De december 2009 mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Lemi, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    gimena
    trusten!!

Collo
    wat een leuk ding zeg! ben alleen bang dat Lenn daar echt niet in blijft zitten.. is nu al te beweeglijk, wil dus niet weten wat er gebeurd als hij echt wat groter word..

Mamahilda
    nog niet over nagedacht eigenlijk.. wil binnenkort even langs de drukker om te kijken voor uitnodigingen.. toch wel speciaal, 1e verjaardag;) mn man heeft al hele plannen voor 'm;) skelter met een motortje.. kleine mini/babymoter.. stoere zitauto's.. zucht.. mannen:D

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @roeltje: ow, dan kunnen jullie de kadoshop van vrienden van ons mooi sponsoren, die hebben hele leuke dingen!!! Zo'n leuke op afstand bestuurbare jeep waar Lenn zelf in kan zitten! lachen toch!
    www.kadoshop.nu

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaah wat gaaf!! laat het nog niet aan mn man zien haha..
    komt wel als ie wat groter is;)

ik duik ook zo mn bedje in..
    trusten alvast!!!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: groot meisje is Amy :) maatje 80, jeetje gaat snel he!

@ATWT: Mijn tante leest ook op die amerikaanse site, en wist altijd te vertellen wat er ging gebeuren, maar ik wil het niet weten !

@Gimena: succes bij het CB morgen, hier om 11.20

@1ste verjaardag: een fietsje/duwfiets, trainingspotje of treinsetje, serviesjes, keukentje schijnen erg leuk te zijn.

heej meiden... gebruiken jullie het wippertje nog vaak?
    Hier altijd wel na het eten om het te laten zakken, maar sinds vandaag wil hij eruit kruipen en het was hem bijna gelukt.
    Dus heb er niet zo lang plezier meer van schat ik

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dretjuh
    atwt wordt elk geval heeel spannend komende maanden :D
    mm, wipper heb ik niet dus zou het niet weten.. bij mijn ouders thuis komt ie er elk geval niet meer in..hij draait er idd uit..

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ wipper: gebruiken we al lang niet meer... afgelopen dagen ging ze ermee spelen dus zette ik haar erin maar dan kruipt ze eruit ;) (ze wil de schroefjes en bandjes eten)

@ kleding; 68.... en soms 74...
    soms denk ik.. we blijven te lang hangen.. maar ja

@ AAAAAAAAAAAAAAAAA: ze stond net!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik wilde der chamodent geven en ze was aan het spelen, kruipt naar me toe (lepel vind ze leuk dus werd helemaal wild) handjes op mijn knien en wilde toen met 2 handen de lepel pakken!
    dus zo half gehurkt!! bleef ze gewoon wel 30 xec staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Joehoe weer een mijlpaal!

Wipper
    Nee, hier al even niet meer. Ze raakte zowat de grond met wippen.

8. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: wat goed zeg!!!! knap hoor!

@kleding: hier 74 boven en onder!

@wipper: nee, eigenlijk al niet meer gebruikt sinds ze voortaan in de tripp trapp zit...

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    wat gaat Lianne snel zeg! Knap hoor :)

nu ga ik echt slapen :) Tot morgen!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Vannacht wel wakker geweest rond 2 uur maar na het geven van zijn speentje was het goed en is ie weer gaan slapen.. vanmorgen was het 6.15 uur.. wordt steeds later :) Hopen dat het zo blijft..

Hij ligt nu in bed te spelen en ik op bed tv te kijken.. nog iets te vroeg om op te staan.. zo even ontbijten, douchen en Lenn aankleden.. Dan heerlijk richting mamahilda voor nieuwe nageltjes :D

11. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier was het vannacht 5 uur. Bah. Maar een fles gegeven want meneer wilde echt niet gaan slapen. Gelukkig is hij toen nog even in slaap gevallen tot 7 uur. Nou van mij mag het ook wel wat later.

@roeltje
    Nou veel plezier bij mamahilda. En wel een foto spammen strakjes he?

@joyce
    Wat knap zeg.

@wipper
    Gebruik ik niet meer. Had een hele fijne van fisher price maar daar raakt hij nu de grond mee.

@kleding
    Hier maatje 74 soms 80.

