vervolgstoel: we hebben de pearl met familyfix besteld maar voorlopig nog in de maxicosi.. en vooral op de fiets nog maxicosi zitten en zo kan ze prima, maar ach, we hebben dat ding toch nog he slaapkleding: waarin slapen jullie kids? lianne sinds een tijdje in romper + slaapzak (gewoon katoen van hema of prenatal).. als het warm is alleen romper overdag en voor 's nachts de slaapzak erover heen. zodra we haar neerleggen gaat ze zitten of staan dus een laken werkt volgens mij niet.. en pyama vroeg ik me af is denk ik dan wel weer heel warm in een slaapzak toch? en als je pyama alleen doet, doe je dan ook sokken aan? of pyama en laken? maar hoe blijven ze liggen dan? @ riti: ja, zo omschrijf ik het ff.. haha.. dan doe ik heeel snel klap eens in je handjes en dan met een beetje snel lopen op de plaats erbij.. nou echt, kwam niet meer bij! overigens wat etreft afvallen: ik doe mijn best om niet af te vallen... maar het gaat helemaal vanzelf.. eet meer dan mijn vriend en toch... maar goed.. straks geen bv meer en dan komt het er ws vanzelf weer aan.. @ psje: romper met korte mouw + vest? als je vest uit doet heeft ze korte mouw en anders niet? roeltje/noddie/blokkering: huh???? ik zie niks staan? of mis ik wat hier beetje ongi gevoel in buik.. zou ik dan na 1,5 jaar ongi worden??????/// wipstoel: gebruiken ze alleen op kdv.. wij thuis eigenlijk nooit meer tot hoeveel kilo kan die onfour? en waarom wielekes? Gisteren wilde lianne niet in de box, bed of aankleedkussen maar bij mama mamama hamamamama.. maar ik wilde wat doen.. dus gewoon in kinderstoel erbij gezet en gaat prima, maar ja.. ze kan natuurlijk ook goed zitten, maar wil haar niet continue in de stoel.. badderen: we gan samen met lianne in het grote bad of doen het kleine badje in het grote badje en dan lan ze makkelijker zelf zitten
Joyce, Beau slaapt overdag gewoon in zijn kleren S'nachts in een pyama met sokken aan. Ik leg er altijd nog een dekentje overheen maar daar kruipt hij toch onderuit Ik heb wel zijn slaapkamerraam open staan , dag en nacht.
Mitchell houd niet van een deken, kruipt er steeds onderuit. Dus nu slaapt hij met romper en slaapzak. Vind het wel jammer, had zulke mooie lakentjes van Draakje bij de Prenatal gehaald enzo.
@ Caruli; dat had ik nou ook, zulk leuk beddengoed en het werkt niet, helaas @ ikeakinderkeukentje; zag hem vorige week, zó leuk! @ Joyce; klapeensinjehandjes hier ook een succes, zal jouw versie ook eens aan het repertoire toevoegen . Slapen doet Maura in de dunne hema slaapzak met een romper met lange mouwen er onder. Maar het was afgelopen nacht dus iets te koud, even puzzelen voor vannacht.
@forum, mijn hemeltje, ik was eergister morgen en nog op en nu ineens 23 paginas verder! haha maar heb allen bij gelezen koste me wel 20 minuten zoveel word er hier gekletst. haha @gimena, gaat heel goed, veel theorie wat je allemaal weten moet, maar ja dat hoor er ook bij over nagelziektes en waar de nagel uit bestaat enzo..haha maar ja leuk om te weten woensdag komen bapsie en roeltje voor een setje nagels hihi gezellige kleine meting. en jammer van de negatieve test.. @roeltje alleen courgette en tomaat of ook aardappels of rijst erbij?? of alleen courgette zonder iets, en warmhoud bordjs bij hema, 5 eurie @collo, wat goed!! weer een meisje, gezellig zon huis vol met meiden voor je man haha wat kunnen ze dat al vroeg zien, ik kreeg pas die echo rond de 21 weken, toen konden ze het pas goed zien, 20 weken echo is het toch normaal zon echo waar ze kijken of alles goed is? had je die nu al of komt die nog??? @suus hoop dat Maura snel beter is, hier ook een super snotterig kindje... @cole mooie foto mooi buikje! , wat voor tekst leuke staat er op je shirt? @so you think you can dance, vanavond, vorige 2 seizoenen ook verslafend naar zitten kijken, zo mooi en zo lachwekkend zommige mensen ik zit weer voor de uis @roeltje, wanneer komt er weer een seizoen van gooise vrouwen? (weet als enige dat jij het ook kijkt??) de laatste was afgelopen week al ze gaan verhuizen he :O haha toffe serie @happy, beterschap zeg,.. nix is minder dan een ziek kindje... en ik heb voor jaydan ook al een grote auto stoel omdat hij niet meer liggen wil, maar gister naar zwembad geweest met vrienden in de auto. dus nog ff klein stukje in de maxicosi, past nog wel (hoof steekt nog niet uit) maar vind het niet meer leuk, maar dan is het nog wel handig, @dees lekker geshopt gisteren?? @milli lekker genieten van je vakantie en CP word vast super gezellig @elmo, leuke fotos jaydan loopt ook wle aan de hand, als ik hem achter de loopstoel of auto zet glijd die vooruit en valt jaydan maar als ik die looptstoel(auto vast houd loopt hij ermee dan gaat het wat zwaarder, en hij loopt er echt al zelf mee? @dees leuke spam lekkere voetjes dus @hier gister lekker prei met aardappels gegeten en kip erdoor (super succes hier) hier gaat veel nog met de staafmixer, aangezien meneer nog geen tanden heeft en alles in een keer door slikt :S tranen staan soms in zijn ogen bij te grote stukken die hij door slikt... zo pff dik alf uur gelezen... haha @weer wat een ballen weer, vanacht door de hevige regen wakker geworden (ik jaydan niet) was verschrikkelij zoveel viel er...nu ook hele dag regen en binnen zitten dus
Zooo, ben ik ook weer even snel!! Alles goed hier? Nog even antwoorden op gisteren....we hebben deze maand nog wel voor zingen de kerk uit gedaan, maar wel rond eisprong, dus klein kansje dat het raak is. Op naar de 1e ronde dus! Milan zegt nu echt heel duidelijk mama..hij roept me echt, zo heerlijk om te horen! Oh ja en tandje 3 komt door!!!
hahaha heb me voorgenomen om niet meer zo hysterisch te testen als bij Milan...werd toen helemaal gek van mezelf. Ik wacht zeker tot woensdag!!!
Hoi ben ik weer! Weer ff ego om mee te beginnen: Maud is nog niet beter... Ze heeft nog steeds koorts en is erg jengelig. Ze heeft 3/4 potje fruit gegeten met wat extra water er doorheen en nu 2x de borst gehad... Daarnaast heeft ze een paar stukjes brood gegeten... Alleen na haar ochtendluier vanmorgen nog niet opnieuw geplast...Heb de hap ook nog niet gebeld, twijfel of ik dat wel of niet moet doen... Einde ego! @Happy: fijn dat Tijs wat beter lijkt te worden! En over dat plassen: maakt het niet uit hoe weinig ze plassen? Als ze maar iets plassen dus? @elmo: lief dat je ernaar vraagt, zie hierboven @badderen: hier ook fan van bibabad, heb hem nog niet, maar ga hem wel aanschaffen denk ik! @opvolgstoel: hier ook de Tobi gekocht! Wat een fijne stoel, Maud vind het ook helemaal top! @Dees: succes met het vertellen bij de schoonouders!! @familie-eters: veel plezier en smakelijk voor straks! @chicken: toch wel spannend dat je nu 1 dag overtijd bent! Nog niet getest? Of ook geen testneiging? @all: sorry, de rest ben ik weer ff kwijt... spijt mij!
chicken: spannend hoor, ik had allang getest hihi, en wat leuk zeg dat hij nu al mama zegt. suus: ik zou voor de zekerheid even bellen, heb het 2 maanden geleden met Mitch ook gehad en dan willen ze toch even kijken of ze niet uitgedroogd is enzo. beterschap met je meissie.
De Pearl vind ik ook tof, maar die kan alleen op de family fix base geloof ik. Niet met een riem. Dan moeten we er al twee aanschaffen en zijn toch ook nog behoorlijk prijzig!
woooow.. dikke stortbui hier ineens!! manlief is net eten halen ineens hartstikke donker.. heb de lampen en kaarsen alweer aan.. dan is het verdorie net 17.00!!
heeft toch ook wel wat die kaarsen vind je niet? ik heb 10 maanden van het jaar savonds karsjes branden mag ook elk jaar plafond sausen haha hier ook regen hele dag niet droog geweest, een wonder dat de putjes het nog houden. oh word een baby wakker hier, we gaan ff hapje eten. eetse meiden!
Ik heb gisteren ook even geïnformeerd over een autostoeltje bij een babyzaak. Ik heb ook geen familyfix gekocht toen, maar een isofix en ze raden ook aan dat niet te doen. Kost weer veel geld en ze gaan toch snel over in een autostoel. De pearl vind ik ook heel klein als ik eerlijk ben. Wij gaan meteen over op een autostoel van maxicosi..de tobi is inderdaad heel gaaf!! @Suus..bij twijfel gewoon bellen!