Kleintjes op elkaar.... Tussen Renée en Nikki zit 14 maanden. De eerste maanden vallen inderdaad wel mee, het wordt druk als ze actiever worden. Het wordt beredruk en je wordt een periode geleefd door je kinderen maar het is ook echt dik genieten om te zien hoe ze met elkaar gaan spelen en elkaar na gaan doen. S'avonds ben je uitgeblust maar echt het is het dubbel en dwars waard
Goedemorgen! brrr ik vind het maar koud en nar dit weer! @ Suus; Fijn om te weten wat het is, het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat ze zich beter gaat voelen. Ooooh en je hebt het hartje van jullie nieuwe frummel gehoord. Het mooiste geluid wat er is . @ Dees; pittig hoor zo'n late dienst, lekker geslapen? Ow lees nu van niet, balen zeg, logisch dat je kapot bent, ergens een gaatje vandaag om te gaan liggen ? @ Sanka; jammer van het weer in je vakantie . Wat een bizar verhaal van die opvang, meer iets voor een film zou ik zeggen . @ fietsen; nog even niet, wil graag dat ze zelf kan gaan zitten. Komt ook omdat we het zitje op een erg oud barreltje monteren en er dus door de fiets niets opgevangen wordt qua hobbels. ( zit me ook net te bedenken dat het hier ook erg hobbelig is, geen asfalt). lijkt me zó leuk, fietsen met de uk! @ Chicken; leuk dat jullie voor een tweede gaan: spannend! @ Hier; gedoe met de gaskachel, slaat uit (waakvlam) vanwege blazende schoorsteen. Veger regelen dus. Op zich geen probleem hoor, maar liever niet. Over 6 weken zijn we hier weg.
O riti wat een ellende met de gaskachel, het is nu juist weer om even lekker de kachel aan te steken..... Hier slaat de verwarming ook af en toe alweer aan.
Gaaf Suus dat je het hartje van jullie ukkie al hebt kunnen horen. Ook fijn dat je nu weet wat Maud heeft; nu snel beter worden meissie. Had je bij Maud wel last van kwaaltjes?? Dan krijg je een nu vast een kereltje! Zou wel leuk zijn he. Milan in dat boodschappenwagentje is SCHATTIG! Wat een lekker ventje. Hier weer een verschrikkelijke nacht gehad. Telkens eruit voor zijn tut, zo raar. Gisteren voor zijn grote slaap wilde hij maar 100cc drinken en ging toen wel goed slapen. Om 5 uur was het dus HONGER! Nou 100cc gegeven en toen nog goed geslapen tot 9 uur. WIj moesten zelf allebei werken dus ik zit met fijn geknepen oogjes hier...Vanavond allemaal vroeg in bed! Zou hij gewoon ontregelt zijn doordat hij ziek geweest is?
Happy aah wat een rotnacht vermoeiend he.. hopelijk kunnen jullie vannacht lekker doorslapen Hier Pff, volgens mij is Lenn echt een broodeter aan het worden Hij heeft net 2 broodjes gehad.. één met boter en één met kaas.. hij vond het heerlijk.. allebei opgegeten, inclusies korst.. en nog jammeren als het op is Maarja, 3 boterhammen is iets teveel van het goeie haha.. Heb de boodschappen weer in huis.. komende twee weken geen grote boodschappen meer.. heerlijk.. Oja.. er was een sprookjesboek te koop bij de Aldi.. meteen meegenomen.. van Het lelijke eendje tot het meisje met de zwavelstokjes haha.. de drie biggetjes enzo staan er ook in.. voor 4.50.. kon het niet laten liggen.. heerlijk voorlezen vanavond haha.. Nu al zin in
Jongens wat denken jullie toeval? of... Gistermorgen wilde Beau overstappen van de ene naar de andere stoel, dat ging niet goed en hij knalt zo achterover met zijn koppie tegen de rand van de tafel. Keihard huilen natuurlijk, maar na een minuutje ofzo was hij weer stil en tijgerde weer de kamer rond. na zijn slaapje vond ik hem hangeriger dan normaal, huilen om opgetilt te worden als hij me zag en gewoon niet zolang zelf kunnen spelen. Vandaag is hij weer hangerig, hij voelde net ook wat warm aan dus zal hem als hij wakker wordt even tempen. Is het toeval dat hij net ziek wordt of een sprongetje heeft of zal het te maken hebben met zijn val? Hij heeft wel een rode plek met streep op zijn kruintje ( is nu al bijna niet meer te zien)
Elmo Poeh, ja het zou met de val te maken kunnen hebben, maar het weer is er ook wel voor om ziek te worden natuurlijk.. zou hem eerst even tempen straks en kijken hoe dat is.. Is hij verder wel alert? Als hij suffig wordt, sowieso aan de bel trekken i.v.m. evt. hersenschudding.. anders vanmiddag je ha even bellen voor advies..