@1e verjaardag
    Ik weet het nog niet allemaal. Het is op een Woensdag waarschijnlijk werkt iedereen dan overdag. Maar vond het eigenlijk wel leuk om samen met de opa's en oma's kaarsjes uit te blazen van de taart. Moet dus nog even kijken hoe ik dat ga doen.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hij stond in de box!!! was de lader van de camera aan het zoeken, kijk om en hop, stond ie in de box!! ben zo trots haha.. geen foto kunnen maken, batterij was dus leeg;) nu de camera niet vergeten mee te nemen haha

Sanka
    Brr, ook al zo vroeg :( nog gefietst gisteren?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.
    Hier weer een gebroken nacht.. geen idee waar Mitch last van heeft de laatste dagen.

Mroos: Gefeliciteerd meid :D

Casey en Mitch doen mee aan de baby vd maand verkiezing.
    Ik vond die foto zo schattig kon het niet laten om hem in te sturen.
    Wat vinden jullie ervan? ;)

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Wat leuk, jij ook alweer een mijlpaaltje. :D Gisteren te druk gehad met het bezoeken van de kdv. En Luuk heeft smiddags 2.5 uur geslapen. Dus geen tijd gehad. Aangezien het nog al een heel gedoe is. Maar goed vandaag weer een poging tot.
    Veel plezier zo!

@Caruli
    Leuke foto. Mijn stem heb je! :D

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    We kunnen elkaar de hand schudden caruli....jeetje weet echt niet wat er allemaal aan de hand is...Drinken gaat ook zooo slecht. Normaal 's morgens altijd een grote fles 210 (+7) n de fles weg, dan al een paar dagen met moeite soms maar 120cc...Hij drinkt een paar slokken, gaat klagen en duwt hij m weer weg. Dan pakt hij m weer en zo de hele tijd. Dit is nu zo sinds zaterdag, dus drinkt echt minder dan normaal. Eten/fruit gaat wel goed. Heb pap geprobeerd maar ging ook niet, pfff weet het gewoon even niet meer geloof ik.

Gaaf Roeltje! Balen dat je camera niet opgeladen was.

Ik ga eerst even douchen, voel me belabberd, misschien tot strakjes :(

16. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh.hier om 11:45 :D haha bijna zelfe tijd :)
    alles goed meis ??

@joyce wat knap :D

@wipper nee gebruiken we ook al een tijd niet meer ze kon er nog wel in zitten maar ze draaide zich zelf om erin.

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Goedemorgen,

Caruli, leuke foto!!!

Wipper, al lang de deur uit.

Kledingmaat 80 ( hetzelfde probleem als weet niet meer wie het was met de hemarompers) setje rompers maat 74/80 gekocht maar die zijn echt te klein ( krijgt hij zo'n hoog stemmetje van;)) maar volgende maat is 86/92
    Waarom geen rompers 80/86???

Sanka, hoe waren de KDV?

Joyce, Wauw los staan!!!!:$ echt knap!

Hier, ben aan het werk vanmiddag zorgplanbespreking bij mijn schoonvader en vanavond weer sporten ( werkt verslavend)
    Ga gestaag richting mijn streefgewicht... nog een kilootje of 40;) haha.
    maar sinds vorige week maandag echt begonnen en nu 4,3 kilo eraf... dat werkt wel motiverend, ik moet ook echt wel want als ze me dan gaan opereren krijg ik van de huisarts ( en verzekering) ook toestemming om het overtollige vel gelijk wel te laten snijden ( wordt ik ooit weer eens slank)

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    O ja,,, Beau is snotverkouden en heeft wat luieruitslag, drie keer raden hoe de nachten dus zijn...

Mannen zijn echt wel aanstellers, hij heeft wel wat rode billen maar echt niet heel erg ( meiden hebben het vele malen erger gehad) maar als ik hem verschoon, gilt hij alsof hij vermoord wordt!!!!
    zo ook vannacht om 00.00,03.00 en 06.00 pfff gelukkig sliepen de meiden er doorheen:(

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @elmo
    Had gisteren gelijk al een berichtje voor je getypt toen ik terug was van Ploenk. Twinkel vond ik inderdaad niet veel aan maar Ploenk vond ik helemaal geweldig.
    NU maar even nadenken hoe we het de gastouder gaan vertellen. En waarschijnlijk wachten totdat er een plekje is.

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @happy
    Hier ook gehad hoor slecht de flessen drinken. Ik was naar het cb geweest en volgens hun geven kindjes van deze leeftijd zelf aan als ze minder melk nodig hebben. Luuk krijgt nu sochtens en savonds nog een fles en tussen door wat "gewone" zuivel. En dat vonden ze prima bij het cb. Moet wel zeggen dat Luuk voor de rest erg goed eet. :)

Deel Deze Pagina