heb s,morgens bezig er mee geweest. bij me zelf en bij een goede vriendin van me vriend. dus ben we wel weer mee bezig
Suus Hoe is het met je meisje? Al wat beter? Lees het al. Is trouwens zo'n voorhoofd thermometertje niks voor Maud? Wat leuk dat je het hartje al gehoord hebt. Een beetje gerust gesteld nou? Ik ga trouwens ook een duo-wagen aanschaffen. Amy is pas 14 maanden als die kleine komt, dus die loopt ws nog niet dan. Sanka Whahahahaaaaa Hoe verzin je het? Een gastouder-assistent met Gilles de la Tourette.... heel sneu hoor, maar dan kun je toch echt niet met kindjes gaan werken... Elmo Ja, heerlijk aan het genieten van mijn meiden. Op wat meer misselijkheid na bijna geen klachten dus kan nu nog echt even genieten voordat het straks weer echt zwaar wordt. Kreeg vandaag ineens van allerlei collega's te horen dat mijn buik ineens zo gegroeid was...haha. Ja dat heb je wel eens.. Caruli Ga echt de vloerverwarming weer aanslingeren hoor, heb het koud anders... Rotzomer...veel te snel voorbij. Ik denk maar niet na over hoe druk het straks gaat zijn met 2 kindjes. Het gaat ongetwijfeld erg druk zijn, maar dat zie ik dan wel weer. Ik vond de overstap van geen kindjes naar 1 kindje ook behoorlijk groot, dus ik hoop dat ik nu in ieder geval al in het "kindjes" ritme zit. Ik zie het wel. Het zal allemaal wel lukken. Als we die eerste 3 maanden maar doorkomen... Lexy Fijne vakantie! mamahilda Goed zeg dat je ventje van de medicijnen af is./ Is toch een prettiger gevoel denk ik. Roeltje Wat goed dat hij al langs de rand loopt... Suus Wilde jij nou nog met mij meerijden naar de meeting?
Mamahilde: super zeg dat je ventje nu van de medicatie af is, wat voor medicatie had hij? Hier zit Mitchell ook aan de medicatie tegen het spuigen enzo best zielig, maar ik denk dat ik er meer last van heb dan hij Lotte; nee hij heeft het niet gegeten, hij vertikt echt om stukjes te eten. Van de kinderarts hoeft het ook niet perse, hij moet het nog gaan snappen zei ze. Als je hem zo een stukje brood of koekje geeft kauwt hij wel, hij vind bijten en kauwen geweldig. Maar niet zodra er ook vloeibaar bij zit
@Hilda: jeeej wat fijn dat jaydan van die vervelende medicijnen af is! @Roeltje: tandjes of wat verkeerds gegeten??? @Sanka: ahh toch fijn dat je gastouder toch doorgaat! Dat is weer een zorg minder! @Nagels: ik zet geen nagels maar wel manicure's en nail-art Heb ik veel gedaan in de 3 jaar toen ik zo'n 80uur p.w. voor mezelf als bruidsstyliste werkte. Nu tijdens dani's zwangerschap meegestopt tot ze wat ouder zijn @Hier: EINDELIJK weer naar babyzwemmen gegaan vanochtend, de vakantie duurde veelste lang. Ohhh Dani vond het zooow leuk! Die liep goed op de matten, spatterde vrolijk en wilde steeds water drinken Meneer ligt nu vrolijk op bed! heb trouwens 4 hema rompers gekocht met lange mouwen (van de actie) Ze zijn erg fijn alleen maten waren raar 50-56 / 74-80 / 86-92 Tja hij heeft nu 74-80 van romper maar ietsjes te krap nu heb eigenlijk 80 of 80-86 nodig maar die hadden ze dus niet. Tja dan maar de 86-92, in de lengte nog niet eens zo gek groot, alleen in de mouwen.. tja dan maar opstropen, beter dan t koud hebben.
Meiden...ik ga ook mee 24 september!! 17e wordt lastig, ben de 15e jarig en vier het de 18e, dus wordt dan erg druk met boodschappen enzo...
Om ongeveer 17:00/17:30 krijgt hij groente en dan om 20:00bv en meteen daarna gaven we die fles met bv. Dat ik denk dat hij misschien niet genoeg krijgt komt doordat zn groeicurve blijft afdalen vanaf zijn geboorte..Hij zit nu op de ondergrens en hij is geboren met een gewicht ietsje boven het gemiddelde. Hij is in 4 maanden tijd net iets meer dan 1kg aangekomen. Ben wel blij dat je reageert, want zit erg te twijfelen wat ik nou moet doen... Ben benieuwd of jullie nog spullen over houden. Ik hoor het wel, thnx!
@Lotte....vanaf dat ik weer ongesteld werd was ik meteen al weer erg regelmatig. Ik heb 1 maandje de Cerazette geslikt en daarna was m'n cyclus paar daagjes langer. Het zou dus deze keer goed kunnen dat het weer iets langer duurt. Het lijkt me gewoon heel sterk dat ik zwanger ben....maar je weet nooit. Ik wacht gewoon nog een paar daagjes af.
