De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Ik lees dat het met onze zwangere dames allemaal goed gaat. :D Mooi hoor die buikjes.

Hier is het echt rotweer. Fijn hoor als je vakantie hebt. :( Als het goed is word de rest van de week beter. We hebben Zaterdag een fietsstoeltje gekocht en ik wilde toch heel erg graag gaan fietsen.

Almeer dames die fietsen? En hoe vind jullie kleine het?

@autostoel
    Hebben we vorige week ook gekocht. Een maxi cosi priori. Hij bevalt prima. :)

Nou vandaag eens wat kdv's af bellen. Wat een gedoe zeg als je oppas stopt.
    Oh ja we waren Zaterdag naar een andere Gastouder geweest. Nou daar gaat Luuk echt niet heen. Ze had daar een "vriendin" rond lopen die ook mee hielp. En zij heeft Gilles de la Tourette en riep dus de hele tijd keihard k*t. Nou lekker als dat strakjes het 1e woordje van Luuk is. Eigenlijk kan ik er wel een beetje om lachen. En dan ook og zeggen "oh de kinderen hebben er echt geen last van hoor". hahahaha

@elmo
    Nog super bedankt voor je aanbod.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

@Suus...wat gaaaaaaaaafffffffff!!!!!!!!! En hoe is het met Maud? Zielig hoor dat ze zo ziekjes is.

Bleghhhhhh heb zo geeeeeeeeen zin om te werken. Ben altijd vanaf vrijdag lekker met Milan en die maandag valt me dan altijd zo tegen..niks aan!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Even Milanspam....in het winkelwagentje!

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Sanka...ik fiets nog niet...heb geen fiets. Sta op het punt een mamafiets te kopen, ze zijn nu lekker in de aanbieding. Heb er wel heel veel zin in! Moet het wel beter weer worden zeg...wat een z**kweer he!

5. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @chicken
    Wat een leuke spam zeg. Luuk zit ook al in het winkelwagentje. Wat worden ze dan al groot he?
    Wil je nog die ene fiets gaan kopen waar je toen een foto van hebt laten zien?
    En inderdaad wat een bagger weer. bah. Misschien krijg ik mijn man zo ver om vandaag lekker te gaan zwemmen. :) Zal hij wel zeggen "kan buiten ook" hahahaha

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou he, het gaat veel te hard!

Ja, die wil ik nog steeds, maar ik denk dat ik nu die van vorig jaar koop....die zijn nu zo ongeveer voor de helft van de prijs. Ben bijna jarig, dus hij staat op het lijstje...hihi

Zwemmen is leuk he!

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    De helf van de prijs dat scheelt nogal wat. Ik doe het met mijn "gewone" fiets. Is wat lastiger op en af stappen maar moet te doen zijn. Ik fiets niet zo vaak dat ik een mamafiets wil.

En zwemmen is inderdaad leuk. Luuk vind dat echt heerlijk. Lekker spetteren.

Zag trouwens dat je bijna kunt testen. Spannend hoor. :D

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja toch wel best spannend..hihi..ik verwacht niet teveel hoor deze maand, maar wie weet!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suus: Gaaf joh dat je nu al het hartje hebt gehoord, zo zie je maar als je het maar een keer probeerd he ;)
    Nu weet je in ieder geval dat er iets in je buikkie zit.
    Op naar 8 september :D

Chicken: Leuke foto meid, en hou je het nog vol om niet te testen?
    Je bent al 2 dagen overtijd, spannend hoor.

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

@Sanka: Ik heb al een paar keer met Maud gefietst en ze vind het helemaal geweldig! Ze zit ook echt als een directrice in dat stoeltje, armjes wijd en ze houdt zo mooi dat stuur van mij vast, heel schattig! Hopelijk krijgen we een mooie maand september, dan zitten wij ook veel op de fiets!

Succes met het zoeken van een KDV!

@Chicken: joehoe, top he! Ik had het absoluut niet verwacht, maar hij/zij was er gewoon!

