Roeltje ik neem wel n grote plu mee goed? mag lenn bij Milan eronder als ie wil ze kennen elkaar immers al
over dat kammen en in een sopje stoppen zei me vader ook al dus een kammetje hallen doe ik zeker. dank je wel voor je info meis ik vertrouw jou teminsten.ivp lossen forms ontwormt heb ik vandaag al gedaan! en ga zo der oortjes schoon te maken met koude thee. gevaccineren doe ik later als ze geholpen wordt(kastreren.hoe je dat schrijft haha ) ben ook iemand die doll is op katten maar ik was zelf jong toen me oude katten kittens waren
@Gimena: jaaaa gaan we zaterdag!! LEUK!! @Paraplu: ik neem alleen die van de kinderwagen mee @nu: ik kruip dalijk in mn bedje, nog ff lekker TV kijken Tot morgen dames !!
Lotte haha is goed meid.. Gimena sorry heb geen verstand van katten.. Vind ze heel leuk, maar killerhond is er bang voor Dretjuh Trusten en tot morgen!! Hier ik ga ook lekker mn mandje in.. Lenn lag om half 7 net te slapen en omdat hij wat verhoging had heb ik hem laten liggen.. Manlief geeft hem straks nog een fles.. Oeh, heb er zo'n zin in Tot morgen!!
Gimena Als je haar pas later laat vaccineren, houd je haar dan wel binnen? Want niesziekte en kattenziekte kunnen ze zo snel oplopen en daar kunnen ze ook aan dood gaan. Ik heb je via PB even een schema toegemaild. Hoop dat je heel veel plezier gaat hebben aan je katje en je mag altijd vragen stellen.
zal het zo even met me vriend erover hebben of ik hem mag lenen zijn bus.laat morge weten of het morgelijk is zie je morge heb er ZIN in slaap lekker en tot morge
ja ze blijft mooi hier binnen ! zitten ook zwerf katten bij de boederij en zit aan een 80 km weg dus die gaat mooi niet naar buiten! ja had het gelezen nogmaals bedank *SMAK*
@roeltje meen je niet killerhond bang van katten?hihi lijkt me een grappig gezicht. @kitty en sophie waren achter elkaar een het race haha sophie in haar loopwagen.had het moeten filmen
Goedeavond meiden!! Whaaaa ik heb zo'n zin in morgen Heb net na mijn dienst nog ff de heerlijke choco twist staan maken, staat nu in de oven gaar te worden Paraplu voor de kinderwagen heb ik eigenlijk niet, zit wel een grote zonnekap op. Neem wel voor de zekerheid een grote plu mee. Wat zal ik verder meenemen qua drinken, fles cola? Neem voor Beau een flesje warm water mee, hopelijk blijft het een beetje warm in zo'n thermohouder
ow ja ik neem paar bekkers mee.want heb geen weg werp bekers. als iemand paracetamol nodig heeft of een pleister heb ik altijd in handtas zitten
Tot morgen dames!!! Weet ff nie wat ik mee moet nemen, volgens mij valt t wel mee hihi. Of ik vergeet alles...kan ook... Slaap lekker!!
@ beetje druk hier, lees vast niet alles helemaal goed en vergeet ook veel: sorry @meeting; zin in, door de drukte zijn mijn hartige bakplannen niet tot uitvoering gekomen, kijk morgenochtend nog even wat ik kan regelen met hulp van de AH of zo . Zo ook nog wat andere grappige onzin-ideetjes waar ik nu nog even mn best voor ga doen, maar niet te lang want val om van de slaap Schaduw; er is hier en daar een boom, gaan we onder/bij/naast zitten dacht ik zo. (Weet een heel zeker stuk schaduw, maar dat is aan het hek van de varkenspoel....dat moet je niet willen tenzij je anders kan). En met behulp van manlief eenmaal grote parasol hier (niet gigantisch, maar een gewone). Geeft geen schaduw voor 10 man, maar wel voor meer dan 1 baby. En ruim zitkleedjes neem ik mee. Euhm, kan ik verder nog wat meenemen regelen voor iemand? @ Roeltje; ik heb met dit weer een fles bronwater buiten de koeling staan waar ik de voeding van maak, doe niets meer aan de temp . Maar ik neem met alle liefde een thermosje gekookt water voor je mee! (ow lees nu kieskeurige Lenn, tja logisch dan) wahaha mofo is bang voor poesjes, fantastisch @ Gimena; ooh wat een snoepje! @ Collo; oooow inderdáad zo snoepig worden ze nooit meer. zucht lang geleden al weer . Ennuh, volgende keer ben je er gewoon bij! @ Maura; is een beetje uit dr doen, sinds vrijdag, die heeft het een beetje zwaar geloof ik. Mag ook best eigenlijk.
Dees cola is altijd goed ik geloof dat ik geen drinken meer kan houden Zal nog even puzzelen haha.. Riti uh, als je thermoskannetje mee wilt nemen.... graag Hij hoeft maar één fles te hebben.. ' s middags bij de liga geef ik wat ORS, zodat hij genoeg vocht krijgt vandaag.. nou ja, we zullen we zien.. straks de laatste dingen in huis halen.. Lenn zat vanmorgen met mn man om half 6 al beneden.. Mocht een keer blijven liggen (eerlijk gezegd heb ik hem niet eens gehoord) was wel even lekker haha.. heb er zo'n zin in !!! Lenn is 7 maanden!!
hoi hoi dames, heel veel plezier vandaag, na lang dubben toch besloten de lange rit (zonder file ruim 1,5 uur) niet te gaan doen met de kleine... sorry... ben wel benieuwd naar foto's! liefs!
Mensen ik rij NU aan naar Gimena jeej jeej jeej Ik beloof jullie VEEEEL foto's te gaan maken, deze zet ik ALLEMAAL op hyves... na enkele weken zal ik de leukste eruit pikken en daarop laten staan. Heb mn videocamera ook bij Tot straks!
Nu al weg?! Haha, ik pas om half 11 ongeveer. Moet ook alles nog inpakken. Ik dacht iets van croissantjes mee te nemen en wat te drinken? Ik neem ook welplastic bestek mee en bekertjes, heb ik hier nog liggen! Straks even de route kijken. Oh en mijn telefoon doet het sinds een dag ineens niet meer, heel raar, maar ik heb die van mn man bij me
mijn camera zit ook al in de tas Net nog even 2 pakken sap gekocht en plastic bekertjes.. Om 10 uur ga ik weg