De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hey daar hebben we roeltje....waar zat je meid?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha gistermiddag ineens telefoon dat ik mn man kon ophalen.. daarna snel thuis eten maken vast voor Lenn en binnen 1.5 uur zaten we in de auto naar mijn ouders.. eten met de fam.. zouden eerst niet gaan omdat het bij mijn oom en tante was buiten... maar vanwege het weer uiteindelijk bij mijn ouders.. en Lenn was een stuk vrolijker dan verwacht, dus toch heen gegaan.. om 20.00 uur waren we thuis en heerlijk avondje tv gedaan :)

vannacht om 5 uur werd ie wakker voor een speen, weer lief gaan slapen en om 7 uur wakker voor de fles..
    manlief is er uit gegaan en kreeg ontbijtje op bed rond 9 uur :)

ga zo even douchen en aankleden :)

maar uh, werd ik zo gemist :D:D:D

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    We kregen een vaag bericht van een of ander meiske (Noddie) dat jij geblokt zou zijn...Dus...
    Ik heb haar berichtje ff opgezocht, maar is al verwijdert... helaas...

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Morgen!

Nou hier al een stukje beter. Gisteren werd hij zelf nog wakker en heb hem nog de fles aangeboden, dronk 40cc en toen wilde hij al niet meer. Onrustige nacht gehad, telkens wilde hij zijn tut, terwijl dat normaal eigenlijk niet is. Vanmorgen voelde hij al een stuk beter en was lekker vrolijk. Temp was 37,6 dus ben al blij. Ligt weer in bed, net na 45 min een poepluier dus hoop dat hij nog ff verder slaapt.

He Roel, was een beetje vaag ja. Gelukkig ben je er nog gewoon en heb je lekker van je gezin genoten!

Chicken!!!! Waaar ben je?

Suus; vervelend. Gelukkig drinkt ze in ieder geval bij jou. Bij ons had de dokter gezegd als hij maar blijft plassen. Ook minimaal geweest, maar logisch als ze maar minder vocht hebben opgenomen toch? Is ze verder weer een beetje aan het opknappen of denk je van niet. Dan zou ik alsnog gewoon ff de HAP bellen of morgen langs de HA gaan... Lastig he als je hummeltje ziek is...

Wat een bink is Beau Elmo! Je ziet inderdaad zijn zus niet meer op de foto!

Fijn dat je lekker hebt kunnen doorslapen Dretjuh!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oh.. vaag haha.. nee ben d'r nog.. sinds gistermorgen ook niet meer internet gezet dus zal wel wat gemist hebben haha..

ondertussen even snel gedouched.. Lenn slaapt in de box, manlief is de trap aan het stofzuigen dus ja.. lekker relax :D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; ja vannacht maar een laagje meer voor de kleine meid :).
    Gaan jullie het grote nieuws aan je schoonouders brengen vandaag?

@ Happy; 37,6, gaat helemaal de goede kant op! En al weer een stuk vrolijker, bíjna beter dus hoop ik.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    iemand hier toevallig ervaring met het Bibabad?

Lijkt me een handig alternatief als je geen bad hebt (en ze wat groter worden).

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    heb ze zien staan in de babywinkel laatst.. Vind ze eigenlijk helemaal niet zo stevig staan.. Wij hebben nu een opblaasbaar badje gekocht van Kubikids.. Nu nog niet zo heel handig kwamen we achter.. hij zit niet goed in de badring en die plakt dus niet vast aan de bodem.. als hij echt helemaal stevig zit gaat hij er in.. zit een pomp bij en binnen 2 minuten is hij helemaal opgeblazen.. na het badderen laten drogen en leeglopen (doen wij overigens niet, hij staat gewoon opgeblazen in de badkamer:D)
    Products - KubiKids

ga even mijn haar doen en Lenn zijn broodje geven.. dus als ik er niet ben vanmiddag.........;) Oja, hoe is het weer bij jullie? Hier wordt geadviseerd vanmiddag niet de weg op te gaan.. maar zie via buienradar niet zulke rare dingen eigenlijk.. alleen tot 14.00 uur boel regen, maar meer niet :(

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Lijkt me wel een leuk ding maar omdat het op de grond staat krijg je natuurlijk wel last van je rug als je er de hele tijd bij moet staan/hangen. Maar dat heb je bij een gewoon bad misschien ook wel. Voorlopig kan ze toch nog wel in het kleine badje (zitten)?

Roeltje
    We dachten weer aan zo'n ban drama als de vorige keer en heel toevallig was je idd niet meer online geweest. Blij dat je weer terug bent en dat je zo'n lekkere nacht/ochtend hebt gehad.

Dees
    Wij rijden straks idd naar Deurne. Man is nu nog even voetballen (lekker weer voor:$) en daarna gaan we.

Dretjuh
    Ben al blij dat ik vanochtend 1 wasje had gedaan :D. Misschien als bonus zo nog even met de swiffer...

Happy/Suus
    Beterschap...

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Even een vlug berichtje. We hebben lekker nog een weekje vakantie. Nou belde vrijdag mij oppas op dat ze ermee gaat stoppen. Nou lekker dan. We zijn dus druk opzoek naar een nieuw adres. Maar helaas is dat niet zo makkelijk. :( Deze mevrouw had ik zorgvuldig uitgezocht al toen ik 20 weken zwanger was. Hopen dat ik nu nog iemand kan vinden. Anders word het toch gewoon het kdv.