Maud lijkt aan de beterende hand, ze heeft echt zeker de 6e ziekte, zit nu helemaal onder de rode uitslag, dus gelukkig maar! De koorts is ook minder denk ik.. Ik meet niet meer, want ze begint al te schreeuwen als ik haar luier wil verschonen… Ze heeft het liefst niets daarin zeg maar… Dus ik kwel ze maar niet!

Wat een superschattige foto van Milan! En wat heeft ie gave schoentjes aan!!! Maud zit ook constant in het wagentje met dat kettinkje te klooien, zo leuk!

Oh, ik ben zo nieuwsgierig naar je test!!!!!!!!!!!!!

Ow, ik wil ook wel zwemmen! Maar helaas, vandaag niet… Wij zouden eigenlijk gisteren in CP Kempervennen zijn gaan zwemmen, maar Maud was echt nog niet beter, dus hebben we afgebeld… Jammer!

@Caruli: goedemorgen!!! Bij jullie zal het wel hetzelfde weer zijn als hier…gewoon pokkeweer...;)

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    :DGoedemorgen,

Suus, gaaf dat je het hartje al hebt gehoord!!! en maud 6e ziekte, ach.... Beterschap.

Chicken, lieve spam! spannend zeg nog overtijd ( was het maar vast woensdag) hihi

Fietsen, Ja ik fiets al met Beau en hij vind het super.
    Best een onderneming, Renée naast me op haar eigen fiets en Beau voorop bij mij en Nikki achterop.
    Breng ze regelmatig zo naar het dagverblijf.
    Jeetje een gastouder met Gilles de la Tourette dat lijkt me niet oke nee. haha.

Ik stuur je zo even een pb terug:D

MamaHilda, wat een schattige foto! Beau kwijlt ook als een gek, had gehoopt dat het over was nu zijn voortanden goed doorzijn maar de rest is alweer onderweg denk ik.;)

Dees, rustig aan, je hebt nu vakantie toch?

Collo, lekker aan het genieten van Amy en je zwangerschap?

Ik ga weer even aan het werk

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemorgen!!

Sanka
    idd rotweer :( hier ook.. Ik moet nog steeds een fietsstoeltje kopen;) fietswinkel zit in de straat hierachter, dus wil de fiets meenemen.. kan ie er gelijk op haha.. maarja, met dit rotweer ga ik niet fietsen haha..

Chicken
    wanneer ga je testen? heb iets gemist geloof ik..
    haha lieve foto.. Lenn kan ook al in de kar, maar vind m daar nog te klein voor :D het baby zijn gaat er nu zo snel vanaf dat ik daar nog even mee wacht :D

Suus
    aaah wat goed!! leuk geluid he, dat hartje :D:D:D

alleen de laatste pagina gelezen.. net mn man weggebracht.. wat een regen onderweg zeg :( je zit haast niks dan.. Lenn vannacht rond 4.30 weer helemaal overstuur.. mn man heeft uiteindelijk maar een flesje gemaakt.. halverwege in slaap gevallen en pas weer rond 7 uur wakker.. kwam goed uit, want 5 tellen daarna ging de wekker.. nu even snel douchen en dan boodschappen doen met m'n moeder.. Ik voor de hele week boodschappen doen en mn ma met de kinderwagen er achter aan :D

Tot vanmiddag!

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suus: hier is het idd pokkeweer, hier komt net een stortbui uit de lucht.
    Ineens weer donker in huis, en het is ook al flink afgekoeld in huis.. nog even en de verwarming springt weer aan ;)

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Roeltje: fijn is dat boodschappen doen met hulp! Ben je weer voor de hele week klaar! Succes!

@Caruli: wij gingen gisteren rond 17.00 ff wandelen in het losloopgebied van de roestelberg, met de honden, nou we waren precies op tijd bij de auto! Toen brak de hel los! Niet normaal! Hier brand de lamp boven de tafel ook weer hoor... saai...

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hihi...nog niet testen hier dames..gewoon rustig afwachten.

