De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chiquita
    Terug naar bed? Zijn je kids nog niet wakker? Ben jaloers.
    Hier ligt manlief nog lekker op bed. Hij mag altijd op Zaterdag uitslapen en ik op zondag. Heerlijk.

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen, kleine man heeft eten gehad en lijkt moe, ik ben ook moe veel gewerkt afgelopen week dus hup allebei naar bed :) tot later dames!

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @bapsie
    Welterusten. :)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen

roeltje
    ik weer eigenlijk niet wat n normaal gewicht voor mij is. Heb heel lang te licht gewogen en toen we n kindje wilde ben ik n jaar daarvoor gaan aankomen. M'n echte startgewicht van net voor de zwangerschap is echt te veel, 57kg;). Maar jij wil weer 53 wegen? Woog je dat altijd?

Joyce
    prikweg is plantaardig en mag je gewoon gebruiken. Dun insmeren en even drogen blazen;)

Chiquita
    ben ik nog vergeten te kijken hoe ver Cuijk is! Ik woon in ingen. Ik zou je bijv. Bij n station kunnen oppikken dat dichtbij mij is of op de weg ligt.
    Hihi ik hoef nog niet te rennen, want hij is nog niet zo snel. Het is nog meer teigeren dan kruipen nu:).
    Kapsalon besteld? Kun je dat eten? Haha!

Sanka
    jah 12kg gelijk kwijt is best veel! Je geeft nog bv gedeeltelijk toch? Vind jij t nie moeilijk dat je dus niet kan lijnen dan? Hoe lang ben je? Fijne dag vandaag!

Joyce
    menthol niet gebruiken bij kids onder 2jr. Kan gevaarlijk zijn ivm benauwdheid.

Roeltje
    fijne dag:)

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    sanka... kids waren boven tv aan het kijken op onze kamer dus kon even liggen maar ben na 10 min toch maar weer opgestaan zo naar de appie in dukenburg...
    manlief slaapt altijd uit in het weekend maar mama niet...

lotte ik zal zo een skijken waar dat is heeft ingen een trein station?

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    Ben ongeveer 1.66. Mijn bmi is wel goed maar ja die buik. Ik geef inderdaad nog 50% bv maar ben aan het afbouwen. Ik let nu gewoon op met wat ik eet scheelt ook al heel veel. ;) Ben gek op chocolade.

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb even gekeken.. klopt t dat t dichtbijzijnde sation ede/wageningen is of zit ik dan verkeerd? of is er 1 dichterbij/??

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chiquita
    Dat is lekker zeg. Handig zo'n tv. :D
    Nou winkelse zometeen.

9. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeft iedereen een weegschaal hier?? ik dus niet... maar goed ook anders zou ik de hele dag depri zijn...

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi meiden!

Daar ben ik weet...jeetje wat hebben jullie veel geschreven!
    Heb wel mee gelezen, maar ga een keer verder vanaf hier, normaal reageer ik s'morgens altijd braaf overal op...nu ff niet ;)

@Chiquita, welcome back!

@Zieke kindjes, hoe staat het ermee? Boaz, Tijs en Jaydan drinken jullie alweer wat beter? Geen zieke kindjes vergeten hoop ik?!

@Meeting, nou ik kom helaas niet...(schoon)pa viert zijn verjaardag dus toch gewoon maandag ?!?!?!! Mensen zijn met pensioen....
    Wim is ook vrij maandag, bij toeval, dus gaan we s'morgens maar...dan komen de gezelligste mensen ;) haha
    Wel jammer, had jullie graag eens live gezien!

@Hier; gisteren wat kleertjes voor Lotus gekocht, maar iets aparts/bijzonders krijg ik niet gevonden...wordt er helemaal simpel van...stomme winkels ;)
    Wim is vandaag werken, dus ik zat om 5.15 uur ook beneden.
    Net gedouched, Lotus eten gegeven en toen haar in bad gedaan. Nu ligt ze lekker in bed.
    Zo komt mijn zusje met kids nog ff langs...leuk, want we zien elkaar maar weinig door de afstand tussen ons (70km).
    Morgen een verjaardag van een zoon van vrienden van ons, wordt 6 jr.
    Lotus was do op vrij nacht in de weer, tot half 4 pffff...vanacht ging t weer goed, ben benieuwd wat as nacht brengt!
    Verder doet ze t hartstikke lekker en teigert erop los...
    Ik ga ff ontbijten! Laterssss

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Chiquita, nee ik heb geen weegschaal...heb er wel 3 gekocht, maar mijn man gooit ze steeds weg! Die vind het belachelijk....ach ja...
    Gelukkig kan ik het eenmaal per jaar in de gaten houden bij de cardioloog ;)

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Oja...nog iets...helemaal vergeten...