Nou vanmiddag naar mijn ouders. Doei.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Yupz, we gaan vanmiddag voor poging 2. Zo rond 15u wandelen we ff die kant op.
    Bibabad geen ervaring, hebben een groot bad waar Beau nu telkens in gaat....hij zit dan in een badring en heeft dan de grootste lol.

@Roeltje; Gelukkig niks aan de hand dus.
    Het weer hier in wat onrustig, veel wind en zo nu en dan een klein buitje. De voorspelling is dat we weer noodweer krijgen....volgens mij alleen voor de bovenste helft van NL.

@Collo; Nou idd, hij liever dan ik :D
    Veel shop plezier!

@Sanka; Dat is wel ff zuur zeg dat je oppas er mee stopt, wat is de reden dat ze ermee stopt? Had ze ook meerdere kindjes waar ze oppast?
    Nu maar hopen dat je vlot wat anders kan vinden.
    Ik ben me nu ook aan het oriënteren op een KDV, wil straks beide kinders op 1 adres hebben en onze gastouder van nu heeft denk ik straks in april/mei het erg druk.

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; moet inderdaad maar eens gaan kijken hoe ze er bij staan als ze opgezet zijn (grotere babywinkels neem ik aan). Die kubus is ook grappig, hoe groot is de binnenruimte?

@ Collo; ze kan zeker voorlopig nog in haar babybadje. Die staat nu alleen ook op de grond (geen ruimte voor de poten in de douche/badkamer). Maar als een opvouwbaar alternatief de volgende stap wordt kan deze er mooi alvast uit :p (opruimwoede).

@ Sanka; wat balen zeg dat je oppas er mee stopt :(. Heel veel succes met zoeken!

@ Dees; staat ook nog op mijn lijstje, kdv Maarssen zoeken :D
    Succes strakjes met poging 2!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemiddag!

Gisteren gezellig feestje gehad, uiteindelijk maar gewoon in mn spijkerbroek gegaan:)

Vanmiddag naar mn ouders en daar eten, manlief heeft avonddienst.

Allemaal fijne dag!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Er is onlangs een nieuw KDV geopend: kinderdagverblijfdebibelebonsebergbv.kaboekeleboe.nl
    Heb hier alvast wat informatie opgevraagd en weet alwel dat de maandag, donderdag en vrijdag geen probleem hoeft te zijn straks in april/mei 2011 voor 2 kids.
    Denk bijna alwel zeker dat het deze gaat worden...
    Is ook makkelijk bereikbaar voor jullie trouwens, net bij de ingang van bisonspoor...tegenover het politiebureau en de Dirk :)

@PSje; Het is/was ook wel weer voor een spijkerbroek.
    Doet me er trouwens aan herinneren dat ik nog een nieuwe spijkerbroek (positie) moet hebben aangezien het toch wel wat te koud wordt voor 3/4 broeken.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    brrr tis maar koud!! Heb gewoon een dun vest over mn kleding aan!

@KDV: layla gaat vanaf 7 sept. naar de peuterspeelzaal :) Die 2 ochtenden gaat Dani naar de kinderopvang bij de sportschool, waar ik ga sporten :)
    Op Maandag is het zoals altijd zwemochtend

Als ik een opdracht heb is oma oppas :)
    En 's avonds hebben we een oppas voor als we eens weggaan

@Roeltje: ahh ik werd al bang dat er iets aan de hand was ;)
    Als jij eventjes offline bent breekt de paniek uit zie je maar whaha

@badje: het kleine badje kan eigenlijk niet meer voor dani, hij is veelste druk in bad.
    Hij gaat of met één van ons onder de douche, of in het grote bad. Hij heeft een groen badzitje van de babydump of gaat er met 1 van ons in.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kom nog maar ff spammen ;)

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha hij heeft blijkbaar lekkere teentjes :D

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Caruli; Hij is dol op zijn voetjes, hij zit er heel veel mee in zijn mond :D
    Ook klapt hij regelmatig met zijn voetjes, haha.
    Hier zit hij trouwens in de nieuwe autostoel, hij vind het helemaal geweldig om nu vooruit te kijken.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dees
    haha leuke spam :D Net Lenn, die zit ook constant met zijn voetjes in zijn mond :)

Riti
    nou, precies weet ik niet, maar Lenn past er zo'n 4x in:) zal straks de doos even zoeken, kijken wat er op staat..

Net kreeftjes met bacon gegeten:) Bacon om de kreeftjes wikkelen en dan bakken in de pan.. mmm, jammie:D

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    #220 elmo28, 29 aug 2010
    Laatst bewerkt: 29 aug 2010
    En,En? Chicken al getest?

O nee nog niet langsgeweest zie ik.

Sanka, balen dat je oppas ermee stopt zeg!!!
    Als ik vrij ben mag je Luuk best brengen hoor!
    En als je voor een kdv gaat zou ik Spoenk doen en niet Twinkel....

Bibabad.... geen idee, lijkt handig als je geen bad hebt.
    Beau gaat hier gewoon los in bad op een antislipmatje samen met de meiden ( nu kan het nog)

Happy, fijn dat Boaz weer opknapt.

Dees, ja op tijd een stap terug doen hoor! en wat een schattige spam!

Hier vanmorgen bezoek gehad en straks komen mijn zwager met zijn vriend langs om hier ook te eten dus zal er niet veel meer zijn ( misschien even meelezen met mijn telefoon)

Suus, hoe gaat het nu? heeft ze al meer plasluiers?

afvallen, sinds maandag 3,5 kilo kwijt! Jippie:D

verder.... vergeten sorry

Deel Deze Pagina