De december 2009 mama's, deel 4!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo lovewomen,

Praat gezellig mee hoor! :D

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Lovewoman,
    Welkom! Klets gezellig mee als je er tussen komt ;). Er wordt hier met vlagen wel heel veel gekletst... Wil je iets meer vertellen over je zoontje of liever niet? We zijn namelijk een vreselijk nieuwsgierig stelletje hier. Spam is ook altijd welkom...

Hier echt een baggernacht gehad. Vannacht begon ze al vanaf een uur of 12 een beetje te mopperen. Vond al dat ze een beetje warm koppie had, maar volgens mijn man viel het wel mee. Par uur later werd ze ineens krijsend wakker, toen gloeide ze echt helemaal en had ze 39 graden koorts. Dus lekker wat te drinken gegeven en met een zetpil weer op bed gelegd. Vanmorgen vrolijk wakker en...geen koorts meer:$? Ben benieuwd of hij weg blijft.
    Om 09.50 uur naar het CB.... ik zet in op 8,5 kilo...

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    net mezelf weer even arm geshopt bij Z8. Zomercollectie 50% korting. Wilde het setje zo graag hebben maar mijn man vond het echt te duur (was ook zo). Maar nu werd het acceptabel, dus joehoe! Wel maar in maat 80 gekocht want het valt volgens mij wat klein.

http://www.z8-baby.nl/phpThumb/phpthumb.php?src=images/316.jpg&h=467&f=jpg&q=95

wEET IEMAND TROUWENS hoe ik al die bijlagen weer kan verwijderen?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; wat een leuk setje!
    Fijn dat Amy wakker werd zonder koorts, wat dat nu geweest kan zijn?
    Bij gebruikersinstellingen, linkerkolom onder aan bij diversen - bijlagen.

@ lovewoman; welkom!

Maura had gisterenavond ook moeilijk, ze kon niet goed in slaap komen en was zo verschrikkelijk moe. Ze is dan ook 4 dagen achter elkaar 'op sleep' geweest en een beetje uit haar gewone doen. Vandaag een rustige dag voor haar :).

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoi Lovewomen. Gezelllig dat je mee komt kletsen. Leuk weer een kindje erbij bijna net zo oud als Tijs. Gaat alles goed met Roan?

Collo; schattige kleren! Ik denk dat ik zo ook maar eens even ga kijken, er staan leuke dingen op die site! Fijn dat de koorts weg was vanmorgen!

Heb echt genoten van de foto's van de meeting op jullie Hyves. WIl ook wel een keertje mee maar kan inderdaad alleen op woensdag, vrijdag of in het weekend. Zo knap dat ze haast allemaal al zitten, ons ventje is echt traaaaaagggg.....

Vannacht ook bij ons een beetje rommelig. Moest om 1 uur opeens keihard huilen. Weet echt niet waarvan (dromen?). Pfff, dan ben ik hem aan het troosten met hartkloppingen in mijn keel. Echt erg, je wordt dan echt uit je remslaap getrokken! Gelukkig is hij daarna wel rustig gaan slapen. Vanochtend echt genoten; hij was zo vrolijk, heerlijk! Vandaag weer werken, lekker morgen vrij. Nog 2 weekjes en dan VAKANTIE!!!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    volgende meeting op vrijdag is een top idee!! Zeker met al die foto's denk ik dan toch jammer dat ik niet kon. Uiteindelijk natuurlijk sollicitatie dus goede reden maar toch...
    Gesprek ging weer goed. Ik moet nu bedenken of't ja of nee word... Is alleen heel anders dan ik deed... En anders anders dan wat ik had gehoopt, snappie?
    2de kolfbeurt ging overigens weer minder... Maar goed, had gister ook slecht geslapen enzo... Hopelijk loopt't los en lukt't idd om 9maanden vol te houden...
    Wat'n goed nieuws van suekes!! Heeft ze al foto's gespamd?

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen!

Lovewomen
    welkom!

Hier
    ook veel te drukke dagen geweest voor Milan. Merkte dat ie daardoor gisteren erg stil was voor zijn doen. Had wel met m te doen, want hij lacht juist altijd naar alles en iedereen. Vandaag lekker thuis blijven met m!! Ik zit nu met m in ons bed (voeden), ik ben doodop..

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    morge! (ik laat het goede even weg;)) mn man is er vanmorgen uit gegaan dus heb wel lekker lang kunnen slapen maar ben nog steeds zooo moe:)

lovewoman
    welkom! alles goed met Roan? klets gezellig mee!

oeh ben nu alles alweer vergeten... *denk denk*
    Oja

Joyce
    hopelijk kun je een keuze maken.. Is het een leuke baan? Of twijfel je daarom?

Collo
    och, arme Amy, koorts.. fijn dat het nu weg is.. Maar hou het wel in de gaten he.. koorts komt meestal eind van de dag weer opzetten..

Riti
    Maura is wel een schatje hoor:) Hopelijk is ze snel weer haar zelf;)

blegh moet nog boodschappen doen:( Meneer heeft er gister een zooi van gemaakt in huis dus word opruimen vandaag:( Tot vanmiddag..

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    haha, ik ken het. Dat je naast het bedje staat voor je goed en wel wakker bent. Uit reflex schiet je je bed uit naar dat kamertje...

Meeting op vrijdag: Ik neem wel vrij van mijn werk!

Koorts
    Is heel rap terug aan het komen. Net al 38,2 en denk dat het inmiddels weer hoger is. Zal voordat we naar het CB gaan nog wel even tempen en evt een zetpiletje in zetten. Kan wel weer nieuwe gaan halen want wil echt niet zonder komen te zitten. Ben zo bang voor een koortsstuip...brrr....