@caruli heey meis gaat goed hoor kleine meid doet het goed.lekker een klein eigenwijsje slaap jullie kleine man nu wel?? las ik het goed dat jullie ook voor een kleine erbij gaan? spanned hoor . verders ook alles goed met jou? fijne weekeind gehad? xxx
@suus: gaaaf dat je het hartje al kon vinden!! @fietsen: doen wij ook al met emma en ze vind het helemaal geweldig!! Hele verhalen houd ze op de fiets en heerlijk om zich heen kijken, echt zo schattig @elmo: is hij ook versuft of niet? En hij eet wel goed, niet misselijk?? Als hij echt letsel door de val zou hebben zou hij denk ik suf zijn en overgeven. Verhoging en hangerig zijn na een val kan ik zo snel geen verklaring voor bedenken. Dus ws toeval dat ie nu niet zo lekker is. Kan ook dat ie al wat onder de leden had en daarom minder stevig op zn beentjes stond en dus gevallen is. Als je het echt niet vertrouwd ff contact met de ha opnemen, ws kunnen ze je telefonisch al geruststellen
Nee hij is verder wel alert en tijgert ook nog gewoon,kan nog gewoon dingn tussen vinger en duim oppakken etc dus denk dat hij gewoon ziek wordt, maar vond het zo toevallig... Zo even tempen, hij licht nog heerlijk te snurken ( snurkt echt)
Suus: beterschap met maud! Roeltje: bij jullie was het dus ook om half 5 alweer feest, hier net zo :S Daarna heeft ze half geslapen tot kwart voor 7.... Elmo: inderdaad even opletten of hij wel alert is. Ik zou zeggen dat het misschien te maken heeft met een sprongetje of inderdaad met ziek worden, maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn he! Fietsen: na de vakantie ga ik denk ik maar eens met Lieke op de fiets een stukje proberen Zo de auto is ingepakt. Alleen de laatste dingetjes die we nu nog nodig hebben moeten straks nog in de auto. Dan tussen 19:00 en 20:00 uur gaan we richting Italië!!! Tot na de vakantie meiden!
Haai Pff, had gisteren weer een heel verhaal getypt en weg was het weer...site liep weer vast. Had ff geen zin meer. Maar ik ga weer opnieuw beginnen. Zit nou toch een beetje met een "dilemma". Door het cb ging ik me toch wel druk maken of Milan niet te weinig voeding binnen krijgt. Hij slaapt soms wel minder lang dan hij eerst deed en hij redt het minder lang tussen de voedingen. Dus het zou toch wel kunnen. Nou hebben we m eergisteren na de avondvoeding bv uit de vriezer gegeven om te kijken wat ie nog dronk. Hij dronk 140cc op! En gisteren 180cc net na de voeding! Hmm...nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Misschien krijgt hij dus toch niet voldoende meer. Overdag valt het nog te redden met brood e.d, maar 's avonds lijkt t niet genoeg te zijn dan. Of mn beredenering klopt niet...Maar ik ga t nog even vragen aan de lactatiekundige hier ander... Verder loopt Milan aan de rand van de box Roeltje Dat Picross als boekje kende ik eerder dan het spel, bestaat ook al best lang. Idd irritant verslavend ook hihi. Pyama Hij heeft er eentje, maar alleen in de vakantie gedragen. Toch maar gaan aanschaffen denk ik... Roeltje geblokt/noddie Ehh...mis ik wat? Welke topics? Manoe Als ik het zo lees dan kan het echt een innesteling zijn geweest en dan had je dus te vroeg getest! Dan zou je nu ongeveer kunnen testen! Oh, je hebt nog getest zie ik...Hihi, ik weet hoe het is om te moeten wachten, bij mij was t nog veel langer 55 dagen in totaal! Mroos Jeej Boaz tijgert! Elmo Nu al de box de deur uit? En wat doe je dan als je even bezig bent ergens? Of let altijd 1 van je kids dan op? Chicken En en en??? Inboedel Zijn er toevallig nog mensen die spullen kwijt moeten en dus te koop hebben staan? Wij zijn met spoed opzoek naar een woonkamerinrichting en kookplaat... Badderen Tja, hier gaat ie alleen nog maar mee onder de douche de laatste tijd. Badje werkt niet meer, is de badkamer gelijk een zwembad. Chicken Altijd een erg regelmatige cyclus na de zwangerschap gehad tot nu toe? Opvolgstoel Wij