In de bijsluiter van de spuiten en pillen stond dat je een onttrekkingsbloeding kon krijgen, nou ik ben mooi gewoon de 11e ongesteld geworden (zoals ik normaal zou verwachten) en ben het nu nog! Niet veel meer, maar nog steeds....normaal is donderdag echt de laatste dag...wordt er gek van..s.teeds denk ik t is klaar, gebruik ik niks meer kan ik mij een paar uur later weer verschonen...grrrr....ook geen seks dus...daar ben ik ook wel weer aan toe ;) haha...hou niet van die rode knoeiboel...maar da's persoonlijk!

Oja, betekend trouwens ook dat ik mijn eisprong nog NIET gehad had...precies wat ik dacht.
    Echo was op een donderdag, en 16 dagen later om 22 uur sávonds wordt ik ongesteld...eisprong is altijd 14 dagen ervoor bij mij....eikels daar in t umc...progesteron waarde van mijn bloed klopt dus gewoon voor geen meter, de echo dus wel...sufferds...maar ik hoop maar dat t met t spuiten enz goed komt aangezien ik nu al 7 dagen vloei...cyclus loopt dus volgens mij niet zoals t hoort dmv de medicijnen...we zullen zien........

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    even een ego bericht:

Mn stiefzoon is sinds gisteravond terecht en het ging niet gemakkelijk!! pffff

Mijn zwager kwam op het idee om hem te bellen, de sukkel verklapte dat hij Twilight Eclipse in de bios zat te kijken.
    Al gauw wisten we op te sporen waar hij wellicht zou zitten.

Peter, Ik, de beveiliger, de baas en 2 agenten zetten de film stop, lichten aan en plukten hem zo uit de zaal.
    Dit was zo rond 8.15

Meneer heeft 2,5 uur in de cel gezeten zodat wij een spoedopvang plekje voor hem konden regelen.
    Gisteren om 11.00 konden we aanrijden naar de opvang.
    Hij zit hier wel vrijwillig maar met een HOOP regels.
    Tot maandagochtend zit hij hier en dan gaan ze kijken voor een plekje bij kompaan.

Hij komt voorlopig dus niet meer thuis.
    Ben blij dat hij nu ongedeerd en veilig ergens zit. en dat mijn 2 kids ook veilig zijn nu.

Hij had de nacht ergens op de grond doorgebracht.

Die jongen klopt toch niet he :( Weglopen en ondertussen lekker een filmpje kijken.

maar goed.... de stress is nu grotendeels weg, zit nu lekker thuis met Layla en Dani.. Heerlijk gewoon!!!!
    Maandag ben ik nog lekker in Utrecht, naar jullie :D Dus kan fijn mn gedachte er vanaf zetten

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dretjuh
    Jeetje wat een rust zal dat geven zeg.. Denk dat, ondanks alles, een heel fijn gevoel is dat hij in orde is (in de zin van: geen ongeluk gehad o.i.d., maar 'gewoon' in de bios).. Hopelijk gaat het snel een stuk beter, lijkt me voor jullie heel moeilijk.. Het is toch je (stief)zoon..

Lotte
    Ja heb nog nooit meer gewogen dan 53 kilo, maar wil nu rond de 56/57 komen, dan is mijn BMI namelijk ook goed.. Ik was altijd te licht en BMI te laag, maar hoeveel ik ook at, er kwam niks aan.. Nou ja we zullen zien,

Heb de pakken kwark in huis :D MOrgenvroeg en morgenavond even klaar maken :D hopelijk overleven ze de rit :D ach, kapotte taart smaakt ook wel;)

o, manlief wil op de laptop.. ga zo verder;) Vanmiddag half 2 lekker zwemmen..

15. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @dretjuh ik ben blij voor je meid dat je nu wat rust hebt, wat een gedoe de film stop zetten... en ergens op de grond slapen en dat voor een jonge puber... ongelovelijk.. hoop dat hij nu ergens komt waar ze hem kunnen helpen, hij zal wel boos op jullie geweest zijn zeker??