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoop dat je voor jezelf een beslissing kan maken Joyce...wat is het precies voor baan?

Bedankt he Collo....ben weer 75 euro armer (maar er komen wel een paar stoere kleren aan!! En een petje; die zocht ik nog!)

Roeltje succes met de boodschappen.

Lekker even allemaal een rustig dagje; dat hakt er bij die kleintjes ook wel in hoor, zo'n meeting!

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    Amy verder wel zoals anders? Of uit dr doen?

Roeltje
    blegh dus jij ook zo brak? Ik voel me echt verrot moe:(

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    He dat is niet zo mooi Collo....hopelijk gaat het snel beter...dikke knuf voor je meisje.

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

collo rustig aan met de kleine meid! koortstuip gebeurd niet gauw hoor zou alleen boven de 39 een zetpil geven of voor de nacht en anders t lijffie het zelf laten opknappen...maar dat is mijn mening...

rest goedemorgen!

Slapen jullie kleintjes tegenwoordig ook veel minder, kleine man doet maar 1 hooguit 2 slaapjes overdag...

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ja hier al wel langer maar 2 slaapjes maar die worden nu steeds korter. Meestal 1 van 45 minuten en 1 van tussen de 1 1/2 en 2 1/2 uur. Totaal nog zo'n 3 uurtjes per dag dus. Dan is hij wel echt moe rond 19.00 uur hoor.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier nog minder slaapuurtjes hoor;). Al een tijdje 2 of 3x 30min maar!! Sommige dagen zit er wel n slaapje v 1uur of soms langer bij.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Hahaha...bedank Chiquita maar. Die heeft mij er de vorige keer op gewezen en daardoor ben ik echt een beetje Z8 addict geworden.

Lotte
    Ze is wel wat rustiger en jengelt af en toe iets maar het valt nog wel mee. Ze ligt nu in de wipper voor de TV. Wordt een rustig dagje voor ons denk ik.

Geef haar pas weer PC als de koorts boven de 39 uit komt.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ z8; heb me kunnen bedwingen :). Ze groeit overal zo snel uit :(, het geld is ook een beetje op al neem ik de uitverkoop altijd als excuus om alvast vooruit te shoppen :D.

@ Collo; Toch oplopende koorts weer, en dat met deze warmte. Arme Amy.

@ Joyce; pff wat een keuzes en beslissingen, moeilijk hoor. Hoop dat je er snel uit bent, dan kan dat van 'je lijstje'. Jammer dat het kolven niet goed ging. Sterkte er mee.

@ Lotte; Maura wordt ook stil als ze van alles aan het verwerken is. Heb wel met haar te doen, het is een beetje veel nu. Aan de andere kant hebben we er ook wel eens een heel erg rustige week tussen zitten dat ik dan denk mooi, maakt ze ook eens wat mee.
    Vandaag lekker slapen en met mama spelen :).

@ slaapjes; 2x 1,5 uur lukt vaak wel, soms nog ergens 30 min er bij. De dag begint hier wel altijd rond 0630 en gaat door tot een uur of 2000.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ moe; ben ook helemaal verkreukeld, beetje stijf van het op de grond zitten ook. Maar ben wel blij te lezen dat jullie er ook last van hebben, dan is het niet mijn leeftijd :D:D.

19. mroos

mroos Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Wat een leuke foto's heb ik op hyves gezien! Ik heb er zelf maar een paar gemaakt maar zal ze er ook nog op zetten!

Boaz was zo moe gister, heeft van ongeveer 6 tot vanochtend 8 uur geslapen. Wel werd hij om 4 uur ook helemaal overstuur wakker. Dan helpt het altijd om hem even bij ons in bed te nemen, op mijn buik te leggen, rustig te laten worden en dan na 10 minuutjes weer terugleggen. Stiekem geniet ik wel van dat soort momentjes, ook al ben ik nog zo moe;)

Oh, en Boaz slaapt trouwens meestal tot 8 uur 'sochtends. Dan weer van half 10 tot 11 uur, dan van 1 tot half 4, en dan weer om half 8, soms zelfs nog een uurtje erbij, een slaapkop dus;) wel alleen maar thuis, andere plekken gaat wat lastiger.

Fijne dag allemaal!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    slaapjes
    hier ook maar één slaapje 's ochtends en één eind van de middag.. verschilt een beetje hoe lang.. meestal 30 tot 60 minuten.. ook afhankelijk van de dagen ervoor.. Nu ligt hij alweer te slapen, normaal pas rond 11 uur tot zijn broodje om 12 uur..

hij ligt wel lekker in de box.. hij voelt wat warm aan zei mn man net, maar om hem nu wakker te maken om te tempen is ook weer zoiets;) wel heel potje fruit gegeten, dus dat gaat goed..

Riti
    nee hoor, is niet je leeftijd, anders ben ik ineens een stukje ouder geworden. Lenn is ook heel stil als hij dingen verwerkt haha..

Lotte
    jups, ook heel brak :( nog steeds trouwens..

Mroos
    oh heerlijk lang geslapen dus.. heerlijk hoor.. hier lag hij er rond half 8 goed en wel in (slapend) en om 6.15 uur had hij honger.. daarna weet ik niet, toen ik wakker werd was mn man al met Lenn beneden haha..

Hij is nu naar mijn ouders :) Twee dagen geleden een nieuwe motor voor de boot gekocht en die zet hij er nu op.. vorige had kuren:x.. Midden op het water valt de motor uit, tot 100x aan toe..
    straks nog even doekje door de kamer en klaar weer.. lekker genieten van het weer vanmiddag..

Deel Deze Pagina