ben uiteindelijk bij de hap geweest.. niks bijzonder kunnen vinden... het is óf de 6e ziekte, of er komt nog iets aan als een oorontsteking of zoiets, maar daarvan is nu geen sprake, dus gewoon pcm en lekker slapen vanacht en dan hopelijk morgen dus WEL wat beter...Ik duim voor mezelf en maud hihi! Bedankt lieve meiden! Zat er echt ff mee in de rats...
nou nu ben je gulkkig weer wat gerust gesteld hopen dat ze goed slaapt op de paracetamol @staan jaydan ging van zit stand naar voren box van pakken en op de knien, toen jengelen want hij durfde niet te saan, 1 wijsvinger van mama en hij stond, toen hele verhalen, koppie boven de box uit, maar durfde niet te zitten want viel vorige keer toen hij probeerde achterover dikke bult op zijn hoofd. nu weer vingertje van mama en hij gign zitten, heeft vast snel door dat het niet meer eng is hihi ikke trots. dat wilde ik nog ff delen, nu een baby in bad en bed doen fijne avond xxx
Joyce Hier ligt ze snachts gewoon in Pyama in een slaapzak hoor. Geen sokjes aan. In de zomer een zomerslaapzak, in de winter een dikke. Als het erg warm is kan ik altijd nog besluiten om bv het pyamabroekje uit te laten of de hele pyama. Maar nachten zoals nu slaapt ze in haar pyama in de slaapzak. Joyce Ben er niet helemaal achter gekomen hoeveel kilo. Ze zeiden tot 1 jaar, maar hij is volgens mij best stevig. Vandaag overigens toch mar gekozen voor een fauteuiltje. Een hele leuke blauwe van Barbapapa. Is weer eens wat anders dan de Woezel en Pip fauteuiltjes. Mamahilda 20 weken echo krijg ik nog. Dit was een pretecho. Maar daar kunnen ze natuurlijk ook al erg veel op zien... Op dat T-shirt krijg ik echt heel veel reacties. Er staat "Let me out" op met een simpel getekend babytje erop.
@ Suus; goed dat je geweest bent! Enge dingen zijn dus uitgesloten. Hier was Maura erg beroerd van de zesde ziekte, bah, na een dag of 4-5 geloof ik was het over (en kwamen er vlekken maar daar had ze geen last van). @ mamahilda; knap zeg van Jaydan, niet meer bang dus om te gaan zitten kan me voorstellen dat je trots bent! @ Maura; heeft geen (althans heel weinig) last meer van dr tandjes . Is meteen te merken aan haar eetlust, vreetzakje is het. Vanavond aubergine, tomaat, courgette, gehakt en volkorenpasta een flink (baby) bord vol en het ging schoon op! (beetje veel verschillende dingen, maar waren diepvriesrestjes die bij elkaar belandt zijn vandaag)
dat is een leuk shirt die heeft mijn buurvrouw ook die moet nog 8 weken, hihi die verteld niet wat het word. oke mooi zon prect echo heb ik niet gehad, alleen met 20 weken kreeg ik de echo en dvd en fotos er van en toe pas vertelden ze me wat het werd.
mannetje hier heeft nog geen slaap, racet nog oeven in de loopstoel en praat nog even, nou dan maar even op blijven,
Mamahilda Is ook gewoon bij een particulier echobureau hoor. Ik wil met 29 weken nog een 3D echo laten maken. Hebben we de vorige keer ook gedaan. Was mooi om te zien hoe erg ze daarop lijken als ze net geboren zijn. schattige spam
collo: ja dat is super he dat had ik met 26 weken want echo bureau zei dat is de beste periode daarna kun je niet veel meer er van zien dan zijn ze al te groot en zie je niet veel meer. echt super dat hij in de baarmoeder op zijn vingers zoog en toen hij eruit kwam was het eerste wat hij deed toen hij 2 minuten ou was ring en middelvinger in de mond, doet hij nu soms nog.
hallo ben ik weer! Ja hoor, het is de 6e ziekte! Ik leg ze net in bed en zie dat haar romp onder de kleine rode puntjes staat! Dus gelukkig is het ergste dan nu voorbij (zou je zeggen...) Hopelijk morgen een goede dag! Me = happy! Fijn dat ik weet wat het is... @Riti: ja dus, heel beroerd! pffff... @collo: heb ik een leuk shirt gemist? Of was het misschien op hyves? Heb je soms al foto's van de echo? Ik mag 8 september eindelijk kijken naar ons frutseltje! Heb er zo'n zin in! @mamahilda: wat een mooi mannetje is Jaydan! Ben maar lekker trots hoor! Hoe is het met zijn gesnotter?
