@z8: heerlijk leuk merk!! @Verwerken: Dani heeft nergens last van gelukkig... ik merk da bij die 2 van mij nooit als ze veel moeten verwerken. Ze zijn het zelfde als normaal Gelukkig @Moe: jaa helemaal brak! Nog pijn aan mn zitbotten van t op de grond zitten (heb ik al meer dan een jaar niet gedaan! vanwege mn heupen en liezen) Lekker mooi bijgekleurd en neej niet bijgekomen van de cake en muffins maar zelfs afgevallen hihihi Sta nu op 68,4 haha en vorige week 69,0 kg jeeej!!! Terwijl ik zaterdag altijd weeg @Slaapje: Dani slaapt 's ochtends na zn flesje nog ff door tot een uurtje of 8 (vandaag tot half 10) Dan slaapt hij tussen 12 en 3 (3 uurtjes dus!!) en dan 's avonds om half 8 naar bed. Heeeeel soms rond 6 uur nog een half uurtje
goedemorgen! leuke spam! jsmmer dt ik er niet bijh was volgende keer beter collo: sorry maar vind z8 zelf leuk heb je aangestoken hahahha heel even ego: ik denk dat we hier een probleem hebben.. qyano zit onder de bultjes en uitslag plus dat ie de hele tijd niest.. ben bang dat ie allergisch is voor de hondjes.. ik moet morgen naar de ha en dan hoor ik t wel.. mocht t zo zijn dan zit er waarschijnlijk niks anders op dat ze naar een vriendin gaan ... t is voor beide zielig.. qyano mdat ie zich gewoon niet lekker voelt en overal jeuk heeft door de bultjes en niest en voor de hondjes nu o t moment ook niet want ze zitten buiten / schuur deur staat open voor ze ( dara is t lekker koel) maar dus ook niet in huis.. nu ze sinds gisteren niet in huis zijn en ik het met gloor heb schoon gemaakt wordt t niezen bij qyano wel minder.. dus ben bang dat t allergie is en u kan het geen kwaad is lekker weer maar we kunne dit niet zo blijven doen zeker niet als het herfst winter is dan is het veel te koud dus we horen het morgen wel
och jee, klinkt idd als een allergie mm, nee idd geen oplossing voor langere tijd.. succes morgen! Lenn slaapt nog steeds, denk dat hij wat verhoging heeft.. hij voelt warmer aan dan vanmorgen.. nou ja, zullen zien.. hij zal zn slaap wel nodig zijn denk ik..
Morguh meiden!! Wow wat heb ik heerlijk geslapen vannacht, wel wat warm maar heb voornamelijk half onder de dekens gelegen. Beau was vanmorgen alleen wat eerder dan normaal wakker, om 6.15 begon hij te huilen en was niet stil te krijgen....kende ik totaal niet van hem. Heb hem uit bed gehaald en bij me genomen, duurde ff maar hij werd wel stil. Voor alle zekerheid ff zijn temp. gemeten: 36.9 dus niks aan de hand. Ik heb het ong. een uur kunnen rekken maar hij wilde niet weer gaan slapen en bleek dus HONGER te hebben....ik had de fles nog in mijn handen om te schudden en Beau pakte gretig de fles uit mijn handen!! Daarna maar weer terug in bed gelegd en heeft heerlijk geslapen tot 10u! @Collo; Succes zo bij het CB! Hopelijk blijft de koorts weg...koortsstuipen vind ik ook maar een eng idee Hoe is het verder met je? @z8; Ohw ik wil ook kijken maar kan mezelf nog net bedwingen.....(denk ik)
@meeting: Balen dat er ik niet bij was! Errug jammer, leek me leuk jullie eens in het echie te zien! Wel gave foto's btw voorbij zien komen (ook op hyves). Super leuk al die ukken bij elkaar! Ben uiteraard weer eens lost met op wie ik wilde reageren... Dus even uit het blote bolletje... @zacht: Weet niet meer wie de tip had, maar heb net ook de halve collectie opgekocht . Leuk! @chiquita: Balen van de hondjes en de kleine man. Hopelijk geen allergie!! @update: Hier gaan de nachten sinds het bezoekje van de stralingenman (don't ask..) dus opeens super! Merk alleen wel dat ik zelf helemaal doodop ben. Werk er namelijk ook 4 dagen bij en das best pittig als je amper slaapt... Net besloten volgende week lekker de hele week vrij te nemen. Beetje relaxen en afspreken met vriendinnen. De kleine laat ik denk ik lekker op de creche. Even tijd om zelf een beetje op adem te komen... Super vooruitzicht. @slapen: Hier overdag nog 2 a 3 slaapjes. Duur wisselt enorm: van 45 minuten tot 3 uur. Sinds bezoekje stralingenman slaapt ze trouwens overdag ook veel langer. Net dus alweer 2 uur.... 's Nachts slaapt ze meestal van 20u tot 8u (wel nog ergens een flesje tussendoor).
worden alle kindjes ziek?? nee toch.. hopelijk knappen ze allemaal op!!! panos: wat is een stralingenman nu ben ik toch wel benieuwd! wij gaan strakjes even zwemmen in het binnen zwembad is vast niemand met dit weer
@chiquita: Geen idee . Man doet iets met wateraders en negatieve straling (?). Ook doet ie van alles met aura's. Ben helemaal niet thuis in die dingen en ben erg sceptisch, maar we kunnen hier echt niet anders zeggen dan dat het geholpen heeft ... Ook bizar is dat ik al 10jaar pijn in mn rug heb (geen fysio krijgt het weg). Stralingenman 'reinigt' me van ' negatieve energie en meteen is mijn rugpijn weg. Bizar toch? Had van tevoren niet gezegd dat ik last had en echt precies op dat moment voel ik dat de pijn weg is...
neej hoor Dani is niet ziek Sterker nog, meneer heeft sinds 3 weken voor het eerst weer een flesje op nou ja bijna op whahaha Zn fruit helemaal op.. Kijken hoe de boterham dalijk gaat @Chiquita: klinkt inderdaad ook als een allergie ergens op @Collo: Succes bij het CB!!
