GImena ik zat eigenlijk ook aan evt. innesteling te denken.. Maar je bent natuurlijk net gestopt met de pil dus je lichaam moet het nu zelf uitvogelen.. voor de zekerheid zou ik een testje doen meid.. Collo JOEHOE!!! hierrrrrr....
Kan wel hoor meid, maar het kan ook idd van het stoppen met de pil zijn. Echt als je zekerheid wilt kun je beter een testje doen.
Mm, eigenlijk moet ik nu aardappels schillen, maar wachten op testjes is leuker heee ColloooooO!!!!!!!!!!! haha kzie je wel hoe was de echo?
Ha meiden, Moest eerst nog het andere topic lezen en toen hier nog....moeten jullie maar niet zoveel kletsen! En er moest natuurlijk weer even geshopt worden. Helaas shoppen met mate want het wordt een MEISJE Had mijn gevoel me toch weer niet in de steek gelaten. Verder was alles goed wat ze zo kan zien, maar het is natuurlijk geen medische echo. Maar de grootste dingen kon ze wel nakijken en dat was allemaal goed. Het was ook echt zonder twijfel een meid. We konden er echt niet omheen... Ga straks meteen weer alle kleine kleertjes door....leuk leuk leuk caruli Hoop dat jullie nog een wondertje gegund is hoor. Waarom mag je daarna niet meer als ik mag vragen? Suus Ach beterschap met Maud...zo zielig...
@collo, aah jammer, klopt mijn voorspelling niet Maarreh, gefeliciteerd!! haha, leuk hoor, 2 meisjes! Kom zelf uit een gezin van 3 meisjes, en dat was(en is) hartstikke gezellig!
Collo: Super leuk joh een meid ps, ik mag niet meer zwanger raken dan omdat het na 3 ks sterk afgeraden word, er zitten dan lichamelijk veel te veel risico's Dus nu hopen we het nog een allerlaatste keer mee te mogen maken.
@ collo; Ooh leuk! Twee van die mooie meisjes, zo zoet . Een vriendin van mij had de volgende redenatie :' ik koop nu makkelijker (meer/duurder etc) voor de oudste, wetende dat de tweede er ook nog wat mee kan' .
Collo, jeuj daar ben je! Volgens mij had ook ik het goed...weet niet meer zeker (50% kans hihi). Maar uh super gefeliciteerd meis!!! En inderdaad duurder en meer kopen voor Amy kan nu best
@collo: gefeliciteerd!!! Leuk 2 meiden, en ik had het goed voorspeld haha! @suus: beterschap voor je meiske!
Roeltje Courgette wordt idd een giga snotpapje, maakt niet uit of je het kort kookt Gimena Testen Collo Whaaaaaa nog een meisje!!! Leuk!! Was dat stiekem wat je hoopte? Hier mag je alles eerlijk zeggen. Wordt een meidenboel bij jullie. Bij jou had ik geen voorgevoel, dus ik vergeef het mezelf dat ik t fout had. Genieten! En nu kan je heerlijk alles hergebruiken hihi.
Psje denkt: -dees: jongen - suus: jongen - collo: meisje /goed! Caruli en Lotte denken: - Dees: Meisje - Suus: Meisje - Collo: Jongen/fout Pooh denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje/Goed! Gimena denkt: -Dees: meisje -Suus: jongen -Collo: meisje/Goed Collo denkt: -Dees: jongen -Suus: jongen -Collo: meisje Goed! Elmo denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo:jongen/Fout. Suus denkt: -Dees: meisje -Suus: meisje -Collo: meisje/Goed