De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dag dames, ik kom ook nog ff als laatste truste zeggen :D

Ik kom nu net thuis van mijn avonddienst...bleken een paar mensen niet ingedeeld te zijn om zorg te krijgen....de alarmeringen krijg ik dan binnen en moet dit gaan uitzoeken.
    De laatste ligt nu net op bed....ik ga mezelf nu ook naar bed toe werken :)

Tot morgenochtend/middag :p

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mamahilda
    De kleine meid heet Pleun. Niet mijn favoriet, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Dees
    Persoonlijk ken ik echt niemand die niet ziek is geworden in Egypte, ook mensen met heel sterke magen in 5 sterren hotels... Maar weet wel van iemand hier op het forum (Schaapje) die vorige maand ook is geweest met haar kleine van een maand of 6. Haar was het wel goed bevallen.

Chiquita
    Nee, de tweede pas hoor. Heb al gezegd dat de derde niet ook zo snel er achteraan komt hoor...

PSje
    Tja ieder heeft zo zijn gebreken. Zelfs de mooiste meiden zijn onzeker over hun uiterlijk. Ik kan me er niet zo druk om maken...

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!
    hoe hij het voor elkaar krijgt weet ik nog steeds niet, maar hij 'lag' vanmorgen 'zittend' in bed:( echt op zijn kont, maar hij lag met zijn buik op het matras zeg maar.. Buik tussen zijn benen in.. Nouja, je snapt het vast wel;) Maar hoe hij het gedaan heeft? Geen idee.. En hij vond het ook niet zo grappig geloof ik.. hij was echt overstuur:) Meneer was weer in een pestbui geloof ik.. vanaf kw voor 5 bezig geweest en net mee naar beneden genomen.. blegh, rotnacht :(

nouja, vandaag taarten maken. dan het campingbedje bij mijn ouders ophalen, anders kan Lenn niet slapen maandag haha..

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!!

roeltje: leuke dag gehad dus.. en geen foto van de zittende ligende lenn???

sanka: ooh lekker taart hey maar zondag dan mag je zondigen he :p

collo: geniet eerst maar lekker van deze zwangerschap!!! wanneer ben jij uitgerekend eind jan??

heb niet alles onthouden wnat t is weer hectisch.. ik denk niet dat ik morgen mee kan want we gaan dadelijk onze 2 nieuwe aanwinsten ophalen 2 hele lieve pups... en wil ze dan niet alleen laten morgen... ze moeten nog wennen enzo he.. had heeeeeel graag mee gewild maar gaat helaas niet...
    kraag gister tel dat we ze vandaag konden ophalen dus vandaar..

en vanmorgen ondekt dat qyano gewoon al 6 tandjes heeft!!!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chiquita
    6 (!!) tandjes! haha Lenn heeft er 'maar' 2 :D zeker ook zo'n eigenwijs koppie als ie lacht? :p
    Jammer dat je morgen niet mee kan, maar begrijpelijk hoor.. Wij zijn ook weinig weggeweest (nouja, weleens een uurtje ofzo, maar nooit een hele dag) toen onze killerhond nog pup was.. Welk ras krijg je?

Oja, over pups gesproken! Had ik al gezegd dat we een 'leen'pup/hond krijgen? Zwager heeft hond gekocht (geloof Engelse bulldog) maar toen kreeg hij ineens een aanbod qua werk voor een jaar (ook in de visserij, net als mn man) die hij eigenlijk niet af kan slaan.. Maarja, hij zit met de hond;) Dus zodra hij zindelijk is, komt hij hier voor een jaartje.. Zwager komt hier zo vaak mogelijk als hij thuis is, zodat hij geen vreemde is voor de hond.. Moeten natuurlijk nog wel duidelijke afspraken maken, maar anders moest hij de hond meteen alweer doorverkopen en dat is voor ons geen optie..Vinden we zielig;):D
    anyway, samenloop van omstandigheden die hij niet had kunnen voorzien.. Mooie oplossing;)

6. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier gaat het al een stuk beter met Boaz. Koorts is weg en hij ademt al een stuk beter. Dus we zijn er gewoon bij morgen;)

@Pooh en chiquita, jammer dat jullie er niet bij zijn! jullie hebben wel een goed excuus;)

@Roeltje, toch wel weer knap van lenn haha.
    En leuk een leenhond, kunnen killerhond en leenhond het al met elkaar vinden?

@Collo, ik vind pleun wel leuk juist:) Verder alles goed met de zwangerschap

@Dees, bij jou ook?

xx

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Morgen

Chiquita
    nee, ingen heeft geen station, want dat past nie haha. Zal straks kijken wat op de route ligt. Oh je hebt al gekeken. Ede-Wageningen is niet de dichtsbijzijnde. Tiel en rhenen zijn dichterbij, maar weet nie of die op de route liggen.

Ja ik heb n weegschaal, vriend wilde m
    vaak weggooien maar hij wist dat ik hoe dan ook n nieuwe zou kopen. En als je eigenlijk geen geld heb om steeds n nieuwe te kopen, dan gooi je m toch maar nie weg;)

Mili
    wat naar allemaal:(. Zou fijn zijn als jullie n keer rust krijgen! Sterkte!

Chiquita
    oh jammer toch niet mee. Wist je nu pas dat de hondjes al komen? Leuk zeg! En 6 tandjes! Hoeveel had ie er de laatste keer dat je keek?

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Goedemorgen.