16. gimena

gimena Niet meer actief

heeey allemaal :D
    alles goed met iedreen?
    en met de kindjes?

@chicken zie dat je 2 dagen overtijd ben.al getest?

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gimena: hoe is het met jou en je meissie?
    Hier is het goed, Mitchell ligt alweer in bed, die was niet in zijn hum, steeds jengelen enzo.
    Hopelijk slaapt hij wat en is het straks wat beter.

Hier zijn we flink verkouden, steeds niezen en loopneuzen.
    Zat al weken te vervelen dus hopelijk zet het nu even goed door en ben ik er weer vanaf.
    En die vreselijke buikpijn van de ongi... Maar goed dat gaat ook wel weer over, moet er toch een keer uit he ;)

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Morguh dames....pff over pokkeweer gesproken!!
    Wat ging het er af vannacht, het was onstuimig!!
    Ik heb vanaf 3.40 geen oog dicht gedaan, ben nu doodop.
    Beau werd rond 9.15 pas wakker en heeft overal goed doorheen geslapen schijnbaar.

@Suus; Wauw wat gaaf dat je het hartje al hebt kunnen vinden, ik heb nu juist geen angelsound gebruikt, was veel te bang dat ik mezelf bang zat te maken als ik het hartje niet kon vinden.
    JUllie gaan ook regelmatig zwemmen in CP, doen wij ook, erg leuk en een gezellig dagje uit zo!

@Chicken; haha wat een lieve Milan spam, zat gelijk naar dat handje te kijken....zooo herkenbaar!! Beau zit ook niks anders dan met dat ketting te spelen als hij in het wagentje zit :D

@Sanka; Succes met de zoektocht naar een nieuwe oppas :)

@Roeltje; Vanavond weer met een bak ijs op de bank :p
    Succes met boodschappen doen, tot vanmiddag!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vraagje voor de zwangeren onder ons:

Wij zijn nu ook gestopt met de pil, de kans dat wij zwanger raken is heel klein 0.01%,
    Maar goed wonderen bestaan anders was Mitchell er niet geweest.
    Maar toch, nu word ik toch wel nerveus voor het zelfde geld is het dadelijk gelijk raak
    Dan is Mitchell net 1.5jr als de volgende komt, dat lijkt me zo druk met 2 kleintjes.
    Zijn jullie daar niet bang voor?
    Ik ben zo bang dat ik het dan niet aan kan, en hoe ik het dan allemaal moet gaan doen met 2 kleintjes.
    Aan de ene kant zou ik graag weer een beebje erbij willen, maar aan de andere kant twijfel ik heel erg.
    En wie weet lukt het nooit meer, maar goed dat weten we dus niet zeker.

20. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @caruli: met die twijfel heb ik eigenlijk nooit echt gezeten, totdat ik een positief testje had... Ik dacht ook, ach, dat duurt wel een paar maanden, maar toen het ronde 1 raak was, schrok ik ook even!
    maud is straks 16,5 maanden en dus nog wel vrij klein, maar ik ben nu aan het idee gewend en vind het superleuk! Wij wilden ze natuurlijk ook wel kort op elkaar, want anders waren we niet 'begonnen'.
    Ik denk dat we er vanzelf ingroeien hoor! De eerste maanden is je baby nog heel klein en slaapt nog heel veel en dan kun je nog redelijk veel tijd aan je andere uk besteden (en hopelijk slapen ze 's middags allebei!). Ik denk dat het tegen de tijd dat de 2e uk ook rond het half jaar komt, dat het dan wel druk gaat worden! Dan hebben ze allebei veel aandacht nodig! Maar dat is ook wel weer gezellig! Ik denk alleen wel dat je 's avonds blij bent als het spulleke op bed ligt :D.
    Voor de dagen dat mijn mannetje is werken en ik thuis ben met de kids, ga ik denk ik wel een tandembuggy kopen... zodat ik eruit kan wanneer ik wil..

Hoe doen jullie dat, dees en Collo? En Dretjuh, wat kun jij ons vertellen? Jij zit er middenin!

Deel Deze Pagina