Roeltje Nou, heeeel lang is misschien overdreven hihi. Maar ik ken ze zeker al 2-3 jaar nu! Ken je ook de japanse puzzels? Dan staan er links en bovenaan allemaal getallen en het midden allemaal hokjes. Is ook erg leuk! Oh ja, wat was die site van dat ding voor de nintendo ds ook alweer? Ben alleen bang dat ik dan ook de verkeerde krijg, jij kreeg toch ook de verkeerde? Oh misschien reageert Lenn even op iets wat ie heeft gegeten! Hopelijk nu geen dunne poepbroeken meer! Sanka Milan krijgt bv, dus dan is het sowieso al anders dan bij kv. En hij heeft een vrij laag gewicht. Dus vandaar dat ik me er wel een beetje zorgen om maak. Ik ga zo mn vraag even voorleggen aan de lactatiekundige hier. We hebben wel op een aantal complete woonkamers geboden, nu nog wachten op reacties. Caruli Komt vast wel goed ja! Misschien eerst nog meer oefenen met dingen in zijn handje geven? Zoals wortels en broccoli? Chicken Jeeeej je gaat mee!!! Meeting Waar gingen we nu heen en hoe laat? Sowieso de 24e he?
Chicken Zou wel lachen zijn als je precies nu zwanger bent, terwijl jullie steeds al voor het zingen de kerk uit deden, net nadat je je banner hebt veranderd Spannunddd
@collo: maud is alweer iets beter, alleen nu is ze verandert in een verschrikkelijke baby! Ze heeft sterallures (of hoe je dat schrijft) gekregen... Bah! haha! Nee ze is heel erg verwend de afgelopen dagen en gaat nu om het minste of geringste zitten miepen en zeuren en krijsen! Niet normaal gewoon! Nu dus ff een paar dagen negeren....Lastig vind ik dat.. En wat betreft de meeting, ik opperde het samenrijden niet vanwege autogebrek, heb zelf wel vervoer, maar ik dacht, ik kom langs Oeteldonk, dan kan ik daar net zo goed ff iemand oppikken Onder het mom van: een beter milieu begint bij jezelf, whahahah! @chicken: jij bent er de 24e gewoon met Milan en ukkepuk Vriend zit de laptop uit mijn vingers te kijken na een lange dag werken, dus ik gun hem ff zijn verzetje! tot morgen of straks!!!
@Suus...oh jeee...kan ook een sprongetje zijn hoor. Of kan ook komen door de ziekte. Milan was ook nog een paar dagen van slag na die griep. Gaat vanzelf weer over. Jaaaaaaaaaaaa, ik heb heeeeeeeeeel veel zin om mee te gaan!!!
@lotte Kan me idd wel voorstellen dat je je dan een beetje zorgen gaat maken. Bij mij hield de bv ook in 1 keer op. Vond het erg jammer. Maar het was echt gewoon op. Toen ik ben gestopt geen stuwing gehad helemaal niks geen centje pijn. Dus dat zegt toch genoeg. @roeltje Lees nu over de nintendo ds. Jij had toch zo'n kaartje waar je spellen op kunt zetten? Waar bestel je zo'n ding? En is dat simpel spellen downloeden. Ik doe het nu al voor op de pc. Maar hoe dat moet met zo'n kaartje geen idee. @all Alvast een fijne avond. Duik weer achter de tv.
Suus Oh, dat is ook goed hoor! Even kijken of er geen mensen omhoog zitten met vervoer in onze regio want ik heb dus eventueel ook een auto. Anders rijden we saampjes, gezellig! Past dat wel ,met zijn 6-en in een auto?
Ik kom ook langs Den Bosch en in mijn auto kunnen 7 personen. maar heb waarschijnlijk Christel en Esmee al mee
dames, ik ga lekker naar bed.. ben bekaf.. Lenn 'nog maar' 1x wakker gehad.. wederom overstuur, maar minder als de afgelopen weken.. even op schoot gehad (echt geen puf meer om hem te laten jengelen/huilen) en was zo weer vertrokken.. niks weer gehoord.. trusten!!
Word lekker druk die meeting Pff hier is het eindelijk even rustig, Mitchell heeft 2 uur lopen krijsen... Had hem al een paracetamol gegeven enzo. Ik denk dat ik vanmiddag niet goed opgelet heb en hem toch iets gegeven heb met koemelk erin, of het is van de bruine bonen, maar normaal de bruine bonen van 6mnd reageerd hij niet op en nu had hij 8mnd potje gehad... geen idee. Hopelijk slaapt hij de nacht goed door.
Ach wat sneu voor Mitchell. Hoop dat hij lekker doorslaapt. Dretjuh Hihi, dus genoeg vervoer vanuit de regio Brabant zo te zien... Volgend jaar doen we leuk een meeting in de Efteling ofzo!