kon sowieso niet komen of ligt het alleen aan dat je geen rijbewijs hebt? Anders kun je misschien met de trein of bus naar mij en dan neem ik je mee? Oh lees dat je sowieso niet kan Dees Lieve foto van Beau wow, wat knap dat je je mond kan houden tegen iedereen zeg!! Ben benieuwd waarom je mannetje t nog niet wil zeggen! Mroos Hopelijk slaat de kuur snel aan en voel hij zich snel beter Hier Vanavond chocoladecakejes gebakken en gegeten Roeltje Ik zat vanmorgen nog aan je dvd's te denken! Heb ze al die tijd al netjes bij de tv liggen en ook je lepeltje en de neptelefoon. Je was dus wel nog steeds aan het zumba-en?? Ik heb nog steeds niet gekeken naar je dvd's. Ga ik misschien dit weekend nog ff snel doen dan. Is het jou nog gelukt een kaartje voor de ds te regelen?? Sanka Waaat?? Was je 32 kg aangekomen!? Geen striae?? Ik ben ook nog veel te dik hoor...Ik ben nog...heeeee ik zit te rekenen en bedenk me dat ik nog maar 4,5kg zwaarder ben dan net voor de zwangerschap! Maar woog altijd veel lichter, dus moet sowieso nog 10kg af ( mag alleen niet van mn vriend en omgeving). Riti Jammer dat er nog geen duidelijkheid is. Als het goed is wordt t juist heel mooi weer maandag. 26 graden en zonnig. Roeltje Ik ben dikker en heb een veel dikkere kont! Op die van mij kun je een heel park bouwen Hier Heb ik toch weer op een heleboel gereageert. Mannetje is sjago naar buiten gegaan haha. Ik verslaafd??? Nee joh!!
Lotte Nou laat ik je één ding zeggen, (mag ik heel eerlijk zijn? Hoop niet dat je boos wordt), maar die 10 kg is echt niet nodig hoor meid.. Snap dat je op je startgewicht wilt zitten, wie wil dit niet? Ik wel hoor Ga het ook proberen en als het aan mij ligt gaat er nog een paar kilo af, maar weet dat dit niet verstandig is.. haha je mag ze gerust kijken hoor.. Nou weet je, ik dans al jaren lang en de meeste dansen zoals de samba e.d. ken ik al. En veel 'zumbapasjes' hebben wij ook veel gebruikt dus wat dat betreft had ik het vrij makkelijk.. maar de 20 minute work out zijn al die dingen achter elkaar en dan is het makkelijk om daar een voorbeeld van te hebben haha..
vraagje: lianne heeft op haar oortje, precies op de rand, en net achter d'r oor muggenbeten en ze jeuken echt. Ze zit er heel de tijd aan te 'flapperen' en trekken enzo... Wat kan ik doen tegen de jeuk? Prikweg lijkt me niet nu ze er aan pulkt en handjes in de mond nog favoriet is?
Joyce ik doe er meestal wat talkpoeder op, dat neemt de jeuk weg.. heel dun laagje, dan houd ik hem even bezig tot het er wat ingetrokken is.. Hij heeft er een paar op zijn vingertjes gehad (ook zo'n ideale plek) en binnen twee dagen was hij er van af.. hij beet ze helemaal open.. ze zijn nu gelukkig weg trouwens..
Mroos Fijn dat het vanmorgen wat beter ging. Hoop maar dat hij er snel vanaf is. Zie dat hij nu weer koorts heeft... Lees datje een AB kuurtje hebt gehad. Nu hoop ik snel beter... Dat is mooi zeg hoe jullie je huisje hebben kunnen kopen... Is ook echt niet veel geld voor zo'n grote flat. Geen zorgen maken als hij eens wat minder aankomt hoor. Ze kunnen niet zo hard blijven groeien. Als hij er gewoon verder goed uit ziet? Sanka Balen van je huisje.... Ik ben trouwens ook erg jaloers op de dames die naar de meeting gaan... CHIQUITA!!! Je bent er weer? Verhuist en wel? Wat een lekker manneke is het geworden he? Dees Ben vanmiddag in de lunch even naar huis gegaan vanaf mijn werk om mijn broek te wisselen. Zat me toch ineens zo strak.... Wee een zomer dat ik die broek weer niet aan kan.... Volgend jaar zomer maar eens niet zwanger. Schattig in die Doomoo seat....lieffffff! Hier een slechte rug dus zet alles pas naar beneden als ze pogingen gaat doen zich op te trekken. Macaroni Veel potjes hebben ook macaroni stukjes (Friso) Hier gisteren nog macaroni gegeven. Joyce Het zit je zus ook niet mee zeg, wat een narigheid voor haar. Alsof het al niet moeilijk genoeg is... Succes met je tweede gesprek... Toetjes Hier eet papa de toetjes op als Amy niet meer hoeft... gewicht Hier ook mijn oude gewicht terug, maar wel andere lichaamsverhoudingen. Dijen zijn echt breder geworden en een dikkere buik. Snap het niet want met hetzelfde gewicht zou ik toch ook ergens slanker moeten zijn...dat kan ik nog niet helemaal vinden. Weeg overigens trouwens nog steeds veel en veel meer dan jullie, maar voel me er niet rot bij ofzo gelukkig. Denk zelfs dat ik een stuk tevredener ben dan een hoop van jullie als ik dat zo hoor.... Ben er gewoon niet zo mee bezig. Riti Wat naar dat het niet beter is geworden en dat je alleen maar kunt afwachten....