@DOM DOM DOM ik en mijn vriend hebben net een vakantie geboekt in frankrijk. mijn vader is gaan surven naar een camping en had een leuke gevonden aan de atlantische oceaan., ik had gezet het moet vanaf 26 juli want jaydan komt pas 25 juli terug van zijn vader....
    heb alles zo zorgvuldig na gekeken. (dacht ik grr..OMG OMG) heb ik de verkeerde datum ingevult... heb ik aankomstdag zondag ingevult maar jaydan komt zondag om 5 uur pas terug en dan wilde we die nacht gaan rijden (wat nu dan de zaterdag nacht zou moeten zijn) en dan komen we zondag aan. nu meoten we dus vragen of het maandag aankomstdag kan worden kunnen ze wondag nacht gaan rijden.straks om 1200 de camping maar bellen of ik het een dag verschuiven kan en anders dan gaat er een dag verloren... :( maar ja dat is dat niet anders. dom dom he... was gewoon te enthousiast... en jaydan zijn vader gaat echt niet akkoord dat wij op vakantie gaan in zijn weekend. Dom blondje he :p haha

16. mamahilda

mamahilda Actief lid

30 mrt 2010
    499
    0
    0
    fulltime mama :)
    friesland, drachten!
    @zwemse roeltje!!! lekker hoor benieuwd wat je ventje er van vind :D:D

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goed van je mamahlda dat je vakantie hebt geboekt! heb je verdient!!!

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi dames,

Hier ff snel een krabbel van mij.
    Met nora gaat het gelukkig weer goed, ze heeft geen koorts meer, maar nog wel wat buikpijn af en toe, dus ff in de gaten houden. Slapen gaat weer bagger nu door al dat ziekenhuis gedoe, dus daar moeten we nu weer aan trekken.

Aaron had ook hoge koorts vorige week zondag, net als ik. Hij heeft weer een infectie in luchtwegen, en de KNO arts heeft nu gekeken en constateerde dat (hoe jong hij ook is) hij een enorm ontstoken neusamandel heeft. Zodra hij 1 is moet hij geopereerd worden daaraan.

Ikzelf heb een ontsteking aan mn baarmoeder en eierstokken, vermoedelijk door de mirena en lage weerstand door de drukte en zorgen om Nora en Aaron.

Verder alles oke, Aaron trekt zich op tot zit en gaat dan staan.

Vandaag lekker BBQ-en.

Knufff,
    Mili

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Stiefzoon: Tja, hij is altijd boos op ons.. want was hij ook uithaalt wij komen er altijd achter! Dat is wat hem boos maakt ... Maar daarna had hij vooral medelijden met zichzelf.
    Ik bedoel: Hoe VOORLUL sta je als je gepakt word door de politie en iedereen je aan staat te kijken! Hij werd zelfs nageroepen door mensen uit een cafe.

@Mili: Wat goed zeg dat aaron zich optrekt tot staan!! Grote vent :) Ahh wat sneu dat hij dalijk geopereerd moet worden :( Lijkt me verschrikkelijk voor jullie....
    En fijn dat Nora opgeknapt is!

@Roeltje: mijn nichtje is ook heeeel erg dun, die heeft letterlijk slagroom en taarten dieten gevolgd maar niks hielp :( Helaas....
    Iedereen wil dun zijn tegenwoordig, maar als je net iets te dun bent is het ook niet fijn... dat kan ik best begrijpen.

@mamahilda: jeej lekker op vakantie! Dat heb je wel verdiend

@Vakantiehier: die gaat niet meer door..
    sowieso omdat 1 persoon niet meegaat waar we wel voor moeten betalen. Maar ook omdat Peter waarschijnlijk een nieuwe opdracht heeft, dan kan hij het niet maken om na 2 weken al 2 weken op vakantie te gaan.
    Wij proberen dus in Oktober te gaan.

20. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh ja das wel voor lul ja :D was hij bij de bios. muste? want dat zit in de stad.
    hopelijk steekt hij hier iets van op maja das natuurlijk de vraag.

@mili fijne bbq.

@roeltje zwem ze ;)

@meeting ja ja het is bijna zo ver :p

@hier gister met sophie naar de kermis geweest. ze heeft zo veel gezien toen we sophie naar opa en oma brachten dat ze mee in slaap viel.
    daarna met 15 man gezellig over de kermis gelopen in in atracies gegaan.
    en papa lucas heeft me 1 keer blikjes om gooie een mooie grote giraf voor haar gewonne :)
    we gaan zo naar mijn ouders,even bij me moeder in huis poesten omdat ze het zelf bijna niet meer kan,
    en zondag me kitten ophallen in Tilburg

Deel Deze Pagina