Lekker zwemmen! Dat moet ik echt eens gaan doen met de kleine man. Hier is het alleen op een tijdstip dat hij eigenlijk altijd wel slaapt... Grappig, als er weer een meeting komt zijn alle kindjes gekleed in Z8! Lekker toch Panos dat het slapen nu beter gaat. 4 dagen werken, da's pittig ja! Even een weekje aan jezelf denken is helemaal niet slecht hoor! Gewoon doen.
Panos Goed idee om die kleine lekker op het KDV te laten volgende week. Tank maar eens even bij. Wel fijn dat ze al beter slaapt. Dees Verder met mij alles OK. Op de een of andere manier gaat bij mij sinds ik weer zwanger ben alles in een versnellinkje lager. Heb misschien toch geleerd van de vorige keer. Tis ook veel te warm. jij nog zo misselijk? Nog even meid.... Chiquita Oh wat jammer als het een allergie blijkt.... Hier Net naar CB geweest: 70 centimeter en 8740 gram...WOW! Ze heeft in ieder geval wat reserve zullen we maar zeggen. Wist natuurlijk geen enkele vraag meer... Hoef nog maar 2 flessen te geven op een dag en dan bij haar brood een beker melk (KV). Zal het op KDV dagen eerst eens afbouwen naar 3 flessen... Verder had ze net 39.9 graden koorts, dus toch maar snel weer een zetpil gezet. volgens CB moest je daar gewoon zelf een inschatting van maken. Als je merkt dat ze zich niet lekker voelen bij een temp boven de 38,5 graden, gewoon een pil zetten. Arm ding. Ze is nu echt helemaal van de wap af. Kan alleen nog maar een beetje jammeren als ze wakker is. gelukkig ligt ze nu weer te slapen.
Collo Jeetje, 2 flessen nog maar! Gaat snel dan he ach, nog steeds ziek, beterschap met de kleine meid! Z8 haha hier alleen Zeeman
@ chiquita; ach nee, arme Quano, arme jullie. Hoop heel erg dat het geen allergische reactie op de hondjes is voor jullie. @ Panos; wat heerlijk voor jullie, 's nachts ook echt kunnen slapen! Wat goed een weekje 'voor jezelf' de accu is natuurlijk behoorlijk leeg en komt misschien nog wel meer los doordat je nu ook wat kan slapen. Goed voor jezelf zorgen, en geniet er van volgende week! Niet afvragen hoe het werkt die dingen, als het werkt lekker van genieten . @ Collo; ach arme Amy. Het is ook heel verschillend wat koorts kan doen. Ik heb zelf een vrij lage temp, als ik boven de 37 kom voel ik me al niet heel lekker en enorm warm, boven de 37.5 wordt ik al snel erg beroerd (en raar in mn hoofd, maar dat terzijde ). Je bent zelf inderdaad de enige die kan inschatten hoe het gaat met haar en wat ze nodig heeft. Beterschap voor Amy! Wat goed dat je een versnellinkje terugzet trouwens!
@loveworm welkom. @lotte toen ik thuis kwam had kitty nog niets want had haar lekker geaait was eten aan het koken en toen in kitty in me broek en toen zag ik het pas.maar als de afzuiger aan staat hoor ik niets. maar het is echt haar onderlip want is nu aan het genezen.zit een korstje op @hie ben net wakker joh pfff.ben een beetje ziekjes door het verbranden.maja dat krijgje als je zonne allergie heb. @dretjuh had jij nog last van die bultjes? gapen,drinken,eten,bijten.gaat allemaal nog prima
@ Gimena; oei, verbranden en zonneallergie: sterkte! @ Mroos; n.a.v jou deryan matje heb ik de slaapzak hier thuis nog eens nader bekeken. Wat blijkt, het is zo'n zelfde matrasje maar dan met een rits aan de rand zodat het een slaapzak is. Maar die bovenkant kan er helemaal afgeritst. Ik leg Maura dus steeds voor niets op die gladde bodem .
gimena: oh wat zielig. nou gelukkig dat t beter gaat.. roeltje: hier heeft de zeeman niet zovel jongens dingen... net de hondjes even gewassen.. 1 van de 2 was zooooo vies.. nu weer lekker fris.. ja en asl hij wel allergisch is voor honden ja dan is het niet adners beter dat we er nu achterkomen dan over een paar maand toch... nou wachten tot mn ventje wakker is en met de 3 kids gan zwemmen.,.. widh me luck
@chiquita hoe gaat het nu met qyano heeft hij veel last van de allegie? klink hoe je het uitlegt wel idd op een reactie op de hondjes. veel zwem plezier ik ga hier maar eens wat poetsen.
@Gimena/Zon: whaha hier gisteravond flinke natte handdoeken op mn armen gelegd (ook zonneallergie) Nu alleen nog lekker bruin eigenlijk, heb ik eigenlijk nooit Ziekjes gelukkig niet, wel hoofdpijn nog van gisteren.
@ Roeltje; leuke foto, lekker dobberen @ hier; we zijn lekker aan het bijdraaien hier, allebei . We doen het lekker rustig aan en rommelen wat, maar vooral alles lekker op ons gemakje. Ze is verschrikkelijk knuffelig en erg goedlachs, gezellig! Nu slaapt ze al weer bijna 2 uur, die tankt even helemaal bij.