Lastig he Joyce....bij mij werd het ook steeds minder. Maar je kolft nog steeds na de voeding (elke voeding?). Ik geef nu nog 's avonds en ' s ochtend en moet zeggen dat het heerlijk is overdag niet meer te kolven. Wel jammer dat ik mijn vrije dagen dan ook een flesje geef op dat tijdstip, maar zo is het nou eenmaal. Hij krijgt overdag halfbv/ half opvolg zodat mijn voorraad uit de vriezer niet weggegooid hoeft te worden. Als je die baan graag wilt en het niet ziet zitten om te kolven ga je toch ook minder voedingen geven? Dan heb je nog wel je momentjes samen, maar ook weer meer tijd. Succes met beslissen hoor, ik vind het ook zo moeilijk soms....heel begrijpelijk!
@suus, als ik nou een stuk of 12 croissantjes meeneem, en jij nog wat drinken?, wilde ik eerst ook kopen, maar dan verdelen we dat Hoe heet ook alweer die straat waar we afgesproken hebben help haha
Roeltje thnx voor de link dan kan ik snel via m'n telefoon kijken. Aaah via culemborg. Ik zal 's kijken wat er gebeurt als ik dat punt toevoeg aan Tom. Normaal doen we exact 20min om bij culemborg te komen.
@ Joyce; balen is dat inderdaad en het maakt het piekeren en de zorgen niet minder . Er speelt ook wel heel veel nu bij jullie. Hopelijk gauw 'lucht' in je hoofd en misschien trekt je productie weer bij binnenkort. Hoop het voor je, het is fijn om zelf te kunnen beslissen over afbouwen. @ meeting; het wordt warm, voldoende vocht mee! Als ik ze ergens op kan hangen ben ik te herkennen aan gekleurde vlaggetjes .
Suus je hebt pb terug heb je nummer opgeslagen.. Lotte kijk maar, wat het makkelijkste is.. gelukkig is het bouwvak dus een stuk rustiger op de weg dan anders.. dat scheelt.. ga zo mijn taarten maar in de tas doen heb er zo'n zin in!
@Meeting, meiden heel veeeeeeeel plezier! Ik moet zo naar een verjaardag, zo geen zin in nu ik weet dat ik jullie had kunnen ontmoeten...maar ja...kan opa niet voorbij lopen he...krijg ik gezeik . @Lotte, volgende keer mag je wel met mij mee rijden...haal ik je wel op in Ingen, omrijden of op de route maakt niet uit ok @Gimena, veel plezier met Kitty de kitten! @Joyce, balen dat de bv terug loopt, helaas ben ik een kv mama dus kan je geen advies geven... @Hier druk weekend gehad, gisteren eerst verjaardag toen bbq bij een ander ..nu weer taart eten...o wat erg! Lotus doet het nog steeds super. Teigert lekker rond en raced rond in haar loopwagen, vind ze helemaal te gek. Verder geen nieuws, dus goed nieuws HAVE FUN ALL
@pooh; jammer dat je er niet bij kan zijn, had je graag in real-life willen leren kennen! Verjaardag van opa gaat natuurlijk ook voor! Beau slaapt weer ondertussen, dan wordt het voor mij tijd om me bed uit te gaan en proberen wat te ontbijten...
@pooh: jij bent er de volgende keer gewoon ook bij en we plannen gewoon over een niet al te lange tijd weer! Er zijn toch altijd mensen die niet mee kunnen, dus dan maar wat vaker meetings! DEAL toch!
pooh volgende keer ben je erbij!!! veel plezier op de verjaardag vandaag.. haha neem ook wat muziek mee oke? heb mn ipod met twee boxjes (leuke heinekenkratjes maar goed).. kwam mn man net mee
@ thanks meiden!!: Lief, al die opbeurende woorden! tja, is idd wel heul veul aan de hand nu... heb ook maar weer eens wat nieuwe dingen voor de kolf besteld, misschien helpt dat ... en moet zeggen.. had het gepost en had ineens 150 ipv 100 Wil gewoon graag 9 maanden volhouden,zou het zooo jammer vinden!! ok, heb al 7 maanden en ben ik al zuper blij mee, maar goed.. zal wel goed komen, maar lag er toch over te piekeren enzo....... heel stom, maar ja... (zucht, vrouwen)
zooo dat waren veel paginas.... gimena: lief katje hoor ik ben zelf alleen niet zo van katten erg he shame on me maar hij ziet er wel lief uit wat is zijn/haar naam? meetingmeiden.. veel plezier had er graag bijgeweest maarja kan de hondjes nu nog niet een hele dag alleen laten... volgende keer beter. plus t was niet zon fijne verbinding met de trein moest 2 keer overstappen endan nog eens met de bus... hitte: ja het wordt weer erg warm vandaag dus van de ene kant geod dat we niet zijn gegaan qyano haat de hitte en buiten zijn nou hier alles goed gister de 2 hondjes opgehaald en ze zijn zoo lief en echt klein... het kleine hondje is nog kleiner dan jou kitten denkik gimena.. is de grote van een kleine konijn hahaha en wordt ook niet veel groter dan een chihuahua.. wel een schatje hoor.. de andere is wel wat groter.. maar nog wat bang maar begint sinds vanmorgen los te komen... roeltje het is niet echt een ras ze zijn gemixed... en ze waren gedumpt in een doos toen ze 4 weken waren met nog 3 andere ( ze komen niet uit tzelfde nest hoor) dus ze weten ook de ouders niet maar zijn sindsdien wel 5 keer onderzocht en hebben ook alle vaccinaties gehad nou qyano had weer ene bijt ochtend. beet 3 keer in mn borst en hard ook dus toen was mama een betje boos wilde m de fles geven maar die pakt ie dus niet.. dus urtje later beet hij gelukkig niet meer.. qyano denkt namelijk dat t grappig is om dan te bijten en vooral als ik auw zeg dan lacht hij kei hard :S maarja.. straks even fotos spammen.. bapsie: wat een schatje!!!
Go Joyce! Als je het 9 maanden wil volhouden gaat je dat gewoon lukken. He Chiquita, vervelend he dat bijten. Heb gelezen als ze bijten je moet stoppen met voeden en een kwartiertje later opnieuw aanleggen. Ook bijt Tijs eigenlijk alleen als hij zelf genoeg heeft. Hier lijkt het al steeds minder te worden. Succes want het doet zo zeer, auwie! Leuk twee doggies.
Wat is het hier stil . @chiquita Dus alles gaat goed met je hondjes? @all Hoop dat jullie het leuk hebben op de meeting. Zullen we vanavond maar gelijk een nieuwe plannen .