houden het lekker veilig nog even bij de eerste stoel. Hij zit heel stevig, maar is wel echt nog te licht voor een opvolgstoel. Je kan de kleine MC ook een beetje rechtop zetten, dan zitten ze alsnog half. Wij gaan ook voor eentje van Maxicosi, welke geen idee. Pfff...moet me er in verdiepen...blegh Spam Leuk hoor dames! Dees Heb je toegevoegd bij de Farm en City, maar vraag me af of jij het wel bent Moet je me wel ff accepteren Mijn id is Lotenron Sanka Whaha, die kinderen hebben er idd vast geen last van maar ze nemen die woorden wel over! Heb een familielid dichtbij die ook Touret heeft, toevallig zegt zij ook veel k*t Suus/caruli Hihi, niet alle baby's slapen erg veel de eerste maanden. Milan sliep 's nachts heel veel, maar overdag was hij al vrij snel lang wakker hoor Fietsen Zou wel willen, maar heb geen fietsstoeltje en de buurt is erg gevaarlijk om te fietsen. Zijn voor een groot deel geen fietspaden. Lexy Fijne vakantie alvast! Genietse Tweede uk Zit er best veel over te denken, maar zit een beetje met dezelfde "zorgen" als Caruli. Het zit heel erg in mn hoofd, maar wil er gewoon goed over nadenken. Maar denk dat ik mezelf vooral gek maak. Wat als ik t niet trek, wat als ik dan net werk en ik red het niet, wat als....enz hihi. Ach ja...
Jeuh Lotte, wat goed van Milan!!! Ja ik heb de box bij allemaal vroeg de deur uit gedaan, heb een vrij kinderproof kamer inmiddels En als ik bijvoorbeeld boven de was ga doen ofzo dan neem ik hem mee en laat hem boven tijgeren, andere kindjes zijn nog niet oud genoeg om op hem te letten, die mollen hem eerder uit liefde Lexy prettige vakantie!!!!
Lotte oh, dan vraag ik me af onder welke steen ik geleefd heb Wist niet eens dat die boekjes bestonden haha.. jaaa wat goed van Milan!! Gewoon lopen haha!! super hoor.. filmpje??? mm, met de bv kan ik je helaas niet helpen geloof ik, maar goed dat je een lk inschakeld (in wilt schakelen).. Elmo als hij verder alert is zou ik het nog even aan kijken.. je kan altijd de ha(p) nog bellen mocht het nodig zijn of je vertrouwd het niet. Lexy Fijne vakantie! Geniet er van zo, ik ga aardappels schillen..
@dees geen krampen meer gehad vandaag? @suus wat goed dat je kleintje nu al hebt kunnen horen met 7 weken!! @chicken, wat een leuke spammmmmmmm @zwangere meiden, mijn vriendin har zoontje woont 25 november 1 jaar en is 25 oktober uitgerekend van haar meisje, ze is nu bijna op het eind alweer dus haar zoontje is 11 maanden als haar dochtertje geboren word. dus lekker druk maar ze ze heeft nu dus wel zwanger zijntraks achter de rug. haha hoeft ze voorlopig niet weer zegt ze. @roeltje wat eetje vandaag? @eten jaydan krijgt hollanse pot aardappelen met boontjes, vind hollandse pot het alles lekkerst
Lexy: fijne vakantie! mamahilda: jee dat is ook snel achter elkaar zeg, zal wel druk worden. Maar idd het zwanger zijn is ze dan wel even klaar mee Eten: hier krijgt Mitchell zo potje bruine bonen, is hij helemaal weg van. Ben benieuwd of hij dit eet want normaal krijgt hij 6mnd potjes en die zijn nog vloeibaar en nu ga ik 8mnd proberen. Aangezien hij helemaal nog niks van stukjes wil weten..
mamahilda vandaag eten we witlof.. wil het toch nog een keer proberen of hij het nu wel lekker vind.. morgen snijboontjes.. haha heb zin in woensdag nieuwe nageltjes eten staat op en volgens mij is Lenn druk bezig met het produceren van een vieze luier das dan wel weer jammer..
@roeltje al zin om naar drachten te komen heb vandaag leuke steentjes binnen gekregen voor op de nagels staat heel leuk hihi
mamahilda ik hou me aanbevolen hoor als ze maar niet te lang worden, anders word het lastig met Lenn jaaa heb er zin in is alweer tijd geleden dat ik voor het laatst mijn nagels heb gedaan haha.. kun je wel zien ook haha manlief afgelopen weekend.. "Ga je helemaal naar Drachten voor een stel nagels?" Ik: Ja Hij: O. einde gesprek mafkees haha..