Goedemorgen!!!! @dees: en???? Gelukt om je mannetje over te halen om het grote nieuws bekent te maken?? Ga je het nog op een speciale manier aan de opa's en oma's vertellen??? @collo: hihi jij hebt volgend jaar zomer een hele nieuwe garderobe. Ik heb vorige zomer ook alleen maar positiekleding aangehad en had dit jaar echt: ohja leuk die kan ik ook weer aan @gewicht: oh meiden wat zijn jullie allemaal slank! En toch zo ontevreden! Mijn gewicht nu is ong 5 kilo minder dan voor de zwangerschap maar dan nog weeg ik meeeer dan jullie. Ik heb maat 42/44 zeg maar dus een stevige meid. Maar ik kan er niet mee zitten, we kunnen niet allemaal maat 36 hebben. Lijnen doe ik al lang niet meer aan, sindsdien is het schommelen van mn gewicht ook over, ben nu stabiel en vind het helemaal prima zo.
goedemorgen.. mn oude verslaving weer terug gevonden het forum roeltje: hier geen regen gezien gister.... gewicht: tjs ik weeg mezelf niet ik kijk gewoon hoe alles eruit zie en of ik tevreden ben maar dat ben ik dus niet.. lotte: waar woon jij dan? misschien is t nietzo ver naar jou.. en ja afvallen niet echt lijnen maar meer gewoon normaal eten en niet snoepen en vette dingen eten.. en 4 l water op een dag drinken.. dus eet wel 3 keer per dag en tussen door fruit en groente.. jij mag dus ook al achter milan aanrennen mroos: super filmpje wat een schatje zeg... collo: zon last van je rug?? hoe komt t? ik ook welles maar dat komt door t dragen van qyano.. net een aapje soms hahaha psje: ja ik baal soms welles van mn gewicht/maat maar dan denk ik hey heb 3 kidneren gebaart dat mag best egzien worden haha nouja meer t motto van mn man joyce: zal die site straks eens bekijken.. daar alles goed? nou gister toch weer gezondigd en kapsalon besteld.. hahaha was wel lekker moet ik zeggen maar nu weer gezond eten.... qyano gister pas laat gaan slapen.. geen idee waarom maarja.. nu slaapt meneertje nog steeds alleen de andere 2 waren om half 7 wakker :S straks boodschappen doen en maar weer opruimen.. pffff
Goedemorgen Allemaal, @lotte Ben in de zwangerschap inderdaad 32 kilo aangekomen. Moet wel zeggen dat ik op het eind aardig wat vocht vast hield. Vandaar ook dag na de bevalling gelijk 12 kilo kwijt. @riti Wat vervelend zeg van Maura. Nu moet je drie maanden wachten? Dat lijkt me verschrikkelijk. En ik ben ook aardig aangekomen tijdens de zwangerschap hoor. @roeltje Er zijn wel meer baby dingen lekker. . Ik proef eerst alles voor dat ik het bij Luuk in zijn mond stop. Soms zit er dus ook een hapje voor mama bij. @joyce Wat fijn dat lianne de peer zo lekker vind. Ik ga het ook maar eens uit proberen. En ik smeer er altijd met een keukenpapiertje wat azijn op. Doe ik bij mezelf ook altijd. Misschien een tip? @mroos Wat een leuk filmpje zeg. Je ziet hem echt indd eerst denken en dan pas doen. Word een slim kereltje. @chiquita Bedankt voor je tip van de macaroni en rijst. Ga ik ook eens proberen van de week. @collo Gelukkig ben ik niet de enige die jaloers is. @dretjuh Hoe is de sitiuatie daar nu? Is hij nog thuis gekomen? @psje Als je je maar lekker in je vel voelt dan is het goed toch? Ik moet gewoon die buik kwijt. Wil niet meer horen van iemand die vraagt wanneer ik moet bevallen. En voor de rest zit ik lekkerder in mijn vel dan voor de zwangerschap 51 kilo. @chiquita Gelukkig was je kapsalon lekker. @all Nou hier vandaag leker naar de camping. Ben benieuwd hoe het gaat met Luuk. Weer een hele sloot met spullen mee natuurlijk.
oh maar ik ben tevreden over gewicht hoor!! Is lang geleden dat ik't gewogen heb en ben benieuwd hoe't gaat als ik met bv stop. Lijnen heb ik discipline niet voor, nooit gedaan. Heb heel lang ook 42 gehad en nu pons 40 of 38. Probleem want lange benen en armen maar durf nu niet te shoppen want als't er dan straks weer aan vliegt.. Al moet ik toegeven dat't niet echt super staat, sommige dingen... Roeltje: gewone talkpoeder of met mentol?
Goedemorgen nog even snel Over tien minuten kan ik mn man ophalen Vanmiddag lekker zwemmen! Nog even de stad in straks... morgen naar mijn ouders waarschijnlijk.. zat vanmorgen ineens te denken: Nog 2 dagen!!!! hihi, had het er van de week met Xenas over: Wat nou als we elkaar in real life helemaal niet aardig vinden??!! Zie ik niet zo snel gebeuren maar het zal je maar overkomen haha nou, ik ga de vaatwasser nog even in pakken.. Die stinkt trouwens ontzettend.. zit wel een citroen 'geurvreter' in, maar het helpt niet echt, iemand een tip? Zit er echt tegen te hikken om dat dingen open te trekken
joyce mentol heb ik hier in huis..anders zou je even de apotheek kunnen vragen, misschien is er iets speciaal voor baby's..
sanka: veel plezier op de camping en ja de spulen die je dan allemaal meeneemt he.. ik heb wel een afwasmachine dat ben ik zelf ahahah roeltje:ja met dit weer gaat de afwasmachine idd stinken t enige wat helpt is de borden afspoelen voro je ze erin zet en ja och regelmatig aanzetten denk ik.. joyce. wat heeft ze dan heb ik over heen gelezen denk ik... ga zo toch nog maar even terug in bed..