Robijn heeft lekker uitgeslapen tot 9.30 uur :D. Maar ja ze ging dan ook pas om 22.30 uur slapen.

@Roeltje: die lenn zittend in zijn bed :p Ik vind mijn dochter weleens met haar hoofd bij het voeteneinde. Wat leuk een leenpup!

@Chiquita: zo kyano al zes tandjes. hier nog geen tandje te bekennen. En geniet van de puppies morgen.

@Sanka: gefeliciteerd met je papa en geniet van de taart mmmm...

@mroos: wat fijn dat Boaz zich weer beter voelt.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ meeting; ik ben er morgen rond 11u al en sla kamp op in de buurt van de kinderboerderij op een handig plekje (beetje schaduw lijkt me handig) en ga staan zwaaien tot ik jullie zie? ;)

@ Collo; vind Pleun ook een leuke naam :D gelukkig maar dat iedereen iets anders kiest. Hoe voel jij je verder?

@ Dees; oeh Egypte, lijkt me ook erg mooi! Geen idee hoe het daar is en hoe dat zal zijn met een kleintje.

@ hier; handenbindertje de laatste paar dagen (sinds ziekenhuis eigenlijk), misschien ook weer een tand of iets anders wie zal het zeggen :)

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@roeltje: is een campingbedje wel handig? volgens mij zijn er wel wat Deryantent-bezitters op de meeting! Daar kunnen ze toch ook wel met z'n 2-en in liggen... ik neem de mijne wel mee (ja ik heb er ook 1 gekocht! :D) Ik heb een peuter, dus kan goed hoor 2 ukken erin! ;)

@RiTi: wij gaan massaal op zoek naar een zwaaiende RiTi! :D

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Campingbedje
    ga k nie meenemen..teveel gedoe;) en btje erg groot!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; jeee :D
    Hier ook een grote deryan, alleen niet zo'n sociale baby vrees ik die krabt en slaat en gaat boven op anderen liggen (enthousiast en met liefde, dat dan weer wel).

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Mroos fijn dat Boaz zich weer een stuk beter voelt!!!

@ All ik lees niet alles terug ben al een paar dagen neit meer geweest hier!!! Sorry ;) Druk druk gister en eergister BBQ gehad erg gezellig met vrienden en famillie en Morris die slaap overal!!! Lekkerding!

Hoe gaat het met de zwangere onder ons :D gaat hard zeg!!! Beleven jullie deze zwangerschap nu ook heel anders dan je 1e?
    Wij gaan er volgend jaar weer voor, heb alleen sinds gister wat zere borsten...beetje beurs gevoel heb in eigenlijk nooit na mijn ei...ben benieuwd over 9 dagen moet ik ongesteld worden als het goed is! haha

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ben zelf 1x goed ziek geweest op vakantie in Egypte...dat houdt me een klein beetje tegen nu.
    Heb ook een leuke lokatie gezien in Tunesie....mannetje denkt er nog ff over ;)

@mroos; Thanx for asking, voel me redelijk. Heb echt dagen die ik het liefste voorbij zie vliegen :( Nog ffies en dan zal het wel over zijn hoop ik.....die misselijkheid dan bedoel ik ;)

@campingbedje; Ik heb standaard de Deryan achterin de auto liggen, ik neem hem morgen wel mee.....het is wel de baby-versie.

@Roeltje; Ohw wat leuk een leenhondje, hopelijk gaat het goed samen met killerhond ;)

@Manoe; Hahaha, je maakt het nog spannend ook, misschien ben je wel nummer 3 :D

@hier; Gaan straks op visite bij goede vrienden van ons, hebben 2 kinderen. 1 van 5 en 1 van 2,5.....gaan ze ook straks vertellen dat we een broertje of zusje verwachten voor Beau :D
    Gaan gezellig mee naar de speeltuin/kinderboerderij......heb er nu al zin in!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees ja wel spannend zo :D Leuk zeg dat je het ga vertellen!! Benieuwd hoe ze reageren! Weten veel mensen al van je zwangerschap?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Nee veel mensen weten het nog niet.
    Alleen wat collega's en cliënten waar ik regelmatig kom en een goede band heb opgebouwd.
    Mannetje zei gisteren tegen me dat ik zichtbaar begon te groeien, ik gaf gelijk aan dat ik het ook maar lastig vind om het nog langer geheim te moeten en willen houden.
    Langzaam an gaan we het nu iedereen vertellen.
    Vrienden waar we zo langs gaan wisten gelijk toen bij Beau dat ik zwanger was.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dees
    je zult wel blij zijn dat je t kan gaan vertellen!! Wanneer gaan jullie je ouders en je zusje inlichten? Weet je al
    waarom je man wilde wachten?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lotte; De zogeheten mannelijkheid denk ik maar....hij wilde wachten tot +/- 12wkn.
    Mijn ouders en schoonouders zijn beide toevallig gisteren voor 2wkn op vakantie gegaan, nee niet samen hoor :p
    Dus beide hebben over 2wkn een leuk nieuwtje aan te horen :D
    Mijn zusje zal het nieuws komende week wel horen, ik kan en wil het niet langer verbergen.....net alsof ik me niet vrij voel in me eigen huis.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Kan ik me voorstellen! Je moet t toch verbergen dan en das lastig als je t vd daken wil schreeuwen!! Leuk hoor meid, dat iedereen t nu langzaamaan mag weten:D

milan is 7 maanden!!!! Wow klinkt ineens n stuk ouder dan 6mnd!

Deel Deze Pagina