De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Leuke filmpjes. :D

@doortje
    Dankje vond het zelf ook wel grappig.

@all
    Nou net de hitte in geweest op zoek naar een loopstoel voor meneer. Niks dus he. prenatal niet, intertoys niet, bart smit niet.
    Iemand van jullie een idee?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Riti
    dat is t ook, tis voor maura gewoon nie fijn. Zat ineens te denken, heeft ze geen pijn in de mondje ofzo? Dat ze daarom nie wil zuigen en eten??

Psje
    haaaai

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    bij babypark hadden ze n stuk of 10 verschillende!! Van normaal
    tot duur geprijst! Anders babydump?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Doortje
    graag gedaan:)

hij heeft nog niet gebeten hihi:p

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Doortje; Yup, a.s. dinsdag de echo om 11.40.....spannend!!!
    Daarna (als alles oké is) de intake.

@Sanka; Wij hebben zo'n stoel bij de top 1 toys gekocht!
    Ze hadden op dat moment leuke kortingen en ik had zelf ook nog een waardebon.

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @lotte
    De site van babypark is gesloten. :$

@dees
    Voor zo ver ik weet is hier in de buurt geen top1toys. Jammer.

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Dees spannend hoor bijna je echo!!!

@ Missen van de wedstrijd dinsdag, jammer meiden, ik kan wel kijken maar moet de volgende dag wel weer werken anders had ik zeker even naar de kroeg gegaan!

@ Pooh jeetje heftig zeg, met 13 weken dat is niet niks, ik heb zelf 1 mk gehad met bijna 7 weken dit voelde ook echt heel erg, had er heel veel moeite mee, gelukkig was is die maand daarop wel gelijk weer zwanger maar de eerste 12 weken moeilijk kunnen genieten...Hoe gaat het nu met jullie? Mogen jullie al weer naar het zh voor je embryo? of heb ik heel wat gemist...?

@ Riti lekker he die flessen hier het zelfde probleem meneer drinkt nu extra water uit een beker!!! Anders krijgt hij wel een beetje weinig vocht binnen want die flessen gaat er neit zo goed in, vandaag zelfs een broodje gegeven omdat hij bijna niks had gegeten en dit ging wel super goed!!!

@ Hier gaat alles goed, alleen morris heeft slijm in zijn poep??? En wel 4 a 5 poep broekjes op 1 dag!!! Zijn billen zijn een beetje stuk dus kijk het heel even aan misschien tanden poep? Maar me nog niet heel veel zorgen maar al was het doordeweeks dan had ik wel ff de dokter gebeld, maarja ga hiervoor niet de huisartsen post bellen...wel zat er in 2 poepbroeken eergister een sliertje rood bloed een heel klein beetje hoor moest goed kijken maar zit me niet helemaal lekker, hij is wel super vrolijk en doet niet anders als normaal, maar als het morgen nog zo is bel ik ff. Iemand dit wel eens mee gemaakt? Verder gaat het goed hij is zo lief! haha

Nou meiden wij gaat bbq-en bij me schoonouders kom vanaaf wel weer ff terug, verwaarloos jullie helemaal een beetje....sorry hoor!

Liefs!

8. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @dees
    Oh lees net pas dat je dinsdag je eerste echo hebt. Spannend zeg. :)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Sanka; De website van babypark is elke zondag gesloten :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Manoe; Ik heb helaas geen herkenning in je verhaal van de poepbroeken van Morris.
    Bij twijfel natuurlijk altijd HAP bellen!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sanka
    ja klopt, want zijn daar heel gereformeerd;). Morgen is de site ook gesloten

12. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Oh oke, thanks. :)
    Ga zo maar weer eens lekker naar buiten de hondjes zouden wel even willen zwemmen denk ik.
    Oh ja en wij hebben nog steeds die oom niet te pakken gekregen. :(

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey, Gevonden... Ik denk al waarom krijg ik geen mail meer dat er een nieuw bericht is geplaatst:D
    Ga even teruglezen.
    Warm is het hè???