Suus Wat fijn dat je nu weet wat het is. Maar moet zeggen dat Amy toen ze die vlekjes had nog wel een paar dagen niet haarzelf is geweest hoor. Maar het ergste is voorbij gelukkig. Mamahilda herkende een T-shirt van de zijkant van mijn buikfoto een paar pagina's terug. Krijg leuke reacties op dat shirt. Heb wel foto's. Zal ze morgen inscannen en wereldkundig maken. Maar omdat ze nogal veel dubbel lag en niet van positie wilde veranderen heb ik geen mooie profielfoto. Mamahilda Ik heb het vorige keer zelfs bij 30 weken gedaan omdat ze dan al een beetje mooi vol gezichtje hebben en niet meer zo mager zijn. Maar moet deze keer wat eerder vanwege placenta aan de voorkant.
ow altijd leuk die foto's! Maar alleen doen als het niet teveel moeite is hoor! Hmm, dus nog een paar dagen erop voorbereid zijn dat ze hangerig is? Het kan nooit érger worden dan gisteren en vandaag... Ik ben positief! Nu mijn opname van so you think you can dance kijken! Doei!!!
@Suus: he 6e ziekte... wat naar Ohh maar 8 sept wordt wel een leuke dag spannend @Hier: Alles prima Dani was bij de verjaardag opeens best vervelend, wilde nix.. niet drinken.. niet eten. Bleek hij gepoept te hebben maar zonder luchtje arm ventje Ow ja.. ik heb via hyves iedereen mijn nummer gegeven, moest dit sowieso nog bij vrienden en familie doen dus heb vele van jullie erbij gedaan mocht er wat zijn met meetingen of mini-dates sorry sorry sorry als ik iemand ben vergeten. Trek maar aan de bel als je t berichtje niet hebt ontvangen
nou had deel 4 gelezen, verkeerde knopje, al het getypte weg :S maar goed pearl: is toch bijna zelfde als priori? en is als je kijkt naar de veiligheid juist veiligste in familifix en wisselen van auto is toch niet handig volgens mij (rijden nl vanaf het werk naar kdv en verder altijd met auto vriend dus.. en op dit moment 1 auto).. maar we zien wel hoe die bevalt..
@collo oke dat is wel mooi met 30 weken hier zeggen ze dat dat niet kan. @de rest wat is het rustig vanavond, ik ga lekker slapen, lekker slapen straks meiden doeiiiiiii xxxx
@autostoel; Hebben hier ook de family-fix maar die zullen we straks juist meer gebruiken voor de maxi-cosi. En de vervolgstoel van Beau blijft toch in de auto staan/zitten dus vonden we het nut van de family-fix wat overbodig...die stoel gaan we niet constant in en uit de auto laden.....de MC daarentegen straks wel weer. @hier; Meiden ik ben op!! Net gewerkt en het viel me zwaar tegen, heb pijn in mijn buik en zo nu en dan wat krampen. Mijn dienst zit er nu op dus ik kruip lekker het bed in. Tot morgen
@dees: slaap lekker en doe op tijd een stapje terug he! Denk aan jullie 2-tjes! Ik heb vanavond stiekem iets gedaan, namelijk de angelsounds gebruikt... Ik dacht, wie weet! De vorige keer bij Maud hoorde ik het hartje voor het eerst met 9w3d, en jullie geloven het of niet: ik heb het gevonden!!!!! Ik ben ZO ENORM BLIJ! Ik vind deze zwangerschap namelijk reuzespannend vanwege het feit dat ik eigenlijk geen kwaaltjes heb... Maar gelukkig is ons ukje tot nu toe lekker aan het groeien! Laten we nu maar ff duimen dat hij/zij dat ook keurig blijft doen! *zegt een nu al trotse moeder over haar nieuwe spruit* @famliyfix: ik ben een leek! Ik heb wel isofix, maar vriend niet in auto, dus dat was voor ons geen optie... Verder heb ik eigenlijk geen nieuws meer... Ga lekker slapen! Trusten!