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    iedereen druk bezig. :)

Dames allemaal een fijne avond. Morgen moet ik weer gaan werken na 1,5 week vrij te zijn geweest.
    Plof nog even met mijn mannen op de bank.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Sanka: Zal wel weer wennen zijn na 1,5 week vrij te zijn geweest

@elmo: krijg jij bij iedere post hier een mailtje??? Pfffff dan zit je mailbox elke dag bomvol :D hihi

@Hier: Vandaag zijn we naar de kermis in best geweest, was erg leuk.
    Aardig wat knuffels erbij, en een leuke bal voor Dani :D

Enneh.......... net EINDELIJK na weken moeilijk doen zn laatste fles op..

TRUC WAS: diksap erdoor heen :D

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dretjuh,
    ls ik niet online kom dan krijg ik maar 1 mailtje. Als jullie veel typen tewijl ik online ben dan zit mijn mailbox wel bomvol. haha.

Joehoe fles op!!! goed hoor, dan maar met diksap toch?

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Poeh wat een dag.. Net weggevlucht van een bbq. Meisje trok het ff niet meer: de hitte, de drukte. Ze was zoooo moe, maar kreeg haar niet in slaap in de wandelwagen. Zielig! (En jammer voor ons, want heb honger na gemiste bbq :().

Weet niet meer wie het schreef (sorry) maar ook hier een kleintje met gekke poep en luieruitslag. Inmiddels al anderhalve week poept ze iedere 2 uur, meestal dun, meestal maar een beetje. Geen idee wat het is. Hebben het hier maar op de wamte gegooid. Verder heeft ze er weinig last van en drinkt nog gewoon goed. Tandjes zijn het volgens mij niet...

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    kan t zijn dat je iets geeft waar hij niet tegen kan?? Dan kunnen ze ook slijmpoep krijgen omdat de darmpjes t niet goed kunnen verwerken.

Dretjuh
    ik krijg ook n mailtje als er iets is gepost, maar dat is alleen n melding na het laatste bericht dat ik zelf heb gestuurd. Dus niet na elk los berichtje.

Hier
    moeeeeee want ik slaap slecht:(

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Doortje, thanks meis!

@Riti, haha...ja ondeugend kijken kan ze wel...wordt een draakje volgens mijn vriendin hihi
    Wat kan dat zijn met eten dan? Sprongetje? Dan eet Lotus ook altijd waardeloos.

@Panos, haha...wie weet wie de volgende is!?!? We zullen zien!

@Lotte, ik had wel gereageerd alleen ik werk met 2 vensters..dus denk ik beide getypt en maar 1 gepost ;) solly
    Ja heb er idd foto's van gemaakt...helaas zijn ze niet helemaal zuiver...heb ze wel...kan er ook geen afstand van doen...

@Manoe, die miskraam was na een spontane zwangerschap na 1 jr oefenen. Blijft zwaar...nu nog als we eraan denken...we hadden er eentje van 3 jr kunnen hebben....maar goed je kunt er weinig mee.
    Poepluiers herken ik niet helaas...sorry.

@Hier vanavond wezen bbq-en bij vrienden...lekker hoor!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ff ego hoor :(

Heerlijk ge-bbq'ed.. Was errug gezellig, geen gepluk deze keer.. Lenn heeft het hartstikke goed gedaan :) Tot na de laatste fles.. Ontzettend jengelig, hangerig.. Wij dachten eerst dat hij gewoon bekaf was.. Opeens beginnen te zweten, en hartstikke warm.. Temp gemeten: 37.8.. Verhoging dus, want normaal heeft hij altijd 36.6.. Spullen gepakt en naar huis gegaan.. Weer gemeten, leek iets te zakken, maar toen ik later weer naar boven ging had ie het wat benauwd.. Niet erg of zorgelijk maar ben zooo bang dat ie het weer aan zijn longetjes krijgt :( Het is boven niet te warm ofzo dus dat is het ook niet.. Ziet wat bleekjes.. Straks even elk half uur boven kijken (tip die ik kreeg van zijn kinderarts), voor vannacht een wekker om te kijken hoe hij aanvoelt.. Morgenvroeg afspraak maken bij de huisarts.. zucht.. ben er zo zat van.. En het kl*te er aan is is dat hij zijn eerste jaar ontzettend vatbaar blijft in zijn longen.. getver, het zit me ook totaal niet lekker.. Heb het gevoel dat het niet aan zijn tandjes ligt en dat ie daar geen last van heeft, maar kan mn vinger er niet op leggen.. bah bah bah..

zo, die is er uit :) Ga even weer boven kijken..

Deel